Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Můžeme to vyřešit úplně jednoduše - udělej si někdy výlet k nám na Vysočinu a můžeme vyzkoušet všechny BOV, kromě MkIV, kterou už máš. Pak se můžeme dohodnout na výměně, pokud MkIV nebude poškozená.
Kdyžtak mě brnkni na 777195824 a dohodneme se na termínu - od 1.1.2007 se už konečně zabývám jenom tuningem a performance úpravama na HPP. Začínáme ale chystat věci na stánek na Autosalonu 2007, takže čím dřív, tím líp. Naštěstí je u TT dobrý přístup, takže to nebude na dlouho.
Kdyžtak mě brnkni na 777195824 a dohodneme se na termínu - od 1.1.2007 se už konečně zabývám jenom tuningem a performance úpravama na HPP. Začínáme ale chystat věci na stánek na Autosalonu 2007, takže čím dřív, tím líp. Naštěstí je u TT dobrý přístup, takže to nebude na dlouho.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Pro dnešek se mějte - valím do dílny vyzvednout 2 metráky duralu... 

Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
no ten chip byl delanej primo v audi, tak snad to neni nejak naprd,
diky to je super nabidka , ale mam daleko, a asi urcite bude nejlepsi varianta MK II TP, ten manometr zkusim teda nejak udelat, spis necham udelat
) ta zamena ta by byla super,ale ja to lehce poskrabal tu cervenou barvu a napis jak sem utahoval tu pruzinku, a vim o par lidech co by to snad i chteli ,tak uvidim
ta moje verze 225ps ma nejaky vetsi turbo jen nez ta 180ps, tak treba to taky bude randal dobrej
) ale nevim no
) na tu MK IV si randalove ani nestezuju

btw. sem se chtel jeste optat,jestli nahodou nemate stanek na tuning srazu, v Pribrami, myslim ze sem nekde cetl ze tam obcas mate stanek na nejakych tuning srazikach,
dikes
diky to je super nabidka , ale mam daleko, a asi urcite bude nejlepsi varianta MK II TP, ten manometr zkusim teda nejak udelat, spis necham udelat

ta moje verze 225ps ma nejaky vetsi turbo jen nez ta 180ps, tak treba to taky bude randal dobrej




btw. sem se chtel jeste optat,jestli nahodou nemate stanek na tuning srazu, v Pribrami, myslim ze sem nekde cetl ze tam obcas mate stanek na nejakych tuning srazikach,
dikes
Možná je sposta věcí ani neříkám že to není nereálné ale dost silně pochybuju že by tam byla taková rezerva ve všech věcech na to aby šel výkon "jen" softwérově...Nevím neviděl sem 1.8 T mě nijak neoslovil proto sem se jím nikdy nezabýval.
zase na druhou stranu znám pár TDi kde šel výkona na hranici 200PS a 400NM a to jen softwérem....jeden žlotej leon toho byl příkladem.
Pak sme ale u druhý stránky věci a to je životnost.
to už ale je dost OT.

zase na druhou stranu znám pár TDi kde šel výkona na hranici 200PS a 400NM a to jen softwérem....jeden žlotej leon toho byl příkladem.
Pak sme ale u druhý stránky věci a to je životnost.
to už ale je dost OT.

- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
To věřím, tady u nás jezdí RS6 od MTM cca 550 PS. Osobně ale nejsem zastáncem čipování, protože když už je čip od renomovanýho výrobce, tak se blíží cenou programovatelné ECU a překračuje cenu piggyback computeru od renomovaných značek - APEXi SAFC II cca 300 USD...klauby píše:Tech 270 PS z TT/S3 1.8T neni vubec nemozny, staci se podivat na stranky dahlback nebo mtm. Nabizej jen upravou ECU 265 koni. To jsou uz celkem solidni firmy...
Když se pak rozhodneš koupit třeba Haltech za 40 k, tak můžeš ladit všechno po 12 válec s výkonem třeba 1000 koní a když seš hodně drsnej a koupíš dráty, tak můžeš používat jednu ECU třeba pro 10 hodně nabušenejch aut - jenom přehazuješ krabičku a mapy. Další obrovskou výhodou je samozřejmě MAP sensor před klapkou, takže můžeš foukat do atmosféry přes BOV všechen vzduch a motor to kromě pozitivních efektů vůbec nepozná, kromě toho, že měříš vzduch, kterej jde do motoru a ne kterej se dostane do turba a na další 1,5 m dlouhý cestě se holt nějakej ztratí.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
To bidrin : Včera jsem si na daihatsu ladil novej MK III. Akorát že odfukuje až od 0.7bar a když jej povolím tak mně nepustí na 0.95 kde mám max boost. A navíc se mi zdá že odpouští celkem potichu. Ale když jsem jej tam strkal tak jsem si strhl eska pásku na řídící hadici a už jsem neměl náhradní dnes jdu koupit nové. Mohlo by to být i tím že tam unika vzduchu a on se neotevře neplno a proto odpouští až tak pozdě a je to tiché?
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Těsnost podtlakové hadice je velmi důležitá - pokud ti někde uniká podtlak, tak se BOV otevírá jenom částečně.
Pak můžeme vyzkoušet slabší pružinku, kterou ti kdyžtak pošleme zdarma.
Další a nejdůležitější faktor, kterej ovlivňuje zvuk je množství vzduchu, který produkuje turbo. Turbo sice může foukat 1 bar, ale pokud je vzduchu málo, tak zvuk není tak intenzivní, jako třeba u Subaru Impreza WRX/STi.
Pak můžeme vyzkoušet slabší pružinku, kterou ti kdyžtak pošleme zdarma.
Další a nejdůležitější faktor, kterej ovlivňuje zvuk je množství vzduchu, který produkuje turbo. Turbo sice může foukat 1 bar, ale pokud je vzduchu málo, tak zvuk není tak intenzivní, jako třeba u Subaru Impreza WRX/STi.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
tak mam takovou pro me novou info
no typek s A3 1.8t (150PS) mel MK II TP, a rikal ze skoro nebyl slyset, a vymenil za MK III a super, no problemo, no snad u ty verze 225ps by to slyset bejt melo doufam, jeste nevim jeslti ho mam koupit, no a dalsi vec, ze to chcipnuti , ze mi to jde pod otacky, muze vyvolavat zasrana skrtici klapka tak si ji prej mam nechat vycistit a pak uvidim takze asi u thoo zacnu...

Mám mk III a super sice jen tak lehce pískne ale funkčnost je skvělá. Navíc u TT bude mít lepší efekt jelikož valí více vzduchu navíc daihatsu má rychlé řazení takže je to psíknutí ale TT řadí déle tak to by zvukový efekt mohl být super. Ale na druhou stranu pokud tam máš MKIV tak mi přijde zbytečný to měnit za MKIII.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
150 PS z 1.8 Turbo 16V je výkon spíš pro stejný motor bez turba - vzduchu tam je opravdu málo a o moc víc PS ten motor neumí s tímhle "turbem". MkIII na tomhle motoru problémy nedělá, takže proč ne.D3mon3k-CZ píše:tak mam takovou pro me novou infono typek s A3 1.8t (150PS) mel MK II TP, a rikal ze skoro nebyl slyset, a vymenil za MK III a super, no problemo, no snad u ty verze 225ps by to slyset bejt melo doufam, jeste nevim jeslti ho mam koupit, no a dalsi vec, ze to chcipnuti , ze mi to jde pod otacky, muze vyvolavat zasrana skrtici klapka tak si ji prej mam nechat vycistit a pak uvidim takze asi u thoo zacnu...
MkIII je navíc o něco rychlejší na reakci než MkIV a oba mají stejný průtok. I to vedlo k tomu, že jsem udělal úplně novou MkIV, aby byla zase o krok před MkII TP a MkIII.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Bidrin: a co uplne uzavrena verze? neco jak twin port ale treba i cerna barva bez tech napisu - sleeper, idealne aby nastavce na hadice byli tam kde je to u bosche mechanicky kompatibilni? nektery auta to totis maji rovnou do kovovejch trubek takze tam moc prostoru na laborovani neni?
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Černou verzi už máme, ale s nápisama a mechanicky přípojky sedí na výměnu za Bosch DV. Úplně uzavřený BOV není možná zase tak špatnej nápad, ale netroufám si odhadnout prodejnost - většina lidí si BOV stejně kupuje hlavně kvůli psss, pssst - teďka jsem dokonce narazil na zákazníka, kterej se divil, že mu MkIII nefunguje na Audi S2 (na tomto motoru se nedá použít žádný otevřený BOV) a když jsem mu to vysvětlil, tak mě řekl, že MkII TP měl před tím (prodal ho) a na jeho závodní S2 bez vytlumení a s příšerným randálem z vejfuku mu nebyl moc slyšet...semysak píše:Bidrin: a co uplne uzavrena verze? neco jak twin port ale treba i cerna barva bez tech napisu - sleeper, idealne aby nastavce na hadice byli tam kde je to u bosche mechanicky kompatibilni? nektery auta to totis maji rovnou do kovovejch trubek takze tam moc prostoru na laborovani neni?
Na "sériové" S2 je MkII TP slyšet i ve 150 km/h...
... to je pak někdy težký - moje priorita při konstrukci je maximální průtok, co nejrychlejší reakce, spolehlivost a kompatibilita se sériovým DV pro snadnou montáž. K tomu všemu se ale musí přidat psst, pssst, aby byla většina zákazníků spokojená úplně...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
TO je fakt já kdybych si měl vybrat mezi psst a ne psst tak beru psst ale funkčnost je u mne prioritní. Akorát mi odpouští až při velkém plnění ještě do 0.5 bar slyším jak vzduch odchází přes turbo. ale když BOV povolím tak už mi uchází tlak ale když nad tím přemýšlím tak je to asi takhle srávně protože odpouští rozmezí 0.4bar?
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Jak už jsem párkrát psal, tak důležité pro nastavení BOV jsou následující faktory, pomineme-li těsnost BOV a jeho správnou konstrukci:elviiis píše:TO je fakt já kdybych si měl vybrat mezi psst a ne psst tak beru psst ale funkčnost je u mne prioritní. Akorát mi odpouští až při velkém plnění ještě do 0.5 bar slyším jak vzduch odchází přes turbo. ale když BOV povolím tak už mi uchází tlak ale když nad tím přemýšlím tak je to asi takhle srávně protože odpouští rozmezí 0.4bar?
- charakteristika pružinky (nezáleží jenom na její síle)
- nastavení
- velikost podtlaku který tahá za píst
- velikost tlaku který tlačí na píst
- umístění BOV
- délka hadic a jejich kvalita
- napojení na podtlakovou hadičku další blbin, jako třeba budík na tlak turba (každý další prvek může snížit velikost podtlaku, kterej budet "tahat" za píst)
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
To je zase výhoda MkII TP, která má výrazně měkčí pružinu a ta se otevírá v podstatě kdykoliv, jenomže to nevadí, protože je vzduch ventilovaný zpět do sání a tlak neupouští. Pružinka je zde spočítaná pouze jako vyrovnávací prvek a tento BOV dokáže téměř bez nastavování 1,8 bar i 0,3 bar ve stejném provedení na úplně jiných autech.elviiis píše:TO je fakt já kdybych si měl vybrat mezi psst a ne psst tak beru psst ale funkčnost je u mne prioritní. Akorát mi odpouští až při velkém plnění ještě do 0.5 bar slyším jak vzduch odchází přes turbo. ale když BOV povolím tak už mi uchází tlak ale když nad tím přemýšlím tak je to asi takhle srávně protože odpouští rozmezí 0.4bar?
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě - je to další větev, kterou se podtlak může ztrácet, stejně jako tlak a to bude možná důvod, proč ti MkIII neudrží tlak při nižším nastavení - podtlakovou hadičkou má jít při plným tahu cca stejnej tlak, jako zespodu na píst, takže se navzájem vyruší a pružinka pomáhá píst zavírat. Pokud jde podtlakovou hadičkou nižší tlak než na dno pístu, tak je potřeba přitáhnout pružinku jako ve tvém případě, aby se s ní dohnala tato ztráta. Ta samozřejmě taky závisí na umístění hadice, odkud jde tlak proti pístu - pokud je před IC, tak může být tlak v hlavní tlakové hadici a podtlakové hadičce klidně o 0,2 bar nižší.elviiis píše:no je fakt že taky trochu podezřívám t-kus na hadici ale chystám fmic takže návarek bude lepší a bude blíž u turba. Na stejný podtlak jako BOV mám i barometr může to ovliňovat funkci BOV?
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
hehe uz sem z toho vseho blazen
) no kazdopadne potrebuju radu, co bych mel asi tak udelat, dikes,
1. nechat MK IV a nejak tak litat , (ffuci suprove a az bude sani tak snad bude taky)
2. koupit MK II TP , u ktery nevim jak to bude
( ale fukcnost urcite super, (chci tedka nekdy pridat sani tak snad to sani neprehlusi ten BOV)
3. MK III , jak lidi maj na audi 1,8t
4. MK IV - tu poslednni verzi,
prosim poradte
)
at mam aspon nejakej obrazaek, ja se v tom nevyznam takze kazda rada dobra
dikes

1. nechat MK IV a nejak tak litat , (ffuci suprove a az bude sani tak snad bude taky)
2. koupit MK II TP , u ktery nevim jak to bude

3. MK III , jak lidi maj na audi 1,8t
4. MK IV - tu poslednni verzi,
prosim poradte

at mam aspon nejakej obrazaek, ja se v tom nevyznam takze kazda rada dobra
dikes
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Nic si z toho nedělej, mě to taky trvalo leta, než jsem to prokouknul tak, abych mohl něco slušnýho nakreslit.D3mon3k-CZ píše:hehe uz sem z toho vseho blazen) no kazdopadne potrebuju radu, co bych mel asi tak udelat, dikes,
1. nechat MK IV a nejak tak litat , (ffuci suprove a az bude sani tak snad bude taky)
2. koupit MK II TP , u ktery nevim jak to bude( ale fukcnost urcite super, (chci tedka nekdy pridat sani tak snad to sani neprehlusi ten BOV)
3. MK III , jak lidi maj na audi 1,8t
4. MK IV - tu poslednni verzi,
prosim poradte)
at mam aspon nejakej obrazaek, ja se v tom nevyznam takze kazda rada dobra
dikes
Každopádně poslední verzi MkIV ještě čeká pár zkoušek, ale mohla by být (doufám že bude, proto jsem ji udělal) nejvýhodnější řešení - místo jednoho trychtýře se dá zapojit jako clossed loop a druhým trychtýřem bude foukat do atmosféry a to tak že oba porty jsou proti sobě a otevírají se zároveň - je to hlavně z důvodu průtoku vzduchu, protože píst má už průměr 39 mm a na to jeden trychtýř nestačí...

Aktuálně by ti asi největší radost udělala MkIII, která bude dělat podobný randál jako MkIV a přitom bude rychlejší na reakci - pístu stačí do plného průtoku jen cca 12 mm zdvihu od sedla a díky tomu může být i kratší/lehčí píst, při stejném průtoku. Pokud má tvůj kámoš MkIII na 150 PS 1.8T, tak ji tam na chvilku nahoď a budeš hnedka vědět.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
no to prave je jen typek z audiclubu, osobne ho vubec neznam a ani nevim odkud je,
( a teda myslis ze ta MK II TP je blbost tam davat ? nekdo mi rikal ze to ma na a4 180ps a ze dobry tak ja nevim, rad bych to dal nejak dokupy ale zase se nechci unahlit, ale mozna ten MK III bude dobra volba, ma ho taky dost lidi pro koncerny ne ?

-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
jeste dotaz, jako nerozumim tomu takze vim ze moje otazky sou blby ale sorry za ne
)
jen se chci zeptat to ze vlastne je zacpana dira zpet do airboxu vadi to nejak ? koukal sme a MKIII je jeste levnejsi nez MK II TP, takze to mi neva koupit
) ale zase nechci udelat chybu aby nahodou to nedelalo totez, myslel sem puvodne ze to dela to ze je zacpana ta dira do airboxu, jo a nebude te mit nekdy nekde stanek tedka ? na tuning srazech apodobne ?dikes

jen se chci zeptat to ze vlastne je zacpana dira zpet do airboxu vadi to nejak ? koukal sme a MKIII je jeste levnejsi nez MK II TP, takze to mi neva koupit

-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Bidrine na kolika otevira MKIII se seriovou pruzinou?dik
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Na koncernových motorech je za těch pár let nainstalováno snad všechno, co jsme vyráběli a otevřených BOV je vetšina - MkII TP jsou na trhu oficiálně od loňska a zatím se jich prodalo "jen" cca 100 ks na všechny možný motory, nejen na VW. Pokud tvoje TT není rok 1999 a mladší a nemá ESP, tak by MkIII neměla dělat problém - sám jsem ji na 225 PS verze včetně čipů od různých čipařů montoval několikrát. MkII TP není blbost tam dát - na 180 PS verzi TT s EPS byl slyšet solidně - montoval jsem to dokonce před stánkem loni v Hradci. Ten efekt ale není tak hlasitý, jako u MkIII, ale to už jsem psal.D3mon3k-CZ píše:jeste dotaz, jako nerozumim tomu takze vim ze moje otazky sou blby ale sorry za ne)
jen se chci zeptat to ze vlastne je zacpana dira zpet do airboxu vadi to nejak ? koukal sme a MKIII je jeste levnejsi nez MK II TP, takze to mi neva koupit) ale zase nechci udelat chybu aby nahodou to nedelalo totez, myslel sem puvodne ze to dela to ze je zacpana ta dira do airboxu, jo a nebude te mit nekdy nekde stanek tedka ? na tuning srazech apodobne ?dikes
Nejbližší stánek budeme mít na Autosalonu 2007 v Brně od 9-14.června.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Težko odpovědět konkrétně - máme ke každému BOV 3 typy pružin a záleží na setupu, velikosti podtlaku atd... už jsem to psal.Lobo píše:Bidrine na kolika otevira MKIII se seriovou pruzinou?dik
Konkrétně třeba na Impreze se otevírá MkIII jakmile mírně ubíráš plyn - nemusí být ani klapka zavřená - jakmile se začne snižovat tlak za klapkou a měnit se v podtlak, tak se otevírá.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
ok, pokecame po mejlu...Bidrin píše:Težko odpovědět konkrétně - máme ke každému BOV 3 typy pružin a záleží na setupu, velikosti podtlaku atd... už jsem to psal.Lobo píše:Bidrine na kolika otevira MKIII se seriovou pruzinou?dik
Konkrétně třeba na Impreze se otevírá MkIII jakmile mírně ubíráš plyn - nemusí být ani klapka zavřená - jakmile se začne snižovat tlak za klapkou a měnit se v podtlak, tak se otevírá.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 23 bře 2007 17:00
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
aha tak diky, dneska mi jeden kluk co dela auta rikal at tam dam TPcko i za cenu mensiho hluku ze to bude urcite bez rpoblemu,
no je to 11/1999 a ESP nemam, takze MK III mit muzu ?
asi zkusim tu MK II TP a pokud nebude slyset tak si snad objednam MK III a pak se strelim
)
no je to 11/1999 a ESP nemam, takze MK III mit muzu ?
asi zkusim tu MK II TP a pokud nebude slyset tak si snad objednam MK III a pak se strelim

- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?
Když bys měl ESP, tak by byl jakýkoliv otevřený BOV problém. Pokud objednáš MkII TP, nebudeš spokojenej se zvukem a nepoškodíš ji, tak ti ji klidně vyměním za MkIII stejné barvy + nějakou hovadinu navíc za přeplatek.D3mon3k-CZ píše:aha tak diky, dneska mi jeden kluk co dela auta rikal at tam dam TPcko i za cenu mensiho hluku ze to bude urcite bez rpoblemu,
no je to 11/1999 a ESP nemam, takze MK III mit muzu ?
asi zkusim tu MK II TP a pokud nebude slyset tak si snad objednam MK III a pak se strelim)
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.