jestli tam není z výroby, tak neva.Pokud tam není, ale má být, tak bych ho tam nechal aspoň na oko resp. obal....u benzínů s katem a bez tak markantní rozdíl není jako u mladších aut nebo nafty...ale uvidíš až po měření emisí....
u mýho auta třeba nezjistí třeba ani odstavenej EGR ventil...nemaj jak.....
Vavris.cz píše:Takže všechny strasti života teoreticky řeší nějaká krabička s falešnou OBDII, která bude při napojení tvrdit "já jsem sériová jednotka miláčku" ?
Teoreticky by to řešila, pokud by ji někdo postavil (což si myslím dlouho trvat nebude). Ona v zásadě nemusí tvrdit skoro nic, stačí aby fungovala jako "firewall", který propustí všechno, co si připojená diagnostika vyžádá směrem do ECU, ale zpátky bude některé informace měnit k obrazu svému (tj. např. ty readiness kódy by prostě automaticky všechny překlápěla na OK). Technicky to není neřešitelné, ten komunikační protokol je otevřená věc a šikovný programátor by s tím určitě poradil celkem rychle
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Čerstvá zkušenost, včera jsem absolvoval evidenčku. Fronta na hodinu, protože měli problém s přenosem fotek do systému. Technik říkal že auta prochází pořád stejně, ze si nevšiml, že by museli častěji vyhazovat. Pořád nadával hlavně na nutnost fotit auta
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Dám do auta jiný motor, vzhledově stejný, jen se přerazí typ. Vše bude fungovat na RJ z nového motoru. Poznají že je tam RJ která nemá v autě ci dělat? Nebo se máme raději pokusit na TK jezdit s origo RJ? A co standalone ECU? Tam to bude reseny jak?
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Hmmmm tak to bude hodne zajimavy u dost lidi... No pro me teda pripada v uvahu dat na TK na 2ZZ motor 1ZZ jednotku a snad to projde...
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Chaindler: Podobná zkušenost, akorát jsem teda čekal jen 45minut, ale pak dalších 20, než si paní u přepážky dojedla jogurt A jinak cena 350kč, je oproti původním 200kč docela úlet - na to že zkontroloval dvě vinka, rozměr pneu, vyfotil auto dvakrat zepředu, dvakrát zezadu a jednou tachometr . . .
za poslednich asi 6 let sem na stk nečekal ani pul hodky....rano odvezu papiry oni auto zavedou do systemu a kdyz se blizi doba kdy by auto melo jet na linku tak mi zavolaj ja prijedu predam klice dam si cigo a kafe a o nic se nestaram....
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD Renault Clio1,816V-letadlo..SOLD Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Vavris.cz píše:Takže všechny strasti života teoreticky řeší nějaká krabička s falešnou OBDII, která bude při napojení tvrdit "já jsem sériová jednotka miláčku" ?
Teoreticky by to řešila, pokud by ji někdo postavil (což si myslím dlouho trvat nebude). Ona v zásadě nemusí tvrdit skoro nic, stačí aby fungovala jako "firewall", který propustí všechno, co si připojená diagnostika vyžádá směrem do ECU, ale zpátky bude některé informace měnit k obrazu svému (tj. např. ty readiness kódy by prostě automaticky všechny překlápěla na OK). Technicky to není neřešitelné, ten komunikační protokol je otevřená věc a šikovný programátor by s tím určitě poradil celkem rychle
už jsem ji viděl v praktické činnosti
načte Vin, číslo řj, porovná otáčky a teplotu
zbytek vytvoří dle požadvků nového systému
jo je za to prej kilo nebo mega pokuty, ale
SomČarovný píše:Chaindler: Podobná zkušenost, akorát jsem teda čekal jen 45minut, ale pak dalších 20, než si paní u přepážky dojedla jogurt A jinak cena 350kč, je oproti původním 200kč docela úlet - na to že zkontroloval dvě vinka, rozměr pneu, vyfotil auto dvakrat zepředu, dvakrát zezadu a jednou tachometr . . .
este si chvilku stazujte na cenu ..
SK STK+EK vyjde nieco cez 66eur...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
SomČarovný píše:Chaindler: Podobná zkušenost, akorát jsem teda čekal jen 45minut, ale pak dalších 20, než si paní u přepážky dojedla jogurt A jinak cena 350kč, je oproti původním 200kč docela úlet - na to že zkontroloval dvě vinka, rozměr pneu, vyfotil auto dvakrat zepředu, dvakrát zezadu a jednou tachometr . . .
este si chvilku stazujte na cenu ..
SK STK+EK vyjde nieco cez 66eur...
...píšou o evidenčce, kompletní stk byla 1000-1200kč, nyní je to cca 2000kč takže ještě malinko víc než u vás.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
http://www.fap-dpf-filtry.cz" onclick="window.open(this.href);return false; zajímalo by mě kolik lidí co si ho od nich nechali vymontovat si ho teď bude půjčovat
jak se někteří dovedou během chvíle přizpůsobit a ještě víc vydělat To je tak smutný
Zákonodárci a odborníci asi čekali, že v lednu budou tihle podnikavci bez práce a oni spíš nebudou stíhat
jen by mě zajímalo, co se bude dít, když je lapnou někde po cestě s čerstvou TK a čerstvě odstraněným filtrem?
Reference našich zákazníků
Chtěl bych mnohokrát poděkovat za tuto nabízenou službu. Přesně týden než končila technická, můj milovaný passat B6 spadl no nouzového režimu vinou špatného filtru DPF. Neměl jsem 45.000,- Kč na nový. Zapůjčil jsem si tedy náhradní DPF za velmi slušnou cenu, vyřídili mi emise, abych alespoň s vozidlem mohl parkovat na pozemní komunikaci a až našetřím na nový filtr, tak si ho koupím a budu zase jezdit. Díky moc!
NAŠE ODPOVĚĎ: Děkujeme a jsme rádi, že jste byl spokojen.
Chtěl jsem se vydat s rodinnou na vánoční trhy do Německa. Bohužel předchozí majitel nechal filtr pevných částic odstranit a já se bál pokuty od německé policie. Tato služba nám velice pomohla, vyřídil jsem co jsem potřeboval a zároveň udělal emise. Teď spořím na nový filtr pevných částic. Děkuji za velice ochotný přístup a profesionální práci.
NAŠE ODPOVĚĎ: Děkujeme, jsme rádi, že jsme přispěli k Vaší vánoční pohodě.
Mám filtr na vozidle dlouho odstraněn. Bohužel, na emisích jsem neprošel. Jsem naštvaný, protože koncern VW může podvádět s emisema, ale normální lidi si mají kupovat filtry pevných částic za desetitisíce. Díky službě krátkodobý pronájem filtru pevných částic jsem vyřešil emise a stk a jezdím dál bez filtru pevných částic.
NAŠE ODPOVĚĎ: Děkujeme za využití našich služeb. Nicméně vozidlo bez filtru pevných částic se stává nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích č.56/2001 Sb. Určitě Vám doporučujeme filtr pevných částic zakoupit.
Asi si pořídim značku "MAM STK0K" a snad nebudu muset řešit tyhle problémy
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly