stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
zdravim, mam postaveny motor M50B25 vanos se spodkem z bezvanosu a turbe garrett T25 co se pouzivalo treba u saabu lancie a podobne... komprese je na 8:1 a tlak turba je predpokladany na 0.9bar... jedine co mi schazi je nastaveni korekci davek paliva, predstih a dalsi nezbytnosti... chci se zeptat co mi doporucite zda-li nejaky Apexi SAFC 2 neo nebo neco podobneho a potom kde sehnat jaky dataloger pro nastaveni... na tyhle veci s elektrikou jsem opravdu lama pouzil jsem funkci hledat ale vsude jen velmi zmatene informace a hadky jestli to nebo ono a podobne... potreboval bych prosim jenom ucelene informace... jak rikam motor je po mechanicke strance kompletne hotov a zbyva mi jenom ta el. popripade muzu se pokusit poradit pri prestavbe motoru z BMW na turbo ... diky za pouzitelne odpovedi:-)
porsche 944
25 -30tis kompletní implementace a naladení plneprogramovatelné ECU + dve mapy od profíku - ideální řešení
SAFC ti nic nevyřeší pokud nenastavíš "základ" - takže pokud si s tím neporadí seriová ecu bude muset pryč a stejne te ceká standalone...
SAFC ti nic nevyřeší pokud nenastavíš "základ" - takže pokud si s tím neporadí seriová ecu bude muset pryč a stejne te ceká standalone...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Promiň ale tvoje odpovědi od doby co jsi se dal na podnikání v oboru jsou takové divné, záhadné až nic neříkající.Idaho píše: SAFC ti nic nevyřeší pokud nenastavíš "základ" - takže pokud si s tím neporadí seriová ecu bude muset pryč a stejne te ceká standalone...
Já bych si k tomu dovolil říci že s Apexi se dá bez problému jezdit, není problém ho nastavit samozřejmě je třeba WB lambda a EGT, což koupíš např zde www.lm1.de a EGT budík s čidlem třeba na www.teveso.cz
Pokud chceš i hýbat předstihem tak jako piggi použij FTC-1 který umí jak A/F tak předstih. Nezapomeň taky vyměnit vstřiky tak aby byly na požadovaný výkon, spočítáš je zde http://www.rceng.com/technical.aspx
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
Bohužel musím s tebou souhlast, od te doby co mám koníčka kterému se venuji na 100% a po tom co jsme o podpbných vecech napsal litanie textu nejen zde ale i najiných forech mne už nebaví se neustále opakovat pro lidi co jsou líní používat google nebo funkci search. Odpoved jsme voli zámerne tak , že jsem mu dal dost klíču k tomu aby vedel co hledat.
Jinak muj osobní názro ( a zatím mi ho nikdo nepotvdril ) je že pro pořádné odlazení NA vozu, který je dodatečne přeplnován ti SAFC ho pomuže tak leda rozhýbat ale nejakých extra dobrých výsledku s tím nedosáhneš, je to čiste polovičatá práce, se kterou bych se nepsokojil ale to je každého věc jak k tomu přistupuje.
Veta kterou cituješ je tou costací vytržená z kontextu - pokud si přectes vety obe a zamylsíš se ad cenou obojího řešení tak ti snad dojde že aby človek který o tom nic neví ( a je neschopný si dané info najít ) pochopil že cesta standalone je pro nej mnohem výhodnější a to jak časove tak finančne, nemluve o konečném výsledku.
Pokud bude mít zájem tak s emuze na tu standalone mne přímo zeptata ale své zdroje zde bohužel prozrazovat nebudu dokud nemám jisté zastoupení o kterém se práve jedná.
Jinak muj osobní názro ( a zatím mi ho nikdo nepotvdril ) je že pro pořádné odlazení NA vozu, který je dodatečne přeplnován ti SAFC ho pomuže tak leda rozhýbat ale nejakých extra dobrých výsledku s tím nedosáhneš, je to čiste polovičatá práce, se kterou bych se nepsokojil ale to je každého věc jak k tomu přistupuje.
Veta kterou cituješ je tou costací vytržená z kontextu - pokud si přectes vety obe a zamylsíš se ad cenou obojího řešení tak ti snad dojde že aby človek který o tom nic neví ( a je neschopný si dané info najít ) pochopil že cesta standalone je pro nej mnohem výhodnější a to jak časove tak finančne, nemluve o konečném výsledku.
Pokud bude mít zájem tak s emuze na tu standalone mne přímo zeptata ale své zdroje zde bohužel prozrazovat nebudu dokud nemám jisté zastoupení o kterém se práve jedná.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Já tedy nevím kdo by mě profi naladil standalone za 25-30 tis kč, když jen pronájem brzdy s road testem na mendelsově (či jak se jmenuje) univerzitě v Brně vyjde na cca 25 tis kč bez DPH na den.
Zde se prosím rozepiš, kdo ,kde,jak, co používá na měření, jak dlouho to trvá atd... a piš v klídku ať nemusím přemýšlet jak popřehazovat písmenka .
A to tam ještě není zmínka o ceně samotné standalone ECU, myslím že na TF by se neobracel člověk který z toho chce maximum protože takový člověk má možnost si na 2.5 BMW koupit kompltení turbokit včetně odladěné ECU.
S tím že se s piggi nedá z motoru vyždímat max. souhlasím, ale jistě se s nimi dá dosáhnout uspokojivých výsledků.
Zde se prosím rozepiš, kdo ,kde,jak, co používá na měření, jak dlouho to trvá atd... a piš v klídku ať nemusím přemýšlet jak popřehazovat písmenka .
A to tam ještě není zmínka o ceně samotné standalone ECU, myslím že na TF by se neobracel člověk který z toho chce maximum protože takový člověk má možnost si na 2.5 BMW koupit kompltení turbokit včetně odladěné ECU.
S tím že se s piggi nedá z motoru vyždímat max. souhlasím, ale jistě se s nimi dá dosáhnout uspokojivých výsledků.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
ja znam jednoho kterej jen se safc+ apexi itc nameril asi 460whpIdaho píše:Jinak muj osobní názro ( a zatím mi ho nikdo nepotvdril ) je že pro pořádné odlazení NA vozu, který je dodatečne přeplnován ti SAFC ho pomuže tak leda rozhýbat ale nejakých extra dobrých výsledku s tím nedosáhneš, je to čiste polovičatá práce, se kterou bych se nepsokojil ale to je každého věc jak k tomu přistupuje.
a co greddy rebic? výhoda je že dokud netlačí tak se nic neděje a pak začnou tlačit další vstřiky... nevýhoda je že se musí dodělat další vstřiky... ale takhle bys musel cpát větší tak je to asi jedno...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ahoj, co se tyce vstriku tam mam z audi RS2 300cc Smile mzslim ze o proti zakladu kterej je tusim 160cc je to markantni rozdil... jinak Fugo diky moc za odpoved... presne tohle jsem potreboval....
jinak pro Idaho: nejsem linej hledat ale bohuzel osobne nehoduju AJ ani NJ natolik abych si dokazal prelozit zkusenosti clenu cizich for kterych je mraky.... a na CS forech jsou jen hadky lidi co se neumi dohodnout...
jinak pro Idaho: nejsem linej hledat ale bohuzel osobne nehoduju AJ ani NJ natolik abych si dokazal prelozit zkusenosti clenu cizich for kterych je mraky.... a na CS forech jsou jen hadky lidi co se neumi dohodnout...
porsche 944
tak dle vstřiků bys mohl být na 300PS, teoreticky.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 09:57, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
fiat12PMR píše:zdravim, mam postaveny motor M50B25 vanos se spodkem z bezvanosu a turbe garrett T25 co se pouzivalo treba u saabu lancie a podobne... komprese je na 8:1 a tlak turba je predpokladany na 0.9bar... jedine co mi schazi je nastaveni korekci davek paliva, predstih a dalsi nezbytnosti... chci se zeptat co mi doporucite zda-li nejaky Apexi SAFC 2 neo nebo neco podobneho a potom kde sehnat jaky dataloger pro nastaveni... na tyhle veci s elektrikou jsem opravdu lama pouzil jsem funkci hledat ale vsude jen velmi zmatene informace a hadky jestli to nebo ono a podobne... potreboval bych prosim jenom ucelene informace... jak rikam motor je po mechanicke strance kompletne hotov a zbyva mi jenom ta el. popripade muzu se pokusit poradit pri prestavbe motoru z BMW na turbo ... diky za pouzitelne odpovedi:-)
Mám na prodej AEM EMS (1621U). Je to sice plug and play na RB26, ale určitě by se to dalo předrátovat. Je to i s wideband O2
cena 20tisíc. Kdybys měl zájem, tak radši nejdřív projeď tohle forum pro víc info. Hlevně si ověř jestli bude bez problémů pracovat s BMW jednotkou pro zapalování a jak je to s BMW CAS sensorem.
http://forum.aempower.com/forum/index.php
Naposledy upravil(a) barbucha dne 18 črc 2008 07:14, celkem upraveno 1 x.
