lol hilux je uskakana mrdkaSpiral píše:strasna mrdka ten amarok... kdyz to porovnam napr s hiluxem tak mam jasno...
Fotky aut z ulic
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Fotky aut z ulic
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: Fotky aut z ulic
hilux je v pohodě ... terénní užitkový auto co má jezdit naložený, pomalu atp ... pokud si někdo myslí že s autem co má vzadu tuhou a listový pera bude závodit jako s sporťákem nemá asi všech pět pohromadě .. bohužel kvůli takovýmhle názorům a požadavkům se v podstatě až na pár výjimek nedá koupit nyní skutečné nové terénní auto ... ale zase se dá koupit tři pr... rádoby teréňáčků pro tuhle sortu lidí ...
Re: Fotky aut z ulic
Ta lepší verze pojede 80Km/h a dojezd bude 130Km. Ale jen za ideálních pomínek. Něco jako se dnes udává spotřeba spalovacích motorů na kterou se nedá dostat. Do Bratislavy to z prahy dojede za tři dny. Včetně nabíjení. Elektro auta jsou k prdu.kubbi píše:Tenhle ma maximalku kolem 65km/h a dojezd cca 120Km. Tohle je ale pouze "testovaci" verze. Verze s lepsim motorem - vykonejsim, lepsim menicem a vychytanejma chybama je ve statni zkusebne a 12. dubna bude predstavena v bratislave.matt píše:Kubbi
Jak ten Kaipan jede ? A kolik je cca dojezd ?
Re: Fotky aut z ulic
cuisine píše:hilux je v pohodě ... terénní užitkový auto co má jezdit naložený, pomalu atp ... pokud si někdo myslí že s autem co má vzadu tuhou a listový pera bude závodit jako s sporťákem nemá asi všech pět pohromadě .. bohužel kvůli takovýmhle názorům a požadavkům se v podstatě až na pár výjimek nedá koupit nyní skutečné nové terénní auto ... ale zase se dá koupit tři pr... rádoby teréňáčků pro tuhle sortu lidí ...
hezky receno... musim souhlasit
1991 VW Golf GTI
Re: Fotky aut z ulic
Kubbi
Díky Taťka dělal na něčem podobném....
Díky Taťka dělal na něčem podobném....
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675
Plzeň 775115675
Re: Fotky aut z ulic
Máš nějaký jiný zdroj informací než já? Zajímalo by mě, kde jsi přišel k těmto hodnotám.X-Ray píše:Ta lepší verze pojede 80Km/h a dojezd bude 130Km. Ale jen za ideálních pomínek. Něco jako se dnes udává spotřeba spalovacích motorů na kterou se nedá dostat. Do Bratislavy to z prahy dojede za tři dny. Včetně nabíjení. Elektro auta jsou k prdu.kubbi píše:Tenhle ma maximalku kolem 65km/h a dojezd cca 120Km. Tohle je ale pouze "testovaci" verze. Verze s lepsim motorem - vykonejsim, lepsim menicem a vychytanejma chybama je ve statni zkusebne a 12. dubna bude predstavena v bratislave.matt píše:Kubbi
Jak ten Kaipan jede ? A kolik je cca dojezd ?
P.S.: pokud nepřekousneš elektromobil a nebudeš za pár let vydělávat na předražený (nemyslím 40Kč/l ale víc) benzín budeš asi chodit pěšky.
Re: Fotky aut z ulic
Tenhle ma maximalku kolem 65km/h a dojezd cca 120Km. Tohle je ale pouze "testovaci" verze. Verze s lepsim motorem - vykonejsim, lepsim menicem a vychytanejma chybama je ve statni zkusebne a 12. dubna bude predstavena v bratislave.[/quote]matt píše:Kubbi
Jak ten Kaipan jede ? A kolik je cca dojezd ?
Ta lepší verze pojede 80Km/h a dojezd bude 130Km. Ale jen za ideálních pomínek. Něco jako se dnes udává spotřeba spalovacích motorů na kterou se nedá dostat. Do Bratislavy to z prahy dojede za tři dny. Včetně nabíjení. Elektro auta jsou k prdu. [/quote]
Máš nějaký jiný zdroj informací než já? Zajímalo by mě, kde jsi přišel k těmto hodnotám.
P.S.: pokud nepřekousneš elektromobil a nebudeš za pár let vydělávat na předražený (nemyslím 40Kč/l ale víc) benzín budeš asi chodit pěšky.[/quote]
a co má tohle za chyby ??? jako že při předjíždění se odpojí motory nebo co ????
ps: kde se bude brát ta ekologická elektřina ????
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky aut z ulic
to je tunink
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
Re: Fotky aut z ulic
vycucal jsem si je z prstu Ale nebudu daleko od pravdy. Jestli z toho vytáhnete na EL pohon víc jak 150 Km/h a přitom zůstane dojezd alespoň 100km, nejspíš položíte americkou Teslu na lopatky. Navíc kolik ty baterky sežerou při dobíjení? Bude to jako mít celou noc zapnutou rychlovarnou konvici? To potom ta jízda nebude "zadarmo" jak se rádoby uvádí. A tu EL musejí někde vyrábět. Takže třeba aby ten "eko" vůz mohl jezdit, budou se zvětšovat uhelný doly nebo u Temelína vyroste další reaktor? A kolik to autíčko bude stát? Asi nebude za stejný peníze jako verze se spalovacím motorem. Prostě Elektro auta jsou kravina. Je to výtvor uměle řízeného trhu a bez trapných nařízení a omezení EU by se s tím nikdo neuživil. Raději by se vývojáři měli zaměřit na optimalizaci spalování a řízení klasického motoru aby byla spotřeba co možná nejmenší. A pokud jde o altrnativní pohon, tak ten už je. Jmenuje se vodík a jezdí na něj Honda FCX Clarity. viz TOTO videokubbi píše:Máš nějaký jiný zdroj informací než já? Zajímalo by mě, kde jsi přišel k těmto hodnotám.
P.S.: pokud nepřekousneš elektromobil a nebudeš za pár let vydělávat na předražený (nemyslím 40Kč/l ale víc) benzín budeš asi chodit pěšky.
Re: Fotky aut z ulic
X-Ray píše:vycucal jsem si je z prstu Ale nebudu daleko od pravdy. Jestli z toho vytáhnete na EL pohon víc jak 150 Km/h a přitom zůstane dojezd alespoň 100km, nejspíš položíte americkou Teslu na lopatky. Navíc kolik ty baterky sežerou při dobíjení? Bude to jako mít celou noc zapnutou rychlovarnou konvici? To potom ta jízda nebude "zadarmo" jak se rádoby uvádí. A tu EL musejí někde vyrábět. Takže třeba aby ten "eko" vůz mohl jezdit, budou se zvětšovat uhelný doly nebo u Temelína vyroste další reaktor? A kolik to autíčko bude stát? Asi nebude za stejný peníze jako verze se spalovacím motorem. Prostě Elektro auta jsou kravina. Je to výtvor uměle řízeného trhu a bez trapných nařízení a omezení EU by se s tím nikdo neuživil. Raději by se vývojáři měli zaměřit na optimalizaci spalování a řízení klasického motoru aby byla spotřeba co možná nejmenší. A pokud jde o altrnativní pohon, tak ten už je. Jmenuje se vodík a jezdí na něj Honda FCX Clarity. viz TOTO videokubbi píše:Máš nějaký jiný zdroj informací než já? Zajímalo by mě, kde jsi přišel k těmto hodnotám.
P.S.: pokud nepřekousneš elektromobil a nebudeš za pár let vydělávat na předražený (nemyslím 40Kč/l ale víc) benzín budeš asi chodit pěšky.
