snizeni hlavy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
snizeni hlavy
chci se zeptat o kolik je mozno snizit hlavu na favoritu (karburatorova verze) jde mi o to ze nechci nejake extra upravy ale spis jen drobnosti aby to jelo trosku lip...takze motor ma zatim jen upravene sani, o kolik byste doporucili snizit hlavu...nekde sem cetl ze idealni je to asi o 0,6 mm, nadruhou stranu nekdo to ma snizeno treba o 1mm nebo dokonce o 1,2-1,9 mm , az takove snizeni chce, co teda vim, ale i jine upravy proto bych se priklanel spis k tem 0,6 mm, max 1mm ale chtel bych slyset nazor skusenejsich
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
No podle tvojeho nicku předpokládám, že to fávo je 136ka. Tak by těch 0,6mm mohlo být tak akorát a víc bych to radši nebral. Si rozmysli co s tím motorem chceš dělat i v budoucnu. Jestli nebude lepší pošetřit a nechat si upravit komplet hlavu(spalováky, ventily, kanály), než to v budoucnu znova rozebírat A hlavně v jakým stavu je ten motor. Lepší udělat GO, než upravovat motor před smrtí
Škoda 120 1400
presne tu narazku o upravovani motoru pred smrti sem cekal...dokonce me i napadlo napsat do otazky ze to neni motor pred smrti, pro jistotu...ale to neres, v pohodeKury píše:No podle tvojeho nicku předpokládám, že to fávo je 136ka. Tak by těch 0,6mm mohlo být tak akorát a víc bych to radši nebral. Si rozmysli co s tím motorem chceš dělat i v budoucnu. Jestli nebude lepší pošetřit a nechat si upravit komplet hlavu(spalováky, ventily, kanály), než to v budoucnu znova rozebírat A hlavně v jakým stavu je ten motor. Lepší udělat GO, než upravovat motor před smrtí
takze...motor je 136ka a pred smrti rozhodne neni, nejsem blazen abych delal nejakej K.O. motor
jak sem psal tak s motorem chci zatim delat jen tu hlavu a sani uz mam...casem treba pribyde vacka ale to neni jisty takze zatim fakt jenom ta hlava
tech 0,6mm sem cetl od nejakyho chlapa co upravuje Fav. motory a prej je to idealni hodnota
kazdopadne dekuju za reakci
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Jo v pohodě. Není zač. Jinak koukám, že si z Olomouce, tak to máš tak 80km do Rožnova pod Radhoštěm. Tam sídlí Engitec, jestli znáš. www.engitec.cz
Tam ti určo Chovanec poradí. Nechat udělat pořádně hlavu, kvalitní vačku(Motor excel dělá prý nejlepší, ale taky to něco stojí), udělat k tomu karburátor a pojede to pěkně.
Tam ti určo Chovanec poradí. Nechat udělat pořádně hlavu, kvalitní vačku(Motor excel dělá prý nejlepší, ale taky to něco stojí), udělat k tomu karburátor a pojede to pěkně.
Škoda 120 1400
Mam 136ku, -1mm, +vacka, upravenej karbec. Fungovalo to dobre, ale mam podezreni, ze to casem ten motor dost opotrebilo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
no prave o to de, motor rychlejs odende, takze se asi rozhodnu jen pro 0,5 max 0,6 mm, jen tak decentne, na prekopani celeho motoru jaksi nejsou prachy a taky myslim na to ze je to jen favorit a byla by blbost od toho motoru cekat nejakej extra vykon, znamej ma sice favoritackej motor totalne prekopanej, od T pistu pres vacku, snizenou hlavu az po Webry, je toho vic, no vali mu to 190 km/h a toci pres 8000Beaver píše:Mam 136ku, -1mm, +vacka, upravenej karbec. Fungovalo to dobre, ale mam podezreni, ze to casem ten motor dost opotrebilo.
ale ani seriovej favorit motor nejede spatne
Jestli nemáš pár tisíc na překopání motoru, tak to raději nech tak, jak to je. Buď vůbec rád, že to jede.david 136 píše:no prave o to de, motor rychlejs odende, takze se asi rozhodnu jen pro 0,5 max 0,6 mm, jen tak decentne, na prekopani celeho motoru jaksi nejsou prachy a taky myslim na to ze je to jen favorit a byla by blbost od toho motoru cekat nejakej extra vykon, znamej ma sice favoritackej motor totalne prekopanej, od T pistu pres vacku, snizenou hlavu az po Webry, je toho vic, no vali mu to 190 km/h a toci pres 8000Beaver píše:Mam 136ku, -1mm, +vacka, upravenej karbec. Fungovalo to dobre, ale mam podezreni, ze to casem ten motor dost opotrebilo.
ale ani seriovej favorit motor nejede spatne
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ale ani seriovej favorit motor nejede spatne [/quote]
To bych se hadal,mel sem mozno vyzkouset 7favoritu a sam sem jednoho vlastnil a to auto nejede.Je to dost velkej problem,staci to auto jen trosku nalozit a musi clovek furt radit jak blazen.Od doby co mam zigula,tak bych to nevymenil.U zigula das petku v 100km/h prislapnes a lezhce zrychluje,natoz favorit tu petku ma hodne slabou,ta je spise takova udrzovaci.Kdybych se poustel do motoru,tak si nejdrive necham zkontrolovat v jakym ten motor stavu je,zmerit tlaky atd.Protoze investovat do motoru,o kterym nikdo nic envi je docela zbytecny.Jako da se z toho motoru udelat pila,ale zivotnost jde dolu,spotreba nahoru a ovlivni to dalsich mnoho faktoru.Jinak kdyz mas znameho,kterej ma takhle poladenyho fakana,tak at da rady on,ten s tim bude mit zkusenost a bude vedet,kde treba ty makovice stahujou.
To bych se hadal,mel sem mozno vyzkouset 7favoritu a sam sem jednoho vlastnil a to auto nejede.Je to dost velkej problem,staci to auto jen trosku nalozit a musi clovek furt radit jak blazen.Od doby co mam zigula,tak bych to nevymenil.U zigula das petku v 100km/h prislapnes a lezhce zrychluje,natoz favorit tu petku ma hodne slabou,ta je spise takova udrzovaci.Kdybych se poustel do motoru,tak si nejdrive necham zkontrolovat v jakym ten motor stavu je,zmerit tlaky atd.Protoze investovat do motoru,o kterym nikdo nic envi je docela zbytecny.Jako da se z toho motoru udelat pila,ale zivotnost jde dolu,spotreba nahoru a ovlivni to dalsich mnoho faktoru.Jinak kdyz mas znameho,kterej ma takhle poladenyho fakana,tak at da rady on,ten s tim bude mit zkusenost a bude vedet,kde treba ty makovice stahujou.
Optimismus pramení z nedostatku informací
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Mirek999 píše:ale ani seriovej favorit motor nejede spatne
To bych se hadal,mel sem mozno vyzkouset 7favoritu a sam sem jednoho vlastnil a to auto nejede.Je to dost velkej problem,staci to auto jen trosku nalozit a musi clovek furt radit jak blazen.Od doby co mam zigula,tak bych to nevymenil.U zigula das petku v 100km/h prislapnes a lezhce zrychluje,natoz favorit tu petku ma hodne slabou,ta je spise takova udrzovaci.Kdybych se poustel do motoru,tak si nejdrive necham zkontrolovat v jakym ten motor stavu je,zmerit tlaky atd.Protoze investovat do motoru,o kterym nikdo nic envi je docela zbytecny.Jako da se z toho motoru udelat pila,ale zivotnost jde dolu,spotreba nahoru a ovlivni to dalsich mnoho faktoru.Jinak kdyz mas znameho,kterej ma takhle poladenyho fakana,tak at da rady on,ten s tim bude mit zkusenost a bude vedet,kde treba ty makovice stahujou.[/quote]
proto mam teď doma na ponku motor z 1203 -chtěli jsme pouze lehce upravit hlavu..ale teďz toho je rozsáhlá GO protže bylo spodivem,že ten motor vůbec v mašině fungoval...
ad favo...nemá cenu na tom cokoliv dělat..když už tak na fabii..ta má o 0.1l větší objem..což se projeví trochu na Mk a PS... s udělanou hlavou,vačkou a 40 weberama skoro nemá konkurenci (krom motorů s velkejma ventilama a45 weberama..)
jinak kdyz sundas hlavu na fakanu, tak tam dole na ty dosedaci plose je takova znacka kam az se to muse snizovat a jeste tobude unosny,je tam takovej jakoby nalitek,proste jestli to das nekomu kdo se tim zabejva, tak on uz bude vedet kde ten nalitek je a kolik to muze snizit, jinak ted sem delal 135 strikacku a tam se to snizovalo o 0,7mm a jeste tam ten nalitek byl malinko znat, tkze pocitam, ze by to jeste 0,1 mm zkouslo, ale my to snizovali kuli tomu, ze tam byly vyzrany mista od chladici kapaliny ale byla to 135, kolik snese 136 nevim. jinakmajitel tvrdi,ze to jede asi stejne jak predtim,ale ze mu to min zere a je to kultivovanejsi, ale to bych spis prirknul tomu, ze se seridily ventily a dali nove svicky
cabrio bukvice
Mirek999:asi tahle, pro člověka, kterej jezdil je ve škodovce, pak sedl do fáčka nebo jezdil jen ve fáčku, tak to auto jede, ale pokud jezdíš s něčím silnějším a "modernějším", tak fáčko jet prostě nemůže
Ale úpravám na motoru u fáčka bych se nebránil.Rozhodně když už, tak tam nacpat motor z fabie...
Ale úpravám na motoru u fáčka bych se nebránil.Rozhodně když už, tak tam nacpat motor z fabie...
svět dospělých je pro mne záhadou......
Smysluplnejsi mi prijde pouzit upravenou klikovou hridel z Fabie do Favorit motoru - vzroste zdvihovej objem a auto se stane zivejsi. Pripadne Engitec prodava oversize vlozky a pisty, mozna by to slo zkombinovat s tou hrideli z Fabie a jeste o chlup ten objem vylepsit.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
tak to ze i seriovej favorit nejede spatne beru podle toho svyho...a jel sem i v jinych a silnejsich autech...nerikam ze je to nejakej silak, rekl sem jen ze i v serii to neni spatny
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
jj. Což ty vložky s větším vrtáním tam maj a pak si můžeš postavit třeba 1,5ku, ale nevim no. Co jsem slyšel názor, tak ty tenký vložky moc nevydržej Já jsem radši sehnal tu fábii, než předelávat fávo na 1,4 pomocí převrtanejch vložek.Beaver píše:Smysluplnejsi mi prijde pouzit upravenou klikovou hridel z Fabie do Favorit motoru - vzroste zdvihovej objem a auto se stane zivejsi. Pripadne Engitec prodava oversize vlozky a pisty, mozna by to slo zkombinovat s tou hrideli z Fabie a jeste o chlup ten objem vylepsit.
Škoda 120 1400
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
A to já tě chápu. Taky honím každou korunu. Třeba ze sháde, když jsme tam dali seriovej motor fávo 136, se stalo o dost živější auto. Ale člověk si brzo zvykne, tak jsem dlouho šetřil, až jsem sehnal už upravenou fábku do sháde s výkonem asi 80-90Hp. A to začla teprve komedie Ale ted motor málem shořel, ale snad bude znova šlapatdavid 136 píše:tak to ze i seriovej favorit nejede spatne beru podle toho svyho...a jel sem i v jinych a silnejsich autech...nerikam ze je to nejakej silak, rekl sem jen ze i v serii to neni spatny
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
Škoda 120 1400
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: 28 pro 2007 22:42
škodovkáři, to neznáte http://skoda.panda.cz ?? Myslím, že tam jsou i tabulky kolik bude mít kterej motor kompresi při jakým snížení
Vsak ty vlozky urcite ne extremni, ale pouze ta "repasni" sada, ktera objem zvedne "jen" na 1340 ccm.Kury píše:jj. Což ty vložky s větším vrtáním tam maj a pak si můžeš postavit třeba 1,5ku, ale nevim no. Co jsem slyšel názor, tak ty tenký vložky moc nevydržej Já jsem radši sehnal tu fábii, než předelávat fávo na 1,4 pomocí převrtanejch vložek.Beaver píše:Smysluplnejsi mi prijde pouzit upravenou klikovou hridel z Fabie do Favorit motoru - vzroste zdvihovej objem a auto se stane zivejsi. Pripadne Engitec prodava oversize vlozky a pisty, mozna by to slo zkombinovat s tou hrideli z Fabie a jeste o chlup ten objem vylepsit.
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Fáčko je dobrý auto, já tohle nehaním Taky jsem se s něma něco najezdil.Na normál ježdění to stačí, ale na závodění to není.Jinak někdy mě příjde směšný, když kluci v mejch letech kupujou přeprasený fáčka na LPG za horentní sumy, za který by si koupil rozhodně lepší auto se silnějšmí motorem.Tihle kluci mi nevěřej, za kolik jezdím s dvoulitremdavid 136 píše:tak to ze i seriovej favorit nejede spatne beru podle toho svyho...a jel sem i v jinych a silnejsich autech...nerikam ze je to nejakej silak, rekl sem jen ze i v serii to neni spatny
skuste aspon nekdy porozumet tomu ze nekdo nema penize na novy nebo silny auto tak dela co muze na tom co ma i kdyz to neni zrovna extra auto
svět dospělých je pro mne záhadou......
Má vyšší zdvih, což fakticky znamená, že v horní poloze je na stejným místě, ale v dolní je níž.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
tak to jo, mas s tim skusenost jestli to jede fakt lip, jak rikam, kdyz budu chtit tak tu klikovku budu mit zitra doma, vzroste spotreba citelne ?Beaver píše:Má vyšší zdvih, což fakticky znamená, že v horní poloze je na stejným místě, ale v dolní je níž.
no asi ju zitra dotahnu a zacnu shanet vic informaci
Osobní zkušenost nemám, ale je to deci objemu navíc, to poznáš třeba v kopci. To je taky důvod proč jsem kupoval Corollu 1.6 a ne 1.3
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Kury
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 srp 2006 23:57
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Na spotřebu se nekouká Seriovej motor z fábky, když na něj dáš fávoritáckej karburátor nebude mít moc rozdílnou spotřebu Mě to v klidu bere asi krapet nad 10litrů a při zátěži radši nevim Ale zase to jede neskutečně oproti sháde. Jinak jestli tě bude zajímat o tý fabii víc, tak si na skoda.virt.cz najdi člena Saky. On tyhle motory dělá do sháde
Škoda 120 1400
Re: snizeni hlavy
ji za 10 s fakanem... vždyť řikam že jezdim za stejnou spotřebu co jsem jezdil dřív
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325