napíšu sem +- co mně tak napadají pro jednotlivé auta.
4,0 v8 manuál- 286 ps 400Nm
+ dá se sehnat v hodně dobrém stavu a výbavě kolem 120tis
po pár nenáročných upravách výkon přez 300 ps a krouták pak větší než m5 3,8
levnější na udržbu než m5
pravděpodobně větší výdrž (menší poruchovost)
-není to z fabriky závodní auto jako m5
![Smile :)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_smile.gif)
žere to i trávu kolem cesty, i když se u takových aut na to nedá dívat tak s m5 jde jezdit i celkem ekonomicky když se chce.
s 6ti stupnovým manuálem jich bylo vyrobeno jen něco přez 600ks pokud se nepletu
m5 3,6 a 315ps tuším 380Nm
+Je to prostě m5
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Nedostatek kousků v fakt solidním stavu,pokud je auto po nějakém mamlasovi co ho jen trápil a nedával mu co potřebuje tak to může vyjít ta hodně velký balík to dát do solidního stavu.
moc jsem toho nevypsal ale tet mně vic nenapadá.
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jo někde jsem slšel, že m5 je lepší na okruhu a 4,0 je lepší v přímé akceleraci.Příjde mi to divné
![Twisted Evil :twisted:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_twisted.gif)
Pište sem vše co víte o m5 nebo 4,0
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)