Nissan Primera
Moderátor: Zemi
Nissan Primera
Chtel bych poridit Primeru P 11 - tak bych se chtel zeptal jestli s ni ma nekdo nejake zkusenosti, jaky motor zvolit atd.
Predni napravu prohlidni, ramena a loziska - to je desnej problem P10, pak poloosy, to je taky celkem slabe misto.DarkMan_X píše:Ahoj, budu si kupovat Primeru P10 2.0 GT 110KW, chci se zeptat na co se mam pri koupi zamerit... Diky za rady
No a pochopitelne KOROZE
Jinak to jsou malickosti ktere zlobi ....... topene (casto jede jen na ctvrty stupen), vaha vzduchu, knock senzor, samozamykani
Klidne se ptej, mam ji pul roku.
Re: Nissan Primera
Jednoznacne SR20DEDraxx píše:Chtel bych poridit Primeru P 11 - tak bych se chtel zeptal jestli s ni ma nekdo nejake zkusenosti, jaky motor zvolit atd.
Kamarád ji na tomhle autě ukroutil, normálně rupla, ale měla za sebou spoustu kilometrů, ale stejně by se to stát nemělodux píše:Predni napravu prohlidni, ramena a loziska - to je desnej problem P10, pak poloosy, to je taky celkem slabe misto.DarkMan_X píše:Ahoj, budu si kupovat Primeru P10 2.0 GT 110KW, chci se zeptat na co se mam pri koupi zamerit... Diky za rady
No a pochopitelne KOROZE
Jinak to jsou malickosti ktere zlobi ....... topene (casto jede jen na ctvrty stupen), vaha vzduchu, knock senzor, samozamykani
Klidne se ptej, mam ji pul roku.
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
No takze samozrejme jestli nikde nic neboucha na naprave, loziska by hucely kdyby byli spatny, ale poloosu poznam jak? Pri plnym rejtu kdyz bude cvakat tak je spatna, nebo muze byt taky spatny homokinetak, ze, jinak nevim jak bych to poznal.... Tohle bych mel zkontrolovat asi ze, no a pak vule v rizeni, razeni, kolisani otacek atd... Snad jsem na nic nezapomel ne?Jo da se nejak zjistit jestli zere olej ? pokud teda nebude motor zasranej od oleje Diky
Jo a jeste neco pomerne dulezite u prvnich P10 vypadavala petka (nekdy po roce 1993 problem odstranen)DarkMan_X píše:No takze samozrejme jestli nikde nic neboucha na naprave, loziska by hucely kdyby byli spatny, ale poloosu poznam jak? Pri plnym rejtu kdyz bude cvakat tak je spatna, nebo muze byt taky spatny homokinetak, ze, jinak nevim jak bych to poznal.... Tohle bych mel zkontrolovat asi ze, no a pak vule v rizeni, razeni, kolisani otacek atd... Snad jsem na nic nezapomel ne?Jo da se nejak zjistit jestli zere olej ? pokud teda nebude motor zasranej od oleje Diky
poloosa http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts ... ssage46463
a dalsi http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts ... ssage42677
http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts ... ssage35220
Pri plnym rejdu cvakani je spis homokineticky kloub.
SR20DE jsou motory velmi dobre a uniky uleje zadne nejsou
ma obrazku je cervene horni rameno a zelene ta cast ve ktere je problematicke lozisko.
- Přílohy
-
- WorkshopData.jpg (44.6 KiB) Zobrazeno 2303 x
Naposledy upravil(a) dux dne 28 úno 2008 18:24, celkem upraveno 1 x.
opravit se to da. Par lidi to delalo otocenim kolecka petky, par lidi vymenou kolecka petky, no a zbytek vymenou prevodovky z novejsiho modelu.DarkMan_X píše:tomu nerozumim ...ma obrazku je cervene horni rameno a zelene ta cast ve ktere je problematicke lozisko.
A takze poradne prozkouset 5ku , a kdyz by vypadavala da se to nejak opravit nebo tak?
V cervenem obdelniku je vyznaceno horni rameno ktere odchazi.
Problem poloos je ten, ze je v jednom miste uzsi a je pres to guma. Pod gumou zustava vlhkost a casem se proste ukrouti... taky se mi to na P10GT stalo (2x), stejny pripad i s prevodovkou.. menila se komplet... no GT melo nalitano 375tis. km, kdyz jsem ji prodaval.. moje prvni auto (po rodicich) a vzpominam na nej porad a u Nissanu jsem zustal, jen mam mensiho bratricka - Sunny 2.0 GTi.