Co jeste udelat

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

MPI píše:
Chaindler píše:
MPI píše: Ledacos :lol: Druhá věc je že to nemá smysl-poměr investice/získanej výkon je hoodně nepříznivej :D
tak tak, za hoooooodne penez se ziska mensi vykon navic a spotreba a zivotnost pujdou do pryc
Jj. Sám jsem měl kdysi v plánu dát laděný svody, vačku, čip od sportmotoru a já nevím co všechno, ale ruka osudu zasáhla a já to cestou do Sportmotoru zboural :lol: No a pak mi došlo že to nemá smysl :D
jsem na tom stejně...akorát jsem to nezboural,ale dostal jsem rozum :lol:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

MPI píše:
Chaindler píše:
MPI píše: Ledacos :lol: Druhá věc je že to nemá smysl-poměr investice/získanej výkon je hoodně nepříznivej :D
tak tak, za hoooooodne penez se ziska mensi vykon navic a spotreba a zivotnost pujdou do pryc
Jj. Sám jsem měl kdysi v plánu dát laděný svody, vačku, čip od sportmotoru a já nevím co všechno, ale ruka osudu zasáhla a já to cestou do Sportmotoru zboural :lol: No a pak mi došlo že to nemá smysl :D


podle me cip bez turba je vonicem to je tak ze ti prejedou sroubovakem kontakty a je to :lol: a pak pane rikam vam to ma 70kw nase firma je tim proslula :lol:

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rolljoin »

Chaindler píše:asi myslel, ze jenom styling a zadnej tuning, ono co se taky da delat s tim motorem co je ve felde
vyměnit :lol:
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

Rolljoin píše:
Chaindler píše:asi myslel, ze jenom styling a zadnej tuning, ono co se taky da delat s tim motorem co je ve felde
vyměnit :lol:
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave


Edit: Nebo kompresora o nem sem premejslel
Naposledy upravil(a) Gooddeath dne 06 zář 2007 19:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

Gooddeath píše:
Rolljoin píše:
Chaindler píše:asi myslel, ze jenom styling a zadnej tuning, ono co se taky da delat s tim motorem co je ve felde
vyměnit :lol:
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

Chaindler píše:
Gooddeath píše:
Rolljoin píše: vyměnit :lol:
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
to me chces urazit vid :) jaka podelana 1.3 :D to si me ted urazil ( jinak 1.3 nejezdi malej kroutak)
Naposledy upravil(a) Gooddeath dne 06 zář 2007 19:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

Chaindler píše:
Gooddeath píše:
Rolljoin píše: vyměnit :lol:
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

BALI píše:
Chaindler píše:
Gooddeath píše: ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí
vy me urazite :) ja MAM 1.6 :) 65Kw

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

BALI píše:
Chaindler píše:
Gooddeath píše: ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí

kolik by stala ta hlava a uprava

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI »

Gooddeath píše:
BALI píše:
Chaindler píše: pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí

kolik by stala ta hlava a uprava
netušim,ale zeptam se kamaráda kterej to takhle ve feldě měl :D
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

BALI píše:
Gooddeath píše:
BALI píše:když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí

kolik by stala ta hlava a uprava
netušim,ale zeptam se kamaráda kterej to takhle ve feldě měl :D
nic proti 1.3 ale je to urazka moji felicie :) to vam nezapomenu :D

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od BALI »

tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Gooddeath »

BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od BALI »

Gooddeath píše:
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
no když jsi psal s tim čipem tak jsem myslel že jsi rozumnej člověk... 8) ale jak jsem si přečetl tohle,tak jsem myslel že si děláš prdel a ono ne :smich: :smich: jestli ti to přidalo pět šest koní,tak je to hodně ale 13 :smich:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Chaindler »

Gooddeath píše:
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
teda clovece, narust vykonu 18% je s temahle upravama a timhle motorem scifi
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Gooddeath »

Chaindler píše:
Gooddeath píše:
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
teda clovece, narust vykonu 18% je s temahle upravama a timhle motorem scifi
to je ale kazdy auto nema presne 55kw nebo jo? to by me zajmalo jak to vzdycky trefej. Staci pomerit rychlosti zrychleni se seriovkou pak nevim cim ale kazda 1.6 dobre zajeta cim vic najeto tim lip jede nerikam ze mam treba 65Kw ale 55 - 60 si myslim ze nemam a rozdil mezi 5 KW ani nepoznas na motoru. Vim ze treba kamos ma H coupe 1.6 16V (myslim ze 80Kw?) a jedem stejne da se rict(rozdil je znat 130 +) Me pride ze 16V pracuje az ve vyssich rychlostech.

ale nechci urazit cip tuning ale na motorech tohodle tipu to vazne nic podle e nedela pokud nemas i ostatni veci.

