jak na M3 E36

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
pepan
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2004 22:08
Bydliště: olomouc
Kontaktovat uživatele:

jak na M3 E36

Příspěvek od pepan »

nazdarek, kamos by potreboval poradit jak na M3jku potreboval by nejakejch
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

a nema M3 uz 325 koniku?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

Chaindler píše:a nema M3 uz 325 koniku?
3.2 ma 321 koniku
3.0 ma jen 286 koniku

a americka verze je spis jen M-packet... (ze ThomasiWill.) :D:D:D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
pepan
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2004 22:08
Bydliště: olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepan »

Danecek píše:
Chaindler píše:a nema M3 uz 325 koniku?
3.2 ma 321 koniku
3.0 ma jen 286 koniku

a americka verze je spis jen M-packet... (ze ThomasiWill.) :D:D:D
presne tak

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: jak na M3 E36

Příspěvek od Lukaash »

OT : nebylo by lepsi nejake BMW forum? nebo zahranicni, tykajici se primo M3...

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: jak na M3 E36

Příspěvek od Tom_ »

Lukaash píše:OT : nebylo by lepsi nejake BMW forum? nebo zahranicni, tykajici se primo M3...
8) :wink:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: jak na M3 E36

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pepan píše:nazdarek, kamos by potreboval poradit jak na M3jku potreboval by nejakejch
320 - 340 koniku, mate nekdo zkusenosti?? dik za rady
nechat odladit výfukový potrubí- jestli to ještě vůbec jde +použít jinou elektroniku a pár dní se snažit na brzdě... rozhodně to nebude levná záležitost

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Re: jak na M3 E36

Příspěvek od Brutus »

E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak tak. Seriová M3 má odladěné potrubí už v seriiale museli dodržet určitou mez hlučnosti proto tam jsou rezervi ale chce to někoho kdo ví jak na to. a pak si pohrát s nastavením jednotky třeba bit power :lol: ne prdel chce to někoho kdo se vyzná né amatéry jako bit power a určitě to odladit na brzdě. Prohledej net v čr je taky pár ladičů BMW... a někteří i vědí co dělaj :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

DOEMIXXX
Příspěvky: 3625
Registrován: 01 srp 2006 13:09
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DOEMIXXX »

http://www.facebook.com/djdoemixx

Uživatelský avatar
pepan
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2004 22:08
Bydliště: olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepan »

ja pisu nejdriv sem protoze zatim nemam moc cas litat po netu, brzda ta je jasna to pojede do otrokovic. myslel sem ze tu bude trebas nekdo ze zkusenostma, jinak dik

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

kolik je ochoten kamos do toho vrazit , pak se muzou cesty navyseni vykonu hodne odlisit ale taky na ukor zivotnosti ...
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
pepan
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2004 22:08
Bydliště: olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepan »

ja vubec nevim kolik, prej by to slo udelat vackama airboxem a nejakej ecu kit.

men
Příspěvky: 26
Registrován: 19 bře 2007 21:52
Kontaktovat uživatele:

Re: jak na M3 E36

Příspěvek od men »

Brutus píše:www.da-motorsport.com
nebrat moc to neumí a podle toho vznikla jejich pověst.
Dobrá cena ale kvalita uplně nekde jinde.

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

At si koupí Airbox od Hammana viděl jsem něde na netu kopii za 15tis origo stojí tuším 35tis.
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip :o)
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů

Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii

Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laconi »

elviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
Nebo Veyrona ten začíná na 1001 :lol:

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

nebo passata :lol:
Obrázek
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Tak to je maze 2800Kw to bych nechtěl řídit :lol: co může udělat jeden malej překlep 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

DOEMIXXX
Příspěvky: 3625
Registrován: 01 srp 2006 13:09
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DOEMIXXX »

Ilegaltuner píše:At si koupí Airbox od Hammana viděl jsem něde na netu kopii za 15tis origo stojí tuším 35tis.
Komplet výfuk od supersprintu nebo remusu.
Nějaký ten chip :o)
A třeba ostřejší váčky+tvrdší pružiny ventilů

Víc bych na m3 nežešil, pokud nechce turbo bestii

Pokud chce ještě víc koní at si koupí silnější bmw :D
hanz ze steetpro (nebo tak nejak) ho prodava :wink:
http://www.facebook.com/djdoemixx

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

elviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

DrGis
Příspěvky: 342
Registrován: 10 srp 2004 13:07
Bydliště: Brno, Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrGis »

Danecek píše:fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
bejvávalo :lol: :wink:
TOYOTA CELICA ST165 & ST205

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

DrGis píše:
Danecek píše:fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
bejvávalo :lol: :wink:
ale u starsich aut se to nemeni, novy uz jsou o necem jinym
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

speedy_bmw
Příspěvky: 80
Registrován: 16 pro 2004 12:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od speedy_bmw »

zakladem jsou vacky a jednotka. Az pak sani a vyfuk.
Zkus bud kabatnika nebo bmwpower. Z 3litra se da vyzdimat 320 koni celkem dobre. Ale pocitej vacky tak 35k/2ks plus jednotka 10-15k.
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Re: jak na M3 E36

Příspěvek od Brutus »

men píše:
Brutus píše:www.da-motorsport.com
nebrat moc to neumí a podle toho vznikla jejich pověst.
Dobrá cena ale kvalita uplně nekde jinde.
Co to meleš? :roll:
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Danecek píše:
elviiis píše:a nebo něco silnějšího. Třeba takového sky. Ten na 300koních začíná :lol:
fakt? A proc se v japonsku vyrabi auta s vykonem max 280koni a max rychlosti 180kmh :roll: :lol:
jo jo to bejvávalo navíc že má sky 280koníbylo papírové číslo běžně měli sky jen zajeté (neupravené) okolo 320koní :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

T-O-M píše:Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
Pokud 300koní v M3 nebude majiteli stačit je třeba si sáhnout na srdce jestli opravdu využije maximálně potenciál toho vozu. Pokud jezdí často na okruh tak už by jí mohl zvládat. Ale pokud tomu občas šlápne na okreskách nebo na dálnici tak ať výkon nezvyšuje a raději si zajede na okruh a zjistí jestli je schopen vbyužít potenciál sérky.

Já se řídím hesla na plyn umí šlápnout každá piča ale točit volantem a šlapat na zbylé pedály to už jde jen málo komu. A byť jsem japonista jako krává tak M3 považuji za velmi zajímavé náčiní a nezaslouží si aby mu majitel zvedal výkon jen proto že ho někdo podělal na sprintu. A při tom seho bojí podržet v zatáčce (nemyslím drift to je něco jiného).
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

elviiis píše:
T-O-M píše:Je to atmosferický motor co má potenciál, ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí. Pokud 286PS je majiteli málo, tak bych začal u toho karbonového airboxu - Hamann nebo MK Motorsport (Německo oba dva) a pokračoval bych výfukovým potrubím - svody, roury, závodní katy a tlumiče - Supersprint nebo profi tuneři - opět Hamann, Hartge, Schnitzer, MK. A už teď pohybujeme přes 100.000Kč. Elektroniku bych nechal až jako poslední věc. M-motory jsou dost náchylný na ty chipy a většinou je výkon po chipu horší než origo, ale "chipař" vám bude slibovat hory doly. Troufam si tvrdit, že s takovym sánim a komplet výfukovým potrubim se budete blížit 300PS hranici (stále sériová ECU!). Pokud je vám to málo, tak už bych se obrátil na nějakýho závodníka co s BMW závodí, takový člověk může poradit asi nejlépe, ale bude to za cihlu zlata. To už se totiž dostáváme k závodním dílům a snižujeme životnost. Takovej hardware ale pak musí řídit komplet jednotka, na to už nějaký chipíček stačit asi nebude. Podle mě má cenu to sání+výfuk, origo ECU a pak dál zlepšovat podvozek, brzdy, zaměřil bych se taky na převody, snížit váhu a bude to raketa. Ale proti gustu.......
Pokud 300koní v M3 nebude majiteli stačit je třeba si sáhnout na srdce jestli opravdu využije maximálně potenciál toho vozu. Pokud jezdí často na okruh tak už by jí mohl zvládat. Ale pokud tomu občas šlápne na okreskách nebo na dálnici tak ať výkon nezvyšuje a raději si zajede na okruh a zjistí jestli je schopen vbyužít potenciál sérky.

Já se řídím hesla na plyn umí šlápnout každá piča ale točit volantem a šlapat na zbylé pedály to už jde jen málo komu. A byť jsem japonista jako krává tak M3 považuji za velmi zajímavé náčiní a nezaslouží si aby mu majitel zvedal výkon jen proto že ho někdo podělal na sprintu. A při tom seho bojí podržet v zatáčce (nemyslím drift to je něco jiného).
To už je na majiteli, taky bych byl úmírněnější a spíš bych dělal něco s podvozkem a brzdama, ale z příspěvku tazatele není jasný majitelův záměr, takže těžko soudit, ať z toho třeba postaví "áčkovýho" závoďáka, ten motor je tak daleko, že další zlepševání není tak o tuningu ale spíš o racingu. Hlavně bych to svěřil lidem co mají s tim zkušenosti.

Uživatelský avatar
pepan
Příspěvky: 35
Registrován: 29 črc 2004 22:08
Bydliště: olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepan »

no zavodit se s mkem bude, ale driftovat. a je to prej malo ten vykon prej tech 320 by mohlo stacit. takze proto ten vykon

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“