uprava podlahy na závody
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
uprava podlahy na závody
Chci se zeptat ikdyž si myslím,že tady nikdo takový není kdo by tohle někdy dělal. Slyšel jsem,že se na závody upravujou podlahy karoserie. Dává se jen rovný plech kvůli odporu vzduchu co je pod autem atd. Je tady někdo kdo to už dělal? Potřeboval bych trochu poradit. Jaký plech a pod.
VW golf II GT 1.8Turbo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
gti
No spíš by mě zajímaol jestli tady je někdo kdo dělal a jak. Jde mi o to aby auto nebylo ještě měkčí než je ted
VW golf II GT 1.8Turbo
no pokud nezachovas stavajici vystuhy tak samozrejme bude mekci, podle me je to blbost, stejne by nesmela bejt rovna, ale musi tam bejt nejakej most na vejfuk, leda ze bys ho potom jeste prekryl a kudy chces vést vsechno co je pod autem? kdyz uz tak touzis po rovny podlaze tak si raci nech vyrezat nejaky plechy a nejak je tam pridelej, i kdyz podle me to bude mit jenom ten vyznam, ze se ochrani veci dole a jeste ten, ze kdyz to dokonale utesnis tak ti nebude zernout spodek, ale kdyz to utesnis spatne, tak to bude mit preste opacnej vysledek (pokud bys to delal, tak asi zamazat spoje tmelem na spoje karoserie) a to chces delat na golfa? to raci udelej nejaky aerodynamicky upravy nahore ne? i kdyz u golfa to stejne nema asi moc vyznam ne?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
gti
Tak samozřejmost je zamazat tmelem. Překrývat nic nebudu a aby to bylo o 20 kilo težší. Tunel zastane tak jak je a věci co jsou pod autem jako trubky pujdy do kabiny to se dělá na zavodácích běžně. No nic asi si budu muset poradit sám. Ti co tžo mají se samozřejmě neozvou aby to neměl ještě někdo jiný Klasika
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: gti
spíš nikdo nemá tak ostrého "závodáka" aby se mu vyplatilo neco takového delat...fakie vw píše:Tak samozřejmost je zamazat tmelem. Překrývat nic nebudu a aby to bylo o 20 kilo težší. Tunel zastane tak jak je a věci co jsou pod autem jako trubky pujdy do kabiny to se dělá na zavodácích běžně. No nic asi si budu muset poradit sám. Ti co tžo mají se samozřejmě neozvou aby to neměl ještě někdo jiný Klasika
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
základní otázka na co výztuhy
např na ralye se za komačů do shadyn přibíjely krovákama hřebíkama navrtané yackely aby jsi nepřišel o nohy takže pokud to chceš na ralye tak návod máš a není to sranda, je to fakt
např na ralye se za komačů do shadyn přibíjely krovákama hřebíkama navrtané yackely aby jsi nepřišel o nohy takže pokud to chceš na ralye tak návod máš a není to sranda, je to fakt
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
jak už jsme psal- u běžnýho závoďáka, pokud radikálně neodlehčuješ je nová podlaha zbytečnost -pokud není schnilá na sračky, pokud radikálně odlehčuješ, tak ej dobrý auto koncipovat jako buginu a stím že povrchový panely karoserie nanejtueš, nebo jinak přychitíš na body na rámu a podlahu přišroubuješ z al..
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprava podlahy na závody
Mám ji z hliníkových sandvičů..jsou to panely,který se skládají z dvou 1.2mm Al plechů,mezi kterýma je 1.5cm voština. Má to dvě výhody: jsou o hodně tvrdší,než i třeba 3mm plech a jsou rovný. Nevýhoda je,že nejsou lehčí...ale vyjde to tak šul nul. Vyrábí se na zakázku u nějaký firmy,co vyrábí díly do letadel,kontaktuj nějakýho autokrosaře,ti to používají podle předpisů i jako boční výztuhy.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no ja si taky myslim,.. proc resit aerodynamiku na golfu??m1tv píše:a na jaky zavody to chceš? pokud na okruhy tak bych to řešil asi jako to maj supersporty (ferari,lambo ,f1 ) a udelal bych kryt dolu bud z carbonu nebo z lamina a maš klid.. ale stejne pokud to auto nejde přes 200 tak to nema smysl ..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Mozna bych to uplne nezatracoval a doporucil namontovat nejakej spodni kryt motoru, nebo resp. prostoru pred motorem. Vzduch se tak nasmeruje rovne pryc a nehrne se brutalne do prostoru motoru. Navic se muze mirne zlepsit ucinnost chladicu, zejmena pokud by nahore na kapote byl nejaky vydech.
Neco na tenhle zpusob:
Nicmene vzhledem k celnimu odporu Golfa je nejaka snaha o aerodynamiku marna snaha
Neco na tenhle zpusob:
Nicmene vzhledem k celnimu odporu Golfa je nejaka snaha o aerodynamiku marna snaha
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
gti
Mám to na okruhy a bude tam 20V turbo. Potřebuju to udělat co nejlehčí aby to bylo co nejdivočejší. Auto bude mít spoutu uprav,ale ted už jen řeším doladovací maličkosti. Určitě budu obrušovat nátěry z kastle,ale ta podlaha byla takový nápad navíc. Borec to tady jeden má na corradu,ale ten se na to nenechá nikoho podívat,ale kluci co ho znají tak říkali,že to dělá na okruhu fakt hodně Ještě si to pořádně rozmyslím co a jak.
VW golf II GT 1.8Turbo
gti
no ty fotky jsou zajímavé. DOst mi to pomuže. No ještě vše promyslím,ale to v tom předním nárazníku mě traky jednou napadlo
VW golf II GT 1.8Turbo
No bohuzel jsem nenasel lepsi, Esprit pochopitelne ma motor na trochu jinym miste. Jinak napr. trojkova Supra ma ze stejnych duvodu poruznu zadeklovany prostory v predni casti auta, akorat ta stredni cast je taky otevrena (budu resit casem, ja okruhy nejezdim )T-O-M píše:Beaver - vim že je to ilustrační obrázek, ale Lotus Esprit (motor uprostřed) je jiná pohádka přece jenom
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
gti
No já mám ten předek jak cedník takže ono by to nebylo špatne tam nějak překopat. A hlavně motor nemám pod deklem.A hlavně jsem si včiml,že hodně velký odpor dělá zadní náprava dost čouhá z podlahy. Takže ji překrýt by taky nebylo špatné. To deklování je z hlínikové plechu asi že? o jaké tlouštce?
VW golf II GT 1.8Turbo
jps píše:myslim, že je to jasný.
BTW..aerodynamický odpor zadní nápravy je zanedbatelný v porovnání s kolmým tupým čumákem Golfu..
jinak kámoš dělal rapida... podlaha na sračky znáte to... navařil tam kus plechu bo kdo se s tím bude ohejbat a navařil ocelové výztuhy a má pokoj... pokud nemáš podlahu durch tak se na to vyjeb...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
gti
Tak moje zatím předběžná představa bude asi že se podlaha obousi a popřípadě zavaří dirky pokud tam nějaké budou a natře barvou a z hlinikového plechu si udělám dekle na motor a zadní čast u nápravy a nadrže. Ještě se rozmyšlím,že by se vykopala ta vana kde je rezerva je dost váhy. Ještě se,ale rozmyslím.Jak tlusty plech by byl idealní na kryt motoru?
VW golf II GT 1.8Turbo
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: gti
5-6mm dural se vzpěramafakie vw píše:Tak moje zatím předběžná představa bude asi že se podlaha obousi a popřípadě zavaří dirky pokud tam nějaké budou a natře barvou a z hlinikového plechu si udělám dekle na motor a zadní čast u nápravy a nadrže. Ještě se rozmyšlím,že by se vykopala ta vana kde je rezerva je dost váhy. Ještě se,ale rozmyslím.Jak tlusty plech by byl idealní na kryt motoru?
Re: gti
???? 5-6mm???honza 2.0 16v píše:5-6mm dural se vzpěramafakie vw píše:Tak moje zatím předběžná představa bude asi že se podlaha obousi a popřípadě zavaří dirky pokud tam nějaké budou a natře barvou a z hlinikového plechu si udělám dekle na motor a zadní čast u nápravy a nadrže. Ještě se rozmyšlím,že by se vykopala ta vana kde je rezerva je dost váhy. Ještě se,ale rozmyslím.Jak tlusty plech by byl idealní na kryt motoru?
Dural je dobrá alternativa co se tíče váha koroze,ale 5-6mm??to je moc, nemá to na rally ale na okruh.
Ja mam koupený už tabule duralu 3mm s vyraženym vzorem.
vzor na tom plechu je jako se dělají sportovní alu pedali jsou to vyražený ,,lístečky" snad víte co myslim