vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

elviiis píše:Mno když jsme u těch N/A zajímalo by mne jak chcete vyždímat s 2.0 diessel non turbo 241 koní jak má 2.0 iV-TEC v hondě S2000 :lol: sice má krouťák jen lehce přes 210Nm ale amosféra dissel v tomto obsahu by mněla výkon daleko menší. Co se těch ropáků závoďáků týče tak by zejímalo to peklo kdyby ty benzíny tlačili taky 3bary :lol:
Sorry ale kdybys znal princip dieselu tak nenapises takovou kravinu, jako si prave napsal. To je jako kdybys srovnaval lod a letadlo. Tady se jedna o uplne jinej princip spalovani motoru. TO samy muzou napsat naftaci ze benzin nema zadnej kroutak... diesel a benzin se nedaji srovnavat jeden s druhym, protoze jsou konstrukcne a metodicky uplne jiny. KDyby se daly srovnavat, tak neni kategorie diesel. :nono:

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

blázen píše:
reproboy píše:no seriovy turbo mozna, ale nikdy jsem od 3000 neroztocil u benzina "poradny" turbo :))) to zacal masakr nekde kolem 4000-4500 :) T28 @ 1301ccm
mi t28 fouká při 3000ot 1,1bar,, takže maximum... u větších už by to asi šlo výš,ale taky by byl výkon zas trošku dál.. ale záležeo by na typu AR a trimu


// edit - zkrácena citace. Beaver
A/R.80 :)))

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

reproboy píše:
elviiis píše:Mno když jsme u těch N/A zajímalo by mne jak chcete vyždímat s 2.0 diessel non turbo 241 koní jak má 2.0 iV-TEC v hondě S2000 :lol: sice má krouťák jen lehce přes 210Nm ale amosféra dissel v tomto obsahu by mněla výkon daleko menší. Co se těch ropáků závoďáků týče tak by zejímalo to peklo kdyby ty benzíny tlačili taky 3bary :lol:
Sorry ale kdybys znal princip dieselu tak nenapises takovou kravinu, jako si prave napsal. To je jako kdybys srovnaval lod a letadlo. Tady se jedna o uplne jinej princip spalovani motoru. TO samy muzou napsat naftaci ze benzin nema zadnej kroutak... diesel a benzin se nedaji srovnavat jeden s druhym, protoze jsou konstrukcne a metodicky uplne jiny. KDyby se daly srovnavat, tak neni kategorie diesel. :nono:
co to hovoris?
N/A diesel (1.9 sdi) zo seba vytlaci takych 130Nm. oproti uplne beznych 190-200Nm 2.0l benzinu

edit: a preco by sa to nemalo dat porovnavat? to potom nemozeme porovnavat ani wankela s beznym piestovym motorom? a co stvor a sest valec? tie sa porovnavat mozu?
ak sa rozne motory pouzivaju na pohon rovnakeho vozidla, fakt nevidim jediny dovod preco by sa nemali porovnat
ale jo, tieto kraviny pisem len preto, ze nerozumiem principu dieslu :twisted:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

reproboy píše:
elviiis píše:Mno když jsme u těch N/A zajímalo by mne jak chcete vyždímat s 2.0 diessel non turbo 241 koní jak má 2.0 iV-TEC v hondě S2000 :lol: sice má krouťák jen lehce přes 210Nm ale amosféra dissel v tomto obsahu by mněla výkon daleko menší. Co se těch ropáků závoďáků týče tak by zejímalo to peklo kdyby ty benzíny tlačili taky 3bary :lol:
Sorry ale kdybys znal princip dieselu tak nenapises takovou kravinu, jako si prave napsal. To je jako kdybys srovnaval lod a letadlo. Tady se jedna o uplne jinej princip spalovani motoru. TO samy muzou napsat naftaci ze benzin nema zadnej kroutak... diesel a benzin se nedaji srovnavat jeden s druhym, protoze jsou konstrukcne a metodicky uplne jiny. KDyby se daly srovnavat, tak neni kategorie diesel. :nono:
Asi fetuju já mněl za to že celá tato téma je o srovnání diesselu a benzínu :twisted:

jinak já keci o naftě a krouťáku považuji za velmi nepřesné. Např hodně lidí srovnává TDi s N/A benzíňákama apd. Dle mého má benzíňák při totožném tlaku turba a tožném obsahu větší kroutící moment. Nevím přesně jak se pohybují tlaky turb u nafťáků ale řekl bych že to bude mezi 1 až 1.5bar v serii. Proto je pěkné přirovnání N/A diessel a N/A benzíňák kdy má benzíňák podstaně více kroutícího momentu. A u turbokamen bych řekl že je to vše vyhnáno velkým tlakem turba.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaCzaba »

reproboy píše:jinak co vsichni pisete o Polu SDI, je to jen znáček SDI, původní motor SDi se vyndal a prodal, přišlo tam TDi 81kW a ten se upravoval ;)
Jen tak abych to uvedl na pravou míru..

ctu si to pozpatku, to co tady nekteri pisou jsou fakt bláboly :)

zabomysi valky turboropa vs turbobenzin.
Ja jsem mel oboji, oboji jsem upravoval nejakym zpusobem.

Turbobenzin byl upravovanej a vyvijenej dlouhou dobu, turbonafta par let a uz ted dotahuje vykonama turbobenziny. Pockejte za pet let, co budete rikat. Nebo za 10let. Diesel ma optimalnejsi spalovani a mensi ztraty, navic je pristupnejsi alternativnimu palivu. A to ze turbobenzin jede "lip" zpusobuje hlavně zvuk motoru, kterej je akčnejší. Však si počkejte na 1.9JTD Biturbo 200hp v základu, který začnou jezdit v roce 2009. Chci videt, jak se na ne bude chtit sapat naka ochcafka RS. Kdyby diesel a benzin prošli stejnym vývojem, je nafta dál. Tak to prostě je ;)

A to píšu já, kterej jsem ladil a dělal zásadně turbobenzíny a teď mám vysokootáčkovou benzínovou mrchu. benzín má zvuk a "dá se točit"...
Ale adrenaliny typu já mám vtec a nic neni lepší :) to mě ňák nebere :)

I z nafty se da udelat zavodak, rikejte si co chcete :)

A když mi někdo rekne, že dnešní benzíny jsou sportovnější, tak se musim popadat za břicho. Elektronickej plyn, elektronická spojka, elektronický snad všechno ;) propad otáček při každym prošlápnutí, to je fakt sportovní (omezení emisí) :) Takže jako ekologický sportovní vozy fuck off :) jakmile to nemá lanko na klapku, je to sráč :)

hawk :)


Repraku docela cumim,to bych od tebe necekal 8)

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

reproboy píše:Turbobenzin byl upravovanej a vyvijenej dlouhou dobu, turbonafta par let a uz ted dotahuje vykonama turbobenziny. Pockejte za pet let, co budete rikat. Nebo za 10let. Diesel ma optimalnejsi spalovani a mensi ztraty, navic je pristupnejsi alternativnimu palivu. A to ze turbobenzin jede "lip" zpusobuje hlavně zvuk motoru, kterej je akčnejší. Však si počkejte na 1.9JTD Biturbo 200hp v základu, který začnou jezdit v roce 2009. Chci videt, jak se na ne bude chtit sapat naka ochcafka RS. Kdyby diesel a benzin prošli stejnym vývojem, je nafta dál. Tak to prostě je ;)
samozrejme ze je vyvoj rychlejsi. ked vyvyjas 50rokov technologie pre benzinove motory, a potom to za 10 rokov aplikujes na diesle, bodaj by tam nebol extra rychly vyvoj. aky je ten zasadny technologicky prinos dieslu?
co je take zazracne na 1.9JTD Biturbo 200hp ? spotreba bude fajn, ale 200hp 2.0l turbo benzinove motory su tu uz desiatky rokov.

A to píšu já, kterej jsem ladil a dělal zásadně turbobenzíny a teď mám vysokootáčkovou benzínovou mrchu. benzín má zvuk a "dá se točit"...
Ale adrenaliny typu já mám vtec a nic neni lepší :) to mě ňák nebere :)
I z nafty se da udelat zavodak, rikejte si co chcete :)
A když mi někdo rekne, že dnešní benzíny jsou sportovnější, tak se musim popadat za břicho. Elektronickej plyn, elektronická spojka, elektronický snad všechno ;) propad otáček při každym prošlápnutí, to je fakt sportovní (omezení emisí) :) Takže jako ekologický sportovní vozy fuck off :) jakmile to nemá lanko na klapku, je to sráč :)
hawk :)
vice mene mas pravdu. v tomto ekologia sux a je jedno ci pri diesloch alebo benzinoch. trocha horsia odozva na plyn mi prijde ako mnesie zlo, nez vyfuk zacpaty filtrom pevnych castic a nulovy vykon v off-boost oblasti...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

No včera jsem byl se kouknout na suzuki sx4 a nejsilnější motory měla 1.6N/A 81 KW a 1.9JTD 88KW samozřejmně turbodiessel měl větší krouťák ale max rychlost (oba byli 4x4) u obou 180km/H (konstrukční) zrychlení měl benzín 11.5 a diessel 12.3

Spotřeba:

Město 8.8 benzín , 8.7 diessel
kombinovaná 6.3 benzín , 6.1 diessel
mimo 5.4 benzín , 5.3 diessel

a podotýkám že do swifta se dodává stejný motor 1.6N/A s 91KW

Jen pro představu jak je na tom 1.6 benzín non turbo proti oturbenému diesselu.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

reproboy píše:
blázen píše:
reproboy píše:no seriovy turbo mozna, ale nikdy jsem od 3000 neroztocil u benzina "poradny" turbo :))) to zacal masakr nekde kolem 4000-4500 :) T28 @ 1301ccm
mi t28 fouká při 3000ot 1,1bar,, takže maximum... u větších už by to asi šlo výš,ale taky by byl výkon zas trošku dál.. ale záležeo by na typu AR a trimu


// edit - zkrácena citace. Beaver
A/R.80 :)))
no jo to chvilku potrvá..i na mojem 1,8l by to trvalo.. já mám 64
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dawee
Příspěvky: 6
Registrován: 25 zář 2006 14:28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Andre píše:PS: Polo SDI píšu proto, že když se řekne "Polo SDI", tak každej na TF ví, o kterým Polu je řeč. Kdežto když někdo řekne Kadett GSi, tak nikdo pořádně neví, jestli je ten u souseda v kopřivách, nebo cikánů vodnaproti, nebo ten co mu v Mimoni kleknul motor. Tak snad už to pochopili i ti pomalejší.
Tohle mě dohání k explozivním výbuchům smíchu. Perfektně napsaný a hlavně výstižný. Díky Andre..
Obrázek

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

elviiis píše:No včera jsem byl se kouknout na suzuki sx4 a nejsilnější motory měla 1.6N/A 81 KW a 1.9JTD 88KW samozřejmně turbodiessel měl větší krouťák ale max rychlost (oba byli 4x4) u obou 180km/H (konstrukční) zrychlení měl benzín 11.5 a diessel 12.3

Spotřeba:

Město 8.8 benzín , 8.7 diessel
kombinovaná 6.3 benzín , 6.1 diessel
mimo 5.4 benzín , 5.3 diessel

a podotýkám že do swifta se dodává stejný motor 1.6N/A s 91KW

Jen pro představu jak je na tom 1.6 benzín non turbo proti oturbenému diesselu.
co to meleš za hovadiny!Zkus si ty prospekty pořádně přečíst....

Marek
Příspěvky: 112
Registrován: 29 kvě 2004 22:45
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Marek »

Dawee píše:
Andre píše:PS: Polo SDI píšu proto, že když se řekne "Polo SDI", tak každej na TF ví, o kterým Polu je řeč. Kdežto když někdo řekne Kadett GSi, tak nikdo pořádně neví, jestli je ten u souseda v kopřivách, nebo cikánů vodnaproti, nebo ten co mu v Mimoni kleknul motor. Tak snad už to pochopili i ti pomalejší.
Tohle mě dohání k explozivním výbuchům smíchu. Perfektně napsaný a hlavně výstižný. Díky Andre..
citace:
jinak co vsichni pisete o Polu SDI, je to jen znáček SDI, původní motor SDi se vyndal a prodal, přišlo tam TDi 81kW a ten se upravoval
Jen tak abych to uvedl na pravou míru.. :wink:
Audi A8 4.2 Quattro

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

Dobrý den pánové , rád bych se zapojil také do diskuse , nejsem zastáncem ani dieselu ani benzínu ,každý má něco do sebe pár aut už jsem v rámci práce odzkoušel ,ale to sem nechci plést. Nejsem specialista na motory,spíš jen nadšenec do aut , ale jen by mě zajímalo z pohledu lajka proč by nemohl být diesel jako sportovní auto? Loni v Mimoni na srazu jsem celý pátek pozoroval volné sprinty a pokud mohu přivést svůj poznatek ,tak mě vcelku udivilo když starší pán s Audi (diesel s biturbem) nevim přesně objem válců ani úpravý jaké na tom měl ,ale zaujalo mě když dojel prakticky stejně jako Chevrolete Corvetta a to se mu povedlo dokonce 2x , který jestli se nepletu je motor 8.2. Jako druhý příklad mě zaujala Fabia RS(což je taky turbodiesel) s chip tuningem a nevim čím vším ,když porazila mého kamráda ,který jel s Kawasaki ZX4-R , která má zrychlení z 0 na 100 tušim 5s.
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Larry píše:Dobrý den pánové , rád bych se zapojil také do diskuse , nejsem zastáncem ani dieselu ani benzínu ,každý má něco do sebe pár aut už jsem v rámci práce odzkoušel ,ale to sem nechci plést. Nejsem specialista na motory,spíš jen nadšenec do aut , ale jen by mě zajímalo z pohledu lajka proč by nemohl být diesel jako sportovní auto? Loni v Mimoni na srazu jsem celý pátek pozoroval volné sprinty a pokud mohu přivést svůj poznatek ,tak mě vcelku udivilo když starší pán s Audi (diesel s biturbem) nevim přesně objem válců ani úpravý jaké na tom měl ,ale zaujalo mě když dojel prakticky stejně jako Chevrolete Corvetta a to se mu povedlo dokonce 2x , který jestli se nepletu je motor 8.2. Jako druhý příklad mě zaujala Fabia RS(což je taky turbodiesel) s chip tuningem a nevim čím vším ,když porazila mého kamráda ,který jel s Kawasaki ZX4-R , která má zrychlení z 0 na 100 tušim 5s.
Neviděl jsem, auta osobně neznám, takže nemůžu říct na 100%, ale např. popisovaná situace Vette a Audi odpovídá principům, které už se tu řešily. Vette ma velký kroutící moment nahoněný objemem válců (jako příklad lze uvést např. taky Viper, který má motor původem z náklaďáku). Naftové audi dosahuje při menším objemu motoru kroutícího momentu turbem a plnícím tlakem. Budiž odpovědí na tuhle situaci otázka "co kdyby ten osmilitrový motor měl taky turba ?". Navíc Audi mohlo být čtyřkolka a tudíž vlastnit výhodu lepší trakce.

Ohledně Fabie těžko říct, možná měl kamarád s motorkou smůlu a nejel nejlíp, Fabia RS žádný sporťák není a nějak oslnivé parametry výkonu a akcelerace nevlastní ani po deseti chipech.

A proč dýzl není sportovním autem ? No to vychází z tradice, kdy jezdit sporťákem a točit motor, poslouchat jeho zvuk a procházet jednotlivé převodové stupně prostě pocitově nemůže soupeřit s dýzlem, který dává výkon a kroutící moment naprosto odlišným způsobem. A jak už se tu probíralo, tak běžné naftové motory jsou turbomotory, běžné (a nejen běžné) benzínové motory jsou nonturba a v provedení s turbem se efekt umocňuje. Neupírá to nafťáku jeho výkon a schopnost akcelerovat, tahat náklady apod. ale prostě to "není ono". Jak jsem psal, vysloveně sportovní a supersportovní auta se ostatně s dýzlem vůbec nedělají (proč ? :wink: ).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

Beaver píše:
Larry píše:Dobrý den pánové , rád bych se zapojil také do diskuse , nejsem zastáncem ani dieselu ani benzínu ,každý má něco do sebe pár aut už jsem v rámci práce odzkoušel ,ale to sem nechci plést. Nejsem specialista na motory,spíš jen nadšenec do aut , ale jen by mě zajímalo z pohledu lajka proč by nemohl být diesel jako sportovní auto? Loni v Mimoni na srazu jsem celý pátek pozoroval volné sprinty a pokud mohu přivést svůj poznatek ,tak mě vcelku udivilo když starší pán s Audi (diesel s biturbem) nevim přesně objem válců ani úpravý jaké na tom měl ,ale zaujalo mě když dojel prakticky stejně jako Chevrolete Corvetta a to se mu povedlo dokonce 2x , který jestli se nepletu je motor 8.2. Jako druhý příklad mě zaujala Fabia RS(což je taky turbodiesel) s chip tuningem a nevim čím vším ,když porazila mého kamráda ,který jel s Kawasaki ZX4-R , která má zrychlení z 0 na 100 tušim 5s.
Neviděl jsem, auta osobně neznám, takže nemůžu říct na 100%, ale např. popisovaná situace Vette a Audi odpovídá principům, které už se tu řešily. Vette ma velký kroutící moment nahoněný objemem válců (jako příklad lze uvést např. taky Viper, který má motor původem z náklaďáku). Naftové audi dosahuje při menším objemu motoru kroutícího momentu turbem a plnícím tlakem. Budiž odpovědí na tuhle situaci otázka "co kdyby ten osmilitrový motor měl taky turba ?". Navíc Audi mohlo být čtyřkolka a tudíž vlastnit výhodu lepší trakce.

Ohledně Fabie těžko říct, možná měl kamarád s motorkou smůlu a nejel nejlíp, Fabia RS žádný sporťák není a nějak oslnivé parametry výkonu a akcelerace nevlastní ani po deseti chipech.

A proč dýzl není sportovním autem ? No to vychází z tradice, kdy jezdit sporťákem a točit motor, poslouchat jeho zvuk a procházet jednotlivé převodové stupně prostě pocitově nemůže soupeřit s dýzlem, který dává výkon a kroutící moment naprosto odlišným způsobem. A jak už se tu probíralo, tak běžné naftové motory jsou turbomotory, běžné (a nejen běžné) benzínové motory jsou nonturba a v provedení s turbem se efekt umocňuje. Neupírá to nafťáku jeho výkon a schopnost akcelerovat, tahat náklady apod. ale prostě to "není ono". Jak jsem psal, vysloveně sportovní a supersportovní auta se ostatně s dýzlem vůbec nedělají (proč ? :wink: ).
tak tohle je docela výmluvný ,vlasně mě nenapadlo že ta audina mohla být čtyrkolo , možná jsem jen alergickej na americký auta a jejich motory ,ale ta Fabie abych řekl za pravdu jela hodně slušně skoro se mi nechtělo věřit , že tam má opravdu originál motor , mrzí mě že jsem neměl možnost podívat se pod kapotu. S těma sportovníma autama máš pravdu ,dýzla jsem ještě nepotkal ,ale když jsem se svezl Audi A4 2.7 Biturbo tak ti povim, že mi to přišlo jako čistě sportovní auto a akcelerovalo kdy si chtěl a stylem že tě to zarazilo do sedačky to byl skvělý pocit z jízdy. Ale rozhodně souhlasim s názorem že diesela bez turba se kromě pro spotřebu na nic jiného využít nedá , mám 1.9D Renault Clio a když jsem se zase svezl s benzínem 1.6 16V (Nissan Almera) měl jsem chuť svoje auto vyměnit :?: ale na druhou stranu jezdit za 4.5l/100km nafty mě uvtrdilo v tom že si ho nechám :-)
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

já nevím proč se tu pořád někdo snaží přiřazovat diesel k benzínu, prostě to srovnat nešlo,nejde a nepůjde.. a už to nechte tak,.. taky si jednou koupím diesla a taky možná zůstanu u benzínu,ale až budu chtít ryze sportovní auto tak si koupím benzín ,protože diesel při stejném objemu nikdy nepojede jako benzín..a na spotřebu zvysoka seru,když chci jezdit rychle je mi jedno jestli to žere 15 nebo 20.. a vycházejte ze seriových údajú a stejně starých motorů a ne GSi z roku 85 a pola z roku 2000
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

blázen píše:já nevím proč se tu pořád někdo snaží přiřazovat diesel k benzínu, prostě to srovnat nešlo,nejde a nepůjde.. a už to nechte tak,.. taky si jednou koupím diesla a taky možná zůstanu u benzínu,ale až budu chtít ryze sportovní auto tak si koupím benzín ,protože diesel při stejném objemu nikdy nepojede jako benzín..a na spotřebu zvysoka seru,když chci jezdit rychle je mi jedno jestli to žere 15 nebo 20.. a vycházejte ze seriových údajú a stejně starých motorů a ne GSi z roku 85 a pola z roku 2000
tojo, kdyz chces sportak tak jasne benzin, ale jeste si nepripustil ze i s naftou se da pekne jezdit
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Krosmen píše:
elviiis píše:No včera jsem byl se kouknout na suzuki sx4 a nejsilnější motory měla 1.6N/A 81 KW a 1.9JTD 88KW samozřejmně turbodiessel měl větší krouťák ale max rychlost (oba byli 4x4) u obou 180km/H (konstrukční) zrychlení měl benzín 11.5 a diessel 12.3

Spotřeba:

Město 8.8 benzín , 8.7 diessel
kombinovaná 6.3 benzín , 6.1 diessel
mimo 5.4 benzín , 5.3 diessel

a podotýkám že do swifta se dodává stejný motor 1.6N/A s 91KW

Jen pro představu jak je na tom 1.6 benzín non turbo proti oturbenému diesselu.
co to meleš za hovadiny!Zkus si ty prospekty pořádně přečíst....
Mněli to v prospektu v olomouci v olympii.Koukal jsem na stránky ale tam nic takového nebylo dokonce tam byl i jinej výkon u benzínu a diessel tam nebyl vůbec napsanej tak fakt nevim :roll:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
DitrTKOZ
Moderátor
Příspěvky: 1323
Registrován: 09 říj 2006 20:40
Bydliště: už Ludgeřovice :))) tagže prajzák

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od DitrTKOZ »

a gdyž to tak čtu..kupuju 406tku....2,0HDi jak to upravit??
tkoz už nejsem..ale jebat nebudu měnit nick
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Lehce zvednout plnici tlak.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

DitrTKOZ píše:a gdyž to tak čtu..kupuju 406tku....2,0HDi jak to upravit??
Když to ještě doma nemáš a výkon ti nestačí tak kup rovnou něco silnějšího. :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
DitrTKOZ
Moderátor
Příspěvky: 1323
Registrován: 09 říj 2006 20:40
Bydliště: už Ludgeřovice :))) tagže prajzák

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od DitrTKOZ »

elviiis píše:
DitrTKOZ píše:a gdyž to tak čtu..kupuju 406tku....2,0HDi jak to upravit??
Když to ještě doma nemáš a výkon ti nestačí tak kup rovnou něco silnějšího. :lol:
tak já jí beru za luxusní cenu tagže jí mít budu
tkoz už nejsem..ale jebat nebudu měnit nick
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

skončil jsem na 10 stránce, to se nedá je to jako dallas...

měl jsem doteď golfa 1,8 atmosféra benzín 66kW, spotřeba okolo 8-10l/100km

teď jsem měl možnost svézt se v seat toledo 1,9TDI 66kW, spotřeba 5-6l/100km

je lepší diesel? Ano, sice objem krapet větší a pomáhá mu turbo, ale co tím získám: stejný výkon, větší krouťák, parkování bez plynu, kultivovanost, měnší náchylnost k jakýmkoliv nestandartním pochodům.

Nevím, čím to je, ale nebudu říkat co je a co není lepší a už vůbec nemíním hledat argumenty, prostě se mi zda že nafta je lepší, pokud bude lepší vodík tak budu tvrdit že je vodík lepší. Je to o lidech a když někdo chce kárku se kterou bude jezdit a nemusí u něj měnit palec rozdělovače a kabely a svíčky a kat a nevím kde co tak je pro něj diesel jasnou volbou.
Chip nechip.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blázen »

v tomto tematu šlo o vykon,... a jeho levne navýšení..ale bohužel tam je ropa za benzínem
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Vecernicek píše:skončil jsem na 10 stránce, to se nedá je to jako dallas...

měl jsem doteď golfa 1,8 atmosféra benzín 66kW, spotřeba okolo 8-10l/100km

teď jsem měl možnost svézt se v seat toledo 1,9TDI 66kW, spotřeba 5-6l/100km

je lepší diesel? Ano, sice objem krapet větší a pomáhá mu turbo, ale co tím získám: stejný výkon, větší krouťák, parkování bez plynu, kultivovanost, měnší náchylnost k jakýmkoliv nestandartním pochodům.

Nevím, čím to je, ale nebudu říkat co je a co není lepší a už vůbec nemíním hledat argumenty, prostě se mi zda že nafta je lepší, pokud bude lepší vodík tak budu tvrdit že je vodík lepší. Je to o lidech a když někdo chce kárku se kterou bude jezdit a nemusí u něj měnit palec rozdělovače a kabely a svíčky a kat a nevím kde co tak je pro něj diesel jasnou volbou.
Chip nechip.
jde vydět že jsi diesseal neměl náklady na ůdržbu diessela jsou vyšší proto si je berou lidi co najezdí více km aby se jim drahší údržba vyplatila. nebo máš dojem že kadláky nemaj katr , vstřikače , žhavičky atd atd. Ti co málo jezdí tak se jim nafťák nevyplatí protože jim nižší spotřeba nesplatí nižší pořizovací náklady alevnější údržbu a ti co jezdí hodně tak jim to nafťák vrátí na potřebě.

Nevím asi si měl motor tam golfu v hajzlu protože já měl starou jettu 1.8 66KW U.S verzi. žrala 6 až 8l. klasickej nízko otáčkovej motor táhla od 1500 do 4000tis do těch 5500už to nebylo ono. podstatně citelnější zátah od spodu než např v oktavii TDi 66Kw lepší zrychlení maxka stejná jako TDi kultivovanost lepší motor tiší. Proto mi přijde benzín lepší. Atmosferickej benzín z větším obsahem je lepší než turbo kamna jelikož ty turbo kamna maj to turbo a tím se omezuješ na zátah turba.

Ale kdybych nalítal nějka moc km tak už by bylo lepší jít do dieeselu protože ti to vrátí. Pokud se ti nebude kundit pak se s toho opupínkuješ.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

Mílíš se, žhaviče jsem měl ještě origo i na jettě z 85týho.

Víš nevím o čem mluvíš, protože svstřikvačema jsem taky nikdy nic neměl a když se mi to podařilo nastartovat tak to bylo vše a jelo to.

U toho benzínu, jsem sice nastartoval ale měl problém s držením otáček, vynecháváním vlců, spotřebou, svičkama, kabelama, to vše u nafťáku odpadá, nastartuješ a jedeš.

údržba? Zatím benzín prohrává.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Vecernicek píše:Mílíš se, žhaviče jsem měl ještě origo i na jettě z 85týho.

Víš nevím o čem mluvíš, protože svstřikvačema jsem taky nikdy nic neměl a když se mi to podařilo nastartovat tak to bylo vše a jelo to.

U toho benzínu, jsem sice nastartoval ale měl problém s držením otáček, vynecháváním vlců, spotřebou, svičkama, kabelama, to vše u nafťáku odpadá, nastartuješ a jedeš.

údržba? Zatím benzín prohrává.
Jo chpale že jsi měl doma vraka za to já nemůžu o tomto se nebudem dohadovat. Každej kdo dělá do aut ti řekne že diessel je drahší na ůdržbu.Pochybuju že by ti žhavičky vydrželi přes 20let to samé vstřikovače zvláště při kvalitě nafty v ČR , nedržet otáčky vynechávat apd taky diessel umí. Prostě jen si měl doma vraka. a možá by stačilo kdyby si u něj vymněnil zapalování.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

benziny sou hlave strasne drahy kuli spotrebe. Abych jezdil stejne jako s 1,9TDI bych jezdil za 15l oproti 7mi a to je pri 2000km mesicne kua znat
8)
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

AlesShi píše:benziny sou hlave strasne drahy kuli spotrebe. Abych jezdil stejne jako s 1,9TDI bych jezdil za 15l oproti 7mi a to je pri 2000km mesicne kua znat
8)
Tak tak ale nevyděl bych to tak drasticky CRX mi žralo max 10l a to jsem fakt pelášil a neznám srivé 1.9TDi které by pelášilo jako crx 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

elviiis píše:
AlesShi píše:benziny sou hlave strasne drahy kuli spotrebe. Abych jezdil stejne jako s 1,9TDI bych jezdil za 15l oproti 7mi a to je pri 2000km mesicne kua znat
8)
Tak tak ale nevyděl bych to tak drasticky CRX mi žralo max 10l a to jsem fakt pelášil a neznám srivé 1.9TDi které by pelášilo jako crx 8)
crx je urcite na pragl velmi pohodlny a odvezu v nem tolik veci jako v kombajnu :roll:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

AlesShi píše:
elviiis píše:
AlesShi píše:benziny sou hlave strasne drahy kuli spotrebe. Abych jezdil stejne jako s 1,9TDI bych jezdil za 15l oproti 7mi a to je pri 2000km mesicne kua znat
8)
Tak tak ale nevyděl bych to tak drasticky CRX mi žralo max 10l a to jsem fakt pelášil a neznám srivé 1.9TDi které by pelášilo jako crx 8)
crx je urcite na pragl velmi pohodlny a odvezu v nem tolik veci jako v kombajnu :roll:
si neřekl že myslíš kombajna. tak třeba honda civic aerodeck 1.5 economi V-Tec 115ps při jízdě na spotřebu není prolém jet za 5l když mu dáváš tak okolo 7mi a strop je 9 pokud to nevezmeš na okruh. Prostě bych to s tou spotřebou nevyděl tak tragicky.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“