Andre píše:Tak koukám, že jsem se s GO Nissana držel sakra při zemi....
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php ... sc&start=0
Jako to je vážně někdo schopnej narvat do skoro 20tiletý jebky 100 papírů jen aby se dostal alespoň na původní seriový výkon????:shock:
To pak chápu, že dostat naklepáno od Pola SDI, může i donutit psát lži na TF.
Proč to tady nebylo uvedeno do 300PS rozpočtu? Proč tady asi polovina věcí nebyla vyjmenována a ten zbytek byl vydělen 4ma?
Má to cenu pak o něčem diskutovat?
Jebku máš ty, jen si to přiznat...
100 tisíc je cena za kompletí GO s použitím originálních dílů od Nissanu, což ovšem nikdo nedělá. Navíc by se jednalo o zrepasování totálně vykloktanýho motoru. Nepochybuju, že zrepasovat vylágrovanej TDI motor bude levnější:
Nissan 200SX díly:
kroužky pro první výbrus - cca 14 stovek kompletní sada
píst - kolem 9ti stovek kus (nebo kované WISECO cca do 15ti tisíc)
ložiska - cca litr
+ rozvody, olejová pumpa, těsnění apod. a přes 20 tisíc se za sériové díly nedostaneš. Takže to bychom měli vyřešený ceny ohledně oprav - my se ale nebavíme o opravách, nýbrž o úpravách, ty ceny ti uvádím jen z dobré vůle i když sem plácáš naprostý hovadiny o tom, jak musíš každej motor hned posílat na GO.
Dále postrádám od tebe výpis těch úprav na stále zmiňovaném Polu SDI. To auto je totiž silně modifikované a NEJEDNÁ se o nějakej debilní čiptuning. Není to žádné Polo SDI, co vyjelo z fabriky a rozhodně to majitele nestálo pár kaček, aby se dostal na čas, který tam zajel. Navíc on je s tím motorem ve finále, víc z toho nedostane. Oproti tomu jeho benzínoví soupeři byli upravení relativně lehce.
Takže co nam z toho plyne ? Lži tu píšeš dokola jen ty - neustále tu argumentuješ nějakým Polem SDI, které vlastně vůbec není Polo SDI, ale to ti nevadí, protože je tam tvůj zbožňovaný kadlavý dýzl.
AlesShi píše:
nj, 300kobyl musite nejak zaplatit

300 koní stojí míň, než si myslíš. U mě je to například otázka zhruba 10ti tisíc. Navíc, podle tebe bys 300 koní z nafty zřejmě dostal asi zadarmo... to je pochopitelně bláhová myšlenka, se kterou by ses měl velmi rychle rozloučit, hlavně co se týká bublavého chrochtáka 1.9 TDI - ten 300 koní uvidí jen když ho bude předjíždět nějakej turbobenzín.