Ad 1. - Nejprve jsi argumentoval úpravou nafty za 10 tisíc a následně uváděl jako příklad dýzlsupersportu co roztrhá na sprintu sportovní vozy Polo. Tak buď jsi blbej nebo jsi to dělal záměrně a pokoušel se dělat blbce z nás. Je to stejný, jako bych napsal, že ja si můžu zvednout výkon o 50 koní za 10 tisíc a pak hodil příklad nějakého kolegy, co ujel se svým autem s 425ti HP Ferrari (a přitom zamlčel, co na svém autě udělal za úpravy a kolik ho stály).Andre píše: 1. Ukaž mi, kde jsem tvrdil že Polo je úprava jen chipem za 10t a uznám, že tvoje Toyota, i přeztože že má stejnou spotřebu oleje jako benzínu je ten nejpovedenější nejextrémnější supersport na světě všech dob![]()
2. Nevím v jakých řádech tísíc u Toyoty, ale můžu tě ujistit, že i kdyby nějaký problém s těsněním hlavy byl, byla by to oprava max do 5000,- (pro mě je to náklad 2000,-)
3. A oba dva motory jsou konstruovány zcela jistě na kilometrový průběh 500-1000tkm, a jsou montovány do aut s užitnou nosností 1200kg + 2500 na TZ
Ad 2. - V řádu 12ti nebo 16ti stovek za těsnění plus mínus. Abych ti udělal radost, tak bych mohl do výpočtu přihodit i nové šrouby hlavy od Toyoty za tisícovku, to máme cca 2500, což je tvoje cena za těsnění. Hmm, co se týká TDI a cen, tak náhradní díly se mi taky nezamlouvají.
Ad 3. - Celková hmotnost u plně naložené Supry nebo obdobného vozu činí něco málo přes 2 tuny + zhruba tuna na brzděný přívěs (byť tahat za sportovním vozem přívěs není právě standartní). Takže uvedené motory musí v extrémním případě hýbat taky slušným nákladem. Tvůj argument ovšem potvrzuje pouze fakt, že TDI motor je vhodný právě na takovéhle účely - roztahovat velkou zátěž. A na druhou polovinu otázky ti odpovím taky otázkou - opravdu věříš tomu, že mnou uvedené motory mají předpokládanou životnost jen 200 tkm ? To bych tě opravdu považoval za mírně nesvépravného jedince.
Mimo debatu - proč má moje auto vysokou spotřebu oleje víš ? Rozebíral jsi ho ? Diagnostikoval příčinu ? Nevíš. Takže se prosím nevyjadřuj k něčemu, o čem víš leda tak prd

Nejde o to, co se komu líbí, ale jak to doopravdy je. Není v zásadě nic špatnýho ladit turbonaftu, ale je opravdu trapárna tvrdit, že to je levnější a lepší a že tím lze dosáhnout lepších výsledků než u turbobenzínu. Sem tam se objeví nějaký ropný výstřelek u závodních aut, ale to jsou výjimky co potvrzují pravidlo - ani formule, ani auta rallye ani další soutěžní vozy na naftu nejezdíkubi píše:Hoši smolte na to hádáte se tu jako v posranecké sněmovně.... tomu se líbí to, tomu ono, tak to holt je ne? PEACE
