Anděl's Mitsubishi Eclipse GSX + Talon turbo + Honda Magna
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Anděl
pěknej..taky po něm pokukuju..ale moc jich tu teda není
Re: Anděl
jagy píše:Peknej vetrnik. To se davalo do EVA?
ne tam se myslim davalo 16G BIGG
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anděl
Ten exh. housing je nejakej mrnavej ne? Jo a vypada ciste jak ty vietnamsky turba...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Já vím, že to není nic extra. On tento kit také vyšel na necelých 5tis Kč. Je jasné, že bych za 4-5krát tolik koupil něco, co uvádíš ty. To že je to vyráběný v Číně je snad jasné. Když bych to odnesl do sběrných surovin, možná bych dostal plnou cenu zpět. Jinak je tam tolik montážního materiálu (silikon spojky, spony atd.), že kdybych prodal jen to a IC za 2000Kč, tak jsem na svém a roury můžu použít do dílny ke kamnům.Taboo píše:Tohle mne opravdu rozesmalo... Co jsi to koupil ?
1. Ten intercooler je univerzalni produkt vyrabeny v Cine.
2. Ten intercooler je moc maly a dostatecny snad jen pro 400-500 HP.
3. Pokud nemas GT42R anebo T72 tak je ten 3" inlet/outlet naprosto neopodstatneny.
Naopak, to 3" potrubi ti pouze uskodi.
4. Delka toho potrubi toho povedeneho "kitu" je nejspis 2-3x delsi, nez skutecne potreba.
5. Kazdy, kdo vi, jak se na 1G DSM vede FMIC potrubi nad tim "kitem" jen nechapave zakrouti hlavou .
Ja se divim, ze jsi vubec nasel obrazek nekoho druheho, kdo by si neco podobneho dal na jeho DSM...
Pokud chces videt, jak se opravdu vede FMIC potrubi na 1G DSM, tady je priklad:
http://www.slowboyracing.com/estore/pro ... 122&page=1
Pratelska rada: Nic od nich nekupuj.
Kdyz uz citaci tak prosim bez obrazku, dekuji L.A.M.A.
Z Eclipse s turbem, které tam teď je (18G FP) stejně víc než 400HP nedostanu, takže to bude stačit. Těch 1000HP jsem uváděl jen pro srandu.
Člověk ještě koupí hodně a hodně věcí, které nebudou úplně nejlepší. Ale učený z nebe nespadl.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: Anděl
Já bral jen vanu a jeden závit příruby na olej k turbu byl, dodělej si sám. A to jsem si říkal, na vaně se nedá nic zk.rvit. Hlavně že tam bylo Made in Canadajagy píše:Taboo: Jaky problem je se Slowboyem? Ja od nich bral vacky a nejake dalsi veci a OK..
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Tak jsem nechal udělat díru a zavařit matici do svodů pro EGT čidlo. Svařovat se to muselo, protože tyto svody jsou ze slitiny niklu a chromu a jsou tedy tvrdé jako ďas a závit vytočit nešel.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Jasně že to nějak jde. Ale jde to blbě a svařovat se to prý dá lépe, takže to tak udělal.Taboo píše:Zajimave... Do tech svodu se daji vrtat diry, opracovat jejich priruby, daji se i svarovat...ale zavity do nich vytocit udajne nejde:Anděl píše:Tak jsem nechal udělat díru a zavařit matici do svodů pro EGT čidlo. Svařovat se to muselo, protože tyto svody jsou ze slitiny niklu a chromu a jsou tedy tvrdé jako ďas a závit vytočit nešel.
BTW, proc presne jsi umistil to EGT cidlo do stredu toho collectoru?
