motor 1,8 Turbo 20V

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
obadal.rada
Příspěvky: 56
Registrován: 18 dub 2007 12:31
Kontaktovat uživatele:

motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od obadal.rada »

co bych mohl upravit na tomhle motoru aby měl tak 250 koní??? cena tak do 50000

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od blázen »

záleží jestli to chceš upravit pořádně, nebo za pade ojebat na vnitřku
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..

MComb
Příspěvky: 2590
Registrován: 05 říj 2004 12:25

Příspěvek od MComb »

jagy píše:Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Proč Škoda? Ten motor se dával do Audi, VW, Seat...

Uživatelský avatar
matt
Příspěvky: 1931
Registrován: 17 črc 2007 15:20
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od matt »

MComb píše:
jagy píše:Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Proč Škoda? Ten motor se dával do Audi, VW, Seat...

ale myslel to asi jako nejbeznejsi benzinovi pohon coz u skody asi je.
ale i tak se na skoda forech schazi VW group
Dovoz aut ze zahraničí, Non-stop odtah, Kompletní péče o vozidlo (mytí, leštění, tepování, leštění světel), Zařízení STK, Diagnostika vozidel, Rychlé sjednání pojistky za fajn cenu, Servis.
Plzeň 775115675

Uživatelský avatar
Sweden
Příspěvky: 1048
Registrován: 24 srp 2006 16:50
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sweden »

matt píše:
MComb píše:
jagy píše:Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Proč Škoda? Ten motor se dával do Audi, VW, Seat...

ale myslel to asi jako nejbeznejsi benzinovi pohon coz u skody asi je.
ale i tak se na skoda forech schazi VW group
nejběžnější benzínový motor u Škodovek je 1.8 T 20V ? A kua, to mi teda něco uniklo :shock:
žádný tuninki, jen escort v sérii :D

chico
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2006 14:01
Bydliště: ...

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od chico »

obadal.rada: a myslis i na jine veci nez je vykon motoru? treba k tomu upravit brzdy, podvozek kastli???? myslim ze do tt se daval 1,8t co ma 225 koni tak porovnat co je jineho oproti tomu klasickemu a ten pak trochu priostrit ale myslim ze 50 ti stacit nebude

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Tak za 50tis. to kvalitně nelze provézt. Možná že na chvilku tam bude 250HP ale pak něco odejde :?:

Jinak co budeš potřebovat. Větší turbo, větší vstřiky,palivové čerpadlo, předělat výfukové potrubí, těsnění pod hlavou se možná brzo rozloučí, takže nové těsnění, takže i nové rozvody motoru, pak zjištíš, že spojka to nestíhá a budeš muset udělat upgrade. Budeš to muset celé naladit. Takže pořídit EGT a AFR čidlo a budíky a pokuď to sériová ECU povolí, tak upravit mapy, nebo si to nechat někde poladit (počítej tak min +- 20 000Kč). Nebo koupit např. Apexi, nebo plně programovatelnou ECU a zase poladit.

Pak zjistíš, že nestíhá podvozek, brzdy, poloosy. Že se přehřívá např. olej .........................................
Jo milión věcí okolo, na které přijdeš během této úpravy. :D Jinak se to v každém případě promítne na životnosti toho motoru. Ale to bych asi moc neřešil. Když odejde, není problém koupit nový a jet dál. :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
GTI16V
Příspěvky: 14
Registrován: 25 dub 2008 14:35
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od GTI16V »

...už to tady proběhlo. Častou úpravou a i nejdostupnější bývá turbo, svody, vstřiky, váha vzduchu, downpipe z 165kW TT a k tomu nechat udělat na míru mapy. Pak seš na těch 250 PS akorát. Vše kromě map není problém.
...a co se týče životnosti motoru a převodovky, tak tady bych se nebál. Samozřejmě při dodržení zákl. pravidel tohoto motoru . Samozřejmostí je oleják, větší cooler, větší chladič vody.... :wink:
G2 20VT
G2 VR6T project started....

NO SHINE JUST PERFORMANCE

obadal.rada
Příspěvky: 56
Registrován: 18 dub 2007 12:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obadal.rada »

pánové upravením brzd a podvozku jsem obeznámen to je 1000% věc s tím počítám, ale když větší turbo tak by měly být i kované písty

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

obadal.rada píše:pánové upravením brzd a podvozku jsem obeznámen to je 1000% věc s tím počítám, ale když větší turbo tak by měly být i kované písty
Tak jestli chceš měnit i písty za kované, tak to bych se rovnou podíval i na ojnice, kliku, kovové těsnění pod hlavu, arp šrouby........................ atd..

