jolik píše:už je to mimo mísu bo se debata trošku zvrtla ale mohl by tu někdo napsat poměry motoru např: Golf 3- 110kw/6 000ot. 180nm/4 800ot.
krom Dolphovýho "verku" nikdo jinej nic moc nepředvedl ....pamatuju, že 2_3roky Z5 dobře jezdilo Víťovo bílý scirroco , či želvovo GII GTI - časy kolem 14.8-15s , což je opět dobrej poměr cena/výkon (vím prd co měli uděláno..) jako u kadetta/sunny oproti cenovým relacím S2K, CTR a ITR....
vemu li počáteční pořizovačku auta do 20 tkč,základní úpravu motoru kolem 100tkč, podvozek 20, obutí 15, tak se do 200tkč dá udělat slušný náčiní pro sprinty na 1/4 míly-či nějakej amaterskej kopec na český poměry...
rychlých 1.8 T golfů v mém okolí jezdí celkem dost, nejdál to dotáhl/nejvíce to zatím jede mr Koškovi -kdo jezdí koukat,či závodit na CWC ví o co jde... v zatáčkách z pohledu diváka relativní "kafíčko", na rovinkách se ale rozpoutává peklo, na který jsou i mistři s lancerama a subarama občas krátký...
honza 2.0 16v píše:rychlých 1.8 T golfů v mém okolí jezdí celkem dost, nejdál to dotáhl/nejvíce to zatím jede mr Koškovi -kdo jezdí koukat,či závodit na CWC ví o co jde... v zatáčkách z pohledu diváka relativní "kafíčko", na rovinkách se ale rozpoutává peklo, na který jsou i mistři s lancerama a subarama občas krátký...
nemyslíš žlutou 4řku ropáka?
rajdlosh měl spíš leštěnku s pěknym vykonem,ale co staví ted,je peklo
jestli byl někdo včera v Milovicích na srazu,tak viděl 2 golfa s motorem R32 4x4 Turbo.........peklo nad pekla s časem 11,8
škoda jen že nezkusí sprint (možná zkusil..), protže si mylsím že by měl na čas 12,?? ...kdo pamatuje černýho kadeta z HSM 2 , tak tohle jede stejně možná trochu líp, než ten kadet...
Ty vole butchere ty seš vůl... Tak dej třeba videjko profi maníka s evem myslíš že by mu s tím renckém stačil hele ty seš jeden s těch pi..sů co se s těma krabičkama chtěji nahánět s dopělími auty... hele s tebou bych se nehonil protože kdyby ses mně chtěl do zatáčky držet tak je jasné že ji opustíš po tečně ven a smotneš to o strom a vyproštění tvojí mrtvoly a převezení vraku zaplatíme my daňoví poplatníci...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:Ty vole butchere ty seš vůl... Tak dej třeba videjko profi maníka s evem myslíš že by mu s tím renckém stačil hele ty seš jeden s těch pi..sů co se s těma krabičkama chtěji nahánět s dopělími auty... hele s tebou bych se nehonil protože kdyby ses mně chtěl do zatáčky držet tak je jasné že ji opustíš po tečně ven a smotneš to o strom a vyproštění tvojí mrtvoly a převezení vraku zaplatíme my daňoví poplatníci...
Jak tady čtu ty některé příspěvky, tak tahle sekce se měla jmenovat:
JAKÝ 2.LIRT NA SPRINTY V POŘIZOVACÍ CENĚ DO 20.000,- CZK
Pak by dávala smysl diskuse o něčem takovém jako je UNO a podobné plechovky
Výroba bodykitů a spoilerů
Tuningový E-shop
Tuningová prodejna
Kompletní zakázkové stavby a úpravy tuningových vozů
Zakázková výroba odehčených kompozitových dílu z laminátu a carbonu pro motorsport www.nuclear-racing.cz
Scooby píše:Jak tady čtu ty některé příspěvky, tak tahle sekce se měla jmenovat:
JAKÝ 2.LIRT NA SPRINTY V POŘIZOVACÍ CENĚ DO 20.000,- CZK
Pak by dávala smysl diskuse o něčem takovém jako je UNO a podobné plechovky
to máš pravdu,za 20 koupíš uno, vymontuješ co není potřeba at si schopný jezdit rychleji a ještě ty věci prodáš a vyděláš..takový social tuning
Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
To jo ale nezapomeň že ty jsi jel se sérkou... a on s udělaným autem... ty máš 1500kg točíš velká kola 30kg kardan 3diferáky apd... on měl takovejch 700kg a 180koní... přiboostujto a uvydíš jak mu vytřeš... tvůj základ je prostě vhodnější ale má potenciál jít dál uno končí na 13s ale dostat se na těch 13s je fnančně méně náročnější než pořídit gt4...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
tak tos byl ty s čeldou,nevypadala špatně a hned na startu si s ní všem ujel ten s tim Unem jsem byl ja jen se registruju jako Frantik,protože kdyby potom při vyhlašování vysledku řekl H-Vtec s Fiatem Uno,tak to by moc nešlo
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
tak tos byl ty s čeldou,nevypadala špatně a hned na startu si s ní všem ujel ten s tim Unem jsem byl ja jen se registruju jako Frantik,protože kdyby potom při vyhlašování vysledku řekl H-Vtec s Fiatem Uno,tak to by moc nešlo
tak to jsem těch 180koní odhadl dobře co
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
To jo ale nezapomeň že ty jsi jel se sérkou... a on s udělaným autem... ty máš 1500kg točíš velká kola 30kg kardan 3diferáky apd... on měl takovejch 700kg a 180koní... přiboostujto a uvydíš jak mu vytřeš... tvůj základ je prostě vhodnější ale má potenciál jít dál uno končí na 13s ale dostat se na těch 13s je fnančně méně náročnější než pořídit gt4...
ehmm..... 800kg a 200Ps ale o tom to je,honit vyžší obsahy prdítkem
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
tak tos byl ty s čeldou,nevypadala špatně a hned na startu si s ní všem ujel ten s tim Unem jsem byl ja jen se registruju jako Frantik,protože kdyby potom při vyhlašování vysledku řekl H-Vtec s Fiatem Uno,tak to by moc nešlo
tak to jsem těch 180koní odhadl dobře co
jj skoro jo na 1,1b mam z brzdy 184Ps........ ted se tam nestydim pouštět 1,4
to jo když jseš sprinťák tak jo ale já trávím většinu času na okreskách takže gt4 je rpo mne jasná volba a pro sprinty není nic znachšího než fouknout tam 1,5bar dát pořádnou spojici ať neshoří při prvním nafouknutí vyhodit ty půltunové kožené sedáky a musíš jezdit okolo 12s...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis píše:to jo když jseš sprinťák tak jo ale já trávím většinu času na okreskách takže gt4 je rpo mne jasná volba a pro sprinty není nic znachšího než fouknout tam 1,5bar dát pořádnou spojici ať neshoří při prvním nafouknutí vyhodit ty půltunové kožené sedáky a musíš jezdit okolo 12s...
jj v tom máš pravdu,ale pak nedej bože když se Ti splaší kolečla v převodovce a nebo pujde zadní diferák do kytek u mě by to znamenalo hromadu mokrejch kapesníčku od slz
Jeden z vozu, ktery by byl kazdopadne i na mem seznamu.
H-Vtec píše:o tom to je,honit vyžší obsahy prdítkem
Presne. Pro upresneni, to prditko by melo mit potencial aspon nejakych 11 sekund, dosazitelny za prijatelnou investici - aby bylo schopno konkurovat naproste vetsine supersportu (s moznou vyjimkou nejakych rychlych exotik) v jejich tovarni podobe. Pokud se se svym prditkem po financne prijatelnych upravach nemohu postavit treba proti nejakemu tovarnimu Porsche, Viper anebo Corvette doslova v kazde situaci, kdykoliv a kdekoliv, a musim si vybrecet nejake objemove kategorie, utesovat se trpytivymi poharky a kecy o me "rychlosti" na obycejne okresce, tak mne neco podobneho osobne nestoji ani za vylozenou namahu a penize.
proti tomu cos napsal nemam nic Jj je to o penězích.Mít lepší konto,tak je jasny že se s upravama Una vubec nezabejvam,ale poohlížel se po něčem s lepším potencialem,ale ja s timhle autem ted jezdil první rok a mám to jako svoje hobby a jsem vubec rad že si občas najdu chvilku zajet do garaže a občas na tom něco udělat Ted je da se říct už po sezoně a do jara je snad dost času co a jak pořešit dál,jen u Una ještě rok zustanu a pokusím se tam nahnat ještě o nějakyho šemíka navíc
elviiis píše:to jo když jseš sprinťák tak jo ale já trávím většinu času na okreskách takže gt4 je rpo mne jasná volba a pro sprinty není nic znachšího než fouknout tam 1,5bar dát pořádnou spojici ať neshoří při prvním nafouknutí vyhodit ty půltunové kožené sedáky a musíš jezdit okolo 12s...
