Marek píše:Gratulace máš můj obdiv Nebylo by nějaké ochutnávkové video???
Děkuju. Zatím mám natočené pouze zrychlení 0-100 km/h, ale je to hrozně nekvalitní. Časem určitě něco vytvořím, ale "časem" u mě znamená mnohdy hóóódně dlouhou dobu, takže spíš in natura na nějakém tom sprintu
Marek píše:Gratulace máš můj obdiv Nebylo by nějaké ochutnávkové video???
Děkuju. Zatím mám natočené pouze zrychlení 0-100 km/h, ale je to hrozně nekvalitní. Časem určitě něco vytvořím, ale "časem" u mě znamená mnohdy hóóódně dlouhou dobu, takže spíš in natura na nějakém tom sprintu
Marek píše:Gratulace máš můj obdiv Nebylo by nějaké ochutnávkové video???
Děkuju. Zatím mám natočené pouze zrychlení 0-100 km/h, ale je to hrozně nekvalitní. Časem určitě něco vytvořím, ale "časem" u mě znamená mnohdy hóóódně dlouhou dobu, takže spíš in natura na nějakém tom sprintu
Ivan píše:
Děkuju. Zatím mám natočené pouze zrychlení 0-100 km/h, ale je to hrozně nekvalitní. Časem určitě něco vytvořím, ale "časem" u mě znamená mnohdy hóóódně dlouhou dobu, takže spíš in natura na nějakém tom sprintu
a kolik to teda zvládne na 100km
Za méně než 6 sekund.
musí bejt jebačka udržet tu kundu v nehrabajícím stavu by to chtělo hnanou prdel... kolik to váží? No rover 220T má taky 2.0turbo na předku a dokáže se s tím schopně rozjet ale má tuším samosvor to by mněl vědět zemi...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ivan píše:
Děkuju. Zatím mám natočené pouze zrychlení 0-100 km/h, ale je to hrozně nekvalitní. Časem určitě něco vytvořím, ale "časem" u mě znamená mnohdy hóóódně dlouhou dobu, takže spíš in natura na nějakém tom sprintu
a kolik to teda zvládne na 100km
Za méně než 6 sekund.
no to se mi taky nezdá,když zemi to ujel pd 6s jen na slickach a ještě tak tak..
musí bejt jebačka udržet tu kundu v nehrabajícím stavu by to chtělo hnanou prdel... kolik to váží? No rover 220T má taky 2.0turbo na předku a dokáže se s tím schopně rozjet ale má tuším samosvor to by mněl vědět zemi...
jj tušim, že to zemi nedávno psal, že je tam pdvozek z integry
stema sprintama je to stejny jako teb galant co sme staveli... taky jen predokolka v turbu takze do 3500ccm asi sance moc neni... ale ted sem slysel ze na mimoni budou rozdeli predo/zadohrab a 4x4 ale nevim co je na tom pravdy... jo a k autu gratuluju
Pánové, tak auto je hlavně na ježdění, nemůžete pořád řešit jen sprinty. Jako přibližovadlo a na nákupy to celkem jde. Já jinak jezdím trvale na těchto pneu, takže problém s udržením auta na silnici nemám Hmotnost je přesně 1000 kg, možná 990 kg.
Moooc super..... Holt Adam Opel uměl a umí.... Kéž by mi nějaký nepřizpůsobivý občan ukradl tu 1.3 z Kadetta a nasral mi tam taky nějaké to C20LET.....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Tom_ píše:ivane a jak se na mokru chovaj tyhle gumy?diky
Pokud vyjedeš se studenýma gumama a už je mokro, tak je nezahřeješ a to je blbý. Pokud ale začne pršet a kola jsou už předtím zahřátý, tak se to na mokru překvapivě chová jako průměrná guma.
Tom_ píše:ivane a jak se na mokru chovaj tyhle gumy?diky
Pokud vyjedeš se studenýma gumama a už je mokro, tak je nezahřeješ a to je blbý. Pokud ale začne pršet a kola jsou už předtím zahřátý, tak se to na mokru překvapivě chová jako průměrná guma.
a na suchu? nemyslim rozjezdy ale zatacky.. me nekdo rikal ze to jsou hrozny zvejkacky, je to pravda? a co zivotnost?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Tom_ píše:ivane a jak se na mokru chovaj tyhle gumy?diky
Pokud vyjedeš se studenýma gumama a už je mokro, tak je nezahřeješ a to je blbý. Pokud ale začne pršet a kola jsou už předtím zahřátý, tak se to na mokru překvapivě chová jako průměrná guma.
a na suchu? nemyslim rozjezdy ale zatacky.. me nekdo rikal ze to jsou hrozny zvejkacky, je to pravda? a co zivotnost?
Na suchu jsem ještě lepší gumy neměl. Když se kola zahřejí, což je otázka chvilky, tak sedí jako přibité, v zatáčkách se dostávám za hranice fyzikálních zákonů. Na okresních cestách jsem za toho půl roku ještě nepotkal auto, které by bylo schopné držet krok. Životnost je tak plus mínus 5.000 km - záleží na stylu jízdy, na povrchu, teplotě apod. Je to mimořádně měkká směs - když jsou pneu zahřáté, tak se do gumy lepí kamínky (a vzorek mizí před očima).
Ivan píše:
Pokud vyjedeš se studenýma gumama a už je mokro, tak je nezahřeješ a to je blbý. Pokud ale začne pršet a kola jsou už předtím zahřátý, tak se to na mokru překvapivě chová jako průměrná guma.
a na suchu? nemyslim rozjezdy ale zatacky.. me nekdo rikal ze to jsou hrozny zvejkacky, je to pravda? a co zivotnost?
Na suchu jsem ještě lepší gumy neměl. Když se kola zahřejí, což je otázka chvilky, tak sedí jako přibité, v zatáčkách se dostávám za hranice fyzikálních zákonů. Na okresních cestách jsem za toho půl roku ještě nepotkal auto, které by bylo schopné držet krok. Životnost je tak plus mínus 5.000 km - záleží na stylu jízdy, na povrchu, teplotě apod. Je to mimořádně měkká směs - když jsou pneu zahřáté, tak se do gumy lepí kamínky (a vzorek mizí před očima).
aha, tak to asi mluvil o nejakejch jinejch toyech... to je docela husty jestli takhle fungujou.... a ta zivotnost... neni to preklep bych asi nezvlad kazdej mesic kupovat new gumy
OT: jeste sem si ted tak vzpomnel, jak velkem muzu mit v podpisu obrazek, abys mi ho nesmazl?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)