v nedeli nebo pondelí budu mluvit s kolegou co tohle zaizuje ( je ot jeho kseft ) tak ti dám info do SZ. Každopádne je to česká firma, která má vlatsní zázemí. Ecu je jeich vlastní konstrukce a udajne vlastní i nekolik patentu v tomto smeru. Obrátili jsme se na ne na doporučení ing.Martinovského ( nyější šéf mechanik mladého Vojtěcha peugeot wrc ) a nekolika dalších jezdců, kteří na ni práve pěli chválu. Bohužel nejsme elektrotechnik a z hlediska toho džobu se ke mě dostali jen marketingové informace, nemohu ti dát nejaké hlubší info o zázemí firmy, dokud neprobehne návšteva a skolení ( zatím jsme ve stadiu domlouvání obch. jednání o zastoupení ). Jinak co jsem se bavili tak postup je následující - přijedeš s vozem na prohlídku a potm ve stanovenou dobu vuz přistavíš. POkud nejsou extra komplikace ( spatne sehnatelné konektory ke svazku atd ) tak je vuz připraven k předání cca za 5-8 pracovních dní. Předání rpobíhá tak že na brzde ti odbrzdí auto se seriovou ECU potom vymení za tu jejich a odbrzdí znovu. potom je možnost testovacích jízd na okruhu. Před odjezdem s vozem se rozhodneš zda jsi spokojen a ECU si necháš nebo zda chceš vrátit puvodní. Pro ne je to tak jako tak pluis, prootže zísávájí schémata atd pro výrobu kabeláží na ruzné vozy a navíc tvrdí že zatím nidko po testu neřekl že ji nebere. Cena z akomplet implementaci atd je 30tis -35tis na svých stránkách uvádejí 25tis ( na to sem přišel krátce před psaním toho přechozího přízpevku ) ale to s nimi budu probírat.Fugo píše:Já tedy nevím kdo by mě profi naladil standalone za 25-30 tis kč, když jen pronájem brzdy s road testem na mendelsově (či jak se jmenuje) univerzitě v Brně vyjde na cca 25 tis kč bez DPH na den.
Zde se prosím rozepiš, kdo ,kde,jak, co používá na měření, jak dlouho to trvá atd... a piš v klídku ať nemusím přemýšlet jak popřehazovat písmenka .
A to tam ještě není zmínka o ceně samotné standalone ECU, myslím že na TF by se neobracel člověk který z toho chce maximum protože takový člověk má možnost si na 2.5 BMW koupit kompltení turbokit včetně odladěné ECU.
S tím že se s piggi nedá z motoru vyždímat max. souhlasím, ale jistě se s nimi dá dosáhnout uspokojivých výsledků.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Takze jestli tomu rozumim dobre tak je nejlepsi auto natahnout na platak a odvezt nekam do renomovane firmy at se staraji jo??? je to sice naprosto fajn v ohledu ze vyplaznu prachy a budu mit perfektne nastavenej motor ale taky bych rad vedel co v aute mam a jak to funguje... ale diky za rady zatim to jeste nejak zvazim (mam tedy koupit alespon nejaky EGT snimac s budikem nebo to je zbytecnost???)
porsche 944
Re: stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
zbytečnostr to není. jinak tahle firma nabízí práve v rímci toho uvedení do provozu nekolikahdinové školení oheldne nastavování aupravy techmap ( v cene je SW a konekor k PC ). Na druhou stranu je pravda že pokud nevíš nic tak ti asi ani to nekolikahodinové skolení nepomuže .
podle toho co zatím přislo mailem tak ja to docela zajímavá vec ( a vetšina majitelu si korekce delá sama na základe te primární mapy ).
podle toho co zatím přislo mailem tak ja to docela zajímavá vec ( a vetšina majitelu si korekce delá sama na základe te primární mapy ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
aby to nebylo špatně chápáno tak egt jsem myslel jako kontrolu.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
no ja som to tak aj pochopil, preto som to napisal. egt pouzit ako kontrolu (pocas ladenia) coho?
priklad: EGT ukazuje 800C. co to znamena, co ti to povie? na prvy pohlad to vyzera ze vsetko je OK a nehrozi poskodenie motora nadmernou teplotou. V skutocnosti mozu v spalovacom prietore prebiehat tazke detonacie a tuner s kludom motor znici, napriek tomu ze EGT je OK.
EGT sa ako kontrolny parameter pri ladeni asi (alebo len velmi obmedzene)pouzit neda. Jeho vyuzitie by som videl az nasledne po kompletnom naladeni ako cisto INFORMACNU (nie kontrolnu) zalezitost, napr. na overenie ci nie je prekrocena bezpecna teplota pre ventily ci turbinu.
Netreba zabudat ze EGT je teplota vyfukovych plynov a nie teplota vo valci a to je dost velky rozdiel a zaroven to ze EGT je najvyssia pri stochiometrickom AFR, pri pohybe na obe strany sa znizuje. To iste plati pre predzapal, pri prilis velkom predzapale sa EGT znizuje (ale riziko detonacii naopak stupa), rovnako sa EGT znizuje pri detonacnom spalovani.
Pouzitie EGT na kontrolu je velmi komplikovane a potencionalne nebezpecne, hlavne ak sa jedna o kontrolu pocas ladenia. Nevravim ze EGT nema vyuzitie, ale je to skor v oblasti kde motory pracuju dlhodobo na rovnakych otackach (lode, lietadla) kde sa EGT pouziva ako parameter na nastavenie AFR pre cestovnu rychlost za ucelom najlepsej ucinnosti motora (zmes sa nastavuje tak, aby bola EGT na maxime, chudobnejsia aj bohatsia zmes oproti stochio AFR znamena pokles EGT).
Povedal by som ze v pripade ladenia EGT uplne nahradi knock snimac.
Napada ma asi jedine pouzitie EGT v ladeni, ak sa pocas vzrastu zataze motora zmeni stupajuci trend EGT od urciteho bodu na klesajuci, moze to signalizovat detonacne spalovanie, ale aj nemusi. knock senzor to povie jasne.
Ale zase musim povedat, za napriek vsetkemu ma EGT aj vo svojom aute, akurat som behom casu pochopil ze to bola zrejme zbytocna investicia:)
priklad: EGT ukazuje 800C. co to znamena, co ti to povie? na prvy pohlad to vyzera ze vsetko je OK a nehrozi poskodenie motora nadmernou teplotou. V skutocnosti mozu v spalovacom prietore prebiehat tazke detonacie a tuner s kludom motor znici, napriek tomu ze EGT je OK.
EGT sa ako kontrolny parameter pri ladeni asi (alebo len velmi obmedzene)pouzit neda. Jeho vyuzitie by som videl az nasledne po kompletnom naladeni ako cisto INFORMACNU (nie kontrolnu) zalezitost, napr. na overenie ci nie je prekrocena bezpecna teplota pre ventily ci turbinu.
Netreba zabudat ze EGT je teplota vyfukovych plynov a nie teplota vo valci a to je dost velky rozdiel a zaroven to ze EGT je najvyssia pri stochiometrickom AFR, pri pohybe na obe strany sa znizuje. To iste plati pre predzapal, pri prilis velkom predzapale sa EGT znizuje (ale riziko detonacii naopak stupa), rovnako sa EGT znizuje pri detonacnom spalovani.
Pouzitie EGT na kontrolu je velmi komplikovane a potencionalne nebezpecne, hlavne ak sa jedna o kontrolu pocas ladenia. Nevravim ze EGT nema vyuzitie, ale je to skor v oblasti kde motory pracuju dlhodobo na rovnakych otackach (lode, lietadla) kde sa EGT pouziva ako parameter na nastavenie AFR pre cestovnu rychlost za ucelom najlepsej ucinnosti motora (zmes sa nastavuje tak, aby bola EGT na maxime, chudobnejsia aj bohatsia zmes oproti stochio AFR znamena pokles EGT).
Povedal by som ze v pripade ladenia EGT uplne nahradi knock snimac.
Napada ma asi jedine pouzitie EGT v ladeni, ak sa pocas vzrastu zataze motora zmeni stupajuci trend EGT od urciteho bodu na klesajuci, moze to signalizovat detonacne spalovanie, ale aj nemusi. knock senzor to povie jasne.
Ale zase musim povedat, za napriek vsetkemu ma EGT aj vo svojom aute, akurat som behom casu pochopil ze to bola zrejme zbytocna investicia:)
Omlouvám se tedy za dezinformaci, ale vycházel jsem z toho co jsem zjistil tenkrát před lety když jsem stavěl moje bmw a prostě jsem egt pořídil a to i přesto že jsem musel rozebrat docela dost věcí( což se mě ale kurva nechtělo), ale zas na druhou stranu jsem za něj rád, prostě jsem se při "ladění" držel toho co mě řekl Taboo ohledně detonací a ty jsem hlídal pomocí elektronického equalizeru, dále jsem pomalu stahoval A/F a k tomu hlídal hodnotu egt jak mě radil karel (leon4x4).
