12h Le Brno 2006

Vše o rally,formuli 1,moto gp,dtm atd..

Moderátor: Bohuš

Odpovědět
sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

12h Le Brno 2006

Příspěvek od sbd »

Dne 28.10.2006 se uskuteční na Brněnskem GP další se sérii amatérských vytrvalostních závodů 12h Le Brno. Start je v 8.00 cíl -20.00. Nejsem si vědom že v Čechách existuje jiný ať licencovaní nebo amatérský okruhový závod který trvá 12 hodin.
Závod je docela legrace a výborná příležitost pořadně se na skutečném okruhu svést. Pokud se někdo chce zúčastnit a neví jak na to, prosím aby mě kontaktoval rád sdělím co vím.

Pro potenciální diváky- přijeďte se podívat vstup je zadara. Koupím kafe všem co se mi na místě ozvou…
:D

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

doufam ze stihneme dodelat auto... tento rok jsme vynechali... tak v nejhorsim pristi rok 8) mam dotaz, nebo spis prosbu... bude se resit kategorie do 3.0 litru? ta dnesni do 2.6 je tak trochu o nicem vzhledem k tomu ze je mozno jezdit s 2.0 turbo... s tim 3.0 by se na ty turba dalo dle koeficientu prihlizet i kdyz to porad s 2.0 turbo vychazi jako na 3.5 atmosfera...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

Příspěvek od sbd »

Dotaz/prozba spis by mela smerovat na poradatele. Uz takova diskuse na jeho strankach kdysi probehla. Zaver byl takovy, ze pokud se sejdou 10 lidi ktere slozi startovne a budou pozadovat vypsani nejake jine kategorii, poradatel ji rad vypise.
Podle me v kontextu charakteru zavodu je to jedno. Hlavnim omezujicim faktorem neni vykon ale gumy. Dulezity je i fakt, ze pravidla nedovoluji pouziti vetsi nez seriove montovanou nadrz. Nakone kdyz se podivas na vysledky, jasne vydis ze auta z nejsilnesi kategorii najedou vetsinou mene kol nez auta v slabsich kategorii.

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

sbd píše:Dotaz/prozba spis by mela smerovat na poradatele. Uz takova diskuse na jeho strankach kdysi probehla. Zaver byl takovy, ze pokud se sejdou 10 lidi ktere slozi startovne a budou pozadovat vypsani nejake jine kategorii, poradatel ji rad vypise.
Podle me v kontextu charakteru zavodu je to jedno. Hlavnim omezujicim faktorem neni vykon ale gumy. Dulezity je i fakt, ze pravidla nedovoluji pouziti vetsi nez seriove montovanou nadrz. Nakone kdyz se podivas na vysledky, jasne vydis ze auta z nejsilnesi kategorii najedou vetsinou mene kol nez auta v slabsich kategorii.
soucasna pravidla znam, mel jsem za to ze jsi jeden z poradatelu... tak ja zavolam J.B. 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

Příspěvek od sbd »

KFJ píše:doufam ze stihneme dodelat auto... tento rok jsme vynechali... tak v nejhorsim pristi rok
Zavod je za 5 dnu, mate uz auto nachystane?

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

bohuzel :wink: o to lepsi to bude na jare... bude to pecka 8) nemas na sobotu jedno misto v teamu? ze bych zkusil jinou zadokolku? 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

Příspěvek od sbd »

Pokud vydrzi pocasi, tento zavod bude super.

Uživatelský avatar
CARBONIA
Příspěvky: 13
Registrován: 21 kvě 2006 16:16
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CARBONIA »

KFJ píše:bohuzel :wink: o to lepsi to bude na jare... bude to pecka 8) nemas na sobotu jedno misto v teamu? ze bych zkusil jinou zadokolku? 8)
Ahoj, to máš u tý 325i čtyřkolu nebo zadek? My tam v sobotu budem zkoušet BMW 325i čtyřkolu tak jsem zvědavej jak nám to dlouho vydrží. Škoda že to nemáte hotový, mohli jsme zabojovat společně už se těšim jak malej kluk. Místo volný nemáme ,ale kdyby se něco uvolnilo dám určitě vědět. 8)
Jedeš se aspoň mrknout?

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

To moje je nahon na zadek... Myslim si ze ta ix na okruhu nebude dobra volba kvuli vaze... Snad jenom na vode :D Tak drzim palce! 8) V sobotu jedu, pojedu s "sbd" s RX7, tak jsem zvedavej :D
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

KFJ píše:To moje je nahon na zadek... Myslim si ze ta ix na okruhu nebude dobra volba kvuli vaze... Snad jenom na vode :D Tak drzim palce! 8) V sobotu jedu, pojedu s "sbd" s RX7, tak jsem zvedavej :D
:cry: koukám že s naší letošní domluvou to padá :hmm:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
CARBONIA
Příspěvky: 13
Registrován: 21 kvě 2006 16:16
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CARBONIA »

KFJ píše:To moje je nahon na zadek... Myslim si ze ta ix na okruhu nebude dobra volba kvuli vaze... Snad jenom na vode :D Tak drzim palce! 8) V sobotu jedu, pojedu s "sbd" s RX7, tak jsem zvedavej :D
Já vim ,že to bude těžký,ale nic jinýho jsme neměli po ruce. Normálně jezdíme s astrou ,ale letos nás trochu zlobil motor snad příští rok. Taky ti držim palce dvanáctka je dlouhá budem to potřebovat.

sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

Příspěvek od sbd »

CARBONIA píše: ...už se těšim jak malej kluk. ...
Maly predkrm http://video.google.com/videoplay?docid ... 7264509419

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: 12h Le Brno 2006

Příspěvek od Bidrin »

sbd: Zdarec! V sobotu se uvidíme na okruhu a pokecáme.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
CARBONIA
Příspěvky: 13
Registrován: 21 kvě 2006 16:16
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CARBONIA »

sbd píše:
CARBONIA píše: ...už se těšim jak malej kluk. ...
Maly predkrm http://video.google.com/videoplay?docid ... 7264509419
Tak se to stupňuje už se těšim jako prase :drivers:

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

8) tak jsem se zacal taky tesit 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Jirka GTi
Příspěvky: 76
Registrován: 24 pro 2004 10:58
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jirka GTi »

Tak já myslím že závody uplně super. Akorát Robertovi to nějak stávkovalo.Tak neví jestli dojedou.
Přílohy
IMG_7878rob.jpg
IMG_7878rob.jpg (79.08 KiB) Zobrazeno 2301 x
Nissan Sunny GTi 110kW

Uživatelský avatar
leeri
Příspěvky: 338
Registrován: 21 srp 2004 17:13
Bydliště: Praha/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 12h Le Brno 2006

Příspěvek od leeri »

taky jsem se byl podívat ale jen chvilku ........
Fiat punto f kabru 1.2

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: 12h Le Brno 2006

Příspěvek od Bidrin »

Byl jsem se tam mrknout a je škoda, že zklama technika. Jinak to byla zajímavá podívaná!
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
CARBONIA
Příspěvky: 13
Registrován: 21 kvě 2006 16:16
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CARBONIA »

Jirka GTi píše:Tak já myslím že závody uplně super. Akorát Robertovi to nějak stávkovalo.Tak neví jestli dojedou.
To musim potvrdit závody super ,až na tu techniku nejen Robertovo ,ale i naše zklamala (hrůza) snad príští rok.

sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

Příspěvek od sbd »

Jirka GTi píše:Tak já myslím že závody uplně super. Akorát Robertovi to nějak stávkovalo.Tak neví jestli dojedou.
Tak ze upresneni - nestavkovalo Robertovi ale nam (teamu SBD). Pretocilo se turbo z duvodu ze BOF vyletel do neznama a po nem zbyla v sani docela velka dira. Z toho nasledovalo zadreni lozisek v turbu. Take tradicne zlobily brzdy.
Nicmene diky vydatne pomoci Luciu$e (Ondrovi) a hIGGIho z RX-7 clubu CZ se nam podarilo turbo i se svodama operativne vymenit a pokracovat do konce v zavodu. Bylo to super.

Bohuzel vetsina videi co jsem se pokousel natacet jsou presvetlena...

sbd
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2006 11:46

Příspěvek od sbd »

Jirka GTi píše:Tak já myslím že závody uplně super. Akorát Robertovi to nějak stávkovalo.Tak neví jestli dojedou.
Tak ze pro poradek - nestavkovalo Robertovi ale nam (teamu SBD). Pretocilo se turbo z duvodu ze BOV vyletel do neznama a po nem zbyla v sani docela velka dira. Z toho nasledovalo zadreni lozisek v turbu. Take tradicne zlobily brzdy.
Nicmene diky vydatne pomoci Luciu$e (Ondrovi) a hIGGIho z RX-7 clubu CZ se nam podarilo turbo i se svodama operativne vymenit a pokracovat do konce v zavodu. Bylo to super.

Bohuzel vetsina videi co jsem se pokousel natacet jsou presvetlena...

ben
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2005 08:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ben »

12 hodin Le Brno 2006


Tak jsme se přece jen dočkali. Po dvouleté přestávce se pořadatelům vytrvalostních automobilových závodů Le . . . podařilo celý cirkus dotlačit zpět na Masarykův okruh v Brně, kde celá tato pozoruhodná série v roce 2001 začala. Po pátečně večerních a sobotně ranních přejímkách bylo do závodu přijato celkem třicet osm posádek s rozmanitými vozy a piloty různých národností. Auta zabírala jako obvykle široké spektrum připravenosti a roků výroby. Od Subaru Imprezy, nebo Oplů Caliber, až po tradiční Škodu 440 Spartak , která se pohybuje na silnicích již dobrých čtyřicet roků. Ve stejném teamu se Škodovkou se objevil i pěkně zrestaurovaný Ford Taunus z počátku šedesátých let. Stává se z toho pomalu mistrovství Evropy. Kromě tradičních Němců z okolí Ingolstadtu, Slováků a Bulhara Svetlina, se v teamu PROFIKOL racing nominoval dokonce obchodník z Moskvy. Konečně poznáme co to znamená, když se řekne, že někdo jede jak Rus.
Celotýdenní motlitbu v předcházejícím týdnu pořadatelé asi trochu odflákli, protože hodinu před startem se po měsíci relativně slunečných dnů docela hezky rozpršelo. V boxech vyvolala tato změna počasí trošku chaos, z důvodu nutnosti rychlého rozhodnutí co jak a kam obout. U Hlouchů pak v nastalém zmatku zapomněli zajistit přední kapotu, která se v zápětí po vyjetí z boxů nekompromisně přilepila na čelní sklo, a tím této ambiciózní posádce docela zkomplikovala začátek závodu. Samotný start potom proběhnul podle naučeného scénáře a úderem osmé, po odbočení Safety caru do boxů a rozsvícení zelených světel, vyrazila celá smečka vozů vstříc dvanáctihodinovému dobrodružství. Zpočátku, než si jezdci zvykli na mokrou trať, připomínal závod spíš mistrovství ve vytahování aut z kačírků, a naši vyprošťovači se pořádně zapotili. Dokonce poprvé v historii museli během závodu Land Rovera dotankovat. Některým borcům se tato činnost tak zalíbila, že si stejný kačer vychutnali i vícekrát po sobě. No, opakování je matka moudrosti.
Kolem desáté hodiny dopolední začala trať osychat, a to se ihned projevilo i na dosahovaných časech. Většina posádek se pohybovala někde kolem dvou minut čtyřiceti vteřin, což je na Masarykův okruh a silniční pneumatiky docela slušný výkon. Je vidět, že za těch šest let se technika i řidičské umění někam posunuly.
Ještě další pozitivum se objevilo s občas vykukujícím slunkem a to vtom, že přítomné dámy přestaly připomínat sněhuláky, a že se oku dalo se zalíbením občas spočinout na ladných křivkách jejich těl. To přece k automobilovým závodům patří od nepaměti. Tradicí bývala taky sklenka šampaňského, ale o tom už si dneska můžeme nechat jenom zdát. Ono když se pak někteří jedinci nemohli ani vyškrábat na stupně vítězů, není se čemu divit.
No ale abychom se vrátili zpátky k závodům. Den se pomalu přehoupnul do své druhé poloviny,když si přímo na cílové rovince borci od Porsche chtěli zahrát na Schumachera a jeho explodující motor. Za kouřovou clonu, kterou vytvořili, by se nemuseli stydět ani spojenci při vylodění v Normandii a jednotlivé díly porscheho šestiválce sbírali traťoví komisaři kolem dráhy ještě dlouho do večera. Když se pak za nějaké tři hodinky objevilo Porsche znovu na dráze s vyměněným agregátem, který měli náhodou s sebou, jeden by si pomyslel, že to snad udělali plánovaně pro pobavení diváků. No i takoví hrdinové se mezi závodníky najdou. Sláva jim. Nebo hanba, za nepořádnou přípravu? To ať si rozhodnou sami aktéři. V průběhu odpoledne se pak odehrálo ještě pár malých dramat a soutěží ve výměně různých agregátů na čas, z nichž nejpozoruhodnější asi byla výměna turbodmychadla u startovního čísla 48. Pozorovat mechaniky, jak se společně s pilotem snaží demontovat ještě před chvílí do červena rozžhavený díl, stálo opravdu za to. Chlazení konečků prstů na ušních lalůčcích, jak doporučuje Přemek Podlaha v Receptáři, bylo zcela nedostatečné a přes rukavice přiškvařené k dlaním, taky ne příliš účinné. Nakonec se ale vše podařilo a vosumaštyrycítka dojela závod až do konce.
Po setmění většina posádek měla možnost si ověřit, do jaké míry účelně byly instalovány přídavné reflektory. Každý očekával výrazný posun v kvalitě, jenže skutečnost se ne vždy náležitě kryje s dobrými předsevzetími. Také já jsem záhy zjistil, že sice naše Mazda osvětluje úspěšně skutečně daleký prostor, snad až na náměstí v Žebětíně, že však pořádně nevidím do zatáček, stejně jako dřív. Kromě toho mě z palubovky zeleně zářil do očí displej „laptimeru“, a to právě v situacích, kdy jsem se namáhal dohlédnout do hlouby zatáček před sebou. Po několika okruzích jsem se natolik vztekl, že jsem nebohého pomocníka srazil na podlahu vozu, kde ale svým lišáckým poblikáváním stále dával najevo, že jsem nad ním úplně nezvítězil. Jeho i své trápení jsem definitivně ukončil až tím, že jsem ho nekompromisně narval do díry po rádiu v palubní desce.
Šachovnicový praporek učinil po dvacáté hodině večerní přítrž celé bezuzdné motorové zábavě a po vítězném průjezdu vedoucí Imprezy postupně poslal všechny zbývající a mnohdy kulhající vozy do boxů.
Co říci na závěr ? Snad jen tolik, že technika i jezdecká vyspělost účastníků se opět o poznání posunula výš a dá tak určitě pořadatelům podnět k zamyšlení nad udáváním směru a mantinelů do dalších let.
Podrobné výsledky, včetně bohaté fotogalerie, najdete na stránkách pořadatele www.arcbrno.cz

Jura Beneš
NO ROTOR - NO MOTOR

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

8) 8) 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: 12h Le Brno 2006

Příspěvek od Lander »

Pěkný!!!!!!!

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

... a to jste možná nečetli další Jurovi literární díla, jako je "Jak jsem potkal Formuli 1, Le Mann a Le Mann Classic!

Jinak je Jura jedinej člověk který se svezl v F1, kterého znám osobně! 8)
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Peet.cz
Příspěvky: 35
Registrován: 05 led 2006 19:44

Re: 12h Le Brno 2006

Příspěvek od Peet.cz »

ma nekdo fotky z Le Brno 2007??

ben
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2005 08:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ben »

Zatím tady odkaz: www.lebrno2007.wz.cz
NO ROTOR - NO MOTOR

Peet.cz
Příspěvky: 35
Registrován: 05 led 2006 19:44

Příspěvek od Peet.cz »

super fotky... 8)
jsou uz nejaky vysledky?
aha uz je mam: http://www.arcbrno.cz/file/article-file ... O-2007.pdf

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“