Zuzeni rafku?
Zuzeni rafku?
Vznikla dobra teoreticka otazka, je realne nechat alu rafek rozriznout, zuzit a znovu svarit beze strachu? Diky
Druha teoreticka otazka - kdo to bude ochotnej zaplatit, kdyz je asi jednodussi varianta koupit uzsi rafky. Nehlede na otazku, jak to posleze bude s pevnosti ve svaru a co na to nasledne vyvazeni.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Zuzeni rafku?
Nejde o nove rafky, proto jdu touhle cestou. Navic se nikdy takhle ouzke nevyrabely, alespon bych mel jistotu, ze je nikdy na stejnem aute neuvidim . Jde mi prave o tu pevnost..
She3k: diky
She3k: diky
Re: Zuzeni rafku?
až se ti rozlomí, tak budeš taky jedinejMedaRF píše:Nejde o nove rafky, proto jdu touhle cestou. Navic se nikdy takhle ouzke nevyrabely, alespon bych mel jistotu, ze je nikdy na stejnem aute neuvidim . Jde mi prave o tu pevnost..
She3k: diky
Re: Zuzeni rafku?
Hodne rafku je svarovanejch ze dvou casti, at uz plechovy nebo hlinikovy, takze bych se nebal. De o to to rovnomerne upichnout a rovnomerne svarit. Nevidel bych v tom velkej problem. A kdyz muze bejt rafek sroubovanej tak proc by se svarovanej mel rozulomit......
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look
Re: Zuzeni rafku?
Tak a ted bych potreboval nekoho kdo s tim ma osobni zkusenost a jeste se mu to nerozlomilo
Re: Zuzeni rafku?
V německu se normálně převářej jak plechový tak hliníkový disky. Problém je, že aby to nebyl bastl, tak to musí dělat někdo schopnej na spešl svářecim stroji... jinak je to sázka do loterie jestli ti to pak bude házet jak blázen nebo jestli se to náhodou povede...MedaRF píše:Tak a ted bych potreboval nekoho kdo s tim ma osobni zkusenost a jeste se mu to nerozlomilo
Re: Zuzeni rafku?
Predpokladam, ze tu nikdo asi nic takoveho nema..
Re: Zuzeni rafku?
Já řešil před lety obrácený problém.Potřeboval jsem 15" ráfek o šíři 9",který jsem vyrobil tak,že jsem úzký ráfek rozpíchnul na soustruhu,a vsadil prstenec (stočený a svařený z pásu duralu)a svařil.Viditelné sváry přetočil na soustruhu.Kolo jsem použil na motocyklový dragster,který má výkon 265 HP a jezdí 1/4 míle za 8,9sec.Maximálka 260km.Takže proč néMedaRF píše:Predpokladam, ze tu nikdo asi nic takoveho nema..
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
90procent lidí maj s vaření hrůzu jako kdyby ja nevím co. Pokd je to vaření udělané kvalitně a skontrolované flourescenční kontolou jestli tam nejsou trhliny popřípadě skontrolováno ultrazvukem není se čeho bát. Tyto sváry jseou neskutečně pevné pokud jsou dobře udělané. a pokud se ta firma na to specializuje tak ti bez problémů ty kola svaří tak přesně že půjdou v pohodě vyvážit. Stačí jen pohledat na internetu firmu co se zabývá vařením a opravou elektronů ale bude to dost drahý bych řekl. Ale určitě se toho bát nemusí letadla jsou skoro celá s hliníku a taky jsou svařovaná a ne odlitá z jednoho kusu
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Zuzeni rafku?
pokud najdeš profíky co se tím zabývaj vůbec bych se nemál vzhledem k tomu že svát pokud je dobře udělanej je nejpevnější místo
Re: Zuzeni rafku?
nemusíš se bát. Pokud to bude dobře udělaný, tak se ti to rozhodně nerozlomí ve sváru...svár je pevnější jak ten zbytek!
Spíš bych se bál celkové nerovnoměrnosti.
Spíš bych se bál celkové nerovnoměrnosti.
FABIA 1.2 HTP (Hovno To Pojede aneb Hrnec To Postrádá)
tuningclubliberec.com
tuningclubliberec.com