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chaindler »

kdyz jsme u tech uprav, jak zvysuje vykon rezonator? neni rezonator na redukovani hluku?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gooddeath »

Chaindler píše:kdyz jsme u tech uprav, jak zvysuje vykon rezonator? neni rezonator na redukovani hluku?
kazdej rika neco jinyho me udelal lepsi zvuk ale to je asi vse max vetsi kroutak (lepsi odtah plynu)

Uživatelský avatar
MPI
Příspěvky: 413
Registrován: 26 bře 2006 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od MPI »

Gooddeath píše:
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl :wink: BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? :wink: Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem... :wink:
Škoda Felicia 1.3 MáloPowerInside
Citroen Saxo VTS 16V - občas to jezdí
http://www.cct.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sik-foto.estranky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Chaindler »

MPI píše:
Gooddeath píše:
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl :wink: BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? :wink: Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem... :wink:
s tim bych docela souhlasil
spis bych rekl, ze s tema uprava ted auto bude na svych pravych 55kW, mozna bude zivejsi a pujde snaz do otacek, ale vykon se imho pres 60kW neprehoupne ani omylem

a tech tachometrovejch 190 jsem zvladnul i s nasi kdysi 1.3MPI, sice uz to vypadalo, ze se auto rozpadne, ale zvladlo se to :)
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

gooddeath: no myslim, že ti to tady už kluci vysvětlili. A jak jsi psal, ano každej motor nemá stejenj výkon(od Tabooa je tady nějde docela rozsáhlej článek) záleží na hodně parametrech. Ale jak ty můžeš vědět, že zrona tvůj motor je ten líp poskládanej? třeba jsi tam měl 50kw a te´d máš díky tvejm úpravám 51kw.....


Rezonátor se tady řešil x krát, stejně tak jako plně průchozí trubka. POdle všeho to to funguje na každym motoru jinak. Například na greedyho celice to mělo negativní vliv :wink:
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic


jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je ;) ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO

a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E :D

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Rudi »

MPI píše:
Gooddeath píše:
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest :wink: a ta má 55kW a ne 65 :wink:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl :wink: BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? :wink: Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem... :wink:
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

GReddy píše:tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic


jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je ;) ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO

a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E :D


voe, jednou rukou připravuju smlouvy a nemám čas přemejšlet jak se píšeš :lol:
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

Fáboš píše:
GReddy píše:tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic


jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je ;) ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO

a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E :D


voe, jednou rukou připravuju smlouvy a nemám čas přemejšlet jak se píšeš :lol:
to je pripravujes asi pokazdy kdyz pises muj nick :D prosimte me to je jedno 8)

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Gooddeath »

Rudi píše:
MPI píše:
Gooddeath píše: ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl :wink: BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? :wink: Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem... :wink:
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo min :D i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval

a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od BALI »

víš oni proměřujou tacha ve všech autech... nejen ve felicii :wink: si pujč někde navigace a změř si to podle navigece...ta jepřesná
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
jind005
Příspěvky: 98
Registrován: 19 říj 2004 15:25
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od jind005 »

Gooddeath píše:
Rudi píše:
MPI píše: Tak tohle je opravdu nesmysl :wink: BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? :wink: Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem... :wink:
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo min :D i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval

a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
Takze chces rict zes jel vlastne 210 ne? :twisted: Ze ja debil si radsi nekoupil feldu :D
Kolik km mas po GO?

Uživatelský avatar
Gooddeath
Příspěvky: 99
Registrován: 04 zář 2007 01:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od Gooddeath »

jind005 píše:
Gooddeath píše:
Rudi píše:těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo min :D i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval

a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
Takze chces rict zes jel vlastne 210 ne? :twisted: Ze ja debil si radsi nekoupil feldu :D
Kolik km mas po GO?

omg se me libi clovek tu neco napise a hned je za blbce mno dobry :) ne nic hele diky s pomoci jak ma auto vypadat pro me to tu konci :)

tak me to lita 170 mam 45 Kw at se tu nehadame ....

diky moc za vase rady a zatim

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Co jeste udelat

Příspěvek od BALI »

no kdyby jsi nepsal blbosti,tak tu za blbce nejsi :?: :lol:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Odpovědět

Zpět na „Exteriér - styling a elektronika“