Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
Doufám, že to nebude nikomu vadit, ale rád bych Vás upozornil na jednu věc:
Tisková zpráva společnosti Taroni & C s.a.s., výrobce brzdových systémů TAR-OX
Celní úřady všech 27 států Evropské unie včetně České republiky byly požádány o zabavení brzdových systémů taiwanského výrobce FU BU Auto Parts, známé mimo jiné pod značkami K-Sport a D2 Racing Sport, z toho důvodu, že se jedná o nelicencované kopie starších verzí brzdových kotoučů a třmenů firmy TAR-OX. Následkem toho, budou při dovozu do ČR všechny produkty tohoto taiwanského výrobce, podobné produktům TAR-OX, zabaveny.
Společnost TAR-OX předložila důkazy celním úřadům všech evropských států, že FU BU Auto Parts zakoupila v roce 2004 několik přestavbových brzdových systémů a jen o několik měsíců později začala s výrobou svých „vlastních“ produktů, které se až nápadně podobají brzdovým komponentům firmy TAR-OX (včetně původních kódů a sériových čísel). Tím společnost FU BU Auto Parts a její distributoři jednoznačně porušují autorská a patentová práva společnosti Taroni & C s.a.s..
Když se tato taiwanská firma rozhodla distribuovat tyto produkty i v Evropě, rozhodl se výrobce brzdových systémů TAR-OX rázně zakročit. Gianni Taroni, zakladatel značky TAR-OX, je potěšen výsledky řešení celé kauzy: „Tyto brzdové třmeny mohou sice na první pohled vypadat podobně jako třmeny TAR-OX, ale technologicky jsou velkým otazníkem a silně pochybuji, že by lidé v taiwanské firmě FU BU Auto Parts rozuměli technickému řešení, které zaručuje správnou funkci třmenů. Jsem přesvědčen, že bylo naší povinností zabránit jejich prodeji a ochránit tak bezpečnost spotřebitelů. Nelítostná soutěživost je nezbytný prvek k obchodování a nutí TAR-OX k neustálému zdokonalování. Na druhou stranu, nemůžeme tolerovat společnosti, které jen zkopírují naše produkty a pak s nimi obchodují za poloviční ceny, protože někdo jiný už zaplatil za design, výzkum a vývoj.“
Firma TAR-OX upozornila odpovědné úřady na všechny současné prodejce K-Sport/D2 Racing Sport v České a Slovenské republice jako na osoby porušující její autorská a patentová práva a předpokládá, že všechny reklamní a propagační akce spojené s těmito brzdovými komponenty budou okamžitě staženy.
Pro další informace můžete kontaktovat:
Oficiální zástupce pro ČR a SR:
MK-RACING, Hyacintová 3222/10, 106 00 Praha 10, Tel.: +420 777722295 – Martin Kamiš
E-Mail: kamis@mk-racing.cz, Internet: www.mk-racing.cz
TAR-OX:
Taroni&C s.a.s., Via Milano 24, 23875 Osnago (LC), Tel.: +39 039587814 – Renato Capucci
Tisková zpráva společnosti Taroni & C s.a.s., výrobce brzdových systémů TAR-OX
Celní úřady všech 27 států Evropské unie včetně České republiky byly požádány o zabavení brzdových systémů taiwanského výrobce FU BU Auto Parts, známé mimo jiné pod značkami K-Sport a D2 Racing Sport, z toho důvodu, že se jedná o nelicencované kopie starších verzí brzdových kotoučů a třmenů firmy TAR-OX. Následkem toho, budou při dovozu do ČR všechny produkty tohoto taiwanského výrobce, podobné produktům TAR-OX, zabaveny.
Společnost TAR-OX předložila důkazy celním úřadům všech evropských států, že FU BU Auto Parts zakoupila v roce 2004 několik přestavbových brzdových systémů a jen o několik měsíců později začala s výrobou svých „vlastních“ produktů, které se až nápadně podobají brzdovým komponentům firmy TAR-OX (včetně původních kódů a sériových čísel). Tím společnost FU BU Auto Parts a její distributoři jednoznačně porušují autorská a patentová práva společnosti Taroni & C s.a.s..
Když se tato taiwanská firma rozhodla distribuovat tyto produkty i v Evropě, rozhodl se výrobce brzdových systémů TAR-OX rázně zakročit. Gianni Taroni, zakladatel značky TAR-OX, je potěšen výsledky řešení celé kauzy: „Tyto brzdové třmeny mohou sice na první pohled vypadat podobně jako třmeny TAR-OX, ale technologicky jsou velkým otazníkem a silně pochybuji, že by lidé v taiwanské firmě FU BU Auto Parts rozuměli technickému řešení, které zaručuje správnou funkci třmenů. Jsem přesvědčen, že bylo naší povinností zabránit jejich prodeji a ochránit tak bezpečnost spotřebitelů. Nelítostná soutěživost je nezbytný prvek k obchodování a nutí TAR-OX k neustálému zdokonalování. Na druhou stranu, nemůžeme tolerovat společnosti, které jen zkopírují naše produkty a pak s nimi obchodují za poloviční ceny, protože někdo jiný už zaplatil za design, výzkum a vývoj.“
Firma TAR-OX upozornila odpovědné úřady na všechny současné prodejce K-Sport/D2 Racing Sport v České a Slovenské republice jako na osoby porušující její autorská a patentová práva a předpokládá, že všechny reklamní a propagační akce spojené s těmito brzdovými komponenty budou okamžitě staženy.
Pro další informace můžete kontaktovat:
Oficiální zástupce pro ČR a SR:
MK-RACING, Hyacintová 3222/10, 106 00 Praha 10, Tel.: +420 777722295 – Martin Kamiš
E-Mail: kamis@mk-racing.cz, Internet: www.mk-racing.cz
TAR-OX:
Taroni&C s.a.s., Via Milano 24, 23875 Osnago (LC), Tel.: +39 039587814 – Renato Capucci
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
Proč dát přednost originálním produktům TAR-OX před nelegálními kopiemi, jakými jsou např. čínské brzdové sady D2 Racing Sport, K-Sport apod.?
1. Morální důvody – V honbě za nižší pořizovací cenou občas zapomínáme, že pokud budeme podporovat plagiátory (čehokoli), přestanou mít autoři originálů brzy sílu vyvíjet nové a lepší produkty a my budeme zaplaveni nekvalitními a často životu nebezpečnými čínskými skútry, minibiky, brzdami, podvozky, sedadly, pásy a bůh ví čím ještě...
2. Technické důvody – Počet pístků a průměr kotouče není vše. Aby brzdový systém opravdu dobře a dlouhodobě fungoval, musí být vyroben z kvalitních materiálů a jeho výrobce musí rozumět principům, na kterých systém funguje. Opravdu si někdo myslí, že Číňan, který zkopíruje jeden brzdič, který koupil, hned bude rozumět brzdovým systémům? Automobilové brzdy jsou velmi složité systémy, kde záleží na sebemenším detailu. Skladba materiálu, ze kterého jsou brzdiče, kotouče, destičky i spojovací materiál vyrobeny je velmi důležitá pro životnost a spolehlivost takového systému. Řeší snad Číňan, že kvalitní sportovní kotouč má být z kalené litiny aby se při přehřívání nekroutil? Brzdič musí mít navíc uzpůsobené průměry a zdvihy jednotlivých pístků tak, aby odpovídaly brzdovému válci použitému v daném vozidle. Každý jednotlivý brzdový kit TAR-OX je navržen na základě testu konkrétního vozidla v továrně v Itálii. Žádný brzdový kit není navrhován „od stolu“ pouze na základě teoretických informací! Přestože mohou mít dva kity stejný typ brzdiče, pro každou aplikaci jsou v nich umístěny jiné typy pístků. Firma TAR-OX má neustále v nabídce přibližně 20 různých typů brzdičů, každý s několika variantami pístků! Jak by potom mohl fungovat čínský plagiát stejně dobře, když nabízí pro všechny auta na světě jeden typ brzdiče? Ani největší amatér jistě nevěří, že Peugeot 106 má stejný brzdový válec jako Subaru Impreza STI nebo Porsche 997 Turbo...
3. Administrativní důvody – Přestože se někteří prodejci snaží to různě maskovat, nemají čínské plagiáty D2 Racing Sport schválení TÜV pro běžný provoz a s ohledem na právní spor s firmou TAR-OX je nepravděpodobné, že by takové schválení v Evropě někdy získaly. Produkty TAR-OX mají schválení pro běžný provoz od rakouského TÜV. TÜV certifikát je potvrzením, že brzdové komponenty TAR-OX odpovídají předepsaným evropským normám, konkrétně směrnici Rady Evropy 71/320/EEC (ve znění 98/12/EC) týkající se brzdových zařízení určitých kategorií motorových vozidel a jejich přípojných vozidel. Certifikát byl vystaven na základě rozsáhlých testů v laboratořích TÜV. Brzdové kotouče i celé brzdové kity TAR-OX byly podrobeny zkouškám simulujícím různé zatížení a namáhání, kterému je brzdový systém podrobován v každodenním provozu. Pro dostatečnou rezervu byly brzdové komponenty vystaveny rovněž zatížení výrazně převyšujícímu potřeby běžného silničního provozu. Brzdy byly testovány v různých podmínkách, simulujících různé situace v běžném provozu a různé zatížení vozidla. Testováno bylo jak běžné brždění, tak náhlé nouzové brždění ze dvou třetin maximální rychlosti a série po sobě následujících nouzových zabrždění z vysoké rychlosti. Následně byly brzdy důkladně prozkoumány a podrobeny hloubkovému rentgenovému snímání, aby bylo možno se ujistit, že se na žádné součásti brzdového systému neobjevily mikroskopické trhlinky ani na povrchu, ani ve struktuře materiálu.
4. Praktické důvody – Pokud si přesto myslíte, že koupě levného neznačkového kitu je tou správnou volbou, zeptejte se sami sebe:
a) Bude kit opravdu fungovat v mém autě jak má, nebo jde jen o design?
b) Jak dlouho vydrží při ostrém nasazení použité kotouče?
c) Kde koupím náhradní kotouče a kolik budou stát?
d) Jak dlouho vydrží těsnění v brzdičích a z jakého jsou materiálu?
e) Kde koupím náhradní díly na brzdiče v případě poruchy?
f) Je zdánlivá počáteční úspora při koupi kitu opravdu výhodná?
1. Morální důvody – V honbě za nižší pořizovací cenou občas zapomínáme, že pokud budeme podporovat plagiátory (čehokoli), přestanou mít autoři originálů brzy sílu vyvíjet nové a lepší produkty a my budeme zaplaveni nekvalitními a často životu nebezpečnými čínskými skútry, minibiky, brzdami, podvozky, sedadly, pásy a bůh ví čím ještě...
2. Technické důvody – Počet pístků a průměr kotouče není vše. Aby brzdový systém opravdu dobře a dlouhodobě fungoval, musí být vyroben z kvalitních materiálů a jeho výrobce musí rozumět principům, na kterých systém funguje. Opravdu si někdo myslí, že Číňan, který zkopíruje jeden brzdič, který koupil, hned bude rozumět brzdovým systémům? Automobilové brzdy jsou velmi složité systémy, kde záleží na sebemenším detailu. Skladba materiálu, ze kterého jsou brzdiče, kotouče, destičky i spojovací materiál vyrobeny je velmi důležitá pro životnost a spolehlivost takového systému. Řeší snad Číňan, že kvalitní sportovní kotouč má být z kalené litiny aby se při přehřívání nekroutil? Brzdič musí mít navíc uzpůsobené průměry a zdvihy jednotlivých pístků tak, aby odpovídaly brzdovému válci použitému v daném vozidle. Každý jednotlivý brzdový kit TAR-OX je navržen na základě testu konkrétního vozidla v továrně v Itálii. Žádný brzdový kit není navrhován „od stolu“ pouze na základě teoretických informací! Přestože mohou mít dva kity stejný typ brzdiče, pro každou aplikaci jsou v nich umístěny jiné typy pístků. Firma TAR-OX má neustále v nabídce přibližně 20 různých typů brzdičů, každý s několika variantami pístků! Jak by potom mohl fungovat čínský plagiát stejně dobře, když nabízí pro všechny auta na světě jeden typ brzdiče? Ani největší amatér jistě nevěří, že Peugeot 106 má stejný brzdový válec jako Subaru Impreza STI nebo Porsche 997 Turbo...
3. Administrativní důvody – Přestože se někteří prodejci snaží to různě maskovat, nemají čínské plagiáty D2 Racing Sport schválení TÜV pro běžný provoz a s ohledem na právní spor s firmou TAR-OX je nepravděpodobné, že by takové schválení v Evropě někdy získaly. Produkty TAR-OX mají schválení pro běžný provoz od rakouského TÜV. TÜV certifikát je potvrzením, že brzdové komponenty TAR-OX odpovídají předepsaným evropským normám, konkrétně směrnici Rady Evropy 71/320/EEC (ve znění 98/12/EC) týkající se brzdových zařízení určitých kategorií motorových vozidel a jejich přípojných vozidel. Certifikát byl vystaven na základě rozsáhlých testů v laboratořích TÜV. Brzdové kotouče i celé brzdové kity TAR-OX byly podrobeny zkouškám simulujícím různé zatížení a namáhání, kterému je brzdový systém podrobován v každodenním provozu. Pro dostatečnou rezervu byly brzdové komponenty vystaveny rovněž zatížení výrazně převyšujícímu potřeby běžného silničního provozu. Brzdy byly testovány v různých podmínkách, simulujících různé situace v běžném provozu a různé zatížení vozidla. Testováno bylo jak běžné brždění, tak náhlé nouzové brždění ze dvou třetin maximální rychlosti a série po sobě následujících nouzových zabrždění z vysoké rychlosti. Následně byly brzdy důkladně prozkoumány a podrobeny hloubkovému rentgenovému snímání, aby bylo možno se ujistit, že se na žádné součásti brzdového systému neobjevily mikroskopické trhlinky ani na povrchu, ani ve struktuře materiálu.
4. Praktické důvody – Pokud si přesto myslíte, že koupě levného neznačkového kitu je tou správnou volbou, zeptejte se sami sebe:
a) Bude kit opravdu fungovat v mém autě jak má, nebo jde jen o design?
b) Jak dlouho vydrží při ostrém nasazení použité kotouče?
c) Kde koupím náhradní kotouče a kolik budou stát?
d) Jak dlouho vydrží těsnění v brzdičích a z jakého jsou materiálu?
e) Kde koupím náhradní díly na brzdiče v případě poruchy?
f) Je zdánlivá počáteční úspora při koupi kitu opravdu výhodná?
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
No jo, kdyz neumi Tarox prodavat predrazene vyrobky normalni cestou, tak se pokousi resit obchod cestou pravni. Jsem hodne zvedavy jake presne patenty porusuje tajvansky vyrobce. Pokud patenty jsou ve vyobnych postupech a materialu a Tarox jednym dechem tvrdi ze u "plagiatu" postupy nelze zjistit a materialy jsou uplne jine, pak o co jde.
I kdyby tajvanske brzdy byly sebevetsi sunt, melo by byt na rozhodnuti kupujiciho komu da sve penize a nikoliv na nejakych uradu. Mozna Tarox by jednali lepe kdyby misto paceni pravniku (penize se promitaji do cen vyrobku), konkurenceschopne snizili ceny.
I kdyby tajvanske brzdy byly sebevetsi sunt, melo by byt na rozhodnuti kupujiciho komu da sve penize a nikoliv na nejakych uradu. Mozna Tarox by jednali lepe kdyby misto paceni pravniku (penize se promitaji do cen vyrobku), konkurenceschopne snizili ceny.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A pritom k nam vyrobky D2 proudi vesele dal...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
a to jsem si myslel ze d2 jsou dobre komponenty tak jak to teda je? chtel jsem je v budoucnu pouzit
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
heh,taky jsem si myslel,že se jedná o kvalitní kity...chico píše:a to jsem si myslel ze d2 jsou dobre komponenty tak jak to teda je? chtel jsem je v budoucnu pouzit
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
haha D2 jsem si rikal kurva ze ve svete rychlych aut jsem tohle nikdy nevidel. A jen tak dal... Vietnamce honit honit a honit at ten plevel trochu vymre...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
Na ty kecy o vietnamcích pozor, sám jsem Vietnamec a jsem na to hrdý, komunita má jiné myšlení a vietnamec nemůže za to, že prodává podřadné zboží, aby uživil rodinu. Je to jen obchodník, ne podvodník (tady si nejsem jistý, protože záleží na charakteru člověka) Někdo to přirovnaval takhle, je lepší český bohatý politik, který lže do očí lidem nebo vietnamský obchodník, který se snaží něco prodat, aby uživil rodinu?Zemi píše:haha D2 jsem si rikal kurva ze ve svete rychlych aut jsem tohle nikdy nevidel. A jen tak dal... Vietnamce honit honit a honit at ten plevel trochu vymre...
Ono bude vždycky něco a jeho kopie, záleží teď na lidech, jestli dají přednost kvalitě/vysoké ceně nebo kvantitě/nízké ceně....
Každopádně za to odsuzovat lidi je nesmysl, to bych taky mohl říct, že evropani jsou líní...
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
ja jsem lina to bezesporu, kdyz nemusim nic nedelam , skoda ze ale musimMadish píše:Na ty kecy o vietnamcích pozor, sám jsem Vietnamec a jsem na to hrdý, komunita má jiné myšlení a vietnamec nemůže za to, že prodává podřadné zboží, aby uživil rodinu. Je to jen obchodník, ne podvodník (tady si nejsem jistý, protože záleží na charakteru člověka) Někdo to přirovnaval takhle, je lepší český bohatý politik, který lže do očí lidem nebo vietnamský obchodník, který se snaží něco prodat, aby uživil rodinu?Zemi píše:haha D2 jsem si rikal kurva ze ve svete rychlych aut jsem tohle nikdy nevidel. A jen tak dal... Vietnamce honit honit a honit at ten plevel trochu vymre...
Ono bude vždycky něco a jeho kopie, záleží teď na lidech, jestli dají přednost kvalitě/vysoké ceně nebo kvantitě/nízké ceně....
Každopádně za to odsuzovat lidi je nesmysl, to bych taky mohl říct, že evropani jsou líní...
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
vietnamci narozdíl od ciganu aspon nesockujou na pracaku a nezebraji furt o penize, nebo snad nekdo videl nekdy vietnamce sockovat nekde??? ale resime tu firmu d2- ze neni ve svete rychlych aut neznamena jeste ze nemusi byt kvalitni nebo ano? tak co dneska neni v vychodu ze- at uz hotove vyrobky nebo jejich komponenty no .... tak ted fakt nevim no jestli do nich jit nebo ne
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
Ja cekal ze se nekdo ozve... Vietnamec = u nas je znam jen jeden typ vietnamce a jak vidim tak chapes. Nebylo to rasisticky mysleno.Madish píše:Na ty kecy o vietnamcích pozor, sám jsem Vietnamec a jsem na to hrdý, komunita má jiné myšlení a vietnamec nemůže za to, že prodává podřadné zboží, aby uživil rodinu. Je to jen obchodník, ne podvodník (tady si nejsem jistý, protože záleží na charakteru člověka) Někdo to přirovnaval takhle, je lepší český bohatý politik, který lže do očí lidem nebo vietnamský obchodník, který se snaží něco prodat, aby uživil rodinu?Zemi píše:haha D2 jsem si rikal kurva ze ve svete rychlych aut jsem tohle nikdy nevidel. A jen tak dal... Vietnamce honit honit a honit at ten plevel trochu vymre...
Ono bude vždycky něco a jeho kopie, záleží teď na lidech, jestli dají přednost kvalitě/vysoké ceně nebo kvantitě/nízké ceně....
Každopádně za to odsuzovat lidi je nesmysl, to bych taky mohl říct, že evropani jsou líní...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
v Essenu meli D2 peknej stanek s peknejma vecma (i brzdama).....teda aspon pekne vypadaly
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
:smich2:Stiloman píše:D2 je neznámá?
promin, ale D2 Vodafone je mobilni operator a nema nic spolecnyho s firmou Fu Bu Auto Parts (ted maji snad jiny nazev, jeslti se nepletu)...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Bordel píše::smich2:Stiloman píše:D2 je neznámá?
promin, ale D2 Vodafone je mobilni operator a nema nic spolecnyho s firmou Fu Bu Auto Parts (ted maji snad jiny nazev, jeslti se nepletu)...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
ze by meli stejne logo???
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
D2 na obrazku a D2 o kterym je rec je uplne neco jinyho... Nemaj spolu vubec nic spolecnyho.Dan píše:ze by meli stejne logo???
D2 (D2 Mannesmann) was the former name of Vodafone's German division, which resulted from the acquisition of the German company Mannesmann AG
http://en.wikipedia.org/wiki/Mannesmann_AG
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
No, vidim ze clanek aspon trochu zaujal... Dal jsem to tu z duvodu, aby o tom byli vsichni informovani. Nikomu nebudeme zakazovat aby si koupil D2 misto TAR-OXu... to by ani neslo. Pokud chce nekdo D2 tak si ho koupi. To ze se to sem stale dovazi je jasne... vsechno se da obejit. Ale i kdyby se mel zabavit na celnici jen zlomek techto nelegalnich produktu, tak cela akce mela aspon nejaky smysl.
Pokud mate pochybnosti o cele teto kauze, tak si zavolejte klidne primo do TAR-OXu (cislo je pod tim clankem), kde Vas radi o vsem informuji.
K cenam TAR-OXu se nema smysl vyjadrovat. Má to své duvody... kdo pouziva tuto znacku, tak snad vi. Kdo je zastancem jinych znacek, tak bude na TAR-OX (i ostatni vyrobce) vzdycky jen plivat.
Kazdopadne sem byl informovan spravcem teto sekce, ze by tema rad uzamkl. Poprosil jsem ho aby tak nedelal, protoze bychom radi znali Vase nazory na celou tuto zalezitost ohledne D2. Klidne i zkusenosti z touto firmou. Nicmene se prosim drzte tematu...
Pokud mate pochybnosti o cele teto kauze, tak si zavolejte klidne primo do TAR-OXu (cislo je pod tim clankem), kde Vas radi o vsem informuji.
K cenam TAR-OXu se nema smysl vyjadrovat. Má to své duvody... kdo pouziva tuto znacku, tak snad vi. Kdo je zastancem jinych znacek, tak bude na TAR-OX (i ostatni vyrobce) vzdycky jen plivat.
Kazdopadne sem byl informovan spravcem teto sekce, ze by tema rad uzamkl. Poprosil jsem ho aby tak nedelal, protoze bychom radi znali Vase nazory na celou tuto zalezitost ohledne D2. Klidne i zkusenosti z touto firmou. Nicmene se prosim drzte tematu...
MK-RACING - DOVOZCE DÍLŮ PRO MOTORSPORT A TUNING
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
web - http://www.mk-racing.cz, email - morava@mk-racing.cz
mno nevím mám k tomu smíšené pocity zaprvé jsem již vytrestal s kopiemi s číny a to u elektroniky čtyřkolek a minibiků kde o hovno jde stejně mne jězdit na těch prckách bavilo chvílile a nevím jestli bych těmto padělkům svěřil svůj život v podobě brzd apd. Ale na druhou stranu taiwan není čína... to že číňani dělaj kopie nekvalitní neznamená že fu bu je budu dělat též nekvalitní ale já to skoušet nebudu... navíc u těchto značek jsi nejsem jist scháním náhradních dílů apd... raději si dám práci s instalací brzd z jiného modelu auta u kterejch vim že mi pro moje užití budou stačit než koupit tohle za 20ku od prodejce co tvrdí jako je to z usa apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
no muj názor - oveřit reference n aforech na konkrétní zboží ( ne na brzdy od D2 obecne ) a pokud budou dobré zkusit.. zákazník mne ted vnucuje na jeho auto kit brzd od D2 na Mk3 supru tak uvidíme jak dobré budou kdyžtak repas brzdíču je bez problému a kouztoče mohu vždy vymenit za Black Diamond, Tarox, zimmerman atd..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
navíc pochyboval bych o firmě vyrábějící autodíli jejíž jméno je tak nápadně podobné výrobci oblečení...
fu bu a fubu
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:z6_ ... gonice.com
fu bu a fubu
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:z6_ ... gonice.com
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
přečti si téma celé.. už tu bylo napsáno že využili shody loga na voze ketrý s nimi ( a jejich logem a firmou ) nemá vuec nic společného..chosecz píše:Domnivam se, ze to je trosku jinak - uplne stejny mercedes maji na oleji v aktualnim katalogu svych diluBordel píše::smich2:Stiloman píše:D2 je neznámá?
promin, ale D2 Vodafone je mobilni operator a nema nic spolecnyho s firmou Fu Bu Auto Parts (ted maji snad jiny nazev, jeslti se nepletu)...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové systémy TAR-OX vs. nelegální kopie
U blbejch na dvorku no...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
hezky napsane.. Mam brzdy D2 356mm kotouc, 8mi pisty trmeny.. a zarucuju kazdemu, ze jsou lepsi nez ty sra*ky co jsem tam mel pred tim.. chcete srovnavat tarox a D2..?? To nejde.. je to jako by nekdo srovnaval skodovku s lambem.. je rodil v cene a kvalite, ale rozhodne se mi nikdy s brzdama od D2 nestalo, ze by mi ve 230km/hod rekly "ted brzdit nebudem" Coz mi v toledu delaly seriove brzdy pravidelne..