Vrtané x normální kotouče - životnost
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Vrtané x normální kotouče - životnost
Čau, čekají mě měnit všechny 4 kotouče a přemýšlím nad sportovními, potažmo vrtanými. Můj styl jízdy je velice klidný a pořádný účinek brzdy využiji spíše v krizových situacích. 60% si nabrzdím motorem a stylem jízdy. De mi o to jestli tímhle stylem ježdění, sjedu dříve klasické nebo sportovní. Jsou nějaké zkušenosti?
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000
I kdyby si sjel "obyč" dříve, tak stejně cena je úplně jinde. Já jsem např. kupoval Brembo a za dva kotouče jsem dal cca 10tis. Takže u tebe bych to neřešil a koupil normální.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Je taky fakt, že většina lepších brzdných systémů má lepší nástupy až po zahřátí, takže nic vhodného do města...
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
To jde ale spis o desticky nez o kotouce.Ivan píše:Je taky fakt, že většina lepších brzdných systémů má lepší nástupy až po zahřátí, takže nic vhodného do města...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
gti
můžu ti poradit od ATE power disc. Dáváme je lidem na auta spokojenost jsou jen drážkované,ale dávají se na ně seriové desky a jsou jen o asi 200 - 300 dražší než serie a mají lepší učinek hlavně v mokru je dřívější nástup brzdné sily.
VW golf II GT 1.8Turbo
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: gti
S tím mokrem to nikterak nepozoruji...fakie vw píše:můžu ti poradit od ATE power disc. Dáváme je lidem na auta spokojenost jsou jen drážkované,ale dávají se na ně seriové desky a jsou jen o asi 200 - 300 dražší než serie a mají lepší učinek hlavně v mokru je dřívější nástup brzdné sily.
Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
gti
ale power discy nejsou drážkované kotouče jako jiné. A hlavně záleží druhu materialu kotouče. Výrobce těchto kotoučů uvadí seriové desky tak to asi ví proč.
VW golf II GT 1.8Turbo
To si piš, že to bude dobře brzdit, než se to teda ohobluje, drážky se zaplní prachem a ten se tam zapeče, takže jako by tam nebylyIvan píše:Co Ty víš, může to fakt dobře brzdit... Životnost je věc druhá...Beaver píše:Drážkovaný kotouče a sériový měkký destičky, to je fakt výborná kombinace Asi jako doporučit na utírání zadku šmirgpapír
No to je právě ono - ty kotouče jsou z úplně obyčejnýho materiálu, tvrdý desky by je nadměrně likvidovaly. De facto vezmeš normální kotouč, nafrézuješ do něj drážky a máš "tuningový" kotouč, který dobře vypadá, ale šmirgluje měkký destičky a kroutí se s tvrdýmafakie vw píše:ale power discy nejsou drážkované kotouče jako jiné. A hlavně záleží druhu materialu kotouče. Výrobce těchto kotoučů uvadí seriové desky tak to asi ví proč.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
gti
no kdyžto tak vemeš tak to je pravda. Ale chlazení toho kotouče je lepší než normál
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Říká se, že ano, ale já to neměl možnost v praxi otestovat...Mafox píše:takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
V podstate ano, ale zase plati, ze by mely byt od slusneho vyrobce - ten si nedovoli navrtat kotouc, ktery stoji za prd. Pokud jsou totiz vrtane kotouce vystavene situaci, kdy se nevrtane krouti, potom maji tendenci praskat. Takze je to vzdycky neco za neco - drazkovane nefungujou tak dobre a v drazkach se zapeka prach z desticek, vrtane zas muzou praskat kdyz je upeces jako kure.Mafox píše:takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Vrtané x normální kotouče - životnost
Přesně tak. Hodně lidí mě od vrtaných odrazovalo právě kvůli možnosti prasknutí. Brembo by ale snad mělo vydržet.Beaver píše:V podstate ano, ale zase plati, ze by mely byt od slusneho vyrobce - ten si nedovoli navrtat kotouc, ktery stoji za prd. Pokud jsou totiz vrtane kotouce vystavene situaci, kdy se nevrtane krouti, potom maji tendenci praskat. Takze je to vzdycky neco za neco - drazkovane nefungujou tak dobre a v drazkach se zapeka prach z desticek, vrtane zas muzou praskat kdyz je upeces jako kure.Mafox píše:takže vrtané jsou lepší než drážkované ja?
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw