Vecernicek píše:Idaho: Nemíním se s tebou bavit...ty sis toho do teďka asi nevšiml a tak ti to teďka píšu.
Ano skutečně jsme si toho nevšiml, protože doposud jsem nesmysly co tu píšeš nepovažoval za nutné komentovat..
Vecernicek píše:Neboj není to tím že argumentuješ proti mě, ale poznal jsem tě dřív a nejsi mi solidní, promiň ale mám na tebe takovej názor...
Že zrovna pro tebe To by mne zajímalo čím jsme si to zasloužil Pokud se o tom chceš pobavit tak založ nové tema nebo mi to písni do SZ, zajímalo by mne to.
Tady už dost OT - tím se omlouvám moderátorum i zakladateli přízpěvku, ale když už jste tu ten přízpěvek o mé neserioznosti nechali, rád bych se bránil - samozřejmě někde jinde
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Vecernicek píše:Nechápu jedinou věc, proč do mě pořád valíte se silentblokama na podvozek když byla řeč o JEN o uložení motoru?
V tom případě je zajímavý, že nejsou u Powerlfexu na dvojkovýho Golfa v katalogu. Navíc na tom podvozku ti rozhodně budou ty polyurethany k něčemu platný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Motorový silentbloky jsem pořádně vylil lepidlem na okna a pohoda, motor se ani nepohne. Na swiftu jsem udělal všechny tři, na MR2ce dva ze čtyř. Raději ty peníze vražte do polyurethanů do podvozku, tam se vyplatí...
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
tak už mám silenbloky na zadních ramenech ze silonu a musím říct že maximální spokojenost,jen jsem to ještě neprojel,ale co do tvrdosti super.Doufám že to i něco vydrží.Cena 350kč ks
Powerflexy seženete třeba taky tady: http://www.racinghardware.com/powerflex.htm
Ale viděl jsem je v nabídce i jinejch firem...jen si vzpomenout
Ceny byly tušim kolem 1000,-/pár, ale to bude asi dost individuální
Chci se zeptat, jestli silenbloky Powerflex (a i klidne od jinych firem) jsou materialove spise velmi tvrda guma (treba jako puk) nebo jako plast (jako silon)?
Jak to presne myslis? Jakoze auto moc drnci, nebo cepy se v tom silonu nehybou, nebo ze to nejde vylisovat ven, nebo ze ten cep v nich spis drhne? Jsem prave uvazoval, ze bych si nejake sbloky nechal udelat ze silonu, abych neco usetril....
Kdyz tak potom jedine ty diry jeste jednou po nalisovani prestruzit. Jinak ten silon je pekna svine, protoze pri tom obrabei, ma tedenci jakoby "utikat" pred tim pritem, takze nez udelas presy rozmer, tak to pekne trva....
Franus píše:Jak to presne myslis? Jakoze auto moc drnci, nebo cepy se v tom silonu nehybou, nebo ze to nejde vylisovat ven, nebo ze ten cep v nich spis drhne? Jsem prave uvazoval, ze bych si nejake sbloky nechal udelat ze silonu, abych neco usetril....
Kdyz tak potom jedine ty diry jeste jednou po nalisovani prestruzit. Jinak ten silon je pekna svine, protoze pri tom obrabei, ma tedenci jakoby "utikat" pred tim pritem, takze nez udelas presy rozmer, tak to pekne trva....
Tak s přesnym rozměrem sem problém vcelku neměl. Záleží samozřejmě na konkrétní podobě silentbloku. Kde se to v silentbloku jen točí bych ani neviděl problém, ale jak je potřeba i trochu náklon... u těch mejch by to téměř jiste kroutilo vše kolem jen silon by se nehnul.
Prostě jsem začal věřit že profi řešení tu cenu má. Já jdu vepředu do unibalů. Na trochu civilnější auto bych viděl Powerflex i za tu cenu jako vyzkoušený, funkční řešení. Případně silentbloky.cz mi teď dělali na motor a převodovku, parádní, ikdyž taky drahý. Udělaj i tvrdý do ramen.
Franus píše:Jak to presne myslis? Jakoze auto moc drnci, nebo cepy se v tom silonu nehybou, nebo ze to nejde vylisovat ven, nebo ze ten cep v nich spis drhne? Jsem prave uvazoval, ze bych si nejake sbloky nechal udelat ze silonu, abych neco usetril....
Kdyz tak potom jedine ty diry jeste jednou po nalisovani prestruzit. Jinak ten silon je pekna svine, protoze pri tom obrabei, ma tedenci jakoby "utikat" pred tim pritem, takze nez udelas presy rozmer, tak to pekne trva....
Tak s přesnym rozměrem sem problém vcelku neměl. Záleží samozřejmě na konkrétní podobě silentbloku. Kde se to v silentbloku jen točí bych ani neviděl problém, ale jak je potřeba i trochu náklon... u těch mejch by to téměř jiste kroutilo vše kolem jen silon by se nehnul.
Prostě jsem začal věřit že profi řešení tu cenu má. Já jdu vepředu do unibalů. Na trochu civilnější auto bych viděl Powerflex i za tu cenu jako vyzkoušený, funkční řešení. Případně silentbloky.cz mi teď dělali na motor a převodovku, parádní, ikdyž taky drahý. Udělaj i tvrdý do ramen.
To mi povídej. Mám od něho na Eclipse kompletní uchycení motoru. Když jsem poprvé nastartoval, tak jsem myslel, že mám motor přivařený ke karosérii. Ale už si sedli, takže během jízdy bez problému. Ale na volnoběh mi vybruje celá kastle. Zase mám jistotu, že motor bude a je na svém místě.
Jinak ještě dodám. Perfektní jednání a profík jak má být.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
no u nás třeba energy suspension , ale zákazníci chtejí vetsinou celé kity než jednotlivé silentbloky.. ale i ty zvládáme..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ja mam na Corsa B silentbloky na podvozku od Powerflex, ale mohlo to byt trosku tvrdci.
Na Corsa A delame sam, s neco jako nylon, mel bych se zeptat co to je presne. Je to hodne tvrdy, idealne na 1/4 mile atd, ale i na denni jezdeny.
Do silentbloky od motoru davame 2K PU, ktere se da nalit do original silentbloku, a pak ma tvrdnost Shore A 60.
Idealne
Motor se skoro nehybe, ale neni to tak ze to mas na tvrdo
Ale nevim kde se tohle da koupit v CR
Erik píše:Ja mam na Corsa B silentbloky na podvozku od Powerflex, ale mohlo to byt trosku tvrdci.
Na Corsa A delame sam, s neco jako nylon, mel bych se zeptat co to je presne. Je to hodne tvrdy, idealne na 1/4 mile atd, ale i na denni jezdeny.
Do silentbloky od motoru davame 2K PU, ktere se da nalit do original silentbloku, a pak ma tvrdnost Shore A 60.
Idealne
Motor se skoro nehybe, ale neni to tak ze to mas na tvrdo
Ale nevim kde se tohle da koupit v CR
Idaho píše:no u nás třeba energy suspension , ale zákazníci chtejí vetsinou celé kity než jednotlivé silentbloky.. ale i ty zvládáme..
prosimte umel bys ten Kompletní kit silentbloku Prothane i na vw corrado??
máš SZ
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Dela se to i na jine motory, funkuje to taky proti houpani motoru nebo jak se to rika Cesky
no houpán íbych to nenezval.. funguje to proti náklonu moturu v jeho záberu - v pdstatě to mázrychlit reakci v záberu toho motoru. Mujnázor je že na ty naše prdítka jestli reakce bude o X tiscin vteřiny lepší, prd poznáte
pokud už nekdo staví dragster nebo sprnt speciál s výkonem nad xxx koní a je ho mot rje težkej + trošku větší náklon ( měkké siláče ) tak to má cenu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak jsem se dnes konecne dostalk tem silentblokum. Powerflexacky silentbloky jsou super. Vymenil jsem oba v prednich ramenech plus anti roll bar bushes a auto sedi jak vlak na kolejich. I kdyz je to tuzsi tak se zadne vibrace do volantu vubec neprenaseji.Predtim mi rizeni tahlo do leva ,ted je to fajn. Rekl bych ze to byla dobra investice.