Naftové motory Volvo

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

Má někdo zkušenosti? zajímá mne hlavne jejich 2,5TDi dávaný do V70 ( léta 98+ ), ale nepohrdnu ani infem o 1,TDi z V40 ( tytéž léta ).
Jak je to se spolehlivostí atd?

Vím že dělají dobré benzíny, ale o dieselech jsem neslyšel nic, mají vlastní, nebo používají motory jiné automobilky? 1.9TDi 90PS s emizdá i dost malý výkon na tyto vozy ( vporovnání se "silenější" ochcávií ), dělaly se i s vyšším výkonem - více variant?

Má někdo zkušenosti s V40/V70/V80 volvem ? -podvozek, spolehlivost el. vybavení atd...

Dík za info k věci...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Mirek999
Moderátor
Příspěvky: 2331
Registrován: 28 pro 2004 17:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Jel jsem V40 a co muzu rict tak je to docela pro vyysi lidi.Je tam vsechno masivni a horsi vyhled.Ale nemel jsem problemy se 198cm :lol: .
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Shr3k »

Pětiválec VW/Audi, čtyřválec Renault.

BTW stará S40/V40 má k Volvu hodně daleko.
Gr33N MoNsT3R

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

jedině s benzínovýma a novějšíma mam
ale tam dostaneš záruku snad na 300t km,a majitelé volv si nestěžují že by se to sralo,protože jsou konstruovaný aby to fakt najezdili a nešetří na materiálech jak jiný koncerny,proto jsou tak drahý :?:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Takeshi píše:jedině s benzínovýma a novějšíma mam
ale tam dostaneš záruku snad na 300t km,a majitelé volv si nestěžují že by se to sralo,protože jsou konstruovaný aby to fakt najezdili a nešetří na materiálech jak jiný koncerny,proto jsou tak drahý :?:
benzínový znám ale o naftovej jsem zatím nezavadil :(

pokud čtyřválce renault ( 1,9 TDi ) tak to ani náhoudou, jinak 2,5TDi bude už asi 6ti vál co?, nebo ne?

uvažuju spíše o V70 98+ než V40 ( moc malé ) , nejraději bychbral klasickou 850 2,3 turbo jenže ta spotřeba :( proto chci jít do nafty.
jak jsou na tom ty 2,5TDi z audy spotřebou ( je to ten samý co používají v A6? ) - co to papká, při rozumné jízdě?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Generics
Příspěvky: 1306
Registrován: 10 pro 2006 13:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Generics »

Akorat s tema, co jsou na fotce z firmy. Vsechno jsou to D5ky. Jinak muzu rict, ze zatim vsechny byly bez problemu, i co se tyka tech starsich (S80,nova S40,S60)
http://www.hyundaicars.wz.cz/03012007159.jpg
japonec a korejec....

Uživatelský avatar
eLzyx
Příspěvky: 50
Registrován: 27 lis 2004 20:09
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eLzyx »

co se týče nafty u staré V40
tak všechno renault
z počátky výroby 1,9 TD (90 k)
1998-2000(do faceliftu) 1,9 TDI (95 k)
2000-2003 1,9 DCi (115k a 102 k)

spolehlivost dobrá (okolo 300t km) - ale záleží na tom, kolikrát bylo přetočený tacho :wink:
spotřeba od 5,5litrů u DCi ... od 6ti litrů u TD a TDI


u V70 ... myslím, že všechno to byly motory 5ti válec audi
až od roku 2001 mělo volvo vlastní 5ti válcovou naftu označovanou jako D5
spotřeba cca od 7mi litrů nafty, spolehlivost půl míle není problém(nepočítám turbo)

edit - reakce na "Má někdo zkušenosti s V40/V70/V80 volvem"
V80 si nikdy nedělala
pro upřesnění S - sedan, V - Versatility(no prostě kombík), XC - cross country, C - coupé/cabrio
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 324
Registrován: 29 bře 2004 01:15

Příspěvek od M3maniac »

vlastní zkušenost s V70 a S80 2,5TDI (ještě poctivej traktor 5ti válec od audi) :D vydrží fakt hodně,není to sice žádnej sprinter,ale na běžnej provoz stačí a 200 umí....co je na tom motoru super,že jsem s nim jezdil za 5-7l a to né pomalinku....dlouhodobej průměr 5,9 nebyl problém a to jsem jaksi při te váze nechápal....40tka mi jako volvo nepřijde,spíš jako renault v jiném obalu....