Do středu jsem ho umístil, abych věděl průměrnou teplotu ze všech válců. Kdybych to dal jen na jeden, tak měřím jen ten jeden. Je jasné, že ideálně by byl na každém válci, jako se to používá u letadel. (Teda aspoň jsem to někde četl)
Za další tudy prochází daleko více tepla(energie). takže logicky bude EGT sonda reagovat rychleji na změny. (moje teorie)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
u leteckejch motoru se EGT meri jen u proudaku...tam se pouziva tech sond vic po celym obvodu vystupni trysky kdyby nakej odesel tak aby tam byl druhej...jinak u pistaku se meri akorat teploty hlav...teda pokud si to pamatuju dobre
Naposledy upravil(a) hrnec09 dne 23 čer 2008 22:20, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra f 1.4 - prodano
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual
zajimavy a kam je tedy nejlepsi ho umistit? treba na V6 motoru, taky to budu za par mesicu resitTaboo píše:Tva "teorie" je VELICE spatna. Umisteni EGT cidla ve stredu collectoru svodu v zadnem pripade nemeri prumernou teplotu ve vsech valcich, ale pouze teplotu v collectoru, ktera je MNOHEM vyssi, nez teplota v kteremkoliv valci. "Logicky" zadna EGT sonda nereaguje rychleji na zmeny teploty se zvysujici se teplotou. Naopak, vykyvy teploty v collectoru svodu jsou percentualne o mnoho nizsi a casove mnohem obtizneji zachytitelne, nez vykyvy teplot v kteremkoliv valci. Jen pro zajimavost, EGT v collectoru svodu je vetsinou o 150-200*F vyssi, nez skutecna EGT ve valcich (kterou by jsi meril umistenim cidla nejake 2" od hlavy motoru), o jejiz znalost jsi se zcela zbytecne ochudil. Znalost teploty v collectoru svodu je ti naprosto k nicemu (pokud nemas obavy, ze by jsi ty svody roztavil).Anděl píše:Do středu jsem ho umístil, abych věděl průměrnou teplotu ze všech válců. Kdybych to dal jen na jeden, tak měřím jen ten jeden. Je jasné, že ideálně by byl na každém válci, jako se to používá u letadel. (Teda aspoň jsem to někde četl)
Za další tudy prochází daleko více tepla(energie). takže logicky bude EGT sonda reagovat rychleji na změny. (moje teorie)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
ja si myslim tesne za vejfuckovej ventil, u svicky ti to bude podle me merit spis teplotu horeni nez teplotu vejfukovejch plynu - muj nazorhrnec09 píše:ja bych rekl ze nej by bylo umistit teplotni sondu pod svicku u kazdyho valce...ma domenka
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
pardon..asi mas pravdu...ja nak zapomel ze jde o "EGT"NeviM píše:ja si myslim tesne za vejfuckovej ventil, u svicky ti to bude podle me merit spis teplotu horeni nez teplotu vejfukovejch plynu - muj nazorhrnec09 píše:ja bych rekl ze nej by bylo umistit teplotni sondu pod svicku u kazdyho valce...ma domenka
Opel Astra f 1.4 - prodano
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual
Jen taková otázka. Kde se tam ta vyšší teplota vezme. Není to jen tím, že člověk ve skutečnosti neměří maximální teplotu výfukových splodin, ale i pokles teploty mezi cykly.Taboo píše:Tva "teorie" je VELICE spatna. Umisteni EGT cidla ve stredu collectoru svodu v zadnem pripade nemeri prumernou teplotu ve vsech valcich, ale pouze teplotu v collectoru, ktera je MNOHEM vyssi, nez teplota v kteremkoliv valci. "Logicky" zadna EGT sonda nereaguje rychleji na zmeny teploty se zvysujici se teplotou. Naopak, vykyvy teploty v collectoru svodu jsou percentualne o mnoho nizsi a casove mnohem obtizneji zachytitelne, nez vykyvy teplot v kteremkoliv valci. Jen pro zajimavost, EGT v collectoru svodu je vetsinou o 150-200*F vyssi, nez skutecna EGT ve valcich (kterou by jsi meril umistenim cidla nejake 2" od hlavy motoru), o jejiz znalost jsi se zcela zbytecne ochudil. Znalost teploty v collectoru svodu je ti naprosto k nicemu (pokud nemas obavy, ze by jsi ty svody roztavil).Anděl píše:Do středu jsem ho umístil, abych věděl průměrnou teplotu ze všech válců. Kdybych to dal jen na jeden, tak měřím jen ten jeden. Je jasné, že ideálně by byl na každém válci, jako se to používá u letadel. (Teda aspoň jsem to někde četl)
Za další tudy prochází daleko více tepla(energie). takže logicky bude EGT sonda reagovat rychleji na změny. (moje teorie)
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw