kupujem béčkovou vectru
kupujem béčkovou vectru
jelikos se mi nak financne zadarilo a ty vektry nejsou tak moc drahy uvazuju o koupi chtel sem sice astru ale vektra se mi libi vic
tak na co si mam dat pozor?? jaky sou dobry motory ??? atd....
tak na co si mam dat pozor?? jaky sou dobry motory ??? atd....
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
-
- Příspěvky: 2352
- Registrován: 15 bře 2004 14:59
- Kontaktovat uživatele:
meli jsme 1,6 16V a to bylo liny.
A pak jsme meli edici 100 s motorem 2,2 16V a to byla bomba, jen to zralo kolem 1Ol...
ale co se tyka problemu, tak s tim autem zadny nebyly, jediny co, tak napln do klimatizace a olej + filtry, nicmene to delas s kazdym autem...
takze na co si dat pozor nevim, byly bez problemu a meli jsme 3, pak tata presel pres Octavii na Volvo
A pak jsme meli edici 100 s motorem 2,2 16V a to byla bomba, jen to zralo kolem 1Ol...
ale co se tyka problemu, tak s tim autem zadny nebyly, jediny co, tak napln do klimatizace a olej + filtry, nicmene to delas s kazdym autem...
takze na co si dat pozor nevim, byly bez problemu a meli jsme 3, pak tata presel pres Octavii na Volvo
auto-mania.cz | SEAT-mania.cz | SEAT-klub.cz | SEAT-forum.cz | SEAT Shop
Re: kupujem béčkovou vectru
a v jaky cene by se mela pohybovat? Ja mam VB 1.8 16V a zere mi vosum litru. Takze sem s ni spokojenej
Re: kupujem béčkovou vectru
měl jsem vectru edici 100 , 1,6 16v , nejelo to špatně , málo to žralo , jen ty vectry trochu papaj olej , jebou se ty regulátory otáček , takže na volnoběh často nedrží točky . Jo a taky specialně 1,6 a myslím i 1,8 praskaj svody ...
Re: kupujem béčkovou vectru
tak nak odtech 50 az do tak nak 150 tisic na s bazuru pradav nekdo svetle modoru vektru za 50 mam duklou strechu(nekdo se po ni prosel) a vadu maa taky tukanec uz sem mu psal zatim neodpovedel ale hodne lidi na me at si to necham pritahnout z nemeckaPíček píše:a v jaky cene by se mela pohybovat? Ja mam VB 1.8 16V a zere mi vosum litru. Takze sem s ni spokojenej
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
Re: kupujem béčkovou vectru
na cars.cz se daj taky najit docela good kousky ja i kamos sme ji tam sehnali a ani jeden si neztezujem.
Opel Vectra 1.8 16v Raketa
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Pokud diesl volil bych novejsi 2.2DTi jede krasne a malo papa, jinak pak jeste 2.0Di 60Kw a 2.0Di 74Kw (chladic stalceneho vzuchu navic) a nevim no u te silnejsi verze se to sere a ta slabsi nejede spatne ale zadny drak to neni ale jezdi kolem 6l
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
od 1.7 TD ruce pryc orpavdu to by ses podelal z toho a navic to nejak valne nejede a je lepsi uz na novejsi ecotec motory opel od isuzu nebrat sralo se to dost, jinak 1.6 16V neni spatny motor na normalni jezdeni taky neni to brzda provozu a 1.8 16V jel jsme v tom v astre G combi a jede tu slusne ale tak pokud to chces na normlani jezdeni tak tech 10kw nevim jak bude znat ale spotrebu ma ta 1.8 vetsi asi o cca2litry myslim, takze nejaky extra rozsil neni spis zalezi na jaky kousek narazis
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
dobre dobre takze nafataka vubec
mam to na jezdeni kazdej den do skoly a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi
mam to na jezdeni kazdej den do skoly a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
Re: kupujem béčkovou vectru
naky rady ohledne motoru i tady najdes - http://www.astra-g.cz/forum/viewforum.php?f=1
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Jde ot o v jakym budou stavu jestli jsi z rpahy tak se muezem na enco mrknout ja jsem taky z prahy jinak vem si ze bazac to prodava za 48 za kolik to musel koupit aby na tom neco vydelal tak co to musi bej t za kepl, zalezi na tvem rozpoctu ale myslim ze 1.6 16V by byla dobra volba... píše:dobre dobre takze nafataka vubec
mam to na jezdeni kazdej den do skoly a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
-
- Příspěvky: 1629
- Registrován: 22 pro 2005 16:23
- Bydliště: rio
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupujem béčkovou vectru
B vectru sem měl...pěkný pohodlný auto rychlý..se spotřebou kolem 10 - 12 litrů po Praze...svižnou jízdou jinak ani nejezdím...odešla z baráku měla nalítáno 330.000 km a opravy byly malé za pár peněz...snad jen dodám že to byl steinmetz 2,5 V ostrá vačka a čip....v nejlepší výbavě...a hlavně po face lift
jojo sem z prahy tak jkasny no to musel bejt des noo ale stejnak bych se jel na ni nikdy podivat noo cas jeste nakej mam vubec na to nespechamBerry píše:Jde ot o v jakym budou stavu jestli jsi z rpahy tak se muezem na enco mrknout ja jsem taky z prahy jinak vem si ze bazac to prodava za 48 za kolik to musel koupit aby na tom neco vydelal tak co to musi bej t za kepl, zalezi na tvem rozpoctu ale myslim ze 1.6 16V by byla dobra volba... píše:dobre dobre takze nafataka vubec
mam to na jezdeni kazdej den do skoly a obcas nekam i dal jako treba nekam kousek zaprahu atd... myslim ze 1,6 16V by mohla stacit
ale koukal sem na bazary a AAA maj za 48 litru a nekdo ji prodava za 60litru jakto ze vtom je tak velkej cenovej rozdil?? vzdyt bazace co sem mel zkusenost byli vzdycky drasi
a ta 1,6 16V to je ta neslabsi verze nebo se delaj jeste slabsi???
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
1.6 je nejslabší,ale motor x16xel často rád papal olejíček a bylo s nim dost trápení.jako nejlepší se jeví kompromis s obsahem 1.8 a 2.0 Ecoteky s označenim x18xe a x20xe.
Jinak s x18xe najeto přes 300t kilometrů a pořád šlape.Spotřeba město 11,5,mimo město 7,5,kombinovaně 8.5/100.
Jinak s x18xe najeto přes 300t kilometrů a pořád šlape.Spotřeba město 11,5,mimo město 7,5,kombinovaně 8.5/100.
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Základem nabídky byl archaický čtyřválec o objemu 1 598 ccm, ze kterého poskytoval výkon 55 kW(75 k) při 5 200 ot./min. Největší točivý moment činil 128 Nm při 2 600 ot./min. Osmiventilový čtyřválec vychází z padesátikilowatové šestnáctistovky z konce šedesátých let. Na druhé straně měl vcelku nízko položené maximum točivého momentu, což přispívalo k úsporné důchodcovské jízdě. Jenže jezdit pomalu se spotřebou těsně pod osm není žádná sláva a proto tento jinak spolehlivý motor nedoporučujeme. Přidá-li se k tomuto motoru čtyřventilová technika, výkon stoupne na 74 kW (100 k) při 6 200 ot./min. Největší točivý moment činil 150 Nm při 3 200 ot./min. Spotřeba se decentně snížila, dynamika lehce zlepšila, přesto působí tento motor podobmě těžkopádně jako osmiventil.
Dalším v nabídce byl čtyřválec se čtyřventilovou technikou o objemu 1 799 ccm s výkonem 85 kW (115 k) při 5 400 ot./min, největší točivý moment činil 170 Nm při 3 600 ot./min. Ten už slibuje daleko lepší dynamiku, ale počítejte se spotřebou kolem devíti litrů na sto kilometrů. Jako první v řadě však nabízí dynamické svezení.
V nabídce Opelu nechybí ani dvoulitr o objemu 1998 ccm. Největší výkon činí 100 kW (136 k) při 5 600 ot./min. Největší točivý moment činí 188 Nm při 3 200 ot./min. Maximální rychlost činí 207 km/h a spotřebu lze stlačit pod 10 l/100 km. Dvoulitr patří ke svižným motorům a dá se s ním jezdit úsporně, ale i dynamicky. Patří k nejlepším v nabídce, i když k jeho častým problémům patří praskání těsnění pod hlavou válců při náročném využití.
Také Opel nezapomněl na v devadesátých letech oblíbený dvouapůllitrový šestiválec. Ten měl zdvihový objem 2 498 ccm a největší výkon 125 kW (170 k) při 5 800 ot./min. Největší točivý moment 230 Nm je posazen k 3 200 ot./min. Vcelku průměrné hodnoty jsou vyváženy plynulým zátahem od nejnižších zatáček a spotřebou kolem 12 l/100 km.
Dalším v nabídce byl čtyřválec se čtyřventilovou technikou o objemu 1 799 ccm s výkonem 85 kW (115 k) při 5 400 ot./min, největší točivý moment činil 170 Nm při 3 600 ot./min. Ten už slibuje daleko lepší dynamiku, ale počítejte se spotřebou kolem devíti litrů na sto kilometrů. Jako první v řadě však nabízí dynamické svezení.
V nabídce Opelu nechybí ani dvoulitr o objemu 1998 ccm. Největší výkon činí 100 kW (136 k) při 5 600 ot./min. Největší točivý moment činí 188 Nm při 3 200 ot./min. Maximální rychlost činí 207 km/h a spotřebu lze stlačit pod 10 l/100 km. Dvoulitr patří ke svižným motorům a dá se s ním jezdit úsporně, ale i dynamicky. Patří k nejlepším v nabídce, i když k jeho častým problémům patří praskání těsnění pod hlavou válců při náročném využití.
Také Opel nezapomněl na v devadesátých letech oblíbený dvouapůllitrový šestiválec. Ten měl zdvihový objem 2 498 ccm a největší výkon 125 kW (170 k) při 5 800 ot./min. Největší točivý moment 230 Nm je posazen k 3 200 ot./min. Vcelku průměrné hodnoty jsou vyváženy plynulým zátahem od nejnižších zatáček a spotřebou kolem 12 l/100 km.
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Po facelitu v roce 1999 se v nabídce objevil zbrusu nový zážehový čtyřválec o zdvihovém objemu 2 198 ccm s největším výkonem 108 kW (147 k) při 5 800 ot./min. Maximální točivý moment činí 203 Nm při 4 000 ot./min. Dvadvojka byla alternativou posazenou mezi dvoulitr a šestiválec, který nabízel dynamiku srovnatelnou se šestiválcem při kombinované spotřebě kolem 9 l/100 km. Tento motor je ale v českých autobazarech vzácností.
Od dubna 2001 byl v nabídce také modifikovaný šestiválec o objemu 2 597 ccm. Největší výkon 125 kW (170 k) při 5 800 ot./min. zůstal zachován, zvýšil se pouze maximální točivý moment na 250 Nm při 3 600 ot/min. Pravým důvodem modifikace nebyl ani tak točivý moment jako nutnost vyhovění přísnějším emisním normám.
Od dubna 2001 byl v nabídce také modifikovaný šestiválec o objemu 2 597 ccm. Největší výkon 125 kW (170 k) při 5 800 ot./min. zůstal zachován, zvýšil se pouze maximální točivý moment na 250 Nm při 3 600 ot/min. Pravým důvodem modifikace nebyl ani tak točivý moment jako nutnost vyhovění přísnějším emisním normám.
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... c.php?7725
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... .php?82514
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... .php?79181
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... .php?82514
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... .php?79181
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)