Dekarbonizace v obraze ...
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dekarbonizace v obraze ...
Dekarbonizace proběhla na Ford Escort RS2000 91
rozpojená hadice před klapkou
vstřik vody
Videa:
video 1 vstřik "mlhy" jelikož to šlo strašně pomalu a na chodu motoru se neprojevovaly žádné změny přešly sme k vstřiku vody viz video 2 i zde je vidět, že motoru nedělá žádný problém zbaštit příděl destilky ...
www.camaro.cz/xxx/dec1.mp4
www.camaro.cz/xxx/dec2.mp4
rozpojená hadice před klapkou
vstřik vody
Videa:
video 1 vstřik "mlhy" jelikož to šlo strašně pomalu a na chodu motoru se neprojevovaly žádné změny přešly sme k vstřiku vody viz video 2 i zde je vidět, že motoru nedělá žádný problém zbaštit příděl destilky ...
www.camaro.cz/xxx/dec1.mp4
www.camaro.cz/xxx/dec2.mp4
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace v obraze ...
A jak to vypadalo na druhé straně? Lítal z výfuku bordel? Je na tom autě katalyzátor? Nějaké poznatky z chování motoru po očištění? Stále se k tomu odhodlávám. Vlastně se bojím je o ten kat, přičemž jsem už četl, že pára profoukne i kat...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace v obraze ...
pocity zatím nevím kamarád před hodinou odjel tak poreferuje večer, zezadu šel bílej kouř, nemyslím si, že by bylo v motoru apod tolik karbonu aby to obarvilo ten kouř což asi není ani možný ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace v obraze ...
dej si vyhledat dekarbonizace nebo čištění motoru je to tam popsaný
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hihi tak jsem se k tomu taktéž přidal, bo za tu srandu mi to stálo. Motor stejně plánuju v létě rozhodit do šroubku a udělat si g.o., tak jako u každého svého "nového" motoru...
Motor Ford Escort Cabrio 1.6CVH 105PS 91´
Takže jsem si za 110,- Kč pokoupil v květinářství tlakovej rozprašovač, na benzínce za 30,- Kč destilku a hurá.
Šlo dolů sání, motor se zahřál a pod klapku(teda zvenku pod ovládací páku) šroubovák. Dle "otačkobudíku" cca 2800ot(při 3000 mi vybruje kryt na svodech a poslouchat se mi to nechce )
Natlakovat rozprašovač, nastavit tak napůl mezi tím, co zde ukazoval Marauder(takže ani mlha, ani proud) a hurá, prát to do sání. Motor si pomlaskával a občas šel s otáčkama dolu. Tak přestat a za chvíli znova. Z výfuku se na cca první litr kouřilo jakoby šedá mlha, druhej litr normální mlha a na třetí litr už moc nee(kde je chyba, nemělo by se alespoň trochu kouřit pořád?? )
Ale motor stále vrčel, tak neřeším.
Po zásahu(dnes cca 18:30 - 19:00) najeto cca 110km(prostě test, nooo..)
Výsledek (podotýkám, že je tak 14dní mrtvá lambda (odpojena, asi chcípla při mytí motoru...), šetří se na novou origo(u forda cca 4500,-):
objektivně:
- ručička otáček na volnoběh se již netřepe
- volnoběh po přechodovém stavu drží těch 900ot (před tím nešel pod 1000ot)
- motor je na volnoběh klidnější - nechvěje se
(možno způsobeno očištěním svíček, bo ty jsem ještě nebyl schopen vyměnit, neboť nejdou povolit(asi je tam bývalý majitel narval na fest buď do horkého motoru, nebo jsou zarezlé??), ty dva měsíce to ještě vydrží a pak se uvidí, jak se povede je vyndat ven...)
subjektivně:
- nesmrdí z výfuku
- lépe to jde do otáček
- přistihl jsem se, že se mi na červené(semaforu) zdálo, že chcípnul motor, bo nějaké tižší se to tváří
- zda to jede i rychleji nevím, bo bez té lambdy se to stejně přez 160 nedostane(že to jede 190 vím jistě, bo když ještě byla lambda ok, tak to po rovince v klidu tolik jelo).
dobře-špatný výsledek:
- zjistil jsem, že mám někde "v háji" gufera na ventilech, bo se mi při procedůře objevila býlá usazenina - olejová elmulze - na výčku oleje. Motor normálně nežere vodu(v zimě výčko v poho), tudíž se tam teď ta voda-pára mohla dostat jen přez ty gufera a udělat tu "olejovou emulzi"...
Mno takže závěr asi to funguje, objektivní výsledek to podporuje, subjektivní také(ale ten je právě subjektivní ) a dobře-špatný výsledek je jen "třešnička na dortu". Dodávám, že ten motor jsem ještě rozebrán neměl a býv alí majitel byl prase(podle stavu dalších věcí), takže... Olej to bere v normě, po výměně před cca 5600km si to vzalo asi necelej litr - stále jsem lehce nad spodní ryskou - ale spíše to bryndá guferama na klice(co taky chtít po fordím motoru 15-ti letým, že, s 86(186, 286 ??) tisícy na "budíku"
Tudíž klidně udělat, ale na vlastní nebezpečí
Motor Ford Escort Cabrio 1.6CVH 105PS 91´
Takže jsem si za 110,- Kč pokoupil v květinářství tlakovej rozprašovač, na benzínce za 30,- Kč destilku a hurá.
Šlo dolů sání, motor se zahřál a pod klapku(teda zvenku pod ovládací páku) šroubovák. Dle "otačkobudíku" cca 2800ot(při 3000 mi vybruje kryt na svodech a poslouchat se mi to nechce )
Natlakovat rozprašovač, nastavit tak napůl mezi tím, co zde ukazoval Marauder(takže ani mlha, ani proud) a hurá, prát to do sání. Motor si pomlaskával a občas šel s otáčkama dolu. Tak přestat a za chvíli znova. Z výfuku se na cca první litr kouřilo jakoby šedá mlha, druhej litr normální mlha a na třetí litr už moc nee(kde je chyba, nemělo by se alespoň trochu kouřit pořád?? )
Ale motor stále vrčel, tak neřeším.
Po zásahu(dnes cca 18:30 - 19:00) najeto cca 110km(prostě test, nooo..)
Výsledek (podotýkám, že je tak 14dní mrtvá lambda (odpojena, asi chcípla při mytí motoru...), šetří se na novou origo(u forda cca 4500,-):
objektivně:
- ručička otáček na volnoběh se již netřepe
- volnoběh po přechodovém stavu drží těch 900ot (před tím nešel pod 1000ot)
- motor je na volnoběh klidnější - nechvěje se
(možno způsobeno očištěním svíček, bo ty jsem ještě nebyl schopen vyměnit, neboť nejdou povolit(asi je tam bývalý majitel narval na fest buď do horkého motoru, nebo jsou zarezlé??), ty dva měsíce to ještě vydrží a pak se uvidí, jak se povede je vyndat ven...)
subjektivně:
- nesmrdí z výfuku
- lépe to jde do otáček
- přistihl jsem se, že se mi na červené(semaforu) zdálo, že chcípnul motor, bo nějaké tižší se to tváří
- zda to jede i rychleji nevím, bo bez té lambdy se to stejně přez 160 nedostane(že to jede 190 vím jistě, bo když ještě byla lambda ok, tak to po rovince v klidu tolik jelo).
dobře-špatný výsledek:
- zjistil jsem, že mám někde "v háji" gufera na ventilech, bo se mi při procedůře objevila býlá usazenina - olejová elmulze - na výčku oleje. Motor normálně nežere vodu(v zimě výčko v poho), tudíž se tam teď ta voda-pára mohla dostat jen přez ty gufera a udělat tu "olejovou emulzi"...
Mno takže závěr asi to funguje, objektivní výsledek to podporuje, subjektivní také(ale ten je právě subjektivní ) a dobře-špatný výsledek je jen "třešnička na dortu". Dodávám, že ten motor jsem ještě rozebrán neměl a býv alí majitel byl prase(podle stavu dalších věcí), takže... Olej to bere v normě, po výměně před cca 5600km si to vzalo asi necelej litr - stále jsem lehce nad spodní ryskou - ale spíše to bryndá guferama na klice(co taky chtít po fordím motoru 15-ti letým, že, s 86(186, 286 ??) tisícy na "budíku"
Tudíž klidně udělat, ale na vlastní nebezpečí
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a máš tam hulení ? peace ...Tommy1978 píše:Že bych to zkusil u "květinovýho" vozu?MarauderZ28 píše:
P.S: jinak huliček je tam vždy kolem Tebe dost co sem si všiml, jde mi teď, ale o to klasický ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
přečti si návod máš tam veškerý odpovědi na Tvoje otázky ....máca píše:mozna budu za blbce, ale to tam vstrikujete jen obyc vodu? zadny jiny svinstva do ni nepridavate? ale vzdyt je to fuk, ja kdyz odpojim hadici na sani,tak mi to stejne chcipne
viewtopic.php?t=18677&highlight=dekarbonizace
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace v obraze ...
ježiš JR ksicht sem už dlouho neviděl, ale koukám všechno při starym , jinak konečně se do toho někdo pustil zatim to byli jenom věty typu to bych možná skusil
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Tommy1978
- Moderátor
- Příspěvky: 5635
- Registrován: 25 pro 2005 21:41
- Bydliště: Vidlákof - Věk: 33 - Body: 0
- Kontaktovat uživatele:
Ale co to řikáte pane Marauder?MarauderZ28 píše:a máš tam hulení ? peace ...Tommy1978 píše:Že bych to zkusil u "květinovýho" vozu?MarauderZ28 píše:
P.S: jinak huliček je tam vždy kolem Tebe dost co sem si všiml, jde mi teď, ale o to klasický ...
Mi mame Ňů Býtla a taki noví Toledo f tuninku dost kua voe neasi
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace v obraze ...
pravdu, pouze pravdu
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
chtel bych dekarbonizovat jeden volne demontovany dil motoru, nechci to delat za behu motoru, muzete poradit nejaky pripravek kterym to umyt?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace v obraze ...
ze bych to taky zkusil... Jedinej hacek je asi kat aby ho pripadne ten humus neucpal co?
Ale kdyz ctu co psal Taboo tak asi v pohode
Ale kdyz ctu co psal Taboo tak asi v pohode
Taboo píše:Karbon, jako hmota, se samozrejme nijak "rozpustit" neda, ale ta vodni para ho jen rozdeluje na velice male castice, ktere by nemely mit problem dostat se temi mrizkami katalizatoru. Navic, ta vodni para soucasne cisti i ten katalizator a doslova cele vyfukove potrubi od jakychkoliv nanosu. My proto ten katalyzator a cely vyfuk vzdy nechavame na aute...
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
Re: Dekarbonizace v obraze ...
Ale taky napište kolik máte před dekarbonizací najeto. Viděl jsem testy Felicie 1.3 120000km, 1.6 přes 200000km. Obě před i po dekrb. ne brzdě. Na 1.3 téměř žádný rozdíl na 1.6 20% výkonu navíc. Ale stejně neměla ani 55kw kolik má nová:-)
Re: Dekarbonizace v obraze ...
Je to rozhodne zajimavy,ale take by me zajimal nazor,jestli neco nepodelam u sveho turba,ktere ma uz pres 330 tisic.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02