Uživatelský avatar
eLzyx
Příspěvky: 50
Registrován: 27 lis 2004 20:09
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eLzyx »

M3maniac píše:40tka mi jako volvo nepřijde,spíš jako renault v jiném obalu....
Je zvláštní, že "pravověrní" volvisti pasují 40tky jako derivát mitsubishi(pár společně vyvýjených věcí, motor GDI), v mitsubishi klubu o tom nechtějí ani slyšet. To samé v renault klubech. Chudáček maličká čtyřicítka, nikde ji nechtějí a přitom je to velice povedené autí :twisted:
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

eLzyx píše:
M3maniac píše:40tka mi jako volvo nepřijde,spíš jako renault v jiném obalu....
Je zvláštní, že "pravověrní" volvisti pasují 40tky jako derivát mitsubishi(pár společně vyvýjených věcí, motor GDI), v mitsubishi klubu o tom nechtějí ani slyšet. To samé v renault klubech. Chudáček maličká čtyřicítka, nikde ji nechtějí a přitom je to velice povedené autí :twisted:
Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.

Více viz Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nedcar
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
eLzyx
Příspěvky: 50
Registrován: 27 lis 2004 20:09
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eLzyx »

Shr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedovážený
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

eLzyx píše:
Shr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedovážený
jj tohle je ted na prodej v PB a dost o nem uvažuju, ma dost málo najeto ( dovoz z DE před rokem a pul, od te doby jeden majitel, předtím atké ( dává kopii de TP a je k tomu i DE serviska... uvažoval jsem že bych ho dal do plynu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
scryper
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2005 13:38
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scryper »

Idaho píše:
eLzyx píše:
Shr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedovážený
jj tohle je ted na prodej v PB a dost o nem uvažuju, ma dost málo najeto ( dovoz z DE před rokem a pul, od te doby jeden majitel, předtím atké ( dává kopii de TP a je k tomu i DE serviska... uvažoval jsem že bych ho dal do plynu..
neco tech malejch potvorach najdes tady: ¨
http://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m40.txt

Jinak dalsi info muzes ziskat na forum.volvoklub.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

eLzyx píše:
Shr3k píše: Však podvozek (nápravy a platforma) má Carisma i S40/V40 stejný. Liší se vším ostatním. Vše se dělalo v holandské továrně NedCar.
Navíc některá Volva S/V40 mají motor Mitsubishi GDI. Je to 1.8 16V (122 koní) benzín s přímým vstřikem paliva, extrémně úsporný ... bohužel mu údajně moc nechutná náš benzín s vyšším obsahem síry a zanáší se mu vstřikovací trysky(tím si ale nejsem jist) ... jinak ofiko do ČR nedovážený
s tím motorem je to pravda nerad papá ty naše sračky (konec koncu jako všechyn japoncké auta) navíc ma i v TP zapsáno že papká minimálně 98okt benzín. Takže pokud máš tento motor a chceš zabránit karbonizaci tak jedině tankováním na shell ato jest 100okt.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Osobní zkušenost s V70.Motor je fakt úžasnej,je to řadovej pětiválec,jediný na co se musí dávat bacha je vodní pumpa při výměně rozvodů (vyměnit) a pak řemenice na klice,ale tam nevím přesně co tam je za problém,jen vím že otcovi se pootočila ale naštěstí se to nepotkalo.Je nějak špatně zajištěná.

Průměrná spotřeba 6,5,což mi taky hlava nebrala.Jediný co mi trochu vadilo,že je to předohrab,ale to je věc vkusu.

V40 si nedávno koupil kámoš,ale nemá jí tak dlouho aby se to dalo nějak soudit.Z mýho pohledu to není Volvo,ba ani auto :D Ale to bude tím,že já radši větší,proto mi nesedí e39,protože je relativně malá.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

práve potřebuju vetší, potřebuju auto co má za zadními sedaldy miniámálně tolik místa jako mondeo ( 94 bez sklopení sedadel ) a msusím říct že jsme se byl podívat na v40 a to je opravdu maličké, to snad ani není kombi..

takže V40 jsme zamítli..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Rudi »

Idaho píše:práve potřebuju vetší, potřebuju auto co má za zadními sedaldy miniámálně tolik místa jako mondeo ( 94 bez sklopení sedadel ) a msusím říct že jsme se byl podívat na v40 a to je opravdu maličké, to snad ani není kombi..

takže V40 jsme zamítli..
tak V70ku 8)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

jj počítal jsem s ní od začátku ale vovlo e zatímjen nouzvoka pokdu nebude tolik penez pkolik jsm epočítal, pokud budou tak bude žebříček jinej

1) A6 2,5TDi 2003-2004 kombi
2) BMW 530/330D kombi
3) octavia 4x4 tdi kombi..
4) volvo V70 kombi

no uvidíme nakonec co to bude.. se všema krome tohovolva už nejaké zkušenosti mám s volvem ( naftovým) žádné..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Rudi »

Idaho píše:jj počítal jsem s ní od začátku ale vovlo e zatímjen nouzvoka pokdu nebude tolik penez pkolik jsm epočítal, pokud budou tak bude žebříček jinej

