TermoTec + V6

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

Jako vomrd maximální, ty svody maj děsně ostrý úhly takže se musí použít hodně úzká páska a i tak je to vojeb na max + navíc k tomu ty svody jsou u kolektoru strašně blízko sebe takže sem se fakt strašně bavil :o)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Dobrá práce. 8) Ty umělohmotný sponky tam ale nenecháš. :D

Doporučuji pak vzít vypalovací stříbřenku na nějakých 800-900°C a přetřít. Pak už se nerozmotaj. 8)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

tyhle grafitový když se namočej tak se udělá takový bahýnko a tím se to krapet spojí, nicméně rozmotání se nebojím co sem koukal tak v USA to někdy ani nahoře u příruby nezajišťujou sponkama jen dole ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:tyhle grafitový když se namočej tak se udělá takový bahýnko a tím se to krapet spojí, nicméně rozmotání se nebojím co sem koukal tak v USA to někdy ani nahoře u příruby nezajišťujou sponkama jen dole ...
Je pravda, že já jsem kupoval ten bílej. Jinak byla to taky pěkná pakárna a ještě jsem to dělal na autě. :D A mám tam jednu sponku.
Obrázek
Obrázek
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

jak moc pevne se to ma obvazovat? nekde sem zaslech ze se to nema moc utahovat ze spis jen tak volnejc..by me tak zajimalo.procentualne jak to zlepsi vykonovou krivku?

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

výkon to dle mě % nezlepší vůbec a když to uděláš volně tak se to rozmotá si myslím .....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

dik..ale vysledek vypada pekne..predpokladam ze to je na probe..taky to chci udelat...ale to bych musel nejdriv najit na muj motor perf. svody :( nedari se

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

a jaký potřebuješ ? jinak jo Probe ..
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

na 3s-ge 115kW...jelikoz je to eu a jpn produkt tak v USA nic neni..udajne by to melo mit identicky svody s 5s-fe jenze 1)nevim jakej dopad to bude mit kdyz dam svody ze slabsi verze na silnejsi verzi(na moji) a 2)na ebay jsou jen ssautochrome ktery mi byly vymlouvany jelikoz praskaj a moc dobre nepasujou....

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

já dovezl asi desatery od ssautochrome v průběhu 3 let bez sebemenšího problému je fakt že ne na turbo resp.ano, ale ne od týhle značky, ale od OBX
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od GReddy »

MarauderZ28 píše:já dovezl asi desatery od ssautochrome v průběhu 3 let bez sebemenšího problému je fakt že ne na turbo resp.ano, ale ne od týhle značky, ale od OBX
takze bez problemu? v tom pripade to asi stoji za risk...to diky za reference...jen doufam ze ty svody budou bez problemu kdyz jsou delany pro slabsi motor ale pokud jsou svody identicky melo by to bejt bez problemu...

jeste sem premyslel o Fujitsubo svodech ale to je docela nesehnatelna vec..kazdopadne diky ;)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

tohle ju ?

3S-GE

The engine used in the Toyota Celica GT-S versions, from 1986 to 1989 in the US and 1986 to 1999 everywhere else, after which they switched to the 5sfe in the US and then the Toyota ZZ engine.

The Toyota 3S-GE is an in-line 4 cylinder engine manufactured by Toyota and tuned by Yamaha Motor Company Ltd.. Its cylinders are numbered 1-2-3-4 with cylinder number 1 beside the timing belt. The cylinder heads are made of aluminium alloy. The pen-roof combustion chambers are complemented by a cross-flow intake and exhaust layout. The spark plug is located in the center of the combustion chamber. The ignition order of the cylinders is in the 1-3-4-2 order.

The crankshaft, located within the crankcase, rotates on five aluminium alloy bearings and is balanced by eight weights. Oil holes are located in the middle of the crankshaft to provide oil to the connecting rods, bearing, pistons and other moving components.

The intake manifold has four independent ports and benefits from inertia build up to improve engine torque at low and medium speeds.

Gen 2

The second generation was produced from 1990 to 1993. Receiving a slight boost in output to 113kw (154PS). Peak torque went to 186Nm. It also proved to be a slightly more reliable engine. The 2nd Gen also did-away with the T-VIS system, which was replaced by the ACIS (Acoustic Controlled Induction System), proving to be much more efficient.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Toyota Celica GT | 4-1 R Spec design 90-93 mimo header new performance

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

jj mam druhou generaci 3SGE 90-93..

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

MarauderZ28 píše:Toyota Celica GT | 4-1 R Spec design 90-93 mimo header new performance

Obrázek
ja si myslim ze to bude asi fakt jedno jestli tam budou svody z 5s-fe


tak uz sem to nasel :) 3S-GE headers work on the 5S-FE but I don't know about the 3S-FE. The only thing different between the 5S and 3S-GE set ups are the lack of one or two bolts on the 5S set up. Mine doesn't leak though or anything.

tak ty mimo svody vypadaj moc pekne...205USD to se da..super :)

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Mam takovej dotaz - neberte to jako rejpání prosím. Má taková páska smysl na motoru, kterej neni řekněme závodní??

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

ano ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:ano ...
Stejnej názor a pokuď chceš vědět proč, tak použij funkci HLEDAT. Už se to tu řešilo mockrát. Jen já jsem to psal min. 3x. :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

Maro bud rad za to co mas, jsi na to jeste dobre :?:

Obrázek
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak na tohle bych z tech pásek uštupoval nějakej fusak :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Mno já se už nemůžu "dočkat" až budu prcasit tohle

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MedaRF
Příspěvky: 244
Registrován: 15 říj 2006 23:19

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MedaRF »

Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec :-)

Uživatelský avatar
MedaRF
Příspěvky: 244
Registrován: 15 říj 2006 23:19

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MedaRF »

Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec :-)

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Anděl »

MedaRF píše:Je to trosku mimo, ale koukam, ze se tu v tom umite hejbat.. Daji se sehnat za rozumny penize svody na MB 124 3.0 24v? Dikec :-)
Otázka je, co je to za rozumné peníze. :?
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Bordel »

K cemu je to dobry? Prispeje to k tomu, aby se ty vyfukovy plyny, tak rychle neochladily a lip proudily pryc, nebo si to myslim spatne? :D Amater, proto se ptam :lol:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od MarauderZ28 »

1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od GReddy »

Danecek píše:K cemu je to dobry? Prispeje to k tomu, aby se ty vyfukovy plyny, tak rychle neochladily a lip proudily pryc, nebo si to myslim spatne? :D Amater, proto se ptam :lol:
kuli rychlosti proudeni ven....a ze nebudes mit pod kapotou rožeň :D

edit: pozde :D
Naposledy upravil(a) GReddy dne 15 úno 2007 22:14, celkem upraveno 1 x.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: TermoTec + V6

Příspěvek od Anděl »

MarauderZ28 píše:1, plyny neztrácejí teplotu a tím pádem rychlost
2, pokles teploty pod haubnou
3, bezpečnost že si neseškvaříš ruce když se v tom hrabeš
Nejdůležitější je za 2. 8) Já jsem mohl dříve na hauntně smažit omeletu. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

ja mam kapotu jak cednik a stejne to pali jak svine...az budu mit za co objednam ty ss svody a taky si s tim hezky pohraju :o)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“