jak na M3 E36
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
jak na M3 E36
nazdarek, kamos by potreboval poradit jak na M3jku potreboval by nejakejch
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
3.2 ma 321 konikuChaindler píše:a nema M3 uz 325 koniku?
3.0 ma jen 286 koniku
a americka verze je spis jen M-packet... (ze ThomasiWill.) :D:D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: jak na M3 E36
OT : nebylo by lepsi nejake BMW forum? nebo zahranicni, tykajici se primo M3...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak na M3 E36
Lukaash píše:OT : nebylo by lepsi nejake BMW forum? nebo zahranicni, tykajici se primo M3...
Audi Coupe Quattro
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak na M3 E36
nechat odladit výfukový potrubí- jestli to ještě vůbec jde +použít jinou elektroniku a pár dní se snažit na brzdě... rozhodně to nebude levná záležitostpepan píše:nazdarek, kamos by potreboval poradit jak na M3jku potreboval by nejakejch
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady
Tak tak. Seriová M3 má odladěné potrubí už v seriiale museli dodržet určitou mez hlučnosti proto tam jsou rezervi ale chce to někoho kdo ví jak na to. a pak si pohrát s nastavením jednotky třeba bit power ne prdel chce to někoho kdo se vyzná né amatéry jako bit power a určitě to odladit na brzdě. Prohledej net v čr je taky pár ladičů BMW... a někteří i vědí co dělaj
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: jak na M3 E36
nebrat moc to neumí a podle toho vznikla jejich pověst.Brutus píše:www.da-motorsport.com
Dobrá cena ale kvalita uplně nekde jinde.
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
At si koupí Airbox od Hammana viděl jsem něde na netu kopii za 15tis origo stojí tuším 35tis.
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů
Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii
Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů
Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii
Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
hanz ze steetpro (nebo tak nejak) ho prodavaIlegaltuner píše:At si koupí Airbox od Hammana viděl jsem něde na netu kopii za 15tis origo stojí tuším 35tis.
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů
Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii
Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw
http://www.facebook.com/djdoemixx
Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmhelviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ale u starsich aut se to nemeni, novy uz jsou o necem jinymDrGis píše:bejvávaloDanecek píše:fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 pro 2004 12:51
- Bydliště: Praha
zakladem jsou vacky a jednotka. Az pak sani a vyfuk.
Zkus bud kabatnika nebo bmwpower. Z 3litra se da vyzdimat 320 koni celkem dobre. Ale pocitej vacky tak 35k/2ks plus jednotka 10-15k.
Zkus bud kabatnika nebo bmwpower. Z 3litra se da vyzdimat 320 koni celkem dobre. Ale pocitej vacky tak 35k/2ks plus jednotka 10-15k.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz
- Brutus
- Moderátor
- Příspěvky: 1419
- Registrován: 23 pro 2004 22:47
- Bydliště: Crash bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak na M3 E36
Co to meleš?men píše:nebrat moc to neumí a podle toho vznikla jejich pověst.Brutus píše:www.da-motorsport.com
Dobrá cena ale kvalita uplně nekde jinde.
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz
www.mrdna.cz
jo jo to bejvávalo navíc že má sky 280koníbylo papírové číslo běžně měli sky jen zajeté (neupravené) okolo 320koníDanecek píše:fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmhelviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Pokud 300koní v M3 nebude majiteli stačit je třeba si sáhnout na srdce jestli opravdu využije maximálně potenciál toho vozu. Pokud jezdí často na okruh tak už by jí mohl zvládat. Ale pokud tomu občas šlápne na okreskách nebo na dálnici tak ať výkon nezvyšuje a raději si zajede na okruh a zjistí jestli je schopen vbyužít potenciál sérky.T-O-M píše:Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
Já se řídím hesla na plyn umí šlápnout každá piča ale točit volantem a šlapat na zbylé pedály to už jde jen málo komu. A byť jsem japonista jako krává tak M3 považuji za velmi zajímavé náčiní a nezaslouží si aby mu majitel zvedal výkon jen proto že ho někdo podělal na sprintu. A při tom seho bojí podržet v zatáčce (nemyslím drift to je něco jiného).
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
To už je na majiteli, taky bych byl úmírněnější a spíš bych dělal něco s podvozkem a brzdama, ale z příspěvku tazatele není jasný majitelův záměr, takže těžko soudit, ať z toho třeba postaví "áčkovýho" závoďáka, ten motor je tak daleko, že další zlepševání není tak o tuningu ale spíš o racingu. Hlavně bych to svěřil lidem co mají s tim zkušenosti.elviiis píše:Pokud 300koní v M3 nebude majiteli stačit je třeba si sáhnout na srdce jestli opravdu využije maximálně potenciál toho vozu. Pokud jezdí často na okruh tak už by jí mohl zvládat. Ale pokud tomu občas šlápne na okreskách nebo na dálnici tak ať výkon nezvyšuje a raději si zajede na okruh a zjistí jestli je schopen vbyužít potenciál sérky.T-O-M píše:Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
Já se řídím hesla na plyn umí šlápnout každá piča ale točit volantem a šlapat na zbylé pedály to už jde jen málo komu. A byť jsem japonista jako krává tak M3 považuji za velmi zajímavé náčiní a nezaslouží si aby mu majitel zvedal výkon jen proto že ho někdo podělal na sprintu. A při tom seho bojí podržet v zatáčce (nemyslím drift to je něco jiného).