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Taboo píše:Ja mam EGT budik take - protoze jsem potreboval nejak vyuzit jednu zbylou diru na palubni desce po odstraneni klimatizace a topeni. V soucasnosti ho mam sice jen pro dekoraci a zapojeny jen na osvetleni, ale kdysi byl dokonce i zapojeny na ultra-rychle cidlo...
rozumim.... takze EGT cidlo s budikem kupovat nebudu a radsi za to koupim novou kulisu na tyc razeni zkusim tedy najit nekolik renomovanych firem v CR a optat se co tedy poridit jestli nekoho z vas nejaka firma napada tak bych byl vdecny za link... predem diky za pomoc opravdu nechci oddelat motor na kterem je tolik prace (penize nevyjmaje)...
porsche 944
Taboo my jsme ale v ČR takže zde žádná taková firma se zkušenostmi není a ti co si na to hrají tak jdou jen po penězích, takže člověku nezbývá nic jiného než se obrátit do zahraničí nebo tvořit sám.Taboo píše: Co se tyka te konzultace s profesionalni ladici firmou (samozrejme nejlepe ktera se specializuje v BMW a ma s jejich preplnovanim a lazenim patricne zkusenosti), dosahnes tim dvou veci: doporuceni optimalniho vybaveni pro tvou aplikaci a s nejvetsi pravdepodobnosti ti to take usetri dost penez a soucasne take prinese nejlepsi vysledky. Vetsina cestnych profesionalnich tuneru, kterym nejde pouze o vydelek.....
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Re: stavba BMW 325i TURBO - rada s nastavenim ECU
Nejsem si jisty jestli u nas vubec nejaka profesionalni ladici firma existuje, prijde mi ze u nas sou pouze lide, kteri se mozna nekdy profesionaly stanou.
To co delaji je vetsinou vysledkem ze se nekomu v zahranici koukali pod ruce, zalezi take jak dobre a jak dlouho a jak dokazou ty okoukane veci interpretovat. Unas se tuningove ci motorsport firmy zabyvaji hlavne poskladani dilu ruznych znacek, a potom se leckdy divi co jim z toho vypadne ci na co se jejich kreace rozpadnou. a vetsina uprav i oprav se deje metodou pokus-omyl se zcela zrejmym opovrzenim vuci technologickym postupum i zdravemu rozumu.
To co delaji je vetsinou vysledkem ze se nekomu v zahranici koukali pod ruce, zalezi take jak dobre a jak dlouho a jak dokazou ty okoukane veci interpretovat. Unas se tuningove ci motorsport firmy zabyvaji hlavne poskladani dilu ruznych znacek, a potom se leckdy divi co jim z toho vypadne ci na co se jejich kreace rozpadnou. a vetsina uprav i oprav se deje metodou pokus-omyl se zcela zrejmym opovrzenim vuci technologickym postupum i zdravemu rozumu.
Jak již bylo zmíněo v ČR žádná firma není.. jsou tzu pouze zaříkávači koní kteří ti napojí jednotku na pc prodlouží ti otáčky (posunou fuel cut) a něco udělají z mapama ale bez jakého koliv monitoringu prostě od oka... je tu pouze pár nadšenců kteří dělají ůpravi ecu jako je např EVO400 ale pokud vím spíše se specializuje na jp vozi ale zeptat se ho můžeš... dále je tu raddy ale též bych řekl že dělá jen jp respektive nissany... co se bmw týče asi bych sáhl bo němcích a nebo tam dej rovnou motor z nissanu ze supry nebo tak...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
aha.... asi to vypada tak ze do BMW strcim serii M50B25vanos a budu cekat az v CR bude nekdo kdo mi pomuze odladit preplnovanej motor...
jenom jeste otazka .... mezi vama nejni nekdo kdo stavel "foukanej motor" z BMW N/A a vedel by jak na ty mapy a podobne??? a byl ochoten mi s tim pomoci???
jenom jeste otazka .... mezi vama nejni nekdo kdo stavel "foukanej motor" z BMW N/A a vedel by jak na ty mapy a podobne??? a byl ochoten mi s tim pomoci???
porsche 944
já dělal moje bmw, potom na e30.cz odram_m měl taky něco s turbem a taky Gerox z 200sx.cz něco měl. Ale nikdo z nás neměl standalone, já jedu na piggyback, ondra_m měl jen jiný vstřiky a FPR potom změnil motor na motor ze 745i a to už bylo s ecu ale ta byla taková již od serie, a konečně Gerox u toho nevím přesně co dělal ale pamatuju si že měl snad jen přitaženou "váhu" vzduchu.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity