>>Naši oplíci sem<<
Re: >>Naši oplíci sem<<
Hodím to sem jako dotaz na lidi co mají přehled... řeším nové služební auto, takže Vectru bych chtěl prodat, ale nějak nemám přehled o tom kolik za ni chtít... kupoval jsem ji od jednoho z mých nejlepších přátel, servis se dělal jen u nás na dílně a od jeho koupě z DE tj. od cca 150 000 tis km. se veškerý servis a péče dělala pravidelně... pro mě to byla jistá koupě takže sem za ní rád dal 65 tis a byla bez investic... jezdím s ní teď 2 rok.
Tak nějak sesumarizuji stav a všechno co vím a jestli byste byly ochotni poradit na kolik nadhodit cenu... vím za kolik se prodávají teď, ale tohle je na tom dovolím si tvrdit lehce jinak.
Vectra Zender sport Liftback 2,2 Z22SE - original, ne zadna spatlanina.
zevrubne vybava
-Predni mrizka irmscher
- original xenon lampy
-original letni 17" + pneu (kolem 3mm takze max na dojetí)
-Stejný design zimní 16" jen stříbrné, pneu mají vzorku dost ale jsou to už staré pneu...
-polokožený interiér předek + zadek
-el. okénka + zrdcátka
-manual klima
-vyhrivani sedacek
-palubni PC
- original radio s ovladanim pod volantem a spolupracuje s displayem (kazetak + aux vstup a vstup pro changer)
zevrubně stav co a jak uděláno
- olej + filtry pravidelně každý rok bez ohledu na nájezd, ale interval výrazně pod 10 tis.
- před 500km umřela klapka vzduchu (vylomene ozubení) , výměna za jetou z vrakoviště z motoru s nájezdem 170 tis.
- před 500km nově dávané stabilizátory + gumy stabilizátoru na předku (Loemferder)
- před 500km nově dávané hlavní silentbloky zadní víceprvkové nápravy (Loemferder)
- rozhýbané a promazané všechny čepy zadní nápravy ( nevrže, kdo Opel zná ví že zatuhávají a vržou)
- Vyčištěné a rozhýbané přední a zadní třmeny, srovnané všechny 4 kotouče a desky, více méně stav minimálně na dojetí jedné celé sezony
- cca 7 let zpět kompletní celolak (znovu bílá barva) původní byl už jen tenoučká vrstva odrbaný od pravidelného ježdění do myčky.
mouchy a co není úplně top.
- ač auto nebylo doteď nikdy bourané, vlastní vinou jsem cca před měsícem zezadu při rozjezdu narazil do felicie v kombiku, rána nijak zásadní, více méně praskly držáky masky a asi je kolem SPZ a tažného oka naprasklý nárazník, jinak je OK, drží, světla též OK škoda žádná... nemám potřebu tuto skutečnost nijak zastírat...
- o zadní dveře a zadní lem si mi opřel idiot ve felicii a zbyla smouha po cernem plastu ( ocisteno ale známky lehkého podření tam jsou.
- Aktuálně nefunkční klima, nedrží tlak a je prázdná, radiátor a všechny viditelné trubky OK a spoje též, je možné že vyrzla trubka co sedí na nosníku pod motorem, měl bych zvládnout dát dokupy.
- Motor baští olej cca 1L / 1000km ... neztrácí se ani do vody ani nekouří, vypadá to na rosící manžetu poloosy ... též bych to měl zvládnout dát dokupy.... ale i tak tam stabilní ztráta oleje už bude.
- řetězový rozvod je původní, nijak zásadně nechrastí, takže by měl být OK
- pohledový stav řekl bych 80% sem tam na některých místech (hlavně dole lem dveří a okolo prahových lišt) vykukují tečky rzi....
- přední okno původní takže hodně posekané.. zvládl bych taky vyměnit na popjistku za nové..
je možné, že jsem něco zapoměl ale rámcově je to váce méně všechno to důležité, průměr dle palubního PC denní dojíždění dp práce a zpět cca 30km Město - rychlostka - město 8,3 L/100 .. město jezdí kolem 9,5 L/100
