Tunynk
Re: Tunynk
teziste vysoko??? a jak toho dosahnes? strechou o velikosti sotva 2m2 ? cinque ma sice motor vepredu, ale nezavisle zaveseni vsech kol, teziste hodne ke stredu (diky minimalnim presahum karoserie) atd... a stabilita je vice nez dobra
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
myslim si, ze o odlahcovani seriovych zotrvacnikov tu uz bola dooooooooost obsiahla debata...
(ze je to MONKEY BUSINESS)
tuto hadam najznamejsie video..
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=VyOyWEBNqNY" onclick="window.open(this.href);return false;
(ze je to MONKEY BUSINESS)
tuto hadam najznamejsie video..
http://www.youtube.com/watch?v=nefQuSFZLxI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=VyOyWEBNqNY" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
Mě by zajímalo jestli roztržení setrváku vydrží motor protože v tu chvili musi mít ohromný otáčky. Hl. asi záleží na reakci řidiče.
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
chod to skusit.. a daj nam vedet..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
Nemám žádnej motor co by dokázal roztrhnout setrvák
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Tunynk
nevydrzi... i ta chvilkova vysoka nevyvazenost ohne kliku.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
ja si myslim, ze v momente ked sa ten "upraveny" zotrvacnik roztrhne...
tak je to jak keby ste tam odpalili granat...
obal prevodovky bude na cucky, na motore dolamane niektore uchyty, co ho drzia s prevodovkou pohromade,
v tom momente motor drbne vanu o zem, vdaka comu necha na drahe (ceste) nezamenitelnu stopu...
v lepsom pripade zbytky "tych velkych kusov zeleza" zostanu pod kapotou na svojom mieste a neskoncia pod autom..
=
celu prevodovku, spodok motora a ostatne drobne serepeticky z podkapoty mozete s 99% pravdepodobnostou zahodit....
a budete radi, ze nemate novy vetraci otvor z motoroveho priestoru smerom do kabiny....
tak je to jak keby ste tam odpalili granat...
obal prevodovky bude na cucky, na motore dolamane niektore uchyty, co ho drzia s prevodovkou pohromade,
v tom momente motor drbne vanu o zem, vdaka comu necha na drahe (ceste) nezamenitelnu stopu...
v lepsom pripade zbytky "tych velkych kusov zeleza" zostanu pod kapotou na svojom mieste a neskoncia pod autom..
=
celu prevodovku, spodok motora a ostatne drobne serepeticky z podkapoty mozete s 99% pravdepodobnostou zahodit....
a budete radi, ze nemate novy vetraci otvor z motoroveho priestoru smerom do kabiny....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tunynk
JRD vsak mrkni na cele to video co jsme posilal ja
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
sak uz som ho videl asi 100x...
a ani neviem ze kolo rokov dozadu..
a niekde je aj video WKT, tiez podobne spraveny zaber bod kapotu...
komisar tam niekde odkopava rozdelovac z trate apod..
a z toho motoru to tak vyzera, ze ostalo pouzitekne len viko ventilov..
to som sem tiez niekde daval, ked tu bola debata s Taboo..
a ani neviem ze kolo rokov dozadu..
a niekde je aj video WKT, tiez podobne spraveny zaber bod kapotu...
komisar tam niekde odkopava rozdelovac z trate apod..
a z toho motoru to tak vyzera, ze ostalo pouzitekne len viko ventilov..
to som sem tiez niekde daval, ked tu bola debata s Taboo..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tunynk
Kamaradovi kdysi na autocrossu jeste s zigulem takto vyletel setrvacnik a sel celnim sklem ven z auta...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
Kdo by chtěl na kadetta GSi výškově stavitelný podvozek tak HP sporting viz jejich vyjádření:
podvozek tohoto typu vyrábíme , cena za sadu je 28.000,- + dph bez unibalů, cena s unibalem 32.000,- + dph.