jj v tom máš pravdu,ale pak nedej bože když se Ti splaší kolečla v převodovce a nebo pujde zadní diferák do kytek u mě by to znamenalo hromadu mokrejch kapesníčku od slz
Pro mne je je to jednocuché pokud si odpustím blbnutí v autě což by polamána převodovečka obnášela tak bych měsíčně ušetřil 10 - 15tis takže za jeden až dva měsíce bych zase jezdil... jak říkáš je to o penězích...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
tak tos byl ty s čeldou,nevypadala špatně a hned na startu si s ní všem ujel ten s tim Unem jsem byl ja jen se registruju jako Frantik,protože kdyby potom při vyhlašování vysledku řekl H-Vtec s Fiatem Uno,tak to by moc nešlo
Hm, pěkně ti to jede, nepřemýšlel jsi tam dát 4x4 třeba z pandy??
Jeden z vozu, ktery by byl kazdopadne i na mem seznamu.
H-Vtec píše:o tom to je,honit vyžší obsahy prdítkem
Presne. Pro upresneni, to prditko by melo mit potencial aspon nejakych 11 sekund, dosazitelny za prijatelnou investici - aby bylo schopno konkurovat naproste vetsine supersportu (s moznou vyjimkou nejakych rychlych exotik) v jejich tovarni podobe. Pokud se se svym prditkem po financne prijatelnych upravach nemohu postavit treba proti nejakemu tovarnimu Porsche, Viper anebo Corvette doslova v kazde situaci, kdykoliv a kdekoliv, a musim si vybrecet nejake objemove kategorie, utesovat se trpytivymi poharky a kecy o me "rychlosti" na obycejne okresce, tak mne neco podobneho osobne nest
oji ani za vylozenou namahu a penize.
Tak tohle auto ti fakt můžu doporučit, již v sérii má super potenciál, chystám se to poladit, tak uvidíme
Jeden z vozu, ktery by byl kazdopadne i na mem seznamu.
H-Vtec píše:o tom to je,honit vyžší obsahy prdítkem
Presne. Pro upresneni, to prditko by melo mit potencial aspon nejakych 11 sekund, dosazitelny za prijatelnou investici - aby bylo schopno konkurovat naproste vetsine supersportu (s moznou vyjimkou nejakych rychlych exotik) v jejich tovarni podobe. Pokud se se svym prditkem po financne prijatelnych upravach nemohu postavit treba proti nejakemu tovarnimu Porsche, Viper anebo Corvette doslova v kazde situaci, kdykoliv a kdekoliv, a musim si vybrecet nejake objemove kategorie, utesovat se trpytivymi poharky a kecy o me "rychlosti" na obycejne okresce, tak mne neco podobneho osobne nest
oji ani za vylozenou namahu a penize.
Tak tohle auto ti fakt můžu doporučit, již v sérii má super potenciál, chystám se to poladit, tak uvidíme
to gsx taky dle mého je mitsu vhodnější pro větší výběr v komponentech ale to je relatyvní...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
george GT4 píše:Hm.... tak to musím komentovat, já mám Toyotu Celicu GT Four je to přeplňovaný 2.0 s pohonem 4x4 v sérii 242 PS. Zrovna včera jsem byl v Milovicích a měl jsem čas 13,935 a bylo tam jedno Uno turbo a ten měl čas 13,7 a rozdíl v ceně cca 200 tis...A jinak jaký dvou litr ?? jedině přeplnovaný třeba i Fiat coupé...
tak tos byl ty s čeldou,nevypadala špatně a hned na startu si s ní všem ujel ten s tim Unem jsem byl ja jen se registruju jako Frantik,protože kdyby potom při vyhlašování vysledku řekl H-Vtec s Fiatem Uno,tak to by moc nešlo
Hm, pěkně ti to jede, nepřemýšlel jsi tam dát 4x4 třeba z pandy??
díkes,na 1,3 to neni špatny už sem přemyšlel o hodně variantach,ale nenašel jsem nikde zda by to pandí 4x4 vydrželo
Koukám že Elvis změnil autí.Jinak já pořád hledám autí které by bylo na díly nejlevnější a vychází mi 200sx na některé autí je těžké sehnat díly a počítám i uložení,jestli pujdu do dalšího autí tak bud 200 nebo ochcávka 110.