Jak zapojit mlhovky, aby svítily při brždění?
Moderátor: Idaho
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Honzo..No mam sicer jen necelejch 20 ale tvrdyho tatu...V 18 me 2 dny po obdrzeni ridicaku posadil do dodavky a hura ...jel jsem do Prahy(SAM)...No a dnes mam najeto pres 200 000 km...No a zkusenosti..vse neni o stari....Jinak VOLVO se mi moc libi...akorad v zime bych to nehuntoval..Muj nazor
No a vo tuningu vime snad vsicni aspon neco...Vzdyt kdyz ladim radio tak taky vlastne tunim nebo ne??
No a vo tuningu vime snad vsicni aspon neco...Vzdyt kdyz ladim radio tak taky vlastne tunim nebo ne??
Naposledy upravil(a) Fiesta dne 12 srp 2004 23:40, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
no jo no kdo má vědět že je starej jak muj otec
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
No ještě jednou se omlouvám ,ale já se nikdy nehádám já si jenom trochu občas rejpnu (podívej se k nám na forum http://rstyling.webz.cz/index.php ) a ono to z lidí tak nějak lepší leze a víc se rozpovídají.A za ty narážky na pravopis-nech to bejt já taky nejsem 100%. A jeden dotaz na závěr - Má někdo z vaší party Volvo?YANEK píše: AA TAK VIDÍŠ ŽE TO DE dobrá tak v tvém věku s čímž sem samo nepočítal máš nalítáno asi kurevsky víc mě je jenom26 a taky uznám že hodně lidí na foru je spíš pro styling než tuning ale nemusim se hnedka přece hádat že
Já taky nejsem 100%, já sem 96% (4% ani nahodou)Honza píše:No ještě jednou se omlouvám ,ale já se nikdy nehádám já si jenom trochu občas rejpnu (podívej se k nám na forum http://rstyling.webz.cz/index.php ) a ono to z lidí tak nějak lepší leze a víc se rozpovídají.A za ty narážky na pravopis-nech to bejt já taky nejsem 100%. A jeden dotaz na závěr - Má někdo z vaší party Volvo?YANEK píše: AA TAK VIDÍŠ ŽE TO DE dobrá tak v tvém věku s čímž sem samo nepočítal máš nalítáno asi kurevsky víc mě je jenom26 a taky uznám že hodně lidí na foru je spíš pro styling než tuning ale nemusim se hnedka přece hádat že
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
no muj pravopis je tu známej neboj to mě neva tím mě nikdo nedostane a co se týče volva seš asi jedinej
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
no sranda je že já vlastně nevim kolik mám nalítáno ale dejme tomu těch 300 kiláků denně co jezdim no někdy si sednu a spočítám si to
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Rok sem studoval dalkove...dnes je to vo necim jinym....Ale cesta do Chorvatska az k Dubrovniku je necelejch 2 000 km...No a spet...Nejsem lhar....No ale nevim co si myslite...Jo jezdim s vozem Ford Tranzit MAXI....
No a kdo jel trajektem tak vi ze je to nekdy hoirsi nez jet v aute...
Ale to jsme se vyhli tematu...O tom se pokeca na srazu..teda jestli nejakej jeste stihnu...
No a kdo jel trajektem tak vi ze je to nekdy hoirsi nez jet v aute...
Ale to jsme se vyhli tematu...O tom se pokeca na srazu..teda jestli nejakej jeste stihnu...
VW PASSAT B5
Díky.Jen jsem se zeptal a myslím si že to reálné je.Fiesta píše:Rok sem studoval dalkove...dnes je to vo necim jinym....Ale cesta do Chorvatska az k Dubrovniku je necelejch 2 000 km...No a spet...Nejsem lhar....No ale nevim co si myslite...Jo jezdim s vozem Ford Tranzit MAXI....
No a kdo jel trajektem tak vi ze je to nekdy hoirsi nez jet v aute...
Ale to jsme se vyhli tematu...O tom se pokeca na srazu..teda jestli nejakej jeste stihnu...
Mhm, takže Favorita sem měl, světla rozebraný sem viděl a pokud si dobře pamatuju, tak vroubkování platu je stejný jak u mlhovek, tak u zpáteček a brzdovek, protože cílem je svítit co nejvíc doširoka a intenzivně. Pak nějaký drobný odlišnosti jsou ve tvarování paraboly, ale to už si nepamatuju, nicméně svit brzdovek a mlhovek mi přišel stejnej, což odpovídá vyhlášce (brzdovka musí svítit víc jak obrysovka, mlhovka musí svítit víc jak obrysovka, ale nemusí být slabší než brzdovka).
Viděl jsem zapojení světle u Favorita, kde byla elktrika upravená tak, že všechny tři červený sekce byly osazený dvouvláknovkama. Jako obrysovky svítilo všechno jedním vláknem (5W), při brždění pak všechno dvouvláknově, přičemž při zapnutých mlhovkách to bylo (zřejmě diodou) ošetřený tak, aby se nerozsvítily všechny na plný kule. Žádný oslnění jsem nevypozoroval, vypadalo to kultivovaně.
Na druhou stranu jsem potkal auto, který mělo nějaký dvě zadní kulatý světla sériový a ty i na obrysovky praly do očí takovým způsobem, že sem se dobrovolně držel dál, protože to peklo, který rozsvítily při brždění fakt stálo za to.
A drobná poznámka na závěr - na mým autě mám 4 obrysovky, který se při brždění změní na 4 brzdovky a žádnou mlhovku Samozřejmě by to vadilo na STK, tak to první majitel vyřešil tak, že tónovacím sprejem zastříkal jednu zpátečku a upravil zapojení. Je to barbarský a hodlám to někdy předělat
Viděl jsem zapojení světle u Favorita, kde byla elktrika upravená tak, že všechny tři červený sekce byly osazený dvouvláknovkama. Jako obrysovky svítilo všechno jedním vláknem (5W), při brždění pak všechno dvouvláknově, přičemž při zapnutých mlhovkách to bylo (zřejmě diodou) ošetřený tak, aby se nerozsvítily všechny na plný kule. Žádný oslnění jsem nevypozoroval, vypadalo to kultivovaně.
Na druhou stranu jsem potkal auto, který mělo nějaký dvě zadní kulatý světla sériový a ty i na obrysovky praly do očí takovým způsobem, že sem se dobrovolně držel dál, protože to peklo, který rozsvítily při brždění fakt stálo za to.
A drobná poznámka na závěr - na mým autě mám 4 obrysovky, který se při brždění změní na 4 brzdovky a žádnou mlhovku Samozřejmě by to vadilo na STK, tak to první majitel vyřešil tak, že tónovacím sprejem zastříkal jednu zpátečku a upravil zapojení. Je to barbarský a hodlám to někdy předělat
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tak to píšeš úplně přesně - právě že mezi ostatníma jsou i debilové, co jsou schopní přehlídnout i rozsvícený brzdovky a rozmlátit ti auto tak, že tvých x hodin práce na těch spoilerech, co jsou podle tebe ještě OK je naprosto v prdeliwuf píše:Jezis podelsi dobe na foru a zase takovyhle tema. Napred "rychlik z vesnice" - speedy s xenonama za 3500,- a ted tohle, lidi mate rozum? Uprava motoru - OK, prahy, spoilery atp. - OK, kola, vyfuky - OK ale tyhle veci okolo svetel se dotykaji i ostatnich chapete to?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"