Teď si dovolím citovat Taboo. Lépe bych to stejně nenapsal.
Zatím jsem na autě udělal. (postupně budu dopisovat, jak budu vzpomínat)Mou zbraní výběru je 1991 Mitsubishi Eclipse GSX (AWD turbo), která je částí rodiny vozů, kterým se říká DSM, podle společnosti Diamond Star Motors, uzavřenou Chryslerem a Mitsubishi v 1989. Do té DSM rodiny spadají také Eagle Talon a Plymouth Laser, které jsou úplně stejná auta jako Mitsubishi Eclipse, jen s několika menšími kosmetickými rozdíly. Ačkoliv společnost Diamond Star Motors se rozpadla v 1995, Eclipse a Talony se vyráběly v DSM továrně Normal ve státě Illinois až do 1999 a jsou proto taky považovány za DSM vozy.
DSM auta - a zejména jejich turbo AWD verze - si za jejich 15 let existence vysloužily značný respekt v kruzích nelegálního silničního závodění, rally a závodech na okruzích, a jsou považovány za obávané konkurenty, kteří nemají problémy pokořit ani americké vozy s V8 motory jako třeba Chevy Corvette Z06, Camaro anebo Ford Mustang, japonské turbo vozy s větším obsahem motoru jako Toyota Supra, Nissan Skyline anebo Nissan 300ZX a taky evropská sportovní auta jako Porsche anebo Ferrari. DSM vozy prostě nemají žádné limitace a jsou schopné konkurovat úplně každému autu na ulici bez ohledu na cenovou třídu anebo velikost objemu motoru.
I přesto, že v tovární podobě turbo DSM vozy mají jen 200HP a dosáhnou jen 15ti anebo vysokých 14ti sekund v 1/4 míle, jejich motory reaguji velice příznivě na i ty základní úpravy a zvýšení výkonu o téměř 100 koní jen za investici $1000 není vyjímkou, ale spíše pravidlem. Jejich 2.0L motor s označením 4G63 byl vyvinut začátkem 80-tých let a je i do dneška považován za jeden s těch nejlepších a nejsilnějších motorů, které Japonsko kdy vyrobylo. I v úplné tovární podobě (= s těmi továrními písty, ojnicemi a klikovou hřídelí), je ten 4G63 motor schopen zvládnout přes 450HP a bez jakýchkoliv vnitřních úprav to dotáhl až do 10.5 v 1/4 mile. Ten nejsilnější 4G63 block - pořád ještě s tou tovární klikovou hřídelí (ale silnějšími písty a ojnicemi) - v současné době dosahuje 1100 HP. Ten samý 4G63 block se nachází i v japonských Galantech VR4, na jejichž platformě bylo pak vyvinuto Mitsubishi EVO a ty DSM vozy. Ten 4G63 motor se i nadále těší své slávě i v dnešním Mitsubishi EVO VIII.
Kompletně nový podvozek (Pružiny Tein + KYB tlumiče + vše co se dalo sehnat na podvozek - všemožné čepy, manžety, silentbloky..................) Orig. tam skoro nic už není
Walbro GSS 342 HP 255LPH
Nové silentbloky uchycení motoru dělané na zakázku
DSM 18G-6SL2 Turbo
Kabely ke svíčkám a svíčky NGK
BOV MkII Twin Port
MBC Bidrin
Rozpěra přední
Nový alternátor
Nový startér
Nová baterka
Budík tlaku turba AutoMeter
Apexi Safc Neo
EGT Prosport
AFR kit AEM
Nové přední blinkry
Nové přední poloosy
2x měněný převodový olej po 500km
Nový přední spoiler
Alu kola Speedline 18"
ForcedPerformance - Exhaust Manifold (Race) 4G63T
Forced Performance - Ölzulaufleitung Eclipse D20 (1G)
Forced Performance - Ölrücklaufleitung
Mitsubishi - Evo3 02 Housing
Slowboy - 4G63 6 Bolt Ölwanne (Turbo)
Kompletní repas převodovky. (všechny ložiska, gufera, synchrony)
ACT setrvák
Exedy spojka
70mm výfuk
........................
.......................
..........................