Ostrá vačka?
Ostrá vačka?
Nikdy jsem tuto upravu nezkoumal tak mozna pardon za zbytečny dotaz, ale. Mám jeste jeden motor C20NE na díly. Jak lze docílit ostré vačky? Napadlo me ze bych poladil tu co mám z motoru na díly a prsknul k sobě. Postřehy? Díky
LIVE ist LIVE, live ist BMW
Re: Ostrá vačka?
jojo muze ti tu vacka jakysi lojza na dilne zbrusit, ale tim uberes material.. tzn. ze snizis zdvih venitlu a je ti jasne k cemu to bude.. navic k vacce se ladi ecu takze ted tu o karkulce
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrá vačka?
Ostrá vačka je v podstatě tupá Jde v některých případech udělat ze sériové (otázka kolik stupňů má mít), sice se zmenší zdvih, ale prodlouží se doba otevření... Nemám zkušenosti s vačkama na c20Ne, ale pokud musí být polotovar tak to není prdel a otázka několika tisíc
Není třeba...
Re: Ostrá vačka?
Třeba Dbilas dělá na C20XE přebrus vaček o 4 stupně a ten přebrus stojí 329 euro, je to max, co lze z těhle vaček dostat, ale jak píše Lukin, jde i o ECU. Nám se tyhle vačky od Dbilasu dostaly na dílnu, nacpali jsme je do motoru a chová se to tak, že do 5000 je to mrtvola a v pěti tisících se to rozjede. Což je takové nějaké na hovno...
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project