Pak ale nechápu těch 50tis rozpočet. :?: Za to koupíš maximálně kvalitní nové turbo + naladění motoru. A kde je zbytek. :wink:

Jestli chceš fakt udělat auto, které bude mít 250HP reálných se vším všudy(brzdy, podvozek, ...................) tak si připrav minimálně 200tis, protože je vidět, že sám si to asi neuděláš, takže nějaký servis to jistí. (dělám to tak taky, protože nemám čas, potřebné nářadí a ani zkušenosti) :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

písty, ojnice, spojka,těsnění pod hlavu a rozpočet máš fuk :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mashina »

blázen píše:písty, ojnice, spojka,těsnění pod hlavu a rozpočet máš fuk :roll:
pisty JE nebo CP za $550
ojnice Eagle Connecting Rods - FWD SR20 $324.95
spojka nejlepsi od ATC za $500
těsnění pod hlavu Cometic FWD SR20 Head Gasket 87.5mm - .040"MLS $72.95

to je 1500$ * 1.5kc = 22 500kc .. do padesati docela daleko:)
v pohode zbyde na vsechny loziska, ventily, stefty, srouby do hlavy. Samozrejmne ze u ruznych motoru to muze byt uplne jinak, ale blazen vi o cem mluvim

Pustil
Příspěvky: 1186
Registrován: 14 čer 2006 15:59
Bydliště: Mělník/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od Pustil »

mashina: Proč tam v těch názvech je SR20? Není to náhodou trochu jinej motor? Jo a taky do té ceny musíš započítat dopravu, namontování do auta atd.

Myslím že 50 tis. je nereálná cenovka a 150 asi taky sotva. Když se vše udělá pořádně tak bych se přikláněl k Andělovi a jeho odhadu kolem 200 tis.
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project

Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 294
Registrován: 05 led 2008 21:46
Bydliště: Frýdek-Místek,Baška,Hodoňovice,Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Nejak me tyhle upravy neberou si koupim rovnou auto s vykonem ktery chci a mam klid takhle je to jen paskvilovani a pokus o neco o nicem ... :P

mashina
Příspěvky: 46
Registrován: 27 lis 2005 14:50
Bydliště: cb
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od mashina »

fajn

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od blázen »

mashina:jo prve se to jeví vždycky levně..ale samotný motor bych viděl tak na 100-150tis.. ale je otázkou cena dílů pro škodovku
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

obadal.rada
Příspěvky: 56
Registrován: 18 dub 2007 12:31
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od obadal.rada »

no a když tam dám jen kované písty a ojnice tak to bude stejné jak se seriovýma?? jaký bude akorát rozdíl??

Pustil
Příspěvky: 1186
Registrován: 14 čer 2006 15:59
Bydliště: Mělník/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od Pustil »

Budou trochu lehčí a později když si s tím budeš hrát tak vydrží vyšší tlaky a další namáhání.

A poku se nepletu tak pokud je klikový ústrojí lehčí tak by ten motor mohl jít líp do otáček. Ale jestli kecám tak mně please někdo opravte.
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od blázen »

obadal.rada píše:no a když tam dám jen kované písty a ojnice tak to bude stejné jak se seriovýma?? jaký bude akorát rozdíl??
rozdíl bude v pevnosti, kované písty budou i odolnější proti případným detonacím při ladění.. dalším rozdílem bude hmotnost komponentů.. ale bez pořádne spojky a těsněního pod palicí dorvaného šteftama bych to už nikdy nedělal.. a bez změření kliky a výměny ložisek za nové taky ne.. a když to už je rozhozené tak bych nechal zabrousit ventily a vyměnil na nich gugera.. a přijednom bych zkontroloval olejovou pumpu a řešil to turbo a vstřiky pro ten výkon... a taky.... a to a tamto.. at to je pořádně připraveno
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

chico
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2006 14:01
Bydliště: ...

Re: motor 1,8 Turbo 20V

Příspěvek od chico »

obadal.rada píše:no a když tam dám jen kované písty a ojnice tak to bude stejné jak se seriovýma?? jaký bude akorát rozdíl??
tak ti clovece nevim jak chces ladit vykony kdyz ani nevis rozdily mezi obyc a kovanyma strevama :roll:

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Sežeň si motor z cupry R nebo TTčka co má v serii těch 225PS a trochu na něm zvyš tlak a máš to. Do lupa jsme ho sehnali za tu cenu, co jsi ochoten investovat.
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Nebo vstřiky z toho TTčka např, turbo garret T3, intercooler a supersprint lauf od svodů a ž dozadu.
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
DEJF
Příspěvky: 27
Registrován: 14 srp 2006 19:08
Bydliště: taková malá prdel kousek od Berouna

Příspěvek od DEJF »

Vasekk píše:Sežeň si motor z cupry R nebo TTčka co má v serii těch 225PS a trochu na něm zvyš tlak a máš to. Do lupa jsme ho sehnali za tu cenu, co jsi ochoten investovat.

přesně tak, motor TT nebo pozdní Cupra R. První měly 210PS

kazdopádně jiné je sání (optočené), turbo, vstřiky a pár drobností

náš RS nebo 150PS?
SEAT TOLEDO 1L1Z2 1.9 TDi PRODÁNO : (

k 01.02.08 najeto krásných 338 926 km

----------------------------------------------------

Honda Integra Type-R DC2 B18C6 : )

Uživatelský avatar
Stingr
Příspěvky: 156
Registrován: 07 pro 2005 17:22
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingr »


Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“