1) A6 2,5TDi 2003-2004 kombi
2) BMW 530/330D kombi
3) octavia 4x4 tdi kombi..
4) volvo V70 kombi

no uvidíme nakonec co to bude.. se všema krome tohovolva už nejaké zkušenosti mám s volvem ( naftovým) žádné..
Passat Variant ne?
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

rudy ne pašík aaninaáhodou poemr cena / užitek je v mém případe hroznej ( bmw i audi mohu mít za mnohem lepší cenu než toho pašíka - nemám ej za běžné ceny.. ), Octavia, bude možná z rodiny ( za cca 90tis - max výbava udržovaná po kompletní oprave - nové vstřiky, turbo, cepy atd.. atd ... - za zustatkovou cenu leasingu z firmy - jinak bych o ní asi neuvažoval.. )

jiank potřebuju "těžší" auto kvuli legálnímuá podvalu, což "obyč" oktávie nesplnuje a nevím ani jestli to splní V70 - proto ta nouzovka :(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

navíc proste k VW necítím sympatie postránce designové..

..a protže je to VW.. proste ho nechci :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Rudi »

Idaho píše:navíc proste k VW necítím sympatie postránce designové..

..a protže je to VW.. proste ho nechci :D
v pohodě, jen mě napadl taky a když už, co sOpel Omega? :D
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

Rudi píše:
Idaho píše:navíc proste k VW necítím sympatie postránce designové..

..a protže je to VW.. proste ho nechci :D
v pohodě, jen mě napadl taky a když už, co sOpel Omega? :D
čise proto, že auta co tu píšu ( snad krome oktávky kde hraje prim cena cca 90tis ), si myslím , že jsou lepší než ten opel ( tím ymslím A6 a 530/330 - u 330se bojím vnitřního prostoru ) a hlavně je budu mít levneji než tu omegu, sice je Omega jediné auto co s emi od Oplu celkem líbí, ale pořád si řáíkám ej to Opl, radši se tomu vyhnu.. proste když vidíím co má kamarád trápeního s eZafirou, nebo Vectrou 2003+ tak si říkám to už radši Fiata - ten je alespon levnější :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

330 opět není auto,je to daný asi tím že mám klaustrofobii ale e39 taky není nic velikýho,já přemejšlím nad W210 i když třeba opticky BMW vypadá líp,nějak mi prostě nesedí.

Uživatelský avatar
Nick
Příspěvky: 608
Registrován: 26 pro 2004 12:14
Bydliště: Jeseník/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Nick »

Trochu OT:mám zkušenosti jen s novými diesly od volva a můžu říct , že třeba 2,0D v S40 mě naprosto uchvátil , 2,0tdi koncern se může jít bodnout.

Jinak z aut který vybíráš bych šel asi do V 70 , týden jsem ji měl doma, když bylo XC 90 nemocný , a bylo to moc hezký svezení . Motor tam byl myslím D5

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

milonovo píše:330 opět není auto,je to daný asi tím že mám klaustrofobii ale e39 taky není nic velikýho,já přemejšlím nad W210 i když třeba opticky BMW vypadá líp,nějak mi prostě nesedí.
práve taky mám obavy že je t 330 malá, radši bych 530 ale ta cena je už na tesné hranici, nechci koupit past a zároven chci mít rezervu na nejaké opravy... :(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Ceny 3 a 5 řady mi přijdou dost podobný,skoro bych řekl že jsou trojky dražší,ale po momentálních zkušenostech s CR (diagnostika a výměna 3 vstřiků),váhy vzduchu,teď laboruju s turbem,bych už příště šel do benzínu,protože provozní náklady budou ve finále podobný a benzín je mi tak nějak bližší.Na druhou stranu,kdyby si chtěl 525d ve velmi slušný výbavě,bude asi na prodej až to všechno vychytám. :D

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

milonovo :) rád bych šel do 530 al enepohrdnu ani 525.. tzaké mám z nafty obavy, moc se v ní nevyznám, na druhoustranu spotřeba benálů je hrozná :( a já s epotřebuju pohybovat denně po meste s velkým autem.. uvažoval jsem i o plynu a je to zatím 50 na 50 s tou naftou, ale vzhledm k tomu že plánuju podval at mužeme ty nase supry převážet tak asi to bude nafta..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

DrGis
Příspěvky: 342
Registrován: 10 srp 2004 13:07
Bydliště: Brno, Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od DrGis »

a japan autí nic? V dieslu je taky dělají, ne?
Nissan Primera combi?
Honda Accord combi?
TOYOTA CELICA ST165 & ST205

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Naftové motory Volvo

Příspěvek od Idaho »

No accord combi by se mi líbil moc , bohužel pod 400tis nenajdu nic :( a na to nemám, líbil se mi avensis d4d s tdi ale ty motory mají velké problémy :( proste jedinej jpn naft. motor co považuju za dobrej je 2.2cdti od hondy ale tz ojeté pořád stjí 2x tolik co 530/528td z roku 00-02 :(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“