Cosworth: sekvencni razeni na seriove prevodovce?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
Cosworth: sekvencni razeni na seriove prevodovce?
Cus je to sice docela daleka budoucnost, ale porad mi vrta hlavou jestli si mam nechat udelat sekvencni razeni do Coswortha. Jde o to, ze seriova prevodovka (MT75 4x4) radi strasne pomalu... Tim ze bych nechal udelat sekvencni razeni by se razeni asi urychlilo, ale prevodovka bude vlastne porad stejna - zuby budou porad sikmo... Bohuzel nemam na to abych tam koupil zavodni sekvenci s cenou asi 200tis plus
Co myslite? ma to cenu?
+ tohle je mail od ty firmy co to vyrabi:
Na MT75 jsme SEQSHIFT delali na Rally Cross - jelikož se zásadne liší od bowdeny ovládaných prevodovek napríc, byla tato montáž i celé razení nejsložitejší co jsme kdy delali.
Na tento model se jedná pouze o kusovou výrobu, musí se upravit tunel protože razení se musí montovat prímo na prevodovku.
Cena je cca 33000 Kc,
Ideální je pokud máte závodní bezsynchronní prevodovku (hewland).
Délka radicky je libovolná - obecne u sekvencí cím delší tím lepší.
S pozdravem
SQS Racing s.r.o. Ing. Petr Cimburek www.sqsracing.com
Co myslite? ma to cenu?
+ tohle je mail od ty firmy co to vyrabi:
Na MT75 jsme SEQSHIFT delali na Rally Cross - jelikož se zásadne liší od bowdeny ovládaných prevodovek napríc, byla tato montáž i celé razení nejsložitejší co jsme kdy delali.
Na tento model se jedná pouze o kusovou výrobu, musí se upravit tunel protože razení se musí montovat prímo na prevodovku.
Cena je cca 33000 Kc,
Ideální je pokud máte závodní bezsynchronní prevodovku (hewland).
Délka radicky je libovolná - obecne u sekvencí cím delší tím lepší.
S pozdravem
SQS Racing s.r.o. Ing. Petr Cimburek www.sqsracing.com
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
ježiši, já su dneska nějakej zdrogovanej.Myslel jsem sierru, teď jsem si toho všim, že jsme tam psal scorpio...
cosworth měl už od výroby dobrý brzdy, ne?
Známí takovou sierru chtěli koupit, ale podle nich to moc žere a s dílama je problém.Sice nevím jak je to ve skutečnosti, ale na druhou stranu je to raritka
cosworth měl už od výroby dobrý brzdy, ne?
Známí takovou sierru chtěli koupit, ale podle nich to moc žere a s dílama je problém.Sice nevím jak je to ve skutečnosti, ale na druhou stranu je to raritka

svět dospělých je pro mne záhadou......
- Ozzy_Vita
- Moderátor
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 01 dub 2006 00:24
- Bydliště: Los Bukeros
- Kontaktovat uživatele:
Do benzinu ?..::kostey::.. píše:no prachy na to momentalne jeste nemam, ale nastradam je, to nebude zas takovy problem, ale zase sem si rikal, jestli se nevyplati dat ty prachy do neceho jinyho. Treba do brzd, podvozku, benzinu nebo tak neco...



Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec
Jezdil jsem v Petrově Oktávce a musím říct, že to je celkem zábava. Je to hodně o zvyku, ale rozhodně se nestane že by jsi prřadil jako na klasickém háčku. To jestli ti to stojí za to není věc kvality výrobku, kvalita je velmi dobrá a Petr dělá i modely s elektormagnetickým posilovačem pro Porshe a jiná auta.
Takže kvalita super, otázka však je zda to pro "tebe" má význam.
Takže kvalita super, otázka však je zda to pro "tebe" má význam.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
jo ty brzdy jsou dobry na seriovej vykon, ale jen co si do kosiny dal kamarad chip na 330koni tak brzdy a podvozek prestaly stihat... a radsi bych zainvestoval do brzd nez do oprav. brzdy seriove nenecham, jde jen o to kolik do nich budu moct nacpat. Kosik jeste nejezdi, ale brzo bude...Breakthru píše: cosworth měl už od výroby dobrý brzdy, ne?
takova lamerska otazka, rozdil oproti normalnimu razeni a tehle sekvencce je, ze s pakou hybu nahoru a dolu misto toho H, ale spojka funguje normalne, jo?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

No já si myslím, že použití sekvenčního řazení se spojkou je trochu diskutabilní, protože sice zkrátíš čas "řazení pákou", ale jseš limitovanej časem sešlápnutí a vyšlápnutí spojky, takže celkový čas řazení se o moc nezkrátí...rozhodně bych šel cestou: 1.převodovka typu hewland a pak teprve sekvenční řazení, ale to je samozřejmě cenově někde jinde...
No možná bych se koukl po jiné cestě jak urychlit řazení . Já mám v daihatsu háčko ale tak pokrácené a vyladěné že když při sprintu řadím tak BOV (novej rychlej bidrin MKIII) skora ani nesatčí odpustit. A přijde mi těch 33tis opravdu dost. Je fakt že při rellíčku nebo vrchách bys to fakt využil ale užitčnější by byli ty brzdy a podvozek. Takže být tebou napřed brzdy a podvozek a pak až sekvenc.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Zrovna dolaďuju zkrácené řazení na Escort Cosworth pro pana Krejčíře - délka řazení je nastavitelná a dělám to rovnou heavy duty, protože to dostane na závodech dost zabrat. Vymění se kompletní kloubové uložení za ocelové, místo plastu v serii, který rád praská, když dostane ranu.
A bude cca za dvacetinu ceny...
Sekvenci budu řešit až ve své stavbě, ale převodovka je sekvenční, přímo řazená už sama o sobě a když se zapojí vypínání zapalování na spínač na páce, tak se dá řadit bez spojky pod plným plynem ve 12000 ot/min
A bude cca za dvacetinu ceny...
Sekvenci budu řešit až ve své stavbě, ale převodovka je sekvenční, přímo řazená už sama o sobě a když se zapojí vypínání zapalování na spínač na páce, tak se dá řadit bez spojky pod plným plynem ve 12000 ot/min

Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- ..::kostey::..
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 říj 2006 23:36
- Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
- Kontaktovat uživatele:
Chaindler: jo presne tak
sub13: jasny, ruka stejne ceka na nohu... co takhle doporucit nejaky web stranky na prevodovky typu hewland (kdybych nahodou na to fakt nasetril
elviiis: ono uz tam je razeni zkracene (nemyslim urizla radicka
), ale abych rekl pravdu, tak jsem to jeste nemel moznost vyzkouset. Bejvalej majitel rikal ze to razeni je mnohem lepsi, ale ze to stejne neni ono. Tak zacal resit to sekvencni razeni. To on psal Petrovi ten mail a to Petr vlastne odpovidal jemu. Ja to od nej koupil rozestavene a tak se to ted jeste porad stavi. Brzo by to uz mohlo jezdit.
edit: Jo a samozrejmne podvozek a brdy nejsou a nebudou seriovy, jde jen o to kolik do toho nasypat... nemuzu dat ted 200tis do prevodovky a na zbytek setrit dalsi rok. Rad bych aby to uz jezdilo. Musim hledat zlaty stredni cesty.
Bidrin:

sub13: jasny, ruka stejne ceka na nohu... co takhle doporucit nejaky web stranky na prevodovky typu hewland (kdybych nahodou na to fakt nasetril

elviiis: ono uz tam je razeni zkracene (nemyslim urizla radicka

edit: Jo a samozrejmne podvozek a brdy nejsou a nebudou seriovy, jde jen o to kolik do toho nasypat... nemuzu dat ted 200tis do prevodovky a na zbytek setrit dalsi rok. Rad bych aby to uz jezdilo. Musim hledat zlaty stredni cesty.
Bidrin:



- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Ve středu předal kolega panu Krejčířovi prototyp zkráceného řazení a včera jsem s ním mluvil a byl nadmíru spokojený - dráha řazení se zkrátila na každou stranu od neutrálu o cca 5 cm a říkal, že mu to připadá řazením jako Hewland. Stihlo se to perfektně akorát v době, kdy měl u cossie vyndanou převodovku. Ještě budu dělat nějaký úpravy na ještě větší zkrácení.
Kromě toho bude příští týden brát i regulátory tlaku paliva, takže budou vyzkoušený v extrémním zatížení.
Kromě toho bude příští týden brát i regulátory tlaku paliva, takže budou vyzkoušený v extrémním zatížení.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
to je docela dobra poznamka, ze vyradit na neutral se sekvenckou musi bejt docela voserWorm píše:Já bych spíš zkrátil řazení a raději investoval do Hewlandu. Navíc nejsem si jistý jak je to s řazením do neutrálu, ale kdybys měl řadit např. 3-2-1-N tak to by nebylo nejlepší pro převodovku. No nevím myslím, že hewland a hlavně sekvence patří na závody...
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám

- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cosworth: sekvencni razeni na seriove prevodovce?
No tak jako sekvence od SQS ta to ma ze kdyz zatahnes jenom jako napul ze to nenarves tak mas neutral
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"