Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

sice to nesouvisí ale hodim to sem.Schánim Regulátor tlaku paliva ale potřebuju ho TEĎ.....nevíte někdo o něčem? :cry: :cry: :cry:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

no myslím že ho maji na www.autodoplnky.cz


D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

Když bys měl ESP, tak by byl jakýkoliv otevřený BOV problém. Pokud objednáš MkII TP, nebudeš spokojenej se zvukem a nepoškodíš ji, tak ti ji klidně vyměním za MkIII stejné barvy + nějakou hovadinu navíc za přeplatek.[/quote]

OK to by bylo super, jj dal bych si bacha, abych tam neco neskrabnul nebo tak,

jeste kdyztak sem si vzpomnel ze sem daal kdysi jedno videjko na net, je to trapny pac mi tam vjelo strasne lidi a a tak , ale rikal sme si ze sem dam odkaz jak mi funi ta MK IV , ale nedaval sem uplne plnej kotel, spis sem radil aby to bylo slyset,

http://www.youtube.com/watch?v=JNFlzM89RQA

D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

jo kdyby ste mel nekdo videjko MK II TP , nebo MK III tak se o nej podelte budu moc rad

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Krosmen píše:Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....
Pokud je to ten čínský leštěný FPR s manometrem, tak ho prvně rozmontuj a vyčisti nános leštící pasty v přípojkách, kudy teče benzín. Kluci šikmooký na to totiž kašlou - mám to nafocený, jak vypadá zevnitř fungl novej...

Pak si dej bacha na ty 2 "membrány" z reklamní PVC desky - špína bývá i mězi nima. Kromě toho pozor na regulační šroub - nemá na konci kužel, takže nedosedá správně na terč, který tlačí na pružinu...

Naše budou k dispozici do 2 týdnů za 2500 Kč včetně DPH...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

OK to by bylo super, jj dal bych si bacha, abych tam neco neskrabnul nebo tak,

jeste kdyztak sem si vzpomnel ze sem daal kdysi jedno videjko na net, je to trapny pac mi tam vjelo strasne lidi a a tak , ale rikal sme si ze sem dam odkaz jak mi funi ta MK IV , ale nedaval sem uplne plnej kotel, spis sem radil aby to bylo slyset,

http://www.youtube.com/watch?v=JNFlzM89RQA

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Bidrin píše:
Krosmen píše:Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....
Pokud je to ten čínský leštěný FPR s manometrem, tak ho prvně rozmontuj a vyčisti nános leštící pasty v přípojkách, kudy teče benzín. Kluci šikmooký na to totiž kašlou - mám to nafocený, jak vypadá zevnitř fungl novej...

Pak si dej bacha na ty 2 "membrány" z reklamní PVC desky - špína bývá i mězi nima. Kromě toho pozor na regulační šroub - nemá na konci kužel, takže nedosedá správně na terč, který tlačí na pružinu...

Naše budou k dispozici do 2 týdnů za 2500 Kč včetně DPH...
Kdybych ho nepotřeboval hned tak bych si milerád počkal!No ale aspoň vim kam se obrátiot až bude potřeba na mitsubishi.......

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Bidrin »

Teďka bude cca 10 ks FPR a většina je už zamluvená, ale jestli chceš, tak ti jeden ks podržím.

Ty rady ohledně čínskýho FPR ber vážně - po rozdělání je to fakt humus! Sám jsem se divil....
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Krosmen »

Bidrin píše:Teďka bude cca 10 ks FPR a většina je už zamluvená, ale jestli chceš, tak ti jeden ks podržím.

Ty rady ohledně čínskýho FPR ber vážně - po rozdělání je to fakt humus! Sám jsem se divil....
Než se dostanu na GSX tak to chvíli potrvá ale doufám že toho z Vašeho sortimentu využiju co nejvíc,se stávajícím BOV od Vás sem maximálně spokojen!!!!!o MBC který je už ve třetim autě ani nemluvě...... :lol:

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Rajdlos »

na 1.8T 225PS verzi pouzit jedine uzavreny bypass ventil, zadny otevreny nebo twin port, nejlepe je osvedceny FORGE, vsechny otervene ventily hazi auto do nouzaku

a 270PS z tohohle motoru je nesmysl, zajed na brzdu, myslim, ze budes celkem zklamanej
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Bidrin »

Rajdlos píše:na 1.8T 225PS verzi pouzit jedine uzavreny bypass ventil, zadny otevreny nebo twin port, nejlepe je osvedceny FORGE, vsechny otervene ventily hazi auto do nouzaku
Sám jsem si několikrát vyzkoušel, že to není pravda a troufám si tvrdit, že BOVů z naší výroby je na 1.8T včetně 225 PS verze namontováno možná už 200 ks v ČR i na SK a z toho bude tak 80 ks BOV MkII TP.

Tak se divím, že mě nikdo nevolá a po cca 5 instalacích na TT s 225 PS v minulosti s plně otevřenými i s MkII TP BOVy, které jsem dělal já zákazníci odjížděli spokojeni.
Tím netvrdím, že s některými našimi BOV v minulosti nebyly problémy - to víme oba, že první verze MkII, nebyli ideální pro všechno a právě díky tomu šel vývoj kupředu.
Nouzový režim jsem poprvé zažil na Octavia RS, která je na open BOV opravdu háklivá, stejně jako třeba S2, nebo EVO 8 v sérii. Díky tomu vznikl MkII TP, přičemž poslední jsem montoval na RS v pátek, důkladně jsme to protáhli a ještě jsem v sobotu se zákazníkem mluvil na Octavia srazu. Podle mých zkušeností považuju Octavia RS nad r.v. 2000 za nejcitlivější verzi tohodle motoru.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Rajdlos »

na chipovane 225PS verzi fungoval otevreny?
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Bidrin »

Rajdlos píše:na chipovane 225PS verzi fungoval otevreny?
Fakt nekecám, a byla to dokonce MkII v původní verzi. Určitě jsem to montoval po neúspěchu s MkII u Aldy na RS a ještě jsem se ho ptal na původ čipu, jestli to není stejná firma jako u Aldy.

Taky si ale pamatuju, že mě to dynamikou moc nenadchlo a jediná 1.8T která fakt jela brutálně (v té tvojí jsem nejel :-)) byla 225 PS verze ve Fabii - jeden Poličák, kterej tam měl ještě FMIC, řadu dalších úprav a převařoval klapku na sání na druhou stranu, protože mu překáželo světlo. Taky mu to někdo čipoval a jezdil k dotyčnému i po montáži našeho prvního MBC, aby se mapy doladily na vyšší tlak.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

MkII TP jsem montoval loni v Hradci na TT 180 PS s ESP +nějakěj čip, dělal jsem to u stánku, párkrát jsme zafučeli a pak zákazník odjel. Po cca 1/2 hodině přišel a hnedka první co mě napadlo, že je nějaký problém. Borec se usmíval a přišel se zeptat, jestli nemáme nějaký samolepky, že si to hnedka dá na auto.

Obrázek

Obrázek
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Hehe samolepky. Tak me napadlo nemel by jsi taky nějaký pro mne. S prcekm se ukážu na nějakých sprintech a podle času i na nějakých vrchách tak ať se můžu pochlubit co mi to píská :-) stačí jedna malá na kapotu. Jinak už je jasný jakej BOV půjde do 200sx 8) MK III Torchu jsem předělal. hadičky a píská hezky a je poznat podstaně menší turbo lag. Ještě nemám ani downpipe a ni výfuk a už teď když si nepohlídám spojku tak na dvojku solidně progumuju před tím si kola jen zahvízdali. A navíc je v tom motoru fakt hefkej :poklona: na testovací trati asi 500m do kopce (dost prudkého) se mi zvedla rychlost ze 135 na 140km/h 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

to bidrin: zravim jeste bych se teda chtel zeptat, kdyz jste montovali ty MK III do 1.8t tak taky zadny problemy ? u MK II TP predpokladam ze urco ne, stale sem na vazkach kterej vzit.
to elviiis: no hele ja mam MK IV s chipovanym motorem a v podstate bez problemu , jen to ze se nestihne vcas zavrit a pak to jako by skitne popripade chcipne ale to uztady bylo vysvetleno, jo a k tomu ze te to hazi do nouzaku, zkus se kouknout jestli mas dotazenou matku na BOV , pac me se to takhle stalo , myslel se ze zase vaha vzduchu a ona se cca po 3mesicich malilinko povolila tak sme dotahnul a uz to neudelalo dlasi mesic,
ty BOVy sou super, jen ja kkt si nenechal poradit a mel veliky oci a koupil ten nejvetsi, nejhlasitejsi a nejdrazsi :D

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

elviiis píše:Hehe samolepky. Tak me napadlo nemel by jsi taky nějaký pro mne. S prcekm se ukážu na nějakých sprintech a podle času i na nějakých vrchách tak ať se můžu pochlubit co mi to píská :-) stačí jedna malá na kapotu. Jinak už je jasný jakej BOV půjde do 200sx 8) MK III Torchu jsem předělal. hadičky a píská hezky a je poznat podstaně menší turbo lag. Ještě nemám ani downpipe a ni výfuk a už teď když si nepohlídám spojku tak na dvojku solidně progumuju před tím si kola jen zahvízdali. A navíc je v tom motoru fakt hefkej :poklona: na testovací trati asi 500m do kopce (dost prudkého) se mi zvedla rychlost ze 135 na 140km/h 8)
Dodnes si pamatuju na první projžďku ve 200 SX s úplně prvním BOV, který z nás vypadl - byla to MkIV. Zorro tam hodil dvojku, dal plnej a byl jsem rád (a on taky), že jsme vjeli na 4 proudovku a nic nejezdilo - lítal ze strany na stranu, než mu došlo, že musí ubrat...

Tahle MkIV se pak ke mě vrátila po cca 2,5 roku a po 3 majiteli, který si ji kopupil na S2 a tam samozřejmě nefungovala - vyřešila to až MkII TP, takže mám první BOV doma, jako historický kousek :D
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od Bidrin »

Jo a samolepky nejsou problém, pošli mě mailem adresu.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

k tem samolepkam mohl bys poslat nejakou i me ?
dennis.m@centrum.cz
diky :))
jinak k tomu ze mas s vuj prvni BOV to je hezky jak je svet malej :))

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

hele on chce abys na jeho email poslal tvou adresu aby ti je mohl poslat dom 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

jezis nojo D:D:D:D:D:D:D
hehe sem si nevsimnul :))

Uživatelský avatar
..::kostey::..
Příspěvky: 33
Registrován: 13 říj 2006 23:36
Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ..::kostey::.. »

tak jsem si procetl celou vasi diskuzi a i kdyz to (zase) neni uplne aktualni tak se chci zeptat na BOV do Coswortha.
Jakej byste doporucili?

pokud chcete tak trocha info o motoru:
...no jedna se o escortackej motor YB Cosworth 2.0 16V Turbo, ma tu vetsi turbinu z prvnich escortu przdivanech Big Turbo (Garrett T34), model bez katalyzatoru a lambda sondy. Je tam ridici jednotka je od Wolfu-Weber, 3 barovej Map, vetsi vstriky, preladeny regulator tlaku paliva. A vic me ted nenapada...

edit: jo a pujde tam obrovskej Intercooler, ale nevim jestli to ma na vyber BOVu nejakej vliv, ale spis ne...
Ford Sierra XR4i 2.0i DOHC
Ford Sierra Cosworth 2.0i 16V TURBO 4x4 >300koni
www.Fordsierra.eu

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Přiznám se, že s Cossie zatím osobní zkušenosti nemám a první u které budu o něco blíž bude ta Krejčířova a oni mají pro jejich kategorii BOV zakázaný :-((. Jen jsme se bavili o tom, že by si ho mohl hodit do tréningáče.

Obecně ale pokud máš MAP sensor a jak je vodět tak se slušným rozsahem a pokud je před klapkou, tak můžeš foukat vzduch odkudkoliv a klidně všechen do atmosféry.

Co takhle úplně novou MkIV s redukcí na přivaření s průměrem větve pro BOV 36 mm za výhodných podmínek?? - pro mě by to byla zajímavá reference.

Jinak řazení už mám hotový, takže 17. května dostane pořádně zahulit...
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pokud vím tak cossie (mylsím siera cosworth) tak nějaký motorizace běžej na velmi podobnou ŘJ jako je ve fiatu coupe 2.0 16v turbo, nebo delta integrale.. neboli MPI IAW od magneti mareli + weber...

takže tam je "jedno" jakej BOV

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já teď po chvíli ježdění s coupe tak s BOV je trochu problém a to že se ne vždy zvedne volnoběh,nějak chvíli řj neví co se děje..... :lol: :lol: :lol: :lol: ale to se dořeší úpravou softu a tlaku paliva..... 8)

Uživatelský avatar
..::kostey::..
Příspěvky: 33
Registrován: 13 říj 2006 23:36
Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ..::kostey::.. »

Bidrin píše:Přiznám se, že s Cossie zatím osobní zkušenosti nemám a první u které budu o něco blíž bude ta Krejčířova a oni mají pro jejich kategorii BOV zakázaný :-((. Jen jsme se bavili o tom, že by si ho mohl hodit do tréningáče.

Obecně ale pokud máš MAP sensor a jak je vodět tak se slušným rozsahem a pokud je před klapkou, tak můžeš foukat vzduch odkudkoliv a klidně všechen do atmosféry.

Co takhle úplně novou MkIV s redukcí na přivaření s průměrem větve pro BOV 36 mm za výhodných podmínek?? - pro mě by to byla zajímavá reference.

Jinak řazení už mám hotový, takže 17. května dostane pořádně zahulit...
Klidne se domluvme, ze az auto bude "hotovy" tak ho odvezu k tobe a necham te at s BOVem neco vymyslis... Otazka je ale kdy auto bude hotovy... (mozna o prazdinach, ale spis myslim ze az nejaky zari, rijen) a pak taky nevim kdy se dostanu do CR... Na nejake blizsi domlouvani se je jeste moc brzo. Ale pokud bys vyslovene chtel to auto dostat pod ruku tak si myslim ze neni problem. Ja budu jen rad kdyz to bude delat nekdo kdo tomu rozumi...

+ hele fakt tomu moc nerozumim, to jste uz asi poznali, ale jen dotaz: Nebejva Map nahodou vzdy ZA klapkou?
Naposledy upravil(a) ..::kostey::.. dne 18 dub 2007 19:38, celkem upraveno 1 x.
Ford Sierra XR4i 2.0i DOHC
Ford Sierra Cosworth 2.0i 16V TURBO 4x4 >300koni
www.Fordsierra.eu

Uživatelský avatar
..::kostey::..
Příspěvky: 33
Registrován: 13 říj 2006 23:36
Bydliště: občas Praha, většinou Skotsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ..::kostey::.. »

honza 2.0 16v píše:pokud vím tak cossie (mylsím siera cosworth) tak nějaký motorizace běžej na velmi podobnou ŘJ jako je ve fiatu coupe 2.0 16v turbo, nebo delta integrale.. neboli MPI IAW od magneti mareli + weber...

takže tam je "jedno" jakej BOV
Jo, to jsem uz taky nekde slysel... Ale kdyz pouzijes RJ z nekteryho z tehle aut tak ma kosi motor tendence se uchlastavat...
No, a popravde jsem ted docela zmatenej jak to vubec u Cosworthu s tema ridicima jednotkama je, protoze ruzne zdroje uvadej ruzne informace. Primo v materialech od forda jsou informace ze cosworth motory v sierrach pracujou s EEC IV ale na netu vsude vidim ze maji Weber/Marelli. Pak do prvnich Escortu Cosw (T34) se davaly urcite Weber/Marelli (to vim, to mam) a pak jen co se do Escortu zacalo davat mensi turbo (T25) tak se tam zacala davat snad zas Fordovska EEC IV. Ruku do ohne za to ale nedam, zkusim si to nastudovat, at tady neplacam moc velky kraviny...

tady kdyztak par fotek meho milaška...
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Ford Sierra XR4i 2.0i DOHC
Ford Sierra Cosworth 2.0i 16V TURBO 4x4 >300koni
www.Fordsierra.eu

D3mon3k-CZ
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2007 17:00

Re: Cim mazat klasicky pistovy BOV?

Příspěvek od D3mon3k-CZ »

mam trapnej dotaz, vzhledem k tomu ze krom MK II TP, u vsech BOV musim zacpat diru na cirkulaci(airbox) tak pokud ji mam zacpanou ma to vliv na spotrebu ? nebo celkove BOV vliv na spotrebu ? dikes

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“