snizeni hlavy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

david 136
Příspěvky: 245
Registrován: 24 říj 2007 16:49
Bydliště: olomouc

Příspěvek od david 136 »

Mirek999 píše:Ty resis upravy,aby to trhalo ruce a pak se zeptas,jestli to bude zrat normal :smich2:
ses mimo a placas kraviny, uz od zacatku tu pisu ze chci jen decentni upravu a neptal sem se jestli to bude zrat normal ale ptal sem se jestli citelne vzroste spotreba

Uživatelský avatar
Kury
Příspěvky: 70
Registrován: 14 srp 2006 23:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kury »

máca píše:za deset s fakanem :shock: to jezdim s bawem ve 2,5 taky :lol:
Jenže já neříkal, že mám fakana, jestli to bylo na mě :nono: Jenže když chceš z toho motoru dostat nějákej výkon, tak to trochu žere no. :D Já s tím nejezdím každý den, takže mi je spotřeba někde :?:
Škoda 120 1400

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

proste u sade plati,zekdyz chces kone, tak je musis nejprve nakrmit 8) jinak ja jezdil s rapidem-motor fakan a karburator sem tam daval z renaulta fuego 2,0 a jelo to jak hovado,dokonce to sedlo i na prirubu, akorat spotreba byla okolo 12 litru,ale slo to tocit v pohode okolo 7000ot a to tam byla jen snizena hlava a ten karbec, a vlastne jeste setrvak a remenice, ale to ti kone neporida, to ti pomuze v rychlosti vytaceni motoru, ale zase ztratiz takovou tu pruznost a klidnej chod v nizkejch otackach
cabrio bukvice

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“