Live4Ride Syndicate

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
Sly
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Mimochodem, jeste jsem nejak neresil prodej sveho VW, tak kdyby mel nekdo zajem. Je to auto bez investic, najeto 95tis km. Cerstve po rozvodech. Cenovku bych videl kolem 160tis, pripadne navrhnete, kdyby mel nekdo zajem. V nejhorsim pripade to udam Ackam.
Live4Ride Syndicate

Viking

Příspěvek od Viking »

Nejsem žádný odborník na rady...nějaké auta jsem už měl, i BMW. Co se týče výkonu, tak mi čert bohatě stačil a kdybych nemusel, tak jsem ho neprodal. Je to fakt o tom, co člověk chce. Jestli sportovní svezení a nebo sporotvní svezení v extrému (rám, sedačky aj.) Já jsem zastánce toho druhého. Dle mého názoru je na turbo motoru více věcí, co se můžou posrat. M3 motor jede, jede a jede ale určitě jsi o nich něco četl, takže víš, že se o něho musí člověk hooodně dobře starat a když blbě při koupi trefíš, tak si rovnou můžeš koupit další M3 na ND. M3 je mazec jako prase (já vždy chtěl M3 E36 3,2), ale už to potřebuje jisté zkušenosti za volantem. Mé 318 IS na mokru bylo pěkně lítalo a co teprve 300 ps :oops: Asi bych napsal klukům na BMW forum(pokud jsi to už neudělal :wink: ) četl jsem tam nějaké názory že M3 E46 ano, ale bez SMG a jiné....

Nehledě na rok výroby jsou zajmavé třeba: Audi S2, Supra??

Sly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Extrem mi nevadi, nicmene uz nechci takovy, jakym byla crx. Hranice extremu, kterou jsem schopny jeste akceptovat je pro me Tomasova subarka. Zrejme by me vadila jen absence airbagu u ridice. Klec a vyhozene zadni sedacky (pokud t auto nejake mit bud) uz ne. Chci auto, ktere bude fungovat jak pri prilezitostnem svezeni na okruhu, sprintech, tak jako kazdodenni dopravovadlo do prace. Takze vyvazeni sport vs. bezne svezeni asi 70:30. Coz si myslim, ze splnuje seriova Z3 M/WRX.