Protokol z repase vstřiků

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od blázen »

Vecernicek píše:
MarauderZ28 píše:jak může bejt 94 v pohodě když v pohodě je 99 ?
Tak jinak... jakej je rozdil mezi 99 a 94 ? 5 ml a to jako ten motor pozná jo ?
ochuzování směsi nebylo nikdy v pohodě :roll: :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Vecernicek »

blázen píše:
Vecernicek píše:
MarauderZ28 píše:jak může bejt 94 v pohodě když v pohodě je 99 ?
Tak jinak... jakej je rozdil mezi 99 a 94 ? 5 ml a to jako ten motor pozná jo ?
ochuzování směsi nebylo nikdy v pohodě :roll: :wink:
no tak dobrá jeden válec měl míň paliva druhej víc... ale ptám se jestli těch 5ml paliva je fakt mega moc velká chyba bez které to nepojede nebo to je zanedbatelný :shock:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od blázen »

Vecernicek píše:
blázen píše:
Vecernicek píše: Tak jinak... jakej je rozdil mezi 99 a 94 ? 5 ml a to jako ten motor pozná jo ?
ochuzování směsi nebylo nikdy v pohodě :roll: :wink:
no tak dobrá jeden válec měl míň paliva druhej víc... ale ptám se jestli těch 5ml paliva je fakt mega moc velká chyba bez které to nepojede nebo to je zanedbatelný :shock:
není to zanedbatelné
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Příspěvek od PhoB »

Takze vstriky jsou v jetservisu. Pry jsou vsechny zarezle a jeden je dokonce pootevreny. Pan rikal, ze nevi jestli je dokaze rozebehnout, ale ze ho to osobne zajima zda-li to dokaze. Takze je zkusi(vymeni i sitka a spodni plast) a kdyz se nepovedou, tak zaplatim jen 200kc za diagnostiku - ktera uz vlastne byla v tu chvily hotova. Uvidime ;)
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Tommy-cupra »

a jak casto by se tohle melo delat, kamarad bude mit 530d bavoraka a tam se prej vstriky hodne serou,kdyz to ted nechame vycistit pomuze to co se tyce zivotnosti???? diky za odpoved
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Tommy-cupra »

jejda sorry tolikrat jsem nechtel
SEAT LEON CUPRA

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Tak proc jsi to nepromazal. :roll:
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od MarauderZ28 »

vstřiky na dízly testujou a opravujouve Slivenci (to co sem sem dával já jsou benzín vstřiky) určitě mu doporučuju ať je nechá zkontrolovat neb pokud pouštěj naftu popraskaj písty - to se stalo mě u 524 TD, pokud jsou KO nemusí měnit celej vstřik, ale jen vnitřek toho vstřiku cca 1200 Kč/ kus ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Tommy-cupra »

MarauderZ28 píše:vstřiky na dízly testujou a opravujouve Slivenci (to co sem sem dával já jsou benzín vstřiky) určitě mu doporučuju ať je nechá zkontrolovat neb pokud pouštěj naftu popraskaj písty - to se stalo mě u 524 TD, pokud jsou KO nemusí měnit celej vstřik, ale jen vnitřek toho vstřiku cca 1200 Kč/ kus ...
ja ti kdyz tak pak napisu a das mi adresu, no nechcem aby nejak odesli,jeden stoji 12tis udajne
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Fazeey »

Tommy-cupra píše:a jak casto by se tohle melo delat, kamarad bude mit 530d bavoraka a tam se prej vstriky hodne serou,kdyz to ted nechame vycistit pomuze to co se tyce zivotnosti???? diky za odpoved
u těch CR se serou ale tim že ti ta nafta leze do přepadu, takže vyčistěním to nevyřešíš... částečně se ten vstřik prej dá repasovat, ale u mnoha to nejde takže jedině novej, ta cena je přibližně jak píšeš, teda přes 60k za celej motor
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak já nevím ale mě tvrdili v tom Bosch servisu že zrepasuje cokoli neb vymění střeva toho vstřiku za nový což dokazuje i to, že sem tam přinesl vstřiky z auta co mělo nalítáno 350 000 km - 524TD BMW, všechny ty vstřiky byly totálně nasračky že ta nafta přez ně crčela - zaplatil sem 1200 Kč za kus a byly jak nový
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od MarauderZ28 »

jinak kámoě umí vstřik za 8000 new pro 530d ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

lubos
Příspěvky: 3
Registrován: 03 úno 2007 22:35
Bydliště: most

Příspěvek od lubos »

já si je dělám sám

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od PhoB »

No tak pry ty moje zarezle vstriky rozchodili vsechny(museli je komplet rozebrat), ovsem cena vzrostla na dvojnasobek -> 500kc /ks.
Pry je povolena tolerance rozdilu prutoku 5%, jim se ty me povedlo poladit na 2%.
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Mikael »

Hezky...no jak to tak ctu,asi taky koncem brezna necham prostriknout ty svy...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Rajdlos »

www.jetservis.cz

ted mi prisly odtud jedny, bohuzel jeden dopadl spatne, je zniceny :o(
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Příspěvek od PhoB »

Obrázek
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

PhoB píše:Obrázek
ty jo ten technik má stejnej podpis jako můj otec

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od Mikael »

PhoBe napis cenu,kolik si platil a jestli je znat neco na aute...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno 500,- mi přijde super neb jen kontrola,obyč čištění a těsnění je všude co sem se ptal za 350,- viz Lander ten je měl za 500,-/ kus taky ...

Jinak dneska sem namontil vstřiky do Probesa a zdá se mi, že to jde líp do otáček, lepší reakce na plyn
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 10 úno 2007 19:14, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

PhoB
Příspěvky: 166
Registrován: 02 led 2006 23:11

Re: Protokol z repase vstřiků

Příspěvek od PhoB »

Mikael píše:PhoBe napis cenu,kolik si platil a jestli je znat neco na aute...
Cenu uz jsem psal predtim, 500 za kus. Kdyby pan v jetservisu nebyl tak rychly, tak bych to odrekl.
Ja ty vystriky mam jako upgrade takze nemuzu porovnat. Respektive ano, funguji :)
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“