MPI píše:
Ledacos Druhá věc je že to nemá smysl-poměr investice/získanej výkon je hoodně nepříznivej
tak tak, za hoooooodne penez se ziska mensi vykon navic a spotreba a zivotnost pujdou do pryc
Jj. Sám jsem měl kdysi v plánu dát laděný svody, vačku, čip od sportmotoru a já nevím co všechno, ale ruka osudu zasáhla a já to cestou do Sportmotoru zboural No a pak mi došlo že to nemá smysl
jsem na tom stejně...akorát jsem to nezboural,ale dostal jsem rozum
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
MPI píše:
Ledacos Druhá věc je že to nemá smysl-poměr investice/získanej výkon je hoodně nepříznivej
tak tak, za hoooooodne penez se ziska mensi vykon navic a spotreba a zivotnost pujdou do pryc
Jj. Sám jsem měl kdysi v plánu dát laděný svody, vačku, čip od sportmotoru a já nevím co všechno, ale ruka osudu zasáhla a já to cestou do Sportmotoru zboural No a pak mi došlo že to nemá smysl
podle me cip bez turba je vonicem to je tak ze ti prejedou sroubovakem kontakty a je to a pak pane rikam vam to ma 70kw nase firma je tim proslula
Chaindler píše:asi myslel, ze jenom styling a zadnej tuning, ono co se taky da delat s tim motorem co je ve felde
vyměnit
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
to me chces urazit vid jaka podelana 1.3 to si me ted urazil ( jinak 1.3 nejezdi malej kroutak)
Naposledy upravil(a) Gooddeath dne 06 zář 2007 19:29, celkem upraveno 1 x.
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Gooddeath píše:
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí
Gooddeath píše:
ja bych tam dal oktavku 1.6 16V ale nevim jestli by tam sel vim ze normalni 1.6 je stejna jako v Oktave
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí
Chaindler píše:
pokud to nebude swap za 1.8T, tak bych se na to vykaslal, myslim, ze tahle 1.3MPI ve felde je docela slusnej motor, chvili jsem s tim jezdil a zas nejak extra pomale mi to neprislo
když už swap tak bych přemejšlel o 1,6MPI a dát na to 16v hlavu a zbytek věcí
kolik by stala ta hlava a uprava
netušim,ale zeptam se kamaráda kterej to takhle ve feldě měl
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest a ta má 55kW a ne 65
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
no když jsi psal s tim čipem tak jsem myslel že jsi rozumnej člověk... ale jak jsem si přečetl tohle,tak jsem myslel že si děláš prdel a ono ne jestli ti to přidalo pět šest koní,tak je to hodně ale 13
VW Touran '08 DSG BMW E10 '02 Seat Cordoba SDI NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest a ta má 55kW a ne 65
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
teda clovece, narust vykonu 18% je s temahle upravama a timhle motorem scifi
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest a ta má 55kW a ne 65
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
teda clovece, narust vykonu 18% je s temahle upravama a timhle motorem scifi
to je ale kazdy auto nema presne 55kw nebo jo? to by me zajmalo jak to vzdycky trefej. Staci pomerit rychlosti zrychleni se seriovkou pak nevim cim ale kazda 1.6 dobre zajeta cim vic najeto tim lip jede nerikam ze mam treba 65Kw ale 55 - 60 si myslim ze nemam a rozdil mezi 5 KW ani nepoznas na motoru. Vim ze treba kamos ma H coupe 1.6 16V (myslim ze 80Kw?) a jedem stejne da se rict(rozdil je znat 130 +) Me pride ze 16V pracuje az ve vyssich rychlostech.
ale nechci urazit cip tuning ale na motorech tohodle tipu to vazne nic podle e nedela pokud nemas i ostatni veci.
kdyz jsme u tech uprav, jak zvysuje vykon rezonator? neni rezonator na redukovani hluku?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest a ta má 55kW a ne 65
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest a ta má 55kW a ne 65
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
s tim bych docela souhlasil
spis bych rekl, ze s tema uprava ted auto bude na svych pravych 55kW, mozna bude zivejsi a pujde snaz do otacek, ale vykon se imho pres 60kW neprehoupne ani omylem
a tech tachometrovejch 190 jsem zvladnul i s nasi kdysi 1.3MPI, sice uz to vypadalo, ze se auto rozpadne, ale zvladlo se to
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
gooddeath: no myslim, že ti to tady už kluci vysvětlili. A jak jsi psal, ano každej motor nemá stejenj výkon(od Tabooa je tady nějde docela rozsáhlej článek) záleží na hodně parametrech. Ale jak ty můžeš vědět, že zrona tvůj motor je ten líp poskládanej? třeba jsi tam měl 50kw a te´d máš díky tvejm úpravám 51kw.....
Rezonátor se tady řešil x krát, stejně tak jako plně průchozí trubka. POdle všeho to to funguje na každym motoru jinak. Například na greedyho celice to mělo negativní vliv
tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
BALI píše:tak jsi to měl napsat že máš jednašest a ta má 55kW a ne 65
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
VW - Very Wonderful ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
GReddy píše:tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
voe, jednou rukou připravuju smlouvy a nemám čas přemejšlet jak se píšeš
GReddy píše:tak tak...je blbost se do toh poustet sam..pokud chce nekdo z vyfukovyho potrubi dostat nejaky kone musi si najmout odbornika..nejakou firmu ktera stavi zavodni auta na vrchy rally a podobne a ne ze koupim nejaky noname produkty za par stovek narvu to tam a hned budu rikat ze mam 20 koni na vic
jeste je tady jedna vec kterou si lidi vubec neuvedomujou...kazdej rika ze ma urcitej pocet koni jako tady felda 55kw v zakladu..kolik myslite ze za tech 10 let tam tech kw oproti sjezti z linky je ja myslim ze 55 urcite ne takze pridavat teoreticky kone na seriovej vykon ktery byl nameren pred x lety je fakt blbost..to jde jen pokud je dobre udelana GO
a dalsi clovek si zas neuvedomuje ze se muj nick pise s dvema D a ne s dvema E
voe, jednou rukou připravuju smlouvy a nemám čas přemejšlet jak se píšeš
to je pripravujes asi pokazdy kdyz pises muj nick prosimte me to je jedno
Gooddeath píše:
ale pokud ctete cele forum taky sem psal vyfuk + sani + rezonator = 65kw Vmax 190 uz to pisu podruhy
Tak tohle je opravdu nesmysl BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo min i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval
a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
MPI píše:
Tak tohle je opravdu nesmysl BTW těch 190 je tachometrovejch, feldy dost proměřujou (se stoupající rychlostí stoupá i odchylka),takže reál bude těch 170 a to je cca papírová maximálka 1,6ky feldy ne? Já měl (ještě pořád máme jako family car) sice 1,3ku, ale sání a vejfuck jsem měl taky a věř že to nepřidalo ani prd (pokud máš laděný svody,tak ty něco přidaj,ale předpokládám že vejfuckem myslíš koncovej tlumič a rezonátor opravdu nic nepřidá)-dokonce bych řekl že s tím KNkem (dobře odstíněným) to má horší křivku krouťáku než s origo airboxem...
těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo min i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval
a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
Takze chces rict zes jel vlastne 210 ne? Ze ja debil si radsi nekoupil feldu
Kolik km mas po GO?
Rudi píše:těch 190 dělaj hlavně ty kola, takže tacho víc kecá...
ani bych nerekl ve 190 me tachak ukazuje 170 meril to kluk co jel za mnou i kdyz taky se me nezdalo ze by to ukazovalo min i kdyz sem sundaval budiky a nahon sem tenkrat nesrovnaval
a pak s tim GO motor od prvniho kilometru pravidelnej servis a hed novy dily. Poctivej olej ptze 1.6 zere
Takze chces rict zes jel vlastne 210 ne? Ze ja debil si radsi nekoupil feldu
Kolik km mas po GO?
omg se me libi clovek tu neco napise a hned je za blbce mno dobry ne nic hele diky s pomoci jak ma auto vypadat pro me to tu konci
tak me to lita 170 mam 45 Kw at se tu nehadame ....