vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Andre píše: 1. Ukaž mi, kde jsem tvrdil že Polo je úprava jen chipem za 10t a uznám, že tvoje Toyota, i přeztože že má stejnou spotřebu oleje jako benzínu je ten nejpovedenější nejextrémnější supersport na světě všech dob :poklona:

2. Nevím v jakých řádech tísíc u Toyoty, ale můžu tě ujistit, že i kdyby nějaký problém s těsněním hlavy byl, byla by to oprava max do 5000,- (pro mě je to náklad 2000,-)

3. A oba dva motory jsou konstruovány zcela jistě na kilometrový průběh 500-1000tkm, a jsou montovány do aut s užitnou nosností 1200kg + 2500 na TZ
Ad 1. - Nejprve jsi argumentoval úpravou nafty za 10 tisíc a následně uváděl jako příklad dýzlsupersportu co roztrhá na sprintu sportovní vozy Polo. Tak buď jsi blbej nebo jsi to dělal záměrně a pokoušel se dělat blbce z nás. Je to stejný, jako bych napsal, že ja si můžu zvednout výkon o 50 koní za 10 tisíc a pak hodil příklad nějakého kolegy, co ujel se svým autem s 425ti HP Ferrari (a přitom zamlčel, co na svém autě udělal za úpravy a kolik ho stály).

Ad 2. - V řádu 12ti nebo 16ti stovek za těsnění plus mínus. Abych ti udělal radost, tak bych mohl do výpočtu přihodit i nové šrouby hlavy od Toyoty za tisícovku, to máme cca 2500, což je tvoje cena za těsnění. Hmm, co se týká TDI a cen, tak náhradní díly se mi taky nezamlouvají.

Ad 3. - Celková hmotnost u plně naložené Supry nebo obdobného vozu činí něco málo přes 2 tuny + zhruba tuna na brzděný přívěs (byť tahat za sportovním vozem přívěs není právě standartní). Takže uvedené motory musí v extrémním případě hýbat taky slušným nákladem. Tvůj argument ovšem potvrzuje pouze fakt, že TDI motor je vhodný právě na takovéhle účely - roztahovat velkou zátěž. A na druhou polovinu otázky ti odpovím taky otázkou - opravdu věříš tomu, že mnou uvedené motory mají předpokládanou životnost jen 200 tkm ? To bych tě opravdu považoval za mírně nesvépravného jedince.

Mimo debatu - proč má moje auto vysokou spotřebu oleje víš ? Rozebíral jsi ho ? Diagnostikoval příčinu ? Nevíš. Takže se prosím nevyjadřuj k něčemu, o čem víš leda tak prd :wink: Typická vlastnost toho motoru to totiž není.

kubi píše:Hoši smolte na to hádáte se tu jako v posranecké sněmovně.... tomu se líbí to, tomu ono, tak to holt je ne? PEACE ;-)
Nejde o to, co se komu líbí, ale jak to doopravdy je. Není v zásadě nic špatnýho ladit turbonaftu, ale je opravdu trapárna tvrdit, že to je levnější a lepší a že tím lze dosáhnout lepších výsledků než u turbobenzínu. Sem tam se objeví nějaký ropný výstřelek u závodních aut, ale to jsou výjimky co potvrzují pravidlo - ani formule, ani auta rallye ani další soutěžní vozy na naftu nejezdí :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Je to do cela prča. Hlavně kdybych se hádal s beaverem s andělem s bláznem pad a šel proti nim tak bych si asi tak jistej v kranflecích nebyl a hádku s amatérem jako je andre si nenchám ujít. Navíc nikde není napsané že JP nevydrží více jak 200tis kámoš koupil primeru 1.6ku ze 330tisícama a byla to libovka kára. Už má skoro 400 a stálev pohodě. Záleží jak se k vozu chováš.

Co se životnosti týče tak kdybych šel dodetilů tak na životnostbych radšíi zvolil velkej obsah benzíňáku než ropu. Protože na ropě tě životností omezuje turbo a různé jiné komponenty. Což u nějakého 2.5benzínu ze 120koníkama ee. To jsou motory který jsou po 200tis zajeté :lol:
No já se budu smát až přijedu ze svím charade z lehce poladěným motorem auto v hodnotě okolo 100tis a napráskám to turbokamnám za 500tis a ještě kilo za za upgrade motoru :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

K tomu nezatíženému motoru. Je to trochu OT ale pro andreho to vysvětlím. Máš výkon na kolech a nebo na motoru. Výrobcem udávané hodnoty jsou na motoru tzn že se vyndá motor a brzda se spojí s hnací hřídelí. A výkon na válcové brzdě je měřen na kolech ten je o cca 20% nižší protože v převodovce jsou stráty. A každej vý že TDi bude mít jiné stráty v převodovce než např chrarade.

Jinak slovo nezatížený znamená že ten graf není měřenej za jízdy (to jde pouze G-techem) za jízdy se totiž auto chová jinak než na brzdě. a některé propady výkonu a krouťáku jsou znatelnější. Taky záleží jak koresponduje krouťák s výkonem pad. Ale to je na jinou debatu.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

JonnY píše:tak posledny obrazok...

Obrázek
to bych necekal :-)

sice to nic nevypovida o prubehu, ale i tak zajimavy hodnoty, oproti udajum vyrobce...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Jen tak pro zajímavost polo SDI má velmi mnoho úprav vše použito v rámci koncernu a tomu hodim sice ne uplně adekvátní protipol ale taky s vyzžitim dílů koncernu benzínový stroj a to v podobě speciálu Brisk kterej používá blok 1.8 předělaný na 2.0 dál hlavu audi S3,klikovku z TDi(je nejpevnější co se v seriovém koncernu dělá) jiné písty a ojnice turbo je prej z nějaký dodávky :lol: mno a elektronika je čistě českym výmyslem....a to v celku podle tvůrce vozu stačí na bezproblémových 500PS a 600nm......
jen tak pro zajímavost 4G63 se seriovou klikou a teď myslím 6bolt vydrží dle amíkovských testů 1000HP......
její povrchová úprava je do hloubky 1,3mm :lol: :lol:
Můj názor ladit naftu a benzín jde za plus mínus stejné peníze ale s různýma výsledkama.......
moje prastará alfa romeo TDs při zvedlém plnícím tlaku zprůchodněném výfuku zvedlém množství vstřikované nafty a dvou IC jede lépe stejně jako můj ford puma s filtrem a výfukem......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Andre píše:
blázen píše:
Andre píše:K těm grafům:
1. Polo SDI, které s necelými 220HP pojelo největší japonské legendy (jebky tada už psát nebudu). K úpravám se bez svolení majitele a jeho hlavního ladiče nebudu vyjadřovat.

2. Crossicův 90HP Golf, nárůst výkonu +90HP za 35000,- (turbo, které jsem osobně postavil a do toho auta namontoval, trysky a chip). Auto pro denní jždění, před úpravou stav tacho tuším něco přez 200tkm (počet GO motoru nula).

3. 300HP TDI, sice 2,5, ale jak je vidět lze toho dosáhnout i v užitkovém autě.


Ted stále čekám na 300PS graf Nissan 200. To, že někdo někdy támhle možná měl je asi tak věrohodně jako, bláznovo 100PS za 40 papírů.
vypsal sem ti úpravy.. a přesně ceny kolik sem za ty věci dával.. nevím co dál chceš.. pokud chceš víc..přijed a já tě provezu... se seriovým turbem sem jezdil na 100km okolo 5,8-6s dokážeš to?... dnes si bez 4X4 troufnu pod 5,5.. ikdyž je trakce svině

ty stále zapomínáš na jednu věc 300k Tdi je super..ale v tomhle objemu dosahujou benzíny výkonu 1300k .. už vidíš ten rozdíl? víš proč si nekoupím nikdy ropu? protože sní nikdy nedosáhnu výkonu,který chci.. a nechci mít v autě půltunový pětilitr

nárust 90k je pěkný ale najezdí tolik km co já? Já mám najeto 2600km... tzn. nový motor.. co má on? starou vyjetinu co mu smradí a žere olej..

víš kdy vyhraje ropa svůj sprint? Když přes ten smrad není vidět na soupeře :lol:
Psal jsem to nejmín 2x: Graf z brzdy, už jsme se dopočítali, že jsi v motoru za GO 100000 + 40000 za úpravy (přiznaných tady, takže reálně 80000?), takže ted už jen graf z brzdy at už konečně můžeme porovnat jak je to s tím drahým a nesmyslným laděním dieselů vůči skorozadarmo u benzínů. O to tady už asi na 5ti stránkách jde ne?

Nevím jaké máš zkušenosti po 200tkm u japonských aut, ale můžeš klidně přijet na exkurzi TDI motoru po 200-300tkm, podle mě nejspíš nepoznáš rozdíl mezi Nissanem po 2600km. A jestli chceš vidět starou vyjetinu co smradí a žere olej, zastav se u Beavera, určitě se s ním budeš moct podělit o zkušenosti s odstranovaním nadměrné spotřeby oleje.
graf z měření výkonu nedostaneš, protože nejsem ve finále abych to někam jezdil měřit.. mám doma toledo 2002 1,9tdi co má najeto 130tis a řeknu ti že srovnat se to s motorem po GO nedá ani při těhhle km.. tak nevím co tu plácáš za krávoviny.. pořád v tom máš chaos.. úpravy na 300k stojí okolo 40tis.. nevím proč tam započítáváš GO, která v žádném případě není podmínkou k získání 300k a 400Nm .. to že sem si ji udělal bylo jen proto, že sem motor chystal na VĚTŠÍ výkon .. v plánu bylo použít GT28R76 a výkon okolo 400k bohužel se tak nestalo... pak už opravdu ješ třeba s vnitřkem něco dělat,protože by to dlouho nepojezdilo.. ale neber si iluze že ti ropa bude jezdit s 300k .. prostě nebude.. ale co, nikdy to tu na 1,9Tdi nikdo neměl a tak brzo mít nebude takže to je debata o kočce a myši která nikdy nevyleze z díry :wink:

ty se jen snažíš chytat kravin, místo toho aby ses zamyslel nad tím,co limituje diesel a ne benzín..


tys měl požadavek na srovnání cen úprav výkonu,ale ničím si to nelimitoval tak mi odpovězna otázku... úprava nissanu skyline s 2,6motorem na 1000k vyjde okolo 1milionu,.. (neověřená informace,pouze vyčtená z netu) na kolik vyjde úprava 2,5Tdi na 1000k ? odpověd je jednoduchá.. a už jsi doma..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
mikevr6
Příspěvky: 136
Registrován: 16 led 2006 19:43
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

Blazen: tvoje argumenty jsou opravdu jak z pomocny skoly :cry:

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Celou dobu se tu snažím vyvracet dva mýtusy:
1. Diesel ve stejném obsahu se výkonem benzínu nemůže nikdy přiblížit.
2. Ladění dieselů oproti benzínům je nesmyslně drahé.


K bodu č 1. by stačilo se podívat se do ceníku automobilek a porovnat výkony motorů ve stejných třídách (samozřejmě nelze porovnávat supersport v řádech milionů s kombíkem za 1/2 mega). NIKDY jsem netvrdil ani nenaznačoval, že se diesel dá vyladit při stejném obsahu na vyšší výkon, tak nechápu proč se tu pořád dokola uvádějí 1000PS úpravy za 100000$. Kdo za vás kteří tady pořád tím argumentujete na to těch 100000$ má? Kdo má alespoň těch 10000$? No, takže se vratme zpátky na zem do čech a řekněme, že 100000kč je dost vysoká částka na tuning motoru (budiž to přáno tomu, pro koho ne).
Jako příklad jsem uvedl Polo, které bez větších problémů poráží japonské sportovní legendy i s o 70% větším objemem, aniž bych jakkoliv naznačoval, že je upraveno jen chipem za 10t.

Pokud jde o bod č.2 tak někdo tady vykřikoval, že za pár halířů má na Nissan 200 nárůst 40PS, za pár tisíc 100PS, přitom ten samý člověk na jiném foru doporučoval jinému majiteli N200 aby nejprve před jakýmkoliv navyšováním výkonu udělal GO motoru (investice 100tkč) a lze se tam dočíst, že +40-80PS je cca 40-80tkč. A nejzajímavější je, že se tam všichni oháníte hodnotou 300PS, ale jak to tak vypadá, tak nejspíš zatím nikdo nikdy se o tom nebyl na brzdě přesvědčit, tak aby jste nebyli hodně zklamaní hoši (0-100km/h pod 6sec jezdí i to 220PS Polo). Je tady pár grafů TDI motorů, je tam cena úpravy (u toho Pola to neznám přesně na 100,- ale v žádném případě to není tolik co GO Nissana)

Tak už prosím přestantě vytahovat různé kličky a nesmyly mimo téma a vysvětlete mi, proč by se v podmínkach ČR nemohl ten diesel přiblížit výkonem k benzínu, a proč by jeho ladění mělo být nesmyslně drahé?
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Nepleť sem tu go. důvod proč je u 200sx zmiňovaná GO je jednoduchý nikdo se k němu neumí chovat. Malej příklad koupí si to 18ti letej kluk jezdí s tím a spokojeně vymněňuje olej po 10tisících jenže 200sx má výmněnu po 5tisících a máš na průser zaděláno. Go u 200sx pokud to auto chceš mít na dlouho je preventyvní záležitost i pro seriovej výkon. na navýšení o 40koní až 50koní je u 200sx otázka dostat se na 1bar a jelikož má 200sx hlídání tlaku je potřeba dát tam chip stage 1 ten stojí asi 2300Kč + podložky pod ws nebo MBC + velkej IC což je samozřjmé u jakékoliv ůpravy + sportovní filtr a kuchnout výfuk takže jsi na nějakých 5ti tisících pokud jsi zručný a uděláš si to sám a spokojíš se s fungl novým IC s avie.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Andre píše:Celou dobu se tu snažím vyvracet dva mýtusy:
1. Diesel ve stejném obsahu se výkonem benzínu nemůže nikdy přiblížit...
ehm, co s tym ma obsah? obsah je plosna miera.
obsah a objem je nieco trosicka ine

samozrejme ze sa priblizit moze. lenze od urciteho momentu diesel konci, zatial co benzin sa da vyladit daleko vyssie.
kolko dieslovych dvojlitrov ma 300hp? asi ne moc vela, ale dajme tomu.
a kolko 400hp? ja som o takom nepocul.
zatial co su japonske motory ktore tych 400hp zvladaju s minimom mechanickych uprav.
NIKDY jsem netvrdil ani nenaznačoval, že se diesel dá vyladit při stejném obsahu na vyšší výkon
neprotireci si to nahodou s tou vetou hore?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Andre píše:Celou dobu se tu snažím vyvracet dva mýtusy:
1. Diesel ve stejném obsahu se výkonem benzínu nemůže nikdy přiblížit.
2. Ladění dieselů oproti benzínům je nesmyslně drahé.


K bodu č 1. by stačilo se podívat se do ceníku automobilek a porovnat výkony motorů ve stejných třídách (samozřejmě nelze porovnávat supersport v řádech milionů s kombíkem za 1/2 mega). NIKDY jsem netvrdil ani nenaznačoval, že se diesel dá vyladit při stejném obsahu na vyšší výkon, tak nechápu proč se tu pořád dokola uvádějí 1000PS úpravy za 100000$. Kdo za vás kteří tady pořád tím argumentujete na to těch 100000$ má? Kdo má alespoň těch 10000$? No, takže se vratme zpátky na zem do čech a řekněme, že 100000kč je dost vysoká částka na tuning motoru (budiž to přáno tomu, pro koho ne).
Jako příklad jsem uvedl Polo, které bez větších problémů poráží japonské sportovní legendy i s o 70% větším objemem, aniž bych jakkoliv naznačoval, že je upraveno jen chipem za 10t.

Pokud jde o bod č.2 tak někdo tady vykřikoval, že za pár halířů má na Nissan 200 nárůst 40PS, za pár tisíc 100PS, přitom ten samý člověk na jiném foru doporučoval jinému majiteli N200 aby nejprve před jakýmkoliv navyšováním výkonu udělal GO motoru (investice 100tkč) a lze se tam dočíst, že +40-80PS je cca 40-80tkč. A nejzajímavější je, že se tam všichni oháníte hodnotou 300PS, ale jak to tak vypadá, tak nejspíš zatím nikdo nikdy se o tom nebyl na brzdě přesvědčit, tak aby jste nebyli hodně zklamaní hoši (0-100km/h pod 6sec jezdí i to 220PS Polo). Je tady pár grafů TDI motorů, je tam cena úpravy (u toho Pola to neznám přesně na 100,- ale v žádném případě to není tolik co GO Nissana)

Tak už prosím přestantě vytahovat různé kličky a nesmyly mimo téma a vysvětlete mi, proč by se v podmínkach ČR nemohl ten diesel přiblížit výkonem k benzínu, a proč by jeho ladění mělo být nesmyslně drahé?

mikeVR6:k tobě no comment..

andre:si protiřečíš, když diesel nejde vyladit na stejný výkon jak benzín,tak jak může být ladění dieslu levnější... ?

doporučuju dělat GO motorů protože ty motory sou už staré a předchozí majitelé je prostě zlikvidovali.. takže většinou nejezdí.. pak je investice na přechod ze seriového výkonu na téměř dvojnásobný asi 40tis..podle toho kde a za kolik co koupí.. u TDi je to nereálné, takže bych tuhle kapitolu uzavřel.. když ti stačí Tdi budiž ti chvála, lad si ji a jezdí sní..ale pro ty ostatní kterým mizerných 200k nestačí je ropa bohužel použitelná pouze na nákup.. a pro srovnání bys nám mohl povědět něco o tvé ropě a úpravách a cenách at si taky pročtem,co tě vede k obhajobě tvého názoru,..můsíš pro něj mít podklady..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

andre mi připomíná kámoše. Jezdíval s benzíňákam měl capri 2.3 audi 100 r5 atd. A pak měl děcka ženu barák a zaměstnání 300km od baráku nu což koupil ropu aby se mu to vyplatilo jezdí na kerosen smíchanej s naftou takže jezdí relatyvně levně. Ale furt říká jak je kadlák nejlepší a jak by nic jiného nechtěl atd. A to jen proto že si nedokáže přiznat že protě nafťáka má proto že potřebuje šetřit peníze a to jde s nafťákem lépe.

nebylo by snadnější se nehádat a napsat : mám turbokamna jelikož jezdí za levno a já potřebuji jezdit za levno a obětuji tomu výkon benzíňáku 8)

Myslím si že tyto hádky ničemu nevedou a žádnej kloudnej technickej vynález s toho nevzejde a tudíž bych řekl že je to stráta času abychom se tady hádali a uráželi svoje vozy (to asi říká ten pravej co :smich2: ) a místo toho mi poraďte jestli můžu MBC použít jako FCD?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

elviiis píše:andre mi připomíná kámoše. Jezdíval s benzíňákam měl capri 2.3 audi 100 r5 atd. A pak měl děcka ženu barák a zaměstnání 300km od baráku nu což koupil ropu aby se mu to vyplatilo jezdí na kerosen smíchanej s naftou takže jezdí relatyvně levně. Ale furt říká jak je kadlák nejlepší a jak by nic jiného nechtěl atd. A to jen proto že si nedokáže přiznat že protě nafťáka má proto že potřebuje šetřit peníze a to jde s nafťákem lépe.

nebylo by snadnější se nehádat a napsat : mám turbokamna jelikož jezdí za levno a já potřebuji jezdit za levno a obětuji tomu výkon benzíňáku 8)

Myslím si že tyto hádky ničemu nevedou a žádnej kloudnej technickej vynález s toho nevzejde a tudíž bych řekl že je to stráta času abychom se tady hádali a uráželi svoje vozy (to asi říká ten pravej co :smich2: ) a místo toho mi poraďte jestli můžu MBC použít jako FCD?
8) k tomu se klidne prihlasim :-) ikdyz mam i ten turbobenzin :sun:

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

Nejvíc se mi líbí jak se tu píše Polo SDI :lol: :lol: :lol:
To je SKORO to samé, jako kdybych měl 1.3ku Kadetta a nacpal do nej trochu poladěnej 2.0 GSI a pak vykládal ,jak sem s 1.3kou spoustě aut natrhnul prdel :roll: :alien:
Audi A8 4.2 Quattro

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Marek píše:Nejvíc se mi líbí jak se tu píše Polo SDI :lol: :lol: :lol:
To je SKORO to samé, jako kdybych měl 1.3ku Kadetta a nacpal do nej trochu poladěnej 2.0 GSI a pak vykládal ,jak sem s 1.3kou spoustě aut natrhnul prdel :roll: :alien:
no vím o kadetoj, co má zabudováno C20LET a na 5tecjh vratehc hrdě vozí 1.4i :lol:

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

honza 2.0 16v píše:
Marek píše:Nejvíc se mi líbí jak se tu píše Polo SDI :lol: :lol: :lol:
To je SKORO to samé, jako kdybych měl 1.3ku Kadetta a nacpal do nej trochu poladěnej 2.0 GSI a pak vykládal ,jak sem s 1.3kou spoustě aut natrhnul prdel :roll: :alien:
no vím o kadetoj, co má zabudováno C20LET a na 5tecjh vratehc hrdě vozí 1.4i :lol:
Přesně to jsem měl na mysli. :lol:
Audi A8 4.2 Quattro

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Děkuji všem za působivé grafy z měření jejich 400HP aut a k nim úchvatný popis provedených úprav, teď už opravdu vím, že ladit diesela nemá v žádném případě smysl. Uznávám, že výsledky z Mimoně byly nejspíš zfalšované, a že jsem s Golfem pojel do vrchů všechny Mazdy 323GT-R, 1x Impreza STI, Lancia Delta HF, Audi S2, 2,7biT a další benzínový speciály, se mi taky asi jen zdálo.
Prodávám všechny TDI, vezmu si hypotéku a jdu ladit fáčko na 500HP!!!!

THE END
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
DitrTKOZ
Moderátor
Příspěvky: 1323
Registrován: 09 říj 2006 20:40
Bydliště: už Ludgeřovice :))) tagže prajzák

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od DitrTKOZ »

nejlepší bude vytáhnout tu lokomotivu.a. dát takm pořádný benziňák spek
tkoz už nejsem..ale jebat nebudu měnit nick
ObrázekObrázek

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

PS: Polo SDI píšu proto, že když se řekne "Polo SDI", tak každej na TF ví, o kterým Polu je řeč. Kdežto když někdo řekne Kadett GSi, tak nikdo pořádně neví, jestli je ten u souseda v kopřivách, nebo cikánů vodnaproti, nebo ten co mu v Mimoni kleknul motor. Tak snad už to pochopili i ti pomalejší.
Golf2 TDI 4x4

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Andre píše:Děkuji všem za působivé grafy z měření jejich 400HP aut a k nim úchvatný popis provedených úprav, teď už opravdu vím, že ladit diesela nemá v žádném případě smysl. Uznávám, že výsledky z Mimoně byly nejspíš zfalšované, a že jsem s Golfem pojel do vrchů všechny Mazdy 323GT-R, 1x Impreza STI, Lancia Delta HF, Audi S2, 2,7biT a další benzínový speciály, se mi taky asi jen zdálo.
Prodávám všechny TDI, vezmu si hypotéku a jdu ladit fáčko na 500HP!!!!

THE END
a preco nam to vycitas? :? co z toho si dodal ty...?

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

Andre píše:PS: Polo SDI píšu proto, že když se řekne "Polo SDI", tak každej na TF ví, o kterým Polu je řeč. Kdežto když někdo řekne Kadett GSi, tak nikdo pořádně neví, jestli je ten u souseda v kopřivách, nebo cikánů vodnaproti, nebo ten co mu v Mimoni kleknul motor. Tak snad už to pochopili i ti pomalejší.

:roll: :wink:
Audi A8 4.2 Quattro

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

já taky na 20VT vozim znáčky 16V...... :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Andre píše:Děkuji všem za působivé grafy z měření jejich 400HP aut a k nim úchvatný popis provedených úprav, teď už opravdu vím, že ladit diesela nemá v žádném případě smysl. Uznávám, že výsledky z Mimoně byly nejspíš zfalšované, a že jsem s Golfem pojel do vrchů všechny Mazdy 323GT-R, 1x Impreza STI, Lancia Delta HF, Audi S2, 2,7biT a další benzínový speciály, se mi taky asi jen zdálo.
Prodávám všechny TDI, vezmu si hypotéku a jdu ladit fáčko na 500HP!!!!

THE END
Dekuji ti, ze uz tady nebudes placat hovadiny :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

Marek píše:Nejvíc se mi líbí jak se tu píše Polo SDI :lol: :lol: :lol:
To je SKORO to samé, jako kdybych měl 1.3ku Kadetta a nacpal do nej trochu poladěnej 2.0 GSI a pak vykládal ,jak sem s 1.3kou spoustě aut natrhnul prdel :roll: :alien:
to je trošku rozdíl.. to polo má základ z SDI a zbytek je na to poskládanej z jinejch dýzlů.

jinak vy benzíňáci a vaše propaganda.. to je maras :?:
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Sokolda
Příspěvky: 236
Registrován: 06 zář 2004 11:15
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Sokolda »

Debata vo hovně, bezíňáci si melou svoje stejně jako nafťáci a výsledek k tématu nikde, upřímně po přečtení celýho článku je mi na blití. Kromě toho že se tady jen urážíte a děláte ze sebe ty nejdokonalejší rozumbrady se to člověk nic nedoví. Myslel jsem si že TF je forum kamarádů, přátel a fanatiků aut, ale evidentně to tak není.

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Chaindler »

Sokolda píše:Debata vo hovně, bezíňáci si melou svoje stejně jako nafťáci a výsledek k tématu nikde, upřímně po přečtení celýho článku je mi na blití. Kromě toho že se tady jen urážíte a děláte ze sebe ty nejdokonalejší rozumbrady se to člověk nic nedoví. Myslel jsem si že TF je forum kamarádů, přátel a fanatiků aut, ale evidentně to tak není.
to mozna bylo jiny forum :lol:
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Andre píše:Děkuji všem za působivé grafy z měření jejich 400HP aut a k nim úchvatný popis provedených úprav, teď už opravdu vím, že ladit diesela nemá v žádném případě smysl. Uznávám, že výsledky z Mimoně byly nejspíš zfalšované, a že jsem s Golfem pojel do vrchů všechny Mazdy 323GT-R, 1x Impreza STI, Lancia Delta HF, Audi S2, 2,7biT a další benzínový speciály, se mi taky asi jen zdálo.Prodávám všechny TDI, vezmu si hypotéku a jdu ladit fáčko na 500HP!!!!

THE END
To máš hold těžké. Závod začíná až mávnou fáborkou. Nemůžeš se honit s těma co si jen projíždí trať :lol:

Jinka pokud by si tyto auta udělal tak jedině v případě že by jeli na spotřebu. Už jen kvůli hrozným jízdním vlastnostem golfu.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Andre píše:Děkuji všem za působivé grafy z měření jejich 400HP aut a k nim úchvatný popis provedených úprav, teď už opravdu vím, že ladit diesela nemá v žádném případě smysl. Uznávám, že výsledky z Mimoně byly nejspíš zfalšované, a že jsem s Golfem pojel do vrchů všechny Mazdy 323GT-R, 1x Impreza STI, Lancia Delta HF, Audi S2, 2,7biT a další benzínový speciály, se mi taky asi jen zdálo.
Prodávám všechny TDI, vezmu si hypotéku a jdu ladit fáčko na 500HP!!!!

THE END

já myslím,že ses utloukl sám...je pěkné že lehoučký ropáček do kterého někdo dal kopu peněz porazil ty vozi co si popsal. které byli v seriovým stavu.. jen kdybys na te 2,7bit. zvednul tlak tak ten ropáček nepřečte od te S2 ani SPZ.. ale tobě to prostě pořád nedochází...
proč si nevypsal ty imprezy a EVA co tam jezdili pod 13s ? je to stejný zdvihový objem..
jsem rád že si to ukončil a jak vidíš, asi si moc pravdy neměl,když ti to tu 99%lidí vyvrací.. nikdo nic nemá proti tvému G2 lad si ho..ale jak už sem poznamenal, pokud ti stačí to že se stím od 200k neodlepíš...to je tvoje věc.. END
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

jim.vw píše:
Marek píše:Nejvíc se mi líbí jak se tu píše Polo SDI :lol: :lol: :lol:
To je SKORO to samé, jako kdybych měl 1.3ku Kadetta a nacpal do nej trochu poladěnej 2.0 GSI a pak vykládal ,jak sem s 1.3kou spoustě aut natrhnul prdel :roll: :alien:
to je trošku rozdíl.. to polo má základ z SDI a zbytek je na to poskládanej z jinejch dýzlů.

jinak vy benzíňáci a vaše propaganda.. to je maras :?:

Proto jsem do svého příspěvky napsal velkými písmeny že je to SKORO to samé :?: Jinak proti naftě nic nemám. Asi každej si tady bude hájit to svý, takže je to zase nekonečný téma.
Audi A8 4.2 Quattro

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Marek píše:
jim.vw píše:
Marek píše:Nejvíc se mi líbí jak se tu píše Polo SDI :lol: :lol: :lol:
To je SKORO to samé, jako kdybych měl 1.3ku Kadetta a nacpal do nej trochu poladěnej 2.0 GSI a pak vykládal ,jak sem s 1.3kou spoustě aut natrhnul prdel :roll: :alien:
to je trošku rozdíl.. to polo má základ z SDI a zbytek je na to poskládanej z jinejch dýzlů.

jinak vy benzíňáci a vaše propaganda.. to je maras :?:

Proto jsem do svého příspěvky napsal velkými písmeny že je to SKORO to samé :?: Jinak proti naftě nic nemám. Asi každej si tady bude hájit to svý, takže je to zase nekonečný téma.
hlavne je to vicemene prezdivka, protoze na startovnich listinach je v kolonce motoru uvedeno 1,9 TDI, samozrejme...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“