Naftové motory Volvo
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Naftové motory Volvo
Má někdo zkušenosti? zajímá mne hlavne jejich 2,5TDi dávaný do V70 ( léta 98+ ), ale nepohrdnu ani infem o 1,TDi z V40 ( tytéž léta ).
Jak je to se spolehlivostí atd?
Vím že dělají dobré benzíny, ale o dieselech jsem neslyšel nic, mají vlastní, nebo používají motory jiné automobilky? 1.9TDi 90PS s emizdá i dost malý výkon na tyto vozy ( vporovnání se "silenější" ochcávií ), dělaly se i s vyšším výkonem - více variant?
Má někdo zkušenosti s V40/V70/V80 volvem ? -podvozek, spolehlivost el. vybavení atd...
Dík za info k věci...
Jak je to se spolehlivostí atd?
Vím že dělají dobré benzíny, ale o dieselech jsem neslyšel nic, mají vlastní, nebo používají motory jiné automobilky? 1.9TDi 90PS s emizdá i dost malý výkon na tyto vozy ( vporovnání se "silenější" ochcávií ), dělaly se i s vyšším výkonem - více variant?
Má někdo zkušenosti s V40/V70/V80 volvem ? -podvozek, spolehlivost el. vybavení atd...
Dík za info k věci...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
Pětiválec VW/Audi, čtyřválec Renault.
BTW stará S40/V40 má k Volvu hodně daleko.
BTW stará S40/V40 má k Volvu hodně daleko.
Gr33N MoNsT3R
benzínový znám ale o naftovej jsem zatím nezavadilTakeshi píše:jedině s benzínovýma a novějšíma mam
ale tam dostaneš záruku snad na 300t km,a majitelé volv si nestěžují že by se to sralo,protože jsou konstruovaný aby to fakt najezdili a nešetří na materiálech jak jiný koncerny,proto jsou tak drahý
pokud čtyřválce renault ( 1,9 TDi ) tak to ani náhoudou, jinak 2,5TDi bude už asi 6ti vál co?, nebo ne?
uvažuju spíše o V70 98+ než V40 ( moc malé ) , nejraději bychbral klasickou 850 2,3 turbo jenže ta spotřeba proto chci jít do nafty.
jak jsou na tom ty 2,5TDi z audy spotřebou ( je to ten samý co používají v A6? ) - co to papká, při rozumné jízdě?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Akorat s tema, co jsou na fotce z firmy. Vsechno jsou to D5ky. Jinak muzu rict, ze zatim vsechny byly bez problemu, i co se tyka tech starsich (S80,nova S40,S60)
http://www.hyundaicars.wz.cz/03012007159.jpg
http://www.hyundaicars.wz.cz/03012007159.jpg
japonec a korejec....
co se týče nafty u staré V40
tak všechno renault
z počátky výroby 1,9 TD (90 k)
1998-2000(do faceliftu) 1,9 TDI (95 k)
2000-2003 1,9 DCi (115k a 102 k)
spolehlivost dobrá (okolo 300t km) - ale záleží na tom, kolikrát bylo přetočený tacho
spotřeba od 5,5litrů u DCi ... od 6ti litrů u TD a TDI
u V70 ... myslím, že všechno to byly motory 5ti válec audi
až od roku 2001 mělo volvo vlastní 5ti válcovou naftu označovanou jako D5
spotřeba cca od 7mi litrů nafty, spolehlivost půl míle není problém(nepočítám turbo)
edit - reakce na "Má někdo zkušenosti s V40/V70/V80 volvem"
V80 si nikdy nedělala
pro upřesnění S - sedan, V - Versatility(no prostě kombík), XC - cross country, C - coupé/cabrio
tak všechno renault
z počátky výroby 1,9 TD (90 k)
1998-2000(do faceliftu) 1,9 TDI (95 k)
2000-2003 1,9 DCi (115k a 102 k)
spolehlivost dobrá (okolo 300t km) - ale záleží na tom, kolikrát bylo přetočený tacho
spotřeba od 5,5litrů u DCi ... od 6ti litrů u TD a TDI
u V70 ... myslím, že všechno to byly motory 5ti válec audi
až od roku 2001 mělo volvo vlastní 5ti válcovou naftu označovanou jako D5
spotřeba cca od 7mi litrů nafty, spolehlivost půl míle není problém(nepočítám turbo)
edit - reakce na "Má někdo zkušenosti s V40/V70/V80 volvem"
V80 si nikdy nedělala
pro upřesnění S - sedan, V - Versatility(no prostě kombík), XC - cross country, C - coupé/cabrio
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR
vlastní zkušenost s V70 a S80 2,5TDI (ještě poctivej traktor 5ti válec od audi) vydrží fakt hodně,není to sice žádnej sprinter,ale na běžnej provoz stačí a 200 umí....co je na tom motoru super,že jsem s nim jezdil za 5-7l a to né pomalinku....dlouhodobej průměr 5,9 nebyl problém a to jsem jaksi při te váze nechápal....40tka mi jako volvo nepřijde,spíš jako renault v jiném obalu....
Je zvláštní, že "pravověrní" volvisti pasují 40tky jako derivát mitsubishi(pár společně vyvýjených věcí, motor GDI), v mitsubishi klubu o tom nechtějí ani slyšet. To samé v renault klubech. Chudáček maličká čtyřicítka, nikde ji nechtějí a přitom je to velice povedené autíM3maniac píše:40tka mi jako volvo nepřijde,spíš jako renault v jiném obalu....
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR
Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.eLzyx píše:Je zvláštní, že "pravověrní" volvisti pasují 40tky jako derivát mitsubishi(pár společně vyvýjených věcí, motor GDI), v mitsubishi klubu o tom nechtějí ani slyšet. To samé v renault klubech. Chudáček maličká čtyřicítka, nikde ji nechtějí a přitom je to velice povedené autíM3maniac píše:40tka mi jako volvo nepřijde,spíš jako renault v jiném obalu....
Více viz Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nedcar
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40
Gr33N MoNsT3R
Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedováženýShr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR
jj tohle je ted na prodej v PB a dost o nem uvažuju, ma dost málo najeto ( dovoz z DE před rokem a pul, od te doby jeden majitel, předtím atké ( dává kopii de TP a je k tomu i DE serviska... uvažoval jsem že bych ho dal do plynu..eLzyx píše:Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedováženýShr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
neco tech malejch potvorach najdes tady: ¨Idaho píše:jj tohle je ted na prodej v PB a dost o nem uvažuju, ma dost málo najeto ( dovoz z DE před rokem a pul, od te doby jeden majitel, předtím atké ( dává kopii de TP a je k tomu i DE serviska... uvažoval jsem že bych ho dal do plynu..eLzyx píše:Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedováženýShr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
http://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m40.txt
Jinak dalsi info muzes ziskat na forum.volvoklub.cz
s tím motorem je to pravda nerad papá ty naše sračky (konec koncu jako všechyn japoncké auta) navíc ma i v TP zapsáno že papká minimálně 98okt benzín. Takže pokud máš tento motor a chceš zabránit karbonizaci tak jedině tankováním na shell ato jest 100okt.eLzyx píše:Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedováženýShr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Osobní zkušenost s V70.Motor je fakt úžasnej,je to řadovej pětiválec,jediný na co se musí dávat bacha je vodní pumpa při výměně rozvodů (vyměnit) a pak řemenice na klice,ale tam nevím přesně co tam je za problém,jen vím že otcovi se pootočila ale naštěstí se to nepotkalo.Je nějak špatně zajištěná.
Průměrná spotřeba 6,5,což mi taky hlava nebrala.Jediný co mi trochu vadilo,že je to předohrab,ale to je věc vkusu.
V40 si nedávno koupil kámoš,ale nemá jí tak dlouho aby se to dalo nějak soudit.Z mýho pohledu to není Volvo,ba ani auto Ale to bude tím,že já radši větší,proto mi nesedí e39,protože je relativně malá.
Průměrná spotřeba 6,5,což mi taky hlava nebrala.Jediný co mi trochu vadilo,že je to předohrab,ale to je věc vkusu.
V40 si nedávno koupil kámoš,ale nemá jí tak dlouho aby se to dalo nějak soudit.Z mýho pohledu to není Volvo,ba ani auto Ale to bude tím,že já radši větší,proto mi nesedí e39,protože je relativně malá.
Re: Naftové motory Volvo
práve potřebuju vetší, potřebuju auto co má za zadními sedaldy miniámálně tolik místa jako mondeo ( 94 bez sklopení sedadel ) a msusím říct že jsme se byl podívat na v40 a to je opravdu maličké, to snad ani není kombi..
takže V40 jsme zamítli..
takže V40 jsme zamítli..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
tak V70kuIdaho píše:práve potřebuju vetší, potřebuju auto co má za zadními sedaldy miniámálně tolik místa jako mondeo ( 94 bez sklopení sedadel ) a msusím říct že jsme se byl podívat na v40 a to je opravdu maličké, to snad ani není kombi..
takže V40 jsme zamítli..
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Naftové motory Volvo
jj počítal jsem s ní od začátku ale vovlo e zatímjen nouzvoka pokdu nebude tolik penez pkolik jsm epočítal, pokud budou tak bude žebříček jinej
1) A6 2,5TDi 2003-2004 kombi
2) BMW 530/330D kombi
3) octavia 4x4 tdi kombi..
4) volvo V70 kombi
no uvidíme nakonec co to bude.. se všema krome tohovolva už nejaké zkušenosti mám s volvem ( naftovým) žádné..
1) A6 2,5TDi 2003-2004 kombi
2) BMW 530/330D kombi
3) octavia 4x4 tdi kombi..
4) volvo V70 kombi
no uvidíme nakonec co to bude.. se všema krome tohovolva už nejaké zkušenosti mám s volvem ( naftovým) žádné..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
Passat Variant ne?Idaho píše:jj počítal jsem s ní od začátku ale vovlo e zatímjen nouzvoka pokdu nebude tolik penez pkolik jsm epočítal, pokud budou tak bude žebříček jinej
1) A6 2,5TDi 2003-2004 kombi
2) BMW 530/330D kombi
3) octavia 4x4 tdi kombi..
4) volvo V70 kombi
no uvidíme nakonec co to bude.. se všema krome tohovolva už nejaké zkušenosti mám s volvem ( naftovým) žádné..
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Naftové motory Volvo
rudy ne pašík aaninaáhodou poemr cena / užitek je v mém případe hroznej ( bmw i audi mohu mít za mnohem lepší cenu než toho pašíka - nemám ej za běžné ceny.. ), Octavia, bude možná z rodiny ( za cca 90tis - max výbava udržovaná po kompletní oprave - nové vstřiky, turbo, cepy atd.. atd ... - za zustatkovou cenu leasingu z firmy - jinak bych o ní asi neuvažoval.. )
jiank potřebuju "těžší" auto kvuli legálnímuá podvalu, což "obyč" oktávie nesplnuje a nevím ani jestli to splní V70 - proto ta nouzovka
jiank potřebuju "těžší" auto kvuli legálnímuá podvalu, což "obyč" oktávie nesplnuje a nevím ani jestli to splní V70 - proto ta nouzovka
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
navíc proste k VW necítím sympatie postránce designové..
..a protže je to VW.. proste ho nechci
..a protže je to VW.. proste ho nechci
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
v pohodě, jen mě napadl taky a když už, co sOpel Omega?Idaho píše:navíc proste k VW necítím sympatie postránce designové..
..a protže je to VW.. proste ho nechci
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Naftové motory Volvo
čise proto, že auta co tu píšu ( snad krome oktávky kde hraje prim cena cca 90tis ), si myslím , že jsou lepší než ten opel ( tím ymslím A6 a 530/330 - u 330se bojím vnitřního prostoru ) a hlavně je budu mít levneji než tu omegu, sice je Omega jediné auto co s emi od Oplu celkem líbí, ale pořád si řáíkám ej to Opl, radši se tomu vyhnu.. proste když vidíím co má kamarád trápeního s eZafirou, nebo Vectrou 2003+ tak si říkám to už radši Fiata - ten je alespon levnějšíRudi píše:v pohodě, jen mě napadl taky a když už, co sOpel Omega?Idaho píše:navíc proste k VW necítím sympatie postránce designové..
..a protže je to VW.. proste ho nechci
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
Trochu OT:mám zkušenosti jen s novými diesly od volva a můžu říct , že třeba 2,0D v S40 mě naprosto uchvátil , 2,0tdi koncern se může jít bodnout.
Jinak z aut který vybíráš bych šel asi do V 70 , týden jsem ji měl doma, když bylo XC 90 nemocný , a bylo to moc hezký svezení . Motor tam byl myslím D5
Jinak z aut který vybíráš bych šel asi do V 70 , týden jsem ji měl doma, když bylo XC 90 nemocný , a bylo to moc hezký svezení . Motor tam byl myslím D5
práve taky mám obavy že je t 330 malá, radši bych 530 ale ta cena je už na tesné hranici, nechci koupit past a zároven chci mít rezervu na nejaké opravy...milonovo píše:330 opět není auto,je to daný asi tím že mám klaustrofobii ale e39 taky není nic velikýho,já přemejšlím nad W210 i když třeba opticky BMW vypadá líp,nějak mi prostě nesedí.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ceny 3 a 5 řady mi přijdou dost podobný,skoro bych řekl že jsou trojky dražší,ale po momentálních zkušenostech s CR (diagnostika a výměna 3 vstřiků),váhy vzduchu,teď laboruju s turbem,bych už příště šel do benzínu,protože provozní náklady budou ve finále podobný a benzín je mi tak nějak bližší.Na druhou stranu,kdyby si chtěl 525d ve velmi slušný výbavě,bude asi na prodej až to všechno vychytám.
Re: Naftové motory Volvo
milonovo rád bych šel do 530 al enepohrdnu ani 525.. tzaké mám z nafty obavy, moc se v ní nevyznám, na druhoustranu spotřeba benálů je hrozná a já s epotřebuju pohybovat denně po meste s velkým autem.. uvažoval jsem i o plynu a je to zatím 50 na 50 s tou naftou, ale vzhledm k tomu že plánuju podval at mužeme ty nase supry převážet tak asi to bude nafta..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Naftové motory Volvo
a japan autí nic? V dieslu je taky dělají, ne?
Nissan Primera combi?
Honda Accord combi?
Nissan Primera combi?
Honda Accord combi?
TOYOTA CELICA ST165 & ST205
Re: Naftové motory Volvo
No accord combi by se mi líbil moc , bohužel pod 400tis nenajdu nic a na to nemám, líbil se mi avensis d4d s tdi ale ty motory mají velké problémy proste jedinej jpn naft. motor co považuju za dobrej je 2.2cdti od hondy ale tz ojeté pořád stjí 2x tolik co 530/528td z roku 00-02
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz