Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
mno většina profi ladičů co do toho dělaj se shodují na tom že je potřeba pořídit napřed monitoring ať je podle čeho ladit a koupit nějakou open jednotku rpo snadný přístup a větší možnosti v ladění...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
hmm tak za 155 000 mám nejneabušenějšího Vortecha na Z06 s + výkonem jako má celá CRX i s nejlepším turbem dohromady
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Přestavby N/A na turbo
a v ceně toho vortecha je i jednotka kompletní monitoring a ladič?MarauderZ28 píše:hmm tak za 155 000 mám nejneabušenějšího Vortecha na Z06 s + výkonem jako má celá CRX i s nejlepším turbem dohromady
ano když to nakoupím z usa jsem na 1/3ceny ale bavíme se o koupi v čr max z německa...
jinak skus počítat litrovej výkon motoru... např VTi má v serii 160koní tzn jako by corvetta měla 570koní v základu bez kompu nebo turba... Oturbení atmosféry sotjí stejně aŤ turbíš cokoliv... ceny se liší jedině počtem a velikosti turb a příslušenství... tzn oturbit 5.7 V8 bude drahší než 1.6 r4...
TO že jsi zaujatej proti hondařům neznamená že by jsi měl bejt zaujatej proti hondám... ByŤ již nějaký čas hondu nemám nedám na ty auta dopustit... Otec si na ně tak zvykl že si též jednu hondu koupil... má to 90koní není to raketa ale jezdí to spolehlivě s minimální ůdržbou minimální pojistkou a spotřebou tak nízkou že by se mu ani diessel nevyplatil...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Cau, mam dotaz :
mam nizkoobjemovej NA benzinovej motor.
obsah 1.4 presne motor 4EFE v toyota corolla
muj znamej mi ted nabizi turbo kit. ale pouze za 9 tisic.
je to mozny?
napadlo me ze tam bude jen turbo,svody trubky a to bude tak vsechno.rika ze se ECU ani nemusi upravovat..ze je to nastaveny na nizkej tlak. .a ze to tam proste jen nasroubuju a budu jezdit.ale zas mi tvrdi ze vykon z 88koni stoupne na 120 koni .. je to mozny?
mam nizkoobjemovej NA benzinovej motor.
obsah 1.4 presne motor 4EFE v toyota corolla
muj znamej mi ted nabizi turbo kit. ale pouze za 9 tisic.
je to mozny?
napadlo me ze tam bude jen turbo,svody trubky a to bude tak vsechno.rika ze se ECU ani nemusi upravovat..ze je to nastaveny na nizkej tlak. .a ze to tam proste jen nasroubuju a budu jezdit.ale zas mi tvrdi ze vykon z 88koni stoupne na 120 koni .. je to mozny?
Re: Přestavby N/A na turbo
taks timhle neporadim,nicmene by me to taky zajimalo jestli by se udelat turbokit z pouzitejch dilu z jinejch aut.. a az casem treba tam davat novejsi kvalitni dily?
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
tak ta cena je dosti podezřelá... jinak určitě je reálné aby při nízkém plnění dostačovala mapa seriové ECU ale já bych to nezkoušel bez datalogu určitě ne...
Lze vytvořit i "turbo kit" s dílů z jinejch aut to nejní problém... Horší je pak vše sladit... A doufat že to motor rozdejchá...
Lze vytvořit i "turbo kit" s dílů z jinejch aut to nejní problém... Horší je pak vše sladit... A doufat že to motor rozdejchá...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
hmm..to me vede k zamysleni to zkusit... no co..kdyztak odejde motor
takze ted potrebuju vedet par veci
1) mam doma turbo z nakyho dieslovyho seata...muzu to dat na benzinovej motor?
2)trubky si navarit doma muzu taky sam ne?
3) na co davat bacha u turba? z ceho natahnout olej?
4)kdyz budu pak chtit zvysit plnici tlak..treba koupim jiny turbo...tak jak pak upravit ECU aby to zvladala?
takze ted potrebuju vedet par veci
1) mam doma turbo z nakyho dieslovyho seata...muzu to dat na benzinovej motor?
2)trubky si navarit doma muzu taky sam ne?
3) na co davat bacha u turba? z ceho natahnout olej?
4)kdyz budu pak chtit zvysit plnici tlak..treba koupim jiny turbo...tak jak pak upravit ECU aby to zvladala?
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Re: Přestavby N/A na turbo
Mno dieselové turbo je nejméně vhodné... spíše se poohlédni po malém turbíčku z benzínu něco jak T2 ze silvie scoupe nebo malé ihi jako má uno.. Hlavně dej dostačující IC čím lépe ochladíš nasávanou směs tím více oddálíš detonace... jinak pokud použiješ seriovej actuátor je třeba snížit tlak... ůpravou actuátoru nebo natáhnout pružinu která bude actuátoru jakoby otvírat a pomocí budíku na tlak turba to nastavíš... tlač ze začátku 0.2 pak skus postupně přidávat tak na 0.4 víc nezkoušej jestli to vydrží tolik tak to bude zázrak víc už je tuty smrt... a nalej vysooktanovej benzín... Pokud to bude detonovat trochu můžeš upravit i předstih... Hodně by pomohlo zvýšit kompress... např vyhodit písty a trochu je ofrézovat...MiTMaN píše:hmm..to me vede k zamysleni to zkusit... no co..kdyztak odejde motor
takze ted potrebuju vedet par veci
1) mam doma turbo z nakyho dieslovyho seata...muzu to dat na benzinovej motor?
2)trubky si navarit doma muzu taky sam ne?
3) na co davat bacha u turba? z ceho natahnout olej?
4)kdyz budu pak chtit zvysit plnici tlak..treba koupim jiny turbo...tak jak pak upravit ECU aby to zvladala?
Co se přívodu oleje týče tuším že se dělají redukce pod filtr z výstupem a vstupem...
Pokud chceš větší tlak a upravit ECU , je třeba koupit programovatelnou ECU a nějaký monitoring jako je PLX apd... A pak to naladit...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
No tak hura do toho mam doma nastesti jeste jeden nahradni motor takze se toho moc nebojim uvidime.. co to udela osobne tomu skoro nerozumim..ale vezmu si sebou jeste mechanika to bude prdel jestli to bude jezdit
a diky moc za info kdyztak jeste napis na co si mam tak este davat bacha.. a co a kde at to neodpalim na prvni pokus
a diky moc za info kdyztak jeste napis na co si mam tak este davat bacha.. a co a kde at to neodpalim na prvni pokus
Toyota Corolla RR ... still in progress
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Powered by: 4A-GE 20V Silvertop
Re: Přestavby N/A na turbo
Hele, jen ze zvědavosti, jak je to s dodělávaným nízkotlakým přeplňováním u motorů, které nemají váhu vzduchu, ale MAP senzor? Jsou ty senzory stavěné i na přetlak, nebo měří jen podtlak? A pokud umí přetlak, co na to ECU? Předpokládám, že ta s tím asi s origo mapami moc počítat nebude, což? Dík.
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW
Počítám že člověk který to myslí s přeplňováním opravdu vážně tak nebude info čerpat zde, protože v tomto vlákně je dost nepřesností či dokonce nesmyslů.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
tak jak říkám motor je postavenej je tam snížená komprese asi z 10:1 na 8,3:1 turbo je taky po go mazání a to je vše vyřešený vstřiky jsem nechal stávajíci jenom zvedám tlak na liště ale nejspíš budu dávat jiný i ty IC a vedení vzduchu taky hotové jde o to že tam nechci foukat nějak moc nyní koukám po čidlech a koukák že ten MAP je jenom do 1 ATM čož bude asi problém proto scháním jiný.... ECU no snad to zkousne nevím kdo by se mi na ní kouknul páč jak řeknu Renault chytají se za hlavu. nejlepší by byla asi standalone jednotka... jinak auto je tomu přispůsobeno jak karoserie tak brzdy a podvozekelviiis píše:to že map rozliší neznaméná že jednotka pochopí...
koupit jinej map nějni problém ale bez jiné ecu se nepohenš... přesně jak píšeš origo jendotku ti nikdo neupraví...CHUD píše:tak jak říkám motor je postavenej je tam snížená komprese asi z 10:1 na 8,3:1 turbo je taky po go mazání a to je vše vyřešený vstřiky jsem nechal stávajíci jenom zvedám tlak na liště ale nejspíš budu dávat jiný i ty IC a vedení vzduchu taky hotové jde o to že tam nechci foukat nějak moc nyní koukám po čidlech a koukák že ten MAP je jenom do 1 ATM čož bude asi problém proto scháním jiný.... ECU no snad to zkousne nevím kdo by se mi na ní kouknul páč jak řeknu Renault chytají se za hlavu. nejlepší by byla asi standalone jednotka... jinak auto je tomu přispůsobeno jak karoserie tak brzdy a podvozekelviiis píše:to že map rozliší neznaméná že jednotka pochopí...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
sem koukal že se dají sehnat jiný epromky a přeletovat jí ale nevím....a zase dávat zbytečně prachy za to že to bude to samé.... kamárád si nechal upravit jednotku teď už nevím kde a že prej +17 koní a 24Nm a ve výsledku šlo o to že odstranili omezovač takže se suběktivně zdá že to jede líp ale opak je pravdou... a 14tyček v..... v ECU se moc nevyznám ale nešlo by udělat klon tý epromky a ten nějak poupravit???????
mno možná by to nějak šlo... jde o to že potřebuješ stále zbírat data s dattalogu a kdyby jsi měl furt přepisovat složitě epromku tak bys to dělal tak měsíc...CHUD píše:sem koukal že se dají sehnat jiný epromky a přeletovat jí ale nevím....a zase dávat zbytečně prachy za to že to bude to samé.... kamárád si nechal upravit jednotku teď už nevím kde a že prej +17 koní a 24Nm a ve výsledku šlo o to že odstranili omezovač takže se suběktivně zdá že to jede líp ale opak je pravdou... a 14tyček v..... v ECU se moc nevyznám ale nešlo by udělat klon tý epromky a ten nějak poupravit???????
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
MarauderZ28 píše:hmm tak za 155 000 mám nejneabušenějšího Vortecha na Z06 s + výkonem jako má celá CRX i s nejlepším turbem dohromady
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
ECU ti 2barovej MAP nepochopí.
rozsah hodnot z MAP je v rozmezí 0-5V tzn pro 1bar MAP se musí na těch 5V dostat tlak od 0 do 1bar (1bar = tlak kolem nás, tzn po 1bar se jedná o podtlak) a u 2bar MAP se ti musí vejít na rozsah 0-5V rozsah 0-2bar.
Takže tuto situaci musíš řešit jinak než jiným MAP.
rozsah hodnot z MAP je v rozmezí 0-5V tzn pro 1bar MAP se musí na těch 5V dostat tlak od 0 do 1bar (1bar = tlak kolem nás, tzn po 1bar se jedná o podtlak) a u 2bar MAP se ti musí vejít na rozsah 0-5V rozsah 0-2bar.
Takže tuto situaci musíš řešit jinak než jiným MAP.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
a jak bys na to šel? jj nad tím jdem přemíšlel takže vlastně pro 1 bar tam bude 2,5V tudíš jednotka vídí 0,5baru.....Fugo píše:ECU ti 2barovej MAP nepochopí.
rozsah hodnot z MAP je v rozmezí 0-5V tzn pro 1bar MAP se musí na těch 5V dostat tlak od 0 do 1bar (1bar = tlak kolem nás, tzn po 1bar se jedná o podtlak) a u 2bar MAP se ti musí vejít na rozsah 0-5V rozsah 0-2bar.
Takže tuto situaci musíš řešit jinak než jiným MAP.
založ si svoje téma a popiš co máš a co chceš dělat, at se v tom člověk může orientovat.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Pochopil jsem tedy správně, že když třeba na budíku auto tlačí 1,5 bar, pracuje tedy v přetlaku pouze 0,5 bar?Fugo píše:ECU ti 2barovej MAP nepochopí.
rozsah hodnot z MAP je v rozmezí 0-5V tzn pro 1bar MAP se musí na těch 5V dostat tlak od 0 do 1bar (1bar = tlak kolem nás, tzn po 1bar se jedná o podtlak) a u 2bar MAP se ti musí vejít na rozsah 0-5V rozsah 0-2bar.
Takže tuto situaci musíš řešit jinak než jiným MAP.
Myslím tedy u auta které má v serii turbo a orig budíky.
Re: Přestavby N/A na turbo
zalezi na budiku jak je udelanej a nakalibrovanej, pokud na budiku je nejakej zaporny tlak nula a maximum, tak nula = 1 bar resp. to je absolutni tlak,MAP je Mainfold Absolute Pressure tj kdyz je podtlak nula tak vidi 1 bar, kdyz je podtlak treba 0.3 baru, vidi 0.7 baru, kdyz turbo tlaci 1.5 baru nad atmosfericky tlak tak MAP vidi 2.5 baru
Re: Přestavby N/A na turbo
no asi je nejjednodusi vzit spravnej map, upravit jeho vystup tak aby daval napetovej signal v rozsahu toho puvodniho a pri zvednuti tlaku v sani nad 1 bar absolutne proste ten signal omezit, neco jako fcd a k tomu pouzit odpovidajici progresivni regulator tlaku paliva, nebo k tomu muzes treba udelat ze se Ti bude zapinat druha banka vstriku pri prekroceni urcityho tlaku
potom tu je jeste jedna vec, kterou vubec neuvazujes a to je predstih zapalovani
ja bych to ale udelal nejdriv tak ze bych si zjistitl na co a jak vubec reaguje ta ridici jednotka a pak by se mohlo ukazat ze treba neni moc vhodna na nejake vyturbeni
potom tu je jeste jedna vec, kterou vubec neuvazujes a to je predstih zapalovani
ja bych to ale udelal nejdriv tak ze bych si zjistitl na co a jak vubec reaguje ta ridici jednotka a pak by se mohlo ukazat ze treba neni moc vhodna na nejake vyturbeni
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 06 kvě 2008 23:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
uz do toho nekdo dal tech 15 000? to je fakt ranec penez
Nazdar !začni vydělávat na netu ještě dnes. Reálný výdělky jsou od 5 - 12 000 už po 2 měsícíh.Všechno info najdeš na www.easymoney.webnode.cz Tuningu zdar
Re: Přestavby N/A na turbo
myslíš 150000tis... mno řekl bych že když to s turbem myslíš vážně naliješ do toho i víc jen pořádná GO motoru s kovanýma střívkama vynde na tyhle prachy... ale pokud chceš přidat CRXku z těch 150ps na 200 tak to jde i levněji všechno záleží na tom co vše si zvládneš udělat sám a co koupíš jeté a za kolik... a jestli sáhneš na motor nebo ne... ale z vlastní skušenosti vím že je lepší udělat preventyvní GO zvláště když nevíš co s tím kdo dělal před tím... než dávat motor do kupi až klekne...MauriceMoss píše:uz do toho nekdo dal tech 15 000? to je fakt ranec penez
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Přestavby N/A na turbo
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:04, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.