toto je perfektní dokument až dojde ropa někde tam říkají kolik by muselo bejt atomovejch elektráren aby všechno co jezdí na ropu mohlo jezdit na elektriku a je to nehorázný číslo
http://www.youtube.com/watch?v=CyN4rFEwwWQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fotky aut z ulic
... vidím to taky tak ... jinak teď vyšlo usnesení EU, že státy musí maximálně tyhle auta podporovat ... mám to uložený ale v práci ....X-Ray píše:vycucal jsem si je z prstu Ale nebudu daleko od pravdy. Jestli z toho vytáhnete na EL pohon víc jak 150 Km/h a přitom zůstane dojezd alespoň 100km, nejspíš položíte americkou Teslu na lopatky. Navíc kolik ty baterky sežerou při dobíjení? Bude to jako mít celou noc zapnutou rychlovarnou konvici? To potom ta jízda nebude "zadarmo" jak se rádoby uvádí. A tu EL musejí někde vyrábět. Takže třeba aby ten "eko" vůz mohl jezdit, budou se zvětšovat uhelný doly nebo u Temelína vyroste další reaktor? A kolik to autíčko bude stát? Asi nebude za stejný peníze jako verze se spalovacím motorem. Prostě Elektro auta jsou kravina. Je to výtvor uměle řízeného trhu a bez trapných nařízení a omezení EU by se s tím nikdo neuživil. Raději by se vývojáři měli zaměřit na optimalizaci spalování a řízení klasického motoru aby byla spotřeba co možná nejmenší. A pokud jde o altrnativní pohon, tak ten už je. Jmenuje se vodík a jezdí na něj Honda FCX Clarity. viz TOTO videokubbi píše:Máš nějaký jiný zdroj informací než já? Zajímalo by mě, kde jsi přišel k těmto hodnotám.
P.S.: pokud nepřekousneš elektromobil a nebudeš za pár let vydělávat na předražený (nemyslím 40Kč/l ale víc) benzín budeš asi chodit pěšky.
Re: Fotky aut z ulic
ja se s tebou hadat nechci, jen me zajimalo, kde jsi prisel k cislum, ktere jsi tu rekl. Porovnavat nekoho, kdo stavi elektromobil ve skromnych podminkach a za minumum penez s americkou teslou, do ktere se investovalo miliony dolaru do vyvoje je nesmysl. Americani umi sehnat lidi (cinany), kteri jim to budou vymyslet, umi presvedcit vyrobce, aby jim na zakazku udelali baterie a nakonec umi udelat dobrou reklamni kampan, aby "svuj" vytvor rychle zpenezili. Tady se slo cestou vlastniho vyvoje, menic je postaveny ve skole, sice jsou baterie a motor koupene, ale sjou to standartni produkty ktere muze mit kazdy. Dojezdem a maximální rychlostí se to tesle rovnat nemuze.X-Ray píše:vycucal jsem si je z prstu Ale nebudu daleko od pravdy. Jestli z toho vytáhnete na EL pohon víc jak 150 Km/h a přitom zůstane dojezd alespoň 100km, nejspíš položíte americkou Teslu na lopatky. Navíc kolik ty baterky sežerou při dobíjení? Bude to jako mít celou noc zapnutou rychlovarnou konvici? To potom ta jízda nebude "zadarmo" jak se rádoby uvádí. A tu EL musejí někde vyrábět. Takže třeba aby ten "eko" vůz mohl jezdit, budou se zvětšovat uhelný doly nebo u Temelína vyroste další reaktor? A kolik to autíčko bude stát? Asi nebude za stejný peníze jako verze se spalovacím motorem. Prostě Elektro auta jsou kravina. Je to výtvor uměle řízeného trhu a bez trapných nařízení a omezení EU by se s tím nikdo neuživil. Raději by se vývojáři měli zaměřit na optimalizaci spalování a řízení klasického motoru aby byla spotřeba co možná nejmenší. A pokud jde o altrnativní pohon, tak ten už je. Jmenuje se vodík a jezdí na něj Honda FCX Clarity. viz TOTO videokubbi píše:Máš nějaký jiný zdroj informací než já? Zajímalo by mě, kde jsi přišel k těmto hodnotám.
P.S.: pokud nepřekousneš elektromobil a nebudeš za pár let vydělávat na předražený (nemyslím 40Kč/l ale víc) benzín budeš asi chodit pěšky.
Cena je vec, ktera se bude urcite menit, a to dolu. Technologie, ktere jsou nyní vyspělé a předražené budou překonány a jejich cena klesne.Kdyz uz zminujes EU, moc elektromobilu jsem tu nevidel. Podivej se vsak do USA. Tam maji podporu a lide to kupuji. Ze by to bylo tim, ze je tam benzin o polovinu levnejsi nez u nas?
P.S.: mužes mi říct, kde a jak jej získávají palivo do te tve hondy? Co ji pohání za motor? Co řídí pohonou jednotku?
Re: Fotky aut z ulic
kdyz uz se tu rozjela diskuze na tema Elektromobily, tak toto me dnes na idnesu zaskocilo: "Energetická společnost ČEZ hodlá do konce roku postavit v tuzemsku přes 50 dobíjecích stanic pro elektromobily. Další desítky stanic postaví v příštím roce. V současnosti se koná výběrové řízení na vybudování sítě dobíjecích stanic, jehož výsledky ČEZ oznámí v příštích týdnech."
Me se to jevi tak, aby mohli jezdit po republice firemni elektromobily ČEZu, tak kazde auto potrebuje svoji "pumpu". ČEZ planuje nakup cca 60ks aut.
kubbi - kolem budovy CPITu chodim denodenne. Ale zatim me z nasi skoly neoslovilo zadne auto, ktere pod hlavickou skoly vzniklo. Ani ten cerveny student car.
Me se to jevi tak, aby mohli jezdit po republice firemni elektromobily ČEZu, tak kazde auto potrebuje svoji "pumpu". ČEZ planuje nakup cca 60ks aut.
kubbi - kolem budovy CPITu chodim denodenne. Ale zatim me z nasi skoly neoslovilo zadne auto, ktere pod hlavickou skoly vzniklo. Ani ten cerveny student car.
Re: Fotky aut z ulic
to aby u každé dobíjecí stanice byl rovnou i hotel. A bude to vypadat asi takhle:
já: V pondělí jedu na služebku z Ústí do Brna.
žena: A kdy se vrátíš?
já: Neboj, jedu jen na otočku. Ve čtvrtek jsem zpátky.
Všichni chtějí jezdit na elektriku, protože v lepším případě se tvrdí, že je to levnější než na benzín. V horším se tvrdí že je to zadarmo...Ale až bude polovina republiky jezdit elektronesmyslama, tak si ČEZ naúčtuje takovou cenu za kilowatt, že se budeme bát doma rozsvítit. Natož nabít auto na 100%
Stejná kravina jako úsporné žárovky. Klasické se nesmějí používat (v austrálii) a u nás už se dá sehnat jen šedesátka. Ale kolik energie stojí vyrobit obyčejnou žárovku a kolik úspornou? A kolik energie bude potřeba při recyklaci? A když vezmu že obyč žárovka stojí 6Kč a úsporná 300Kč, V bytě vyměním 15 žárovek tak mě to bude stát u obyč žárovky 90 korun, u úsporné 4500,- A když do roka dvě prasknou tak zase, stálo by to jen 12 korun, ale s úspornou to bude 600Kč. Zaplatí se mi na uspořené energii výměna obyčejných žárovek za úsporné???
A s Elektomobilama a hybridama je to stejný. Někde jsem slyšel, že aby Lexus hybrid (nevím přesně model) byl ekologicky uspornější (co se energie při výrobě a recylkaci po ukončení provozu týče) musí najet alespoň 300 tisíc kilometrů. Kolik z těch aut to za životnost dokáže? Nemyslím kvalitou. A teprve po 300 tisících se to srovná s obyč autem. Potom už to je ekologicky výhodnější. A to není nikde řečeno, že každý tři roky, nebo po ujetí 150 tisíc se budou muset měnit baterky. Takže to číslo 300 tisíc kilometrů není konečné.
To Kubbi:
(P.S.: mužes mi říct, kde a jak jej získávají palivo do te tve hondy? Co ji pohání za motor? Co řídí pohonou jednotku?)
nechápu co to má společnýho, ale motor v mojí hondě pohání benzín. Co řídí pohonnou jednotku? To je co? Pohonná jednotka je motor, nebo ne? Ten jezdí taky na benzín. Benzín vzniká rafinací z ropy. Je to jeden z produktů. Takže i kdyby všechna auta jezdila na elektriku, ropa se bude těžit dál. A až dojde ropa, úplně dojde. Budou v hajzlu i auta na eletriku, protože nebudou mít plasty na kabely, baterky a sedačky a přístrojovky...
Výrobní cena benzínu je někde kolem pěti korun. Zbytek jsou daně a marže. Takže snižte daně za benzín a nemusíte se vymejšlet s elektoautoblbostma.
já: V pondělí jedu na služebku z Ústí do Brna.
žena: A kdy se vrátíš?
já: Neboj, jedu jen na otočku. Ve čtvrtek jsem zpátky.
Všichni chtějí jezdit na elektriku, protože v lepším případě se tvrdí, že je to levnější než na benzín. V horším se tvrdí že je to zadarmo...Ale až bude polovina republiky jezdit elektronesmyslama, tak si ČEZ naúčtuje takovou cenu za kilowatt, že se budeme bát doma rozsvítit. Natož nabít auto na 100%
Stejná kravina jako úsporné žárovky. Klasické se nesmějí používat (v austrálii) a u nás už se dá sehnat jen šedesátka. Ale kolik energie stojí vyrobit obyčejnou žárovku a kolik úspornou? A kolik energie bude potřeba při recyklaci? A když vezmu že obyč žárovka stojí 6Kč a úsporná 300Kč, V bytě vyměním 15 žárovek tak mě to bude stát u obyč žárovky 90 korun, u úsporné 4500,- A když do roka dvě prasknou tak zase, stálo by to jen 12 korun, ale s úspornou to bude 600Kč. Zaplatí se mi na uspořené energii výměna obyčejných žárovek za úsporné???
A s Elektomobilama a hybridama je to stejný. Někde jsem slyšel, že aby Lexus hybrid (nevím přesně model) byl ekologicky uspornější (co se energie při výrobě a recylkaci po ukončení provozu týče) musí najet alespoň 300 tisíc kilometrů. Kolik z těch aut to za životnost dokáže? Nemyslím kvalitou. A teprve po 300 tisících se to srovná s obyč autem. Potom už to je ekologicky výhodnější. A to není nikde řečeno, že každý tři roky, nebo po ujetí 150 tisíc se budou muset měnit baterky. Takže to číslo 300 tisíc kilometrů není konečné.
To Kubbi:
(P.S.: mužes mi říct, kde a jak jej získávají palivo do te tve hondy? Co ji pohání za motor? Co řídí pohonou jednotku?)
nechápu co to má společnýho, ale motor v mojí hondě pohání benzín. Co řídí pohonnou jednotku? To je co? Pohonná jednotka je motor, nebo ne? Ten jezdí taky na benzín. Benzín vzniká rafinací z ropy. Je to jeden z produktů. Takže i kdyby všechna auta jezdila na elektriku, ropa se bude těžit dál. A až dojde ropa, úplně dojde. Budou v hajzlu i auta na eletriku, protože nebudou mít plasty na kabely, baterky a sedačky a přístrojovky...
Výrobní cena benzínu je někde kolem pěti korun. Zbytek jsou daně a marže. Takže snižte daně za benzín a nemusíte se vymejšlet s elektoautoblbostma.
