P206 1,4 HDi zastavba ic

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

P206 1,4 HDi zastavba ic

Příspěvek od eric »

Tak po dlouhe dobe sem se opet vratil k neuskutecneny veci v minulosti, tudiz k zastavbe intercooleru do kdysi meho pezutku 206 1,4HDi 50kW. Tyhle motory IC nemely,tak sem si rekl proc ne... Zastavba byla podminena vytvorenim prostoru pro trubky k IC,takze sem trosku rezal,opatrne,do takoveho jakoby cela co dzi chladic a zamek kapoty,tudiz sem byl velmy opatrny. Material docela krehky,frantici setri jak se da...IC je z Audi A4 1,9 TDi,vlozil sem jej do narazniku a trochu posunul chladic kvuli hadicim. Kolena jsou Samco. Bazmek hnedle za turbem s prirubou sem orezal,protoze jsem proste nepochopil,proc inzenyri vedou originalne vzduch od turba plastovym cosi,kde jsou akorat umele vytvorene restrikce ruznymi dirami -(foto vlozim pozdeji)- .po nastartovani a zkusebni jizde jsem neshledal zadny prinos u vykonu,naopak sem mel pocit ubytku. Vysvetleni se naskytaji dve:
1) neporovnatelne vetsi objem potrubi od turba do sani,misto cca 25cm to vyslo na cely ten kus co je videt na fotografii + intercooler. Vsechno je navic vedeno prumerem 50mm,vystup z turba(prcek) ma snad 30mm ¨(puvodne reseny system potrubi do sani byl z plastu s prepazkami o 40mm,pak hadici 45mm).
2)motor a program v ecu na to proste neni uzpusoben.
3) nejaka netesnost po ceste ci samotneho IC,na to jsem ale nemel cas ani chut to zjistovat, protoze celou zastavbu sem provadel jen ze zvedavosti a taky s ohledem na to,ze je to rodinne auto ktere je skoro denne v provozu. Takze sem to cele opet vratil a auti jezdi,to je hlavni :lol:
Nekdy priste az budu mit cas a chut,tak to cele zopakuju a podrobne prozkoumam co a jak.

takhle vypada zakrytovany puvodni motor
Obrázek

a takhle muj vysledek
Obrázek
Naposledy upravil(a) eric dne 05 srp 2007 21:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: P206 1,4 HDi

Příspěvek od Idaho »

To co vydím an tech nadicích - ty ohyby-* úpřesne na to nadávám kdykoliv zvednu kapotu nejakého VW... myslím že to už samo o sobe dost degraduje to jinak dobre provedení chlazení vzduchu :((
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

ty ohyby: vim,jinak to nešlo a jak sem psal,bylo to jen na zkoušku...nemyslim si,že by to ale nějak moc ovlivnilo provoz,už kvuli tomu,že ten pruřez v ohybu bude pořád větší než pruměr příruby turba...

byloto tak,že asi před dvěma a pul rokama sem si zhruba řek,jak by to asi mohlo vyjít-podle toho sem koupil kolena.Ale k realizaci došlo až teď.Až(jestli vubec) to někdy bude fungovat s IC,tak se to upraví.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Rekl bych, ze na aute se projevuje po instalaci IC turbodira. Otazka je, co byl ten pocit ubytku vykonu - pokud to byl zaber turba ve vyssich otackach, pak je to ta turbodira.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

pocit jako kdyby tlačilo pulku oproti standartu v celym spektru otáček. Právě turbodíru sem čekal vzhledem k tomu objemu trubek,ale že to nezabralo pořádně vůbec,to bylo zklamání... Zkontroluju těsnost IC a sestavím to znovu až bude čas a auto nebude potřeba...nedá mi to

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ty hadice jsou dost zcvaklé to bude tím. Nejde jen jen o průměr ale i o to že se to tam musí mlátit jak kokot v gaťatech.
Naposledy upravil(a) elviiis dne 06 srp 2007 14:53, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 891
Registrován: 20 říj 2006 11:14
Bydliště: Orlau
Kontaktovat uživatele:

Re: P206 1,4 HDi zastavba ic

Příspěvek od Maro »

vypada to moc dobře na to že je tam tak málo místa dobře řešeno 8)
Peugeot 206 1.4Hdi
Škoda Favorit 136

http://www.tsrcustom.com/

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Re: P206 1,4 HDi zastavba ic

Příspěvek od eric »

Maro píše:vypada to moc dobře na to že je tam tak málo místa dobře řešeno 8)
diky :wink: zaboha se mi nepodařilo sundat nárazník,tim se to celý komplikovalo.Ale už sem našel návod

Uživatelský avatar
Pampeago
Příspěvky: 68
Registrován: 15 zář 2005 22:29
Bydliště: Nord Czech
Kontaktovat uživatele:

Re: P206 1,4 HDi zastavba ic

Příspěvek od Pampeago »

a co takhle se zeptat .... mohl jsi to mít o mnoho snazší
Mini Cooper , www.forum-auto.com
Renault Laguna 2.0T , www.Laguna2.de

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“