K výrobě potřebujeme přední sériový tlumič - viz obrázek. Podvozek je výškově nastavitelný, tuhost je nastavena dle požadavků zákazníka. Pokud požadujete podvozek včetně regulace útlumů - vyrábíme sadu včetně expanzních nádobek a regulace tahu a tlaku. Cena tohoto podvozku je 60.000,- + dph./včetně pružin, stavitelné výšky a unibalů.
čekám ještě co mi pošlou za nabídku z Protlumu.....
podvozek tohoto typu vyrábíme , cena za sadu je 28.000,- + dph bez unibalů, cena s unibalem 32.000,- + dph.
K výrobě potřebujeme přední sériový tlumič - viz obrázek. Podvozek je výškově nastavitelný, tuhost je nastavena dle požadavků zákazníka. Pokud požadujete podvozek včetně regulace útlumů - vyrábíme sadu včetně expanzních nádobek a regulace tahu a tlaku. Cena tohoto podvozku je 60.000,- + dph./včetně pružin, stavitelné výšky a unibalů.
čekám ještě co mi pošlou za nabídku z Protlumu.....
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
HP mohu doporučit, měl jsem ho s červenýma pružinama.. tuhost byla asi jako koni sport na nejměkkčí a max. snížení 40-50mm. Ale na fotce jsou zadní z jiného auta..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Tunynk
ano ceny odpovidaji... planuju ho na cinque diky jinemu motoru holt musim resit podvozek na zakazku
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunynk
ja mam v plane ich oslovit ohladne pruzin...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Tunynk
Takže firma PROTLUM nabízí:
Sada tlumičů v provedení RACE (včetně vyrovnávacích nádobek a duralového uložení,výškově stavitelná)stojí 36 000 Kč.
Je to cena bez DPH.
Sada tlumičů v provedení RACE (včetně vyrovnávacích nádobek a duralového uložení,výškově stavitelná)stojí 36 000 Kč.
Je to cena bez DPH.
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
zajimava nabídka... ovšem by mne zajímaly nějaké reference... vím že HP je kvalita, už jsem na nich i jezdil a nemohl jsme si je vynachválit.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
Zajímavá ÚPRAVA SFI BOXU ..... http://www.baletak.com/index.php?a=g&sa=c&id=183" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993
Best GTi is GSi
Re: Tunynk
na tom foru je tech projektu nespocet... ale tenhle se mi libi nejvic (co se opelu tyce)
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 83384.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 83384.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Tunynk
Jak na to?
dál raději jen odkazy
http://194.88.148.40/?mmid=df46cb576fa8843c9" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.40/?mmid=72b00b588bb0f9643" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.41/?mmid=3c7e7b588d284a63d" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.41/?mmid=ffa38b7d4a58bffaa" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.40/?mmid=28e90b819ff80c22a" onclick="window.open(this.href);return false;
a blinkr..
http://194.88.148.41/?mmid=beab7c7dbe30e7f03" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.41/?mmid=d97cfc7dbe00620ea" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.40/?mmid=27019c7e01e8d9f2c" onclick="window.open(this.href);return false;
a výsledek
http://194.88.148.40/?mmid=1f085c88c240e1518" onclick="window.open(this.href);return false;
dál raději jen odkazy
http://194.88.148.40/?mmid=df46cb576fa8843c9" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.40/?mmid=72b00b588bb0f9643" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.41/?mmid=3c7e7b588d284a63d" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.41/?mmid=ffa38b7d4a58bffaa" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.40/?mmid=28e90b819ff80c22a" onclick="window.open(this.href);return false;
a blinkr..
http://194.88.148.41/?mmid=beab7c7dbe30e7f03" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.41/?mmid=d97cfc7dbe00620ea" onclick="window.open(this.href);return false;
http://194.88.148.40/?mmid=27019c7e01e8d9f2c" onclick="window.open(this.href);return false;
a výsledek
http://194.88.148.40/?mmid=1f085c88c240e1518" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside