C20NE ostrá vačka + vstřiky
C20NE ostrá vačka + vstřiky
Mám moznost od jednoho zdejsiho clena koupit za docela pekne penize ostrou vacku, udajne nejostrejsi ktera s tim motorem komunikuje + k tomu větší vstriky. Chci se zeptat zda tady nekdo nema zkusenosti jaky je pak cca vykon motoru a jak to po upravach jede? Pripadne jestli s vymenou vstriku vzroste a asi o kolik spotreba? Jezdim ted cca za 11l na 100km tak je pro me kazdy dalsi narust dost dulezity
LIVE ist LIVE, live ist BMW
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Jestli jezdíš za 11, tak je něco špatně nebo tomu dáváš pořád za uši. Je chce udělat větší GO, tak si tam klidně dej potom ostrou vačku, ale vzít motor, kterej už není v kondici (minule si povídal jak z toho teče olej) a cpát tam ostrou vačku se mi zdá jako nesmysl. Nehledě na to, že k ostré vačce by měla být odladěná řídící jednotka.... Jinak většina zásahů směřujících k vyššímu výkonu zvyšuje spotřebu
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Tak třeba EDS u C20XE uvádí, že při použití Ph.3 Sady (Chip, vačka, powercap..) spotřeba az určitých okolností poklesne. Ale tam se počítá právě nejen s vačkou ale i s dalšími komponenty a hlavě s motorem v dobrém stavu..... takže jak říká martty, raději dát do kupy motor a pak takové věci
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
motor je v cajku vymenilo se gufero a je klid, motor lítá pěkně a napadlo me jeste nez pude ven tohle vyzkouset. Vacka se z neho da dycky sundat a prodat potom sólo dál.
LIVE ist LIVE, live ist BMW
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
No ale 11 L je nějak moc vysoká spotřeba, to ten motor v pořádku nebude
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Mě se právě taky ta spotřeba nezdá. S GSičkem jsem letos jezdil v podstatě jen pro radost se střechou dole (a né na spotřebu) a přes 8,5 litru jsem se nedostal. Jak už jsem psal, záleží jak s tím jezdíš, ale pokud normálně, tak je něco špatně
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
jezdim s tim taky jen tak pro radost tedy když je hezky coz je ted vcelku dost a nesetrim to ano umim s tim jet za 9l ale to me nebaví. Nechtel jsem tu ale resit spotrebu ta me nejak nezajima podstata je to na co jsem se ptal hore
LIVE ist LIVE, live ist BMW
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Něco je špatně a doporučuju zjistit co. Já umím jet i za 6,6 litru s tím motorem.... a to mám krátkou převodovku....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
neřeš spotřebu prosim jo? Ta je mi jedno
LIVE ist LIVE, live ist BMW
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Vždyť jí řešíš taky Jen prostě říkám, že pokud ti ten motor jezdí za to, co píšeš, tak asi není něco v pořádku a motoru by více pomohla oprava problému než ostrá vačka. Já nechápu, že každej chce stavět motor, ale aby začal nejprve opravou věcí, které mají zůstat, to ne. Stavět dobré motory stojí hodně peněz a nevyplatí se šetřit, pokud to má opravdu fungovat.P3RF3KT píše:Jezdim ted cca za 11l na 100km tak je pro me kazdy dalsi narust dost dulezity
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Tak znova. Má to fungovat cca 3 mesice. Na konci leta de motor ven a do šrotu. Mam moznost to koupit za supr penize tak se ptam jaky to bude mit vysledek? Potom to z motoru vyndam a prodam treba zas dál. Jenze vy furt o voze a ja o koze..
LIVE ist LIVE, live ist BMW
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Tak to kup ale počítej s tím, že vačku vyměníš těžko na autě takže palice dolů... Já to zkoušel na autě a technicky to možné je ale nedal jsem to...
Není třeba...
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
No já bych se s tím nesral, kvůli tří měsícům to celý rozebírat.... další věc je že záleží na tom jak ostrá ta vačka bude.... co já vím tak u některých vaček už ty auta držej volnoběh trochu výš popř. jedou líp jen v určitých otáčkách atd.... kašli na to jestli to nemáš na dýl
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
vačku i vstriky by mi tam nasadily mechanici v praci s tim bych se nesral takze to neresim. Jde mi hlavne o to jestli to bude nejak znat a neco to udela. Typek tvrdi ze ma tu nejostrejsi vacku co se da na tenhle motor sehnat. Vic nevim.. jelikoz sem nikdy na nic vacku ani vetsi vstriky nedaval nevim jakej je finalni vysledek. Abych se nedostal o +5 hp a tim to haslo.
LIVE ist LIVE, live ist BMW
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Tak na to bych se raději asi vysral. Akorát to bude mít vysoký volnoběh, spotřeba stejná si taky myslím nezůstane.... co to je za značku vačky? Schrick, Lexmaul...?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
a má k tý vačce i ventilový pružiny, pokud má nejostřejší a ty necháš pružiny seriový, tak spíš tak o 20 koní přijdeš a ten motor nepojede skoro vůbec.
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
k značce mi bylo napsáno toto: vacka je original opel vyroba pro ostry 18E motory,vstriky jsou bosch 254ccm tusim
LIVE ist LIVE, live ist BMW
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Takže je není žádná nejostřejší vačka, ale klasická vačka z motoru 18E..... je o něco ostřejší než NEčková.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Nebuďte zvědavej nic takovýho tam dávat nebudete.... pak vám neujedu Já jí mám taky v garáži někdy, ikdyž dlouho jsem jí už neviděl... ale někde tam budeChosse píše:cena ?
Sorry za OT
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Chosse píše:cena ?
Se mrknem na dílně, jestli se tam něco neválí a dáme vědět
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
muzu ji mit za 3000,- s tema vetsima vstrikama komplet za 3500,- pokud je to tedy seriova vacka z jineho motoru je treba take resit ty ventilove pruziny? A co ten vykon dokaze uz nekdo tipnout o kolik by mohl vzrůst?
LIVE ist LIVE, live ist BMW
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Jestli je to opravdu originál vačka z 18E (jako, že na 90% bude), tak ti jí též za 3000 Kč rád nechám Jelikož je 18E vačka podobná s vačkou 20SEH a 20SEH má výkon o 10 kW vyšší (ale taky komplet jinej vnitřek vč. řj), tak bych ten nárůst viděl tak na maximálně 5 kW a to myslím, že přeháním....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
no proto se tady ptam jestli to za ty prachy ma cenu. Jinak koupim celey XE ktery stejne chci po sezone davat
LIVE ist LIVE, live ist BMW
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
Jako Pepa.... XE je XE
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
ja bych nejradsi kdyz uz tak LETko jeste uvidim po cem po lete sahnu. Na konci leta budu stejne na deni jezdeni kupovat a6 biturbo a astra bude jen na stourani a hezke vikendy tak uvidim co do ni posadim
LIVE ist LIVE, live ist BMW
Re: C20NE ostrá vačka + vstřiky
podobná není, ve skutečnosti je 20SEH o 1° tupější (273° myslím) ale dřív otvírá ventily a je tak do vyšších otáček....a 18E má 296 nebo 297° takže nárůst tam musí být znát, jen nepujde na jeho rozdělovač a ty vstřiky jsou moc velký, lepší zvýšit tlak se seriovýma...m.artty píše:Jestli je to opravdu originál vačka z 18E (jako, že na 90% bude), tak ti jí též za 3000 Kč rád nechám Jelikož je 18E vačka podobná s vačkou 20SEH a 20SEH má výkon o 10 kW vyšší (ale taky komplet jinej vnitřek vč. řj), tak bych ten nárůst viděl tak na maximálně 5 kW a to myslím, že přeháním....
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.