Na kolik tak nadhodit cenu?
Díky
Tak nějak sesumarizuji stav a všechno co vím a jestli byste byly ochotni poradit na kolik nadhodit cenu... vím za kolik se prodávají teď, ale tohle je na tom dovolím si tvrdit lehce jinak.
Vectra Zender sport Liftback 2,2 Z22SE - original, ne zadna spatlanina.
zevrubne vybava
-Predni mrizka irmscher
- original xenon lampy
-original letni 17" + pneu (kolem 3mm takze max na dojetí)
-Stejný design zimní 16" jen stříbrné, pneu mají vzorku dost ale jsou to už staré pneu...
-polokožený interiér předek + zadek
-el. okénka + zrdcátka
-manual klima
-vyhrivani sedacek
-palubni PC
- original radio s ovladanim pod volantem a spolupracuje s displayem (kazetak + aux vstup a vstup pro changer)
zevrubně stav co a jak uděláno
- olej + filtry pravidelně každý rok bez ohledu na nájezd, ale interval výrazně pod 10 tis.
- před 500km umřela klapka vzduchu (vylomene ozubení) , výměna za jetou z vrakoviště z motoru s nájezdem 170 tis.
- před 500km nově dávané stabilizátory + gumy stabilizátoru na předku (Loemferder)
- před 500km nově dávané hlavní silentbloky zadní víceprvkové nápravy (Loemferder)
- rozhýbané a promazané všechny čepy zadní nápravy ( nevrže, kdo Opel zná ví že zatuhávají a vržou)
- Vyčištěné a rozhýbané přední a zadní třmeny, srovnané všechny 4 kotouče a desky, více méně stav minimálně na dojetí jedné celé sezony
- cca 7 let zpět kompletní celolak (znovu bílá barva) původní byl už jen tenoučká vrstva odrbaný od pravidelného ježdění do myčky.
mouchy a co není úplně top.
- ač auto nebylo doteď nikdy bourané, vlastní vinou jsem cca před měsícem zezadu při rozjezdu narazil do felicie v kombiku, rána nijak zásadní, více méně praskly držáky masky a asi je kolem SPZ a tažného oka naprasklý nárazník, jinak je OK, drží, světla též OK škoda žádná... nemám potřebu tuto skutečnost nijak zastírat...
- o zadní dveře a zadní lem si mi opřel idiot ve felicii a zbyla smouha po cernem plastu ( ocisteno ale známky lehkého podření tam jsou.
- Aktuálně nefunkční klima, nedrží tlak a je prázdná, radiátor a všechny viditelné trubky OK a spoje též, je možné že vyrzla trubka co sedí na nosníku pod motorem, měl bych zvládnout dát dokupy.
- Motor baští olej cca 1L / 1000km ... neztrácí se ani do vody ani nekouří, vypadá to na rosící manžetu poloosy ... též bych to měl zvládnout dát dokupy.... ale i tak tam stabilní ztráta oleje už bude.
- řetězový rozvod je původní, nijak zásadně nechrastí, takže by měl být OK
- pohledový stav řekl bych 80% sem tam na některých místech (hlavně dole lem dveří a okolo prahových lišt) vykukují tečky rzi....
- přední okno původní takže hodně posekané.. zvládl bych taky vyměnit na popjistku za nové..
je možné, že jsem něco zapoměl ale rámcově je to váce méně všechno to důležité, průměr dle palubního PC denní dojíždění dp práce a zpět cca 30km Město - rychlostka - město 8,3 L/100 .. město jezdí kolem 9,5 L/100
Na kolik tak nadhodit cenu?
Díky
Renault Megane RS 225
H&R / HKS SSQV / GTG Catback
K-Tec / Forge IC / GREEN /
H&R / HKS SSQV / GTG Catback
K-Tec / Forge IC / GREEN /
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Záleží jak na prodeji pospícháš, myslím si, že by si mohl dostat tak 40 až 50 tisíc... Asi by to chtělo před projedem vyléčit ty drobné, lehko řešitelné problémy.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: >>Naši oplíci sem<<






Naposledy upravil(a) Lukin_GSi dne 02 črc 2014 17:12, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: >>Naši oplíci sem<<
Proč to krmíš kočkama ? Benzín tomu přestal chutnat ? 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: >>Naši oplíci sem<<
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: >>Naši oplíci sem<<
Brácha a ségra 

Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: >>Naši oplíci sem<<
koukam, že segra je invalida
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: >>Naši oplíci sem<<
Máš nějaký osobní problém s mou obrnou?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: >>Naši oplíci sem<<
.....jenom by tě v ústavu neměli tak často pouštět na net 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: >>Naši oplíci sem<<
Moje bývala calibra konečně už má klid. Tak aspon že srdce bude tlouct dál v další cali:)
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: >>Naši oplíci sem<<
GSI22> Jirka na tý svý maká jak barevnej, myslím že o víkendu už bude vrčet
btw. ten nápis na předním skle Night Hunter mě fakt rozesmál 


Naposledy upravil(a) Bufik dne 15 črc 2014 14:02, celkem upraveno 1 x.
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)
Re: >>Naši oplíci sem<<
papa lala





Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: >>Naši oplíci sem<<
black hawk down 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: >>Naši oplíci sem<<
měls nám to alespoň cuknout na střelnici, bychom si užili 

Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: >>Naši oplíci sem<<
kubi ty jsi blasen




Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Nic zajímavého, jen jsem dlouho nic nedal... kola jsou z Omega A 3000.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: >>Naši oplíci sem<<
U nas taky dlouho nic jsme po go naprav a brzd a tlumicu plus irmscher pruziny a alu 18 zender 

Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: >>Naši oplíci sem<<
vectra chcípla tak jsem pořídil něco věčího
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
Re: >>Naši oplíci sem<<
Takový hezký auto a snad každej majitel se za ně stydí ? Fakt tomu nerozumím, nedávno jsem viděl jednoho, ten měl vzadu nálepku z Vipera, druhej a má polepy Lotus (jo, vím že to vychází z lotusu, ale stejně)



Re: >>Naši oplíci sem<<
to bude tim,že už jsem to tak koupil..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: >>Naši oplíci sem<<
Tak sem pošlu tak nějaké foto té své Opelnice 
Kdo mě zná z Astra G fóra, tomu ji představovat nemusím..
Pro ostatní je to Astra G Coupe v úpravě Bertone, pod kapotou dřímá bezmála 200 koní (140kw), jedná se o motor 2.0 Turbo s typovým označením Z20LET. Více se rozepíšu časem, až si tu třeba někde založím svůj topic a rozhodnu se pro rozjetí menšího projektu

Kdo mě zná z Astra G fóra, tomu ji představovat nemusím..

Pro ostatní je to Astra G Coupe v úpravě Bertone, pod kapotou dřímá bezmála 200 koní (140kw), jedná se o motor 2.0 Turbo s typovým označením Z20LET. Více se rozepíšu časem, až si tu třeba někde založím svůj topic a rozhodnu se pro rozjetí menšího projektu

- Přílohy
Astra G Coupe Bertone 2.0 Turbo, r.v. 2002 (Z20LET)
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: >>Naši oplíci sem<<
Hezká Astra
Na víku kufru bych nechal lištu a znak 


Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: >>Naši oplíci sem<<
Díky, nechám si to projít hlavou 

Astra G Coupe Bertone 2.0 Turbo, r.v. 2002 (Z20LET)
Re: >>Naši oplíci sem<<
QPC: konecne odtajnena kraska?
No u me konecne byl cas tak problehla 2cast go naprav a brzd, prelisovany komplet ramena a vymenen podvozek, zaroven se vse rozhybavalo, aby vse fungovalo tak jak ma...uz jsem pripraveni na motor



Zadek je sesroubovany na max. a predek je neco nad pulkou aby to bylo, akorat nizko a zaroven to fungovalo...

No u me konecne byl cas tak problehla 2cast go naprav a brzd, prelisovany komplet ramena a vymenen podvozek, zaroven se vse rozhybavalo, aby vse fungovalo tak jak ma...uz jsem pripraveni na motor




Zadek je sesroubovany na max. a predek je neco nad pulkou aby to bylo, akorat nizko a zaroven to fungovalo...

Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI