Přelakování vozidla
Moderátor: Idaho
Přelakování vozidla
Zdravím, koupil jsem si VW Vento za celkem malé peníze, kvůli kosmetickým vadám, ted už mi začali celkem i vadit, a chci s tím něco začít dělat, jelikož jsem chudý student je líto mi vyhazovat 30 000 v autolakovně ... pokud víte o někom nebo něčem spíš kolem 10-15 tisíc tak bych byl moc rád, barva by měla být pak černá .... možná bych tam nechal vínovou ale mám půlku auta škráblou klíčem (asi ho neměli rádi) a zadní blatníky popraskané od nekvalitní práce ... pak je tam i kapota a menší oděrky takže jistě poznáte že nový celolak by bodnul dík za příspěkvy
)

- Sova
Mužu odsouhlasit...minulý majitel auta co mám, takhle prasil...ta mírně zastříkáná guma čelního skla vypadá estetickyMirek999 píše:To je asi kvalitni prasarnickaAntonioGT píše:Nech si udělat lak bez vysklívání a demontáže dílů a vyjde tě to na 13tisíc.Já to teť takhle řeším.Úplně to postačuje.

Cléon & Fonte
- Sova
Řekl bych, že už i kvalita samotného laku, za který dáš jen 13.000,- musí být šílená...
Už sem viděl pár laků, u kterých se majitelé rozplývali jak je božský a že byl levný...když si přistoupil blíže, byla vidět v lepším případě pomerančová struktura, v horším krupice...
Když lak, tak kvalitní ve špičkové lakovně u špičkového lakýrnika...
Samozřejmě se od toho odvíjí i cena, ale když se něco dělá, tak pořádně a nikoli polovičatě...
Už sem viděl pár laků, u kterých se majitelé rozplývali jak je božský a že byl levný...když si přistoupil blíže, byla vidět v lepším případě pomerančová struktura, v horším krupice...
Samozřejmě se od toho odvíjí i cena, ale když se něco dělá, tak pořádně a nikoli polovičatě...
Cléon & Fonte
-
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Asi tak,ale i za male penize se da udelat hezky lak,jo a kdybych nemel penize na to odstrojeni tak si to udelam sam a pak zase nastrojim,ale tohle jemprasarna to oblepovat.Sova píše:Řekl bych, že už i kvalita samotného laku, za který dáš jen 13.000,- musí být šílená...