Tak na závoďáku máme pod motorem duralovou lyži,pak pod nádrží k zadní nápravě takovou tlustou desku z nějakýho jakoby tvrdýho plastu,nevím přesně co je to za matroš. Máme to na rally a spíš to chrání nádrž. Foto: Je to blbě vidět,když budš chtít,tak pod to zítra vlezu a nafotím..
U golfa II bude docela velkej součinitel odporu a radši bych řešil aerodynamiku jinde než na podvozku. Zaměřil bych se na věci jak psal T-O-M.. Ještě k tý lyži,když to beru z pohledu rally,má jeden úkol a to,ochránit motor a převodovku od nerovností,kamení apod.. (samozřejmě ne na světový úrovni,tam se tím asi zabývaji trošku hlouběji..)
Teď z pohledu okruhu je to váha navíc a zytečný vzetí vzduchu motoru - tudíž horší chlazení
uprava podlahy na závody
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Je videt že umiš, tak tu čestinubóďa píše:ano, víme co myslíš. to jak maj třeba pedáli. protizkluzovej povrch,.. listecky cik cak. dole pod motorem ti bude akorat tak brdit a pojede to vo 0,00000056 km/h min
Plech stim vzorem jsem volil proto, protože se podstatne mín kroutí neš obyč 3mm tabule duralu.(3mm+vzor= min vzper menší kroucení a menší váha)
A pro me zamě si to tim vzorem otoč ke kastli, aby to jelo o 0,00000056 km/h vic
ja si ten plech nebudu otacet nijak, protoze tam zadnej davat nechci, jestli si to nepochopil, tak sem narazel na to, ze resit podlahu je podle me uplna blbost, protoze to na maximalce u takovyho auta pomuze mozna tak o tech 0,00000056 km/h tak aby vam to to ty listecky nahodou nebrzdily,...men píše:Je videt že umiš, tak tu čestinubóďa píše:ano, víme co myslíš. to jak maj třeba pedáli. protizkluzovej povrch,.. listecky cik cak. dole pod motorem ti bude akorat tak brdit a pojede to vo 0,00000056 km/h min
Plech stim vzorem jsem volil proto, protože se podstatne mín kroutí neš obyč 3mm tabule duralu.(3mm+vzor= min vzper menší kroucení a menší váha)
A pro me zamě si to tim vzorem otoč ke kastli, aby to jelo o 0,00000056 km/h vic
3x Renault Safrane Hartge Biturbo