N2O system
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
čerstvého to zní zvláštně pokud chceš něco dělat tak v tomto případě ti nemohu poradit nic jiného než to střelit a koupit něco jiného a jina zakázková výroba ale tolik do toho asi nebudeš chtít investovat...obadal.rada píše:ale já mám daewoo a nikde nic není už to hledám skoro čtvrt roku a nic same honda a takové
ne mám filtr mimo motor a mám k němu i přívod čerstvého vzduchu
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- -peha-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 12 lis 2007 22:31
- Bydliště: Rožňava-SK/Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Hoši on vám zapomnel říct že ten motor je shodnej z OPEL Omega 2,0 a tak vlastne tam by nejaký úpravy šli né Jo jinak obadálku ješte existuje OPEL fórum tak to vyskoušej i tam a vlastne proč se nezeptáš rovnou ALDY vždyť Valach motors mají skusenosti viz. Rebeliusova Lega
Prechod z Tuning OPLA na Bielu Krásku-LEGANZA CDX 2,0
www.daewooclub.com
www.pepino.estranky.cz
www.ocelnik.sk
www.leganza.daewooclub.com
www.daewooclub.com
www.pepino.estranky.cz
www.ocelnik.sk
www.leganza.daewooclub.com
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
tak mi slespon poradte co s těma duplexama??? raději bych tam měl jeden třeba REMUS TD bylo by to lepší???
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
Re: N2O system
nema nahodou daewoo motory opel? nevim proc upravujes zrovna neco takoveho co nikdy nebude sportovni auto? flakni na to lepsi podvozek, fajn kola a vic neres- v tomu chipu se nebudu nijak vyjadrovat radeji
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
- -peha-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 12 lis 2007 22:31
- Bydliště: Rožňava-SK/Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já Ti to už říkal proste Lega není na tvrdej tuning na to sou jiný káry takže jak si tu už slišel kola,podvozek,filtr a nejaký serepetičky a fertik jo jinak víš vo tom že Leganze nesluší ani křídlo tak vidíš s tím motorem bych to proste neřešil a když tak tak jak sem Ti radil OPLÁcký implantát jinak nic nedosáhneš
Prechod z Tuning OPLA na Bielu Krásku-LEGANZA CDX 2,0
www.daewooclub.com
www.pepino.estranky.cz
www.ocelnik.sk
www.leganza.daewooclub.com
www.daewooclub.com
www.pepino.estranky.cz
www.ocelnik.sk
www.leganza.daewooclub.com
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
no a mám ty duplexy zrušit a dát jen jeden nebo to nechat tak??? chci tam remuse
Re: motor
kdyz tam chces remuse tak si tam dej remuse, v tvym pripade nema cenu se rozhodovat podle niceho jinyho nez vzhledu, pac ten jeden dva kone rozdilu jestli tam budes mit ten ci onen fakt nepoznas, jestli uz ted ses zvyklej na nizsi vykon kvuli tem vejfukumobadal.rada píše:no a mám ty duplexy zrušit a dát jen jeden nebo to nechat tak??? chci tam remuse
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: 18 dub 2007 12:31
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
no já bych řekl že ten remus bude mít lepší zvuk, mě se líbí takový dunivý ale neřekl bych že mám tak oslabený výkon, dy duplexy určo oslabí víc než ten jeden remus