ZAJIZDENI MOTORU

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Mirek999
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

ZAJIZDENI MOTORU

Příspěvek od Mirek999 »

Chtel jsem se zeptat jaky mate nazory na zajizdeni?Nejak to dost studuju a chtel bych vedet jak se idealne zajede motor.Diky.
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)

Bulda
V.I.P.

Re: ZAJIZDENI MOTORU

Příspěvek od Bulda »

zajizdeni bych nejak neresil to uz se nedela

Mirek999
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Kdyz si udelam GO tak ano nebo ne? :?

Bulda
V.I.P.

Příspěvek od Bulda »

ja to delal na favu a od zacadku dostaval a papal 1L oil na 1000km a tetkon sem najel 5000km a uz vse v pohode ani kapku ja bych to zas az tak neresil

Mirek999
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Takze po GO vseho,jako klika,pisty vybrus tak hned coud? :shock:

Robik

Příspěvek od Robik »

Já měl dělanou nedávno na Civicovi komplet GO včetně rozvodů a náplní a prvních 1500km jsem točil maximálně 3500....a pak až se tomu postupně dával až do omezovače
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

honza 2.0 16v
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

na coupe- první GO .. prvních 200km jet šetrně s nohou na plynu, netočit přes 4000ot/min, pak postupně s každejma 100km přidávat 500ot/min ,

motor jel jak střelenej- na serii jel líp než některý coupe s tím samým motorem a pár úpravama..

no pak přišla přestavba na stávající setup.. no zajetí rpobíhalo takhel.. 250km volnou jízdo, moc nevytáčet, nadávat plnej plyn, v kopcích včas řadit... pak kudla.. :lol:

Matias

Příspěvek od Matias »

Jen mu nedávej čoud hned za studena, nebo ti umře. ALe to si víš.

Mirek999
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Super diky,ja ne ze byc zajizdel,ale zajima me kazdyho nazor,protoze,kazdej to resi jinak.

barry

Příspěvek od barry »