tvrdost podložek

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubajzsemily
Příspěvky: 929
Registrován: 30 pro 2006 23:05
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

tvrdost podložek

Příspěvek od kubajzsemily »

nevíte někdo kolik se pohybuje tvrdost duralovejch podložek? dik
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

naco potřebuješ tvrdost ?ta se da zjistit rokvelovo testovacim stroji (nevim jak to napsat)ale pokud je chceš pod kola tak vydržej hoooodne moc
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Ficek
Příspěvky: 94
Registrován: 13 led 2007 16:59
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ficek »

Rockwell je spíš už na kalený materiály.. na tohle bych možná vzal i vickerse, ale to je jedno. v tabulkach jsem trvdost nezjistl, asi to bude chtit použit pana gůgla, to ale zvladneš sám..

EDIT: našel jsem 22 - 80 HB , záleží na chemickym složení..

Uživatelský avatar
kubajzsemily
Příspěvky: 929
Registrován: 30 pro 2006 23:05
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajzsemily »

diky, už jsem zjistil to co potřebuju, ne sice tvrdost ale pevnost, ta u kupovanejch podložek je cca 240kg/cm ja jsem si nechal dural tzv. zlepšit a dostal jsem se na nakejch 400kg/cm, chtěl jsem to vědět abych měl jistotu že material z kterejch si podložky dělám, to vydrži
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek

Uživatelský avatar
Sails66
Příspěvky: 198
Registrován: 25 dub 2007 18:53
Bydliště: Zlín

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od Sails66 »

Myslím, že důzar bych kladl spíše na šrouby než na podložky.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

taky si myslim že ve šroubech to spiše leži napodložkach ažtak nezaleži
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

no doprdele ja jsem basnik
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kubajzsemily
Příspěvky: 929
Registrován: 30 pro 2006 23:05
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajzsemily »

štefty mam rozdělaný z 15230 a je zakalená na nákejch 95kg, a zavity budou valcovaný, snad to vydrží
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

no pokud to je zakaleny tak jedna dira a cvrnk a nejsou u techto šroubu nejde o tvrdost ale houževnatost
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

bežnej kolovej šroub je tušim 12,8 a v prumeru 12mm vidrži vic než si mysliš
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

jinak se mi nekde flaka osum šteftu cca 70mm dlouhych 12x1,5
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od Ivan »

Sails66 píše:Myslím, že důzar bych kladl spíše na šrouby než na podložky.
Přesně tak. Navíc nevím, proč to na auto vůbec dáváte. Není lepší si koupit kola s jiným ET?

Uživatelský avatar
PachezZ
Příspěvky: 438
Registrován: 09 črc 2006 14:14
Bydliště: České Velenice
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od PachezZ »

nekteri vyrobci delaji jen jedno ET a podlozky jsou primo od vyrobce...
TDi - Ten Dým Ignoruj
Ford Probe 2,5 24v rv.95

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Příspěvek od Breakthru »

no, moc zrovna o podložkách nevím resp. jejich technický specifikace, nikdy jsem je totiž nezamýšlel, ale vypadá to, že budou třeba, poněvadž plánuju na auto nižší podvozek a větší kola, tak potřeba budou.Nerad bych zakládal za čtvrt roku nový téma, tak , prosím, k týhle problematice, jako použití materiálu, výrobce, cenu a na co si dát bacha atd., něco přibližte.Nejsem strojař, tak mě chápejte :lol: :wink:
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

tak podložky jsou všeobecne zakazany pokud je na stk uvidi nebo policajt na silnici tak ti to určo řeknou taky ale na druhou stranku jsem je mel original přidelany na ozet kolech a na mercedesu je mam taky a jsou origo od mercedesu jinak matroš dural jak je daš ocelovi tak je ucitiš velice nemilea ceny jsou ruzne podle tlouštky
videl jsem i z pertinaxu ale dle mich dojmu je kolo pak izolovane od kotouče a ty se pak budou vic hřat ale to je ma domnenka
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

jinak dle meho nazoru pokud kola teprav budeš kupovat tak bych vybyral už s potřebnym ET kola vykouknou ven a nepotřebuješ podložky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Příspěvek od Breakthru »

právěže mám v plánu na to auto už jedny kola, tak proto mě jde o ty podložky.Změnu kol s jiným ET bych nějak přežil :D .Vím, že na autě nemaj bejt, taky jsme o nich nikdy neuvažoval, až teď, takže v tomhle zas tak nejsu zběhlej.Zas jak říkáš, lepší budou ty duralový, už kvůli namáhání dílů , protože celkově je to jen přidání závaží.Právěže to plánuju na sierru zatím jen dopředu a jako jestli znáš přední nápravu ze sierry, tak se bojím, co to udělá.Už tak sama o sobě je dost namáhaný seriový ramena a stabilizátor.
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
kubajzsemily
Příspěvky: 929
Registrován: 30 pro 2006 23:05
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kubajzsemily »

kozorozecek píše:bežnej kolovej šroub je tušim 12,8 a v prumeru 12mm vidrži vic než si mysliš
čoveče tak mě tak napadá, co kdybych použil na štěfty imbusi s tim to pevnostnim označenim, bude stačit proti ,,vytržení" pruměr hlavy?............zatim všem moc dik
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

no to se tak nejak bežne dela z imbusu ale bud musis koupit s jemnym zavitem nebo koupit s dlouhym dřikem a vytočit tam jemnej zavit
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
kubajzsemily
Příspěvky: 929
Registrován: 30 pro 2006 23:05
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kubajzsemily »

kozorozecek píše:no to se tak nejak bežne dela z imbusu ale bud musis koupit s jemnym zavitem nebo koupit s dlouhym dřikem a vytočit tam jemnej zavit
..................tak jsem se dneska v praci informoval na ten matroš z čeho jsem začal dělat ty štefty a prej to není kalený ale dělali stim něco jinýho, prej to je hodně houževnatý tak to asi rysknu řikali mě to technologové, tak snad maj pravdu :?
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: tvrdost podložek

Příspěvek od kozorozecek »

no nevim no musis ty vedet ja bych vzal radši ty imbusy
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“