Re: Fotky aut z ulic
nemuzes to brat takhle striktne...na kazdyho kdo udelal neco novyho koukali nejdriv jako na blazna - bud to bude pohoda a za 100 let si budou rikat jaky sme byli magori ze sme vubec mohli jezdit v aute na benzin a nebo se budem temhle elektropokusum jen smat
Řídící jednotka mého auta běží na Linuxu, proto má také moje auto pouze dva stavy - Vypnuto a Opravujeme
Re: Fotky aut z ulic
ja ych si klidně elekromobil nebo hybrida koupil proč nejet 3/4 cesty zadarmo jen tím, že pustím auto z kopce a nechám si dojet baterky a pak se po městě budu ploužit 40km/h abych jel na elektřinu
a pokud by se vyskytla krize s nedostatkem elektřiny tak bych byl jednoznačně pro výstavbu další jaderné elekrárny
a pokud by se vyskytla krize s nedostatkem elektřiny tak bych byl jednoznačně pro výstavbu další jaderné elekrárny
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Fotky aut z ulic
protože o tom doopravdy neuvažuješ. Myslím o koupi. Byl bys ochotnej dát několik set tisíc navíc jen proto, že je to hybrid a ušetří ti kus cesty za náklady na palivo? Nebo by jsi koupil ojetýho hybrida z bazaru? Třeba sedm, osm let starýho a riskoval, že třeba za půl roku budeš muset měnit baterie za 150 tisíc? Já bych do toho nešel. A navíc až se baterky po 50 km jízdy vybijou, tak akorát vezeš 500 kilo závaží navíc. A jestli mám teď průměrnou spotřebu (při docela svižný jízdě) 7,2 litru a s hybridem bych měl třeba o dva litry menší (a kdo ví jestli) tak to pro mě není rozhodující argument pro pořízení hybridaBIGPAPA píše:ja ych si klidně elekromobil nebo hybrida koupil proč nejet 3/4 cesty zadarmo jen tím, že pustím auto z kopce a nechám si dojet baterky a pak se po městě budu ploužit 40km/h abych jel na elektřinu
a pokud by se vyskytla krize s nedostatkem elektřiny tak bych byl jednoznačně pro výstavbu další jaderné elekrárny
Ale pro výstavbu Atomovky jsem taky. To je čistá energie
Re: Fotky aut z ulic
kubbi píše:Americani umi sehnat lidi (cinany), kteri jim to budou vymyslet, umi presvedcit vyrobce, aby jim na zakazku udelali baterie a nakonec umi udelat dobrou reklamni kampan, aby "svuj" vytvor rychle zpenezili.
Martin Eberhard a Marc Tarpenning jsou Cinani ?
IQ stylingem nenahradis.
Re: Fotky aut z ulic
podle jmen to sou jasni cinani, to neokecasTaboo píše:kubbi píše:Americani umi sehnat lidi (cinany), kteri jim to budou vymyslet, umi presvedcit vyrobce, aby jim na zakazku udelali baterie a nakonec umi udelat dobrou reklamni kampan, aby "svuj" vytvor rychle zpenezili.
Martin Eberhard a Marc Tarpenning jsou Cinani ?
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fotky aut z ulic
konvertovali
jinak k elektromobilům a podobným nesmyslům...každá nová technologie je zezačátku slabá, s chybama a pod. Zezačátku taky říkaly že foťáky v mobilu sou nahovno, a kde sou dnes. Na naftu taky jezdily jen náklďáky než se vyvinul motor schopný ujat se i v autě.
Ale elektroauto nechci, je to fuj a nevrčí to
jinak k elektromobilům a podobným nesmyslům...každá nová technologie je zezačátku slabá, s chybama a pod. Zezačátku taky říkaly že foťáky v mobilu sou nahovno, a kde sou dnes. Na naftu taky jezdily jen náklďáky než se vyvinul motor schopný ujat se i v autě.
Ale elektroauto nechci, je to fuj a nevrčí to
Re: Fotky aut z ulic
Ja se vzdy domnival, ze podle jmen pujde spis o Rusy ... Jen mne matly ty jejich orientalni rysy...maRkus píše:podle jmen to sou jasni cinani, to neokecasTaboo píše:kubbi píše:Americani umi sehnat lidi (cinany), kteri jim to budou vymyslet, umi presvedcit vyrobce, aby jim na zakazku udelali baterie a nakonec umi udelat dobrou reklamni kampan, aby "svuj" vytvor rychle zpenezili.
Martin Eberhard a Marc Tarpenning jsou Cinani ?
IQ stylingem nenahradis.
Re: Fotky aut z ulic
měchy v píči dostfonz píše:to je tunink
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky aut z ulic
Presne tak mechy KO
Jinak tamta audi se zbastlenym cumakem je fakt des
Jinak tamta audi se zbastlenym cumakem je fakt des
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Fotky aut z ulic
a6 tuning byla někde v TM myslím prej chtěl něco originálního tam psal
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Fotky aut z ulic
Začíná teplo, honda hoří....
bohužel baterka ve foťáku byla KO
bohužel baterka ve foťáku byla KO
johnyperez#KEHOrennsport
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky aut z ulic
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up