


Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Pokud je to ten čínský leštěný FPR s manometrem, tak ho prvně rozmontuj a vyčisti nános leštící pasty v přípojkách, kudy teče benzín. Kluci šikmooký na to totiž kašlou - mám to nafocený, jak vypadá zevnitř fungl novej...Krosmen píše:Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....
Kdybych ho nepotřeboval hned tak bych si milerád počkal!No ale aspoň vim kam se obrátiot až bude potřeba na mitsubishi.......Bidrin píše:Pokud je to ten čínský leštěný FPR s manometrem, tak ho prvně rozmontuj a vyčisti nános leštící pasty v přípojkách, kudy teče benzín. Kluci šikmooký na to totiž kašlou - mám to nafocený, jak vypadá zevnitř fungl novej...Krosmen píše:Už sem ho sehnal přes Máru za trojku ss regulací i podtlakovou.....
samo s manometrem.To co ste mi hodily tak je sice fajn jenže nikde skladem nemaj.....
Pak si dej bacha na ty 2 "membrány" z reklamní PVC desky - špína bývá i mězi nima. Kromě toho pozor na regulační šroub - nemá na konci kužel, takže nedosedá správně na terč, který tlačí na pružinu...
Naše budou k dispozici do 2 týdnů za 2500 Kč včetně DPH...
Než se dostanu na GSX tak to chvíli potrvá ale doufám že toho z Vašeho sortimentu využiju co nejvíc,se stávajícím BOV od Vás sem maximálně spokojen!!!!!o MBC který je už ve třetim autě ani nemluvě......Bidrin píše:Teďka bude cca 10 ks FPR a většina je už zamluvená, ale jestli chceš, tak ti jeden ks podržím.
Ty rady ohledně čínskýho FPR ber vážně - po rozdělání je to fakt humus! Sám jsem se divil....
Sám jsem si několikrát vyzkoušel, že to není pravda a troufám si tvrdit, že BOVů z naší výroby je na 1.8T včetně 225 PS verze namontováno možná už 200 ks v ČR i na SK a z toho bude tak 80 ks BOV MkII TP.Rajdlos píše:na 1.8T 225PS verzi pouzit jedine uzavreny bypass ventil, zadny otevreny nebo twin port, nejlepe je osvedceny FORGE, vsechny otervene ventily hazi auto do nouzaku
Fakt nekecám, a byla to dokonce MkII v původní verzi. Určitě jsem to montoval po neúspěchu s MkII u Aldy na RS a ještě jsem se ho ptal na původ čipu, jestli to není stejná firma jako u Aldy.Rajdlos píše:na chipovane 225PS verzi fungoval otevreny?
Dodnes si pamatuju na první projžďku ve 200 SX s úplně prvním BOV, který z nás vypadl - byla to MkIV. Zorro tam hodil dvojku, dal plnej a byl jsem rád (a on taky), že jsme vjeli na 4 proudovku a nic nejezdilo - lítal ze strany na stranu, než mu došlo, že musí ubrat...elviiis píše:Hehe samolepky. Tak me napadlo nemel by jsi taky nějaký pro mne. S prcekm se ukážu na nějakých sprintech a podle času i na nějakých vrchách tak ať se můžu pochlubit co mi to pískástačí jedna malá na kapotu. Jinak už je jasný jakej BOV půjde do 200sx
MK III Torchu jsem předělal. hadičky a píská hezky a je poznat podstaně menší turbo lag. Ještě nemám ani downpipe a ni výfuk a už teď když si nepohlídám spojku tak na dvojku solidně progumuju před tím si kola jen zahvízdali. A navíc je v tom motoru fakt hefkej
na testovací trati asi 500m do kopce (dost prudkého) se mi zvedla rychlost ze 135 na 140km/h
Klidne se domluvme, ze az auto bude "hotovy" tak ho odvezu k tobe a necham te at s BOVem neco vymyslis... Otazka je ale kdy auto bude hotovy... (mozna o prazdinach, ale spis myslim ze az nejaky zari, rijen) a pak taky nevim kdy se dostanu do CR... Na nejake blizsi domlouvani se je jeste moc brzo. Ale pokud bys vyslovene chtel to auto dostat pod ruku tak si myslim ze neni problem. Ja budu jen rad kdyz to bude delat nekdo kdo tomu rozumi...Bidrin píše:Přiznám se, že s Cossie zatím osobní zkušenosti nemám a první u které budu o něco blíž bude ta Krejčířova a oni mají pro jejich kategorii BOV zakázaný(. Jen jsme se bavili o tom, že by si ho mohl hodit do tréningáče.
Obecně ale pokud máš MAP sensor a jak je vodět tak se slušným rozsahem a pokud je před klapkou, tak můžeš foukat vzduch odkudkoliv a klidně všechen do atmosféry.
Co takhle úplně novou MkIV s redukcí na přivaření s průměrem větve pro BOV 36 mm za výhodných podmínek?? - pro mě by to byla zajímavá reference.
Jinak řazení už mám hotový, takže 17. května dostane pořádně zahulit...
Jo, to jsem uz taky nekde slysel... Ale kdyz pouzijes RJ z nekteryho z tehle aut tak ma kosi motor tendence se uchlastavat...honza 2.0 16v píše:pokud vím tak cossie (mylsím siera cosworth) tak nějaký motorizace běžej na velmi podobnou ŘJ jako je ve fiatu coupe 2.0 16v turbo, nebo delta integrale.. neboli MPI IAW od magneti mareli + weber...
takže tam je "jedno" jakej BOV