P206 1,4 HDi zastavba ic
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
P206 1,4 HDi zastavba ic
Tak po dlouhe dobe sem se opet vratil k neuskutecneny veci v minulosti, tudiz k zastavbe intercooleru do kdysi meho pezutku 206 1,4HDi 50kW. Tyhle motory IC nemely,tak sem si rekl proc ne... Zastavba byla podminena vytvorenim prostoru pro trubky k IC,takze sem trosku rezal,opatrne,do takoveho jakoby cela co dzi chladic a zamek kapoty,tudiz sem byl velmy opatrny. Material docela krehky,frantici setri jak se da...IC je z Audi A4 1,9 TDi,vlozil sem jej do narazniku a trochu posunul chladic kvuli hadicim. Kolena jsou Samco. Bazmek hnedle za turbem s prirubou sem orezal,protoze jsem proste nepochopil,proc inzenyri vedou originalne vzduch od turba plastovym cosi,kde jsou akorat umele vytvorene restrikce ruznymi dirami -(foto vlozim pozdeji)- .po nastartovani a zkusebni jizde jsem neshledal zadny prinos u vykonu,naopak sem mel pocit ubytku. Vysvetleni se naskytaji dve:
1) neporovnatelne vetsi objem potrubi od turba do sani,misto cca 25cm to vyslo na cely ten kus co je videt na fotografii + intercooler. Vsechno je navic vedeno prumerem 50mm,vystup z turba(prcek) ma snad 30mm ¨(puvodne reseny system potrubi do sani byl z plastu s prepazkami o 40mm,pak hadici 45mm).
2)motor a program v ecu na to proste neni uzpusoben.
3) nejaka netesnost po ceste ci samotneho IC,na to jsem ale nemel cas ani chut to zjistovat, protoze celou zastavbu sem provadel jen ze zvedavosti a taky s ohledem na to,ze je to rodinne auto ktere je skoro denne v provozu. Takze sem to cele opet vratil a auti jezdi,to je hlavni
Nekdy priste az budu mit cas a chut,tak to cele zopakuju a podrobne prozkoumam co a jak.
takhle vypada zakrytovany puvodni motor
a takhle muj vysledek
1) neporovnatelne vetsi objem potrubi od turba do sani,misto cca 25cm to vyslo na cely ten kus co je videt na fotografii + intercooler. Vsechno je navic vedeno prumerem 50mm,vystup z turba(prcek) ma snad 30mm ¨(puvodne reseny system potrubi do sani byl z plastu s prepazkami o 40mm,pak hadici 45mm).
2)motor a program v ecu na to proste neni uzpusoben.
3) nejaka netesnost po ceste ci samotneho IC,na to jsem ale nemel cas ani chut to zjistovat, protoze celou zastavbu sem provadel jen ze zvedavosti a taky s ohledem na to,ze je to rodinne auto ktere je skoro denne v provozu. Takze sem to cele opet vratil a auti jezdi,to je hlavni
Nekdy priste az budu mit cas a chut,tak to cele zopakuju a podrobne prozkoumam co a jak.
takhle vypada zakrytovany puvodni motor
a takhle muj vysledek
Naposledy upravil(a) eric dne 05 srp 2007 21:22, celkem upraveno 1 x.
Re: P206 1,4 HDi
To co vydím an tech nadicích - ty ohyby-* úpřesne na to nadávám kdykoliv zvednu kapotu nejakého VW... myslím že to už samo o sobe dost degraduje to jinak dobre provedení chlazení vzduchu (
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
ty ohyby: vim,jinak to nešlo a jak sem psal,bylo to jen na zkoušku...nemyslim si,že by to ale nějak moc ovlivnilo provoz,už kvuli tomu,že ten pruřez v ohybu bude pořád větší než pruměr příruby turba...
byloto tak,že asi před dvěma a pul rokama sem si zhruba řek,jak by to asi mohlo vyjít-podle toho sem koupil kolena.Ale k realizaci došlo až teď.Až(jestli vubec) to někdy bude fungovat s IC,tak se to upraví.
byloto tak,že asi před dvěma a pul rokama sem si zhruba řek,jak by to asi mohlo vyjít-podle toho sem koupil kolena.Ale k realizaci došlo až teď.Až(jestli vubec) to někdy bude fungovat s IC,tak se to upraví.
Rekl bych, ze na aute se projevuje po instalaci IC turbodira. Otazka je, co byl ten pocit ubytku vykonu - pokud to byl zaber turba ve vyssich otackach, pak je to ta turbodira.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ty hadice jsou dost zcvaklé to bude tím. Nejde jen jen o průměr ale i o to že se to tam musí mlátit jak kokot v gaťatech.
Naposledy upravil(a) elviiis dne 06 srp 2007 14:53, celkem upraveno 1 x.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: P206 1,4 HDi zastavba ic
vypada to moc dobře na to že je tam tak málo místa dobře řešeno
Re: P206 1,4 HDi zastavba ic
diky zaboha se mi nepodařilo sundat nárazník,tim se to celý komplikovalo.Ale už sem našel návodMaro píše:vypada to moc dobře na to že je tam tak málo místa dobře řešeno
Re: P206 1,4 HDi zastavba ic
a co takhle se zeptat .... mohl jsi to mít o mnoho snazší