Anděl's Mitsubishi Eclipse GSX + Talon turbo + Honda Magna

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Nové turbo 18G
Obrázek
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: Anděl

Příspěvek od jagy »

Peknej vetrnik. To se davalo do EVA?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Anděl

Příspěvek od blázen »

pěknej..taky po něm pokukuju..ale moc jich tu teda není
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Anděl

Příspěvek od Alik »

jagy píše:Peknej vetrnik. To se davalo do EVA?

ne tam se myslim davalo 16G BIGG 8)
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Anděl

Příspěvek od Zemi »

Ten exh. housing je nejakej mrnavej ne? Jo a vypada ciste jak ty vietnamsky turba... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
eLzyx
Příspěvky: 50
Registrován: 27 lis 2004 20:09
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eLzyx »

Mitsubishi turbínka ... hezká 8)
Taky jednu objednávám, protože zdechla(naštěstí ne mě) po 185 000km :cry:
Ještě, že to není nijak drahý
Minulost - Škoda 120L '88 - 55PS
Minulost - Opel Astra F '93 1,6L - 75PS
Současnost - Volvo C70 2,3T - více než 240PS
Budoucnost - určo něco od Volva, nebo možná od RR

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

m přijde celé turbo prtavé,ale může to dělat jen ta fotka
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Flinta
Příspěvky: 1975
Registrován: 21 kvě 2006 08:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flinta »

to dela ta fotka
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Tak dnes došel IC kit. Ty 3" vstupy jsou docela masakr. :D
Obrázek
Obrázek
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Anděl

Příspěvek od Zemi »

Stejne te zavrazdim. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Anděl

Příspěvek od Anděl »

Zemi píše:Stejne te zavrazdim. :lol:
A čím. :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Anděl

Příspěvek od Zemi »

Anděl píše:
Zemi píše:Stejne te zavrazdim. :lol:
A čím. :D
:?: :idea:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Tak jsem teď hledal, co jsem to koupil za hovado IC kit. :D Do 1000HP by to mělo stačit. :lol: :lol: :lol:

Takhle nějak by to mělo pásnout. :twisted:

Obrázek
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Tak došly svody. :D Ještě vymyslet kam dát EGT. :?
Obrázek
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:38, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Taboo píše:Tohle mne opravdu rozesmalo... :smich: :smich: :smich: Co jsi to koupil :shock: ?

1. Ten intercooler je univerzalni produkt vyrabeny v Cine.
2. Ten intercooler je moc maly a dostatecny snad jen pro 400-500 HP.
3. Pokud nemas GT42R anebo T72 tak je ten 3" inlet/outlet naprosto neopodstatneny.
Naopak, to 3" potrubi ti pouze uskodi.
4. Delka toho potrubi toho povedeneho "kitu" je nejspis 2-3x delsi, nez skutecne potreba.
5. Kazdy, kdo vi, jak se na 1G DSM vede FMIC potrubi nad tim "kitem" jen nechapave zakrouti hlavou :( :( :( .

Ja se divim, ze jsi vubec nasel obrazek nekoho druheho, kdo by si neco podobneho dal na jeho DSM... :lol:
Pokud chces videt, jak se opravdu vede FMIC potrubi na 1G DSM, tady je priklad:
http://www.slowboyracing.com/estore/pro ... 122&page=1
Pratelska rada: Nic od nich nekupuj.

Kdyz uz citaci tak prosim bez obrazku, dekuji L.A.M.A.
Já vím, že to není nic extra. On tento kit také vyšel na necelých 5tis Kč. Je jasné, že bych za 4-5krát tolik koupil něco, co uvádíš ty. To že je to vyráběný v Číně je snad jasné. Když bych to odnesl do sběrných surovin, možná bych dostal plnou cenu zpět. :lol: Jinak je tam tolik montážního materiálu (silikon spojky, spony atd.), že kdybych prodal jen to a IC za 2000Kč, tak jsem na svém a roury můžu použít do dílny ke kamnům.:lol:

Z Eclipse s turbem, které tam teď je (18G FP) stejně víc než 400HP nedostanu, takže to bude stačit. Těch 1000HP jsem uváděl jen pro srandu.

Člověk ještě koupí hodně a hodně věcí, které nebudou úplně nejlepší. Ale učený z nebe nespadl. :wink:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Re: Anděl

Příspěvek od jagy »

Taboo: Jaky problem je se Slowboyem? Ja od nich bral vacky a nejake dalsi veci a OK..

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Anděl

Příspěvek od Anděl »

jagy píše:Taboo: Jaky problem je se Slowboyem? Ja od nich bral vacky a nejake dalsi veci a OK..
Já bral jen vanu a jeden závit příruby na olej k turbu byl, dodělej si sám. :lol: A to jsem si říkal, na vaně se nedá nic zk.rvit. :lol: :lol: :lol: Hlavně že tam bylo Made in Canada
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Tak jsem nechal udělat díru a zavařit matici do svodů pro EGT čidlo. :D Svařovat se to muselo, protože tyto svody jsou ze slitiny niklu a chromu a jsou tedy tvrdé jako ďas a závit vytočit nešel. :roll:
Obrázek
Obrázek
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Taboo píše:
Anděl píše:Tak jsem nechal udělat díru a zavařit matici do svodů pro EGT čidlo. :D Svařovat se to muselo, protože tyto svody jsou ze slitiny niklu a chromu a jsou tedy tvrdé jako ďas a závit vytočit nešel. :roll:
Zajimave... Do tech svodu se daji vrtat diry, opracovat jejich priruby, daji se i svarovat...ale zavity do nich vytocit udajne nejde:

BTW, proc presne jsi umistil to EGT cidlo do stredu toho collectoru?
Jasně že to nějak jde. Ale jde to blbě a svařovat se to prý dá lépe, takže to tak udělal. :D

Do středu jsem ho umístil, abych věděl průměrnou teplotu ze všech válců. Kdybych to dal jen na jeden, tak měřím jen ten jeden. Je jasné, že ideálně by byl na každém válci, jako se to používá u letadel. (Teda aspoň jsem to někde četl)
Za další tudy prochází daleko více tepla(energie). takže logicky bude EGT sonda reagovat rychleji na změny. (moje teorie) :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
hrnec09
Příspěvky: 297
Registrován: 06 led 2007 17:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrnec09 »

u leteckejch motoru se EGT meri jen u proudaku...tam se pouziva tech sond vic po celym obvodu vystupni trysky kdyby nakej odesel tak aby tam byl druhej...jinak u pistaku se meri akorat teploty hlav...teda pokud si to pamatuju dobre :D
Naposledy upravil(a) hrnec09 dne 23 čer 2008 22:20, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra f 1.4 - prodano
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

Taboo píše:
Anděl píše:Do středu jsem ho umístil, abych věděl průměrnou teplotu ze všech válců. Kdybych to dal jen na jeden, tak měřím jen ten jeden. Je jasné, že ideálně by byl na každém válci, jako se to používá u letadel. (Teda aspoň jsem to někde četl)
Za další tudy prochází daleko více tepla(energie). takže logicky bude EGT sonda reagovat rychleji na změny. (moje teorie) :D
Tva "teorie" je VELICE spatna. Umisteni EGT cidla ve stredu collectoru svodu v zadnem pripade nemeri prumernou teplotu ve vsech valcich, ale pouze teplotu v collectoru, ktera je MNOHEM vyssi, nez teplota v kteremkoliv valci. "Logicky" zadna EGT sonda nereaguje rychleji na zmeny teploty se zvysujici se teplotou. Naopak, vykyvy teploty v collectoru svodu jsou percentualne o mnoho nizsi a casove mnohem obtizneji zachytitelne, nez vykyvy teplot v kteremkoliv valci. Jen pro zajimavost, EGT v collectoru svodu je vetsinou o 150-200*F vyssi, nez skutecna EGT ve valcich (kterou by jsi meril umistenim cidla nejake 2" od hlavy motoru), o jejiz znalost jsi se zcela zbytecne ochudil. Znalost teploty v collectoru svodu je ti naprosto k nicemu (pokud nemas obavy, ze by jsi ty svody roztavil). :wink:
zajimavy 8) a kam je tedy nejlepsi ho umistit? treba na V6 motoru, taky to budu za par mesicu resit :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
hrnec09
Příspěvky: 297
Registrován: 06 led 2007 17:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrnec09 »

ja bych rekl ze nej by bylo umistit teplotni sondu pod svicku u kazdyho valce...ma domenka
Opel Astra f 1.4 - prodano
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM »

hrnec09 píše:ja bych rekl ze nej by bylo umistit teplotni sondu pod svicku u kazdyho valce...ma domenka
ja si myslim tesne za vejfuckovej ventil, u svicky ti to bude podle me merit spis teplotu horeni nez teplotu vejfukovejch plynu - muj nazor :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
hrnec09
Příspěvky: 297
Registrován: 06 led 2007 17:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od hrnec09 »

NeviM píše:
hrnec09 píše:ja bych rekl ze nej by bylo umistit teplotni sondu pod svicku u kazdyho valce...ma domenka
ja si myslim tesne za vejfuckovej ventil, u svicky ti to bude podle me merit spis teplotu horeni nez teplotu vejfukovejch plynu - muj nazor :)
pardon..asi mas pravdu...ja nak zapomel ze jde o "EGT" :oops:
Opel Astra f 1.4 - prodano
BMW e46 Touring 320d - rozbito
Honda Accord 3.0 V6 - prodano
BMW e46 Touring 330d - aktual

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Taboo píše:
Anděl píše:Do středu jsem ho umístil, abych věděl průměrnou teplotu ze všech válců. Kdybych to dal jen na jeden, tak měřím jen ten jeden. Je jasné, že ideálně by byl na každém válci, jako se to používá u letadel. (Teda aspoň jsem to někde četl)
Za další tudy prochází daleko více tepla(energie). takže logicky bude EGT sonda reagovat rychleji na změny. (moje teorie) :D
Tva "teorie" je VELICE spatna. Umisteni EGT cidla ve stredu collectoru svodu v zadnem pripade nemeri prumernou teplotu ve vsech valcich, ale pouze teplotu v collectoru, ktera je MNOHEM vyssi, nez teplota v kteremkoliv valci. "Logicky" zadna EGT sonda nereaguje rychleji na zmeny teploty se zvysujici se teplotou. Naopak, vykyvy teploty v collectoru svodu jsou percentualne o mnoho nizsi a casove mnohem obtizneji zachytitelne, nez vykyvy teplot v kteremkoliv valci. Jen pro zajimavost, EGT v collectoru svodu je vetsinou o 150-200*F vyssi, nez skutecna EGT ve valcich (kterou by jsi meril umistenim cidla nejake 2" od hlavy motoru), o jejiz znalost jsi se zcela zbytecne ochudil. Znalost teploty v collectoru svodu je ti naprosto k nicemu (pokud nemas obavy, ze by jsi ty svody roztavil). :wink:
Jen taková otázka. Kde se tam ta vyšší teplota vezme. :?: Není to jen tím, že člověk ve skutečnosti neměří maximální teplotu výfukových splodin, ale i pokles teploty mezi cykly. :D
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Odpovědět

Zpět na „Projekty“