výěna řídící jednotky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
výěna řídící jednotky
a už zase nejezdím...
bohužel zjistil jsem že v RR je tolik elektroniky ako v raketoplánu:(
mám na vás dotaz
vím jistě že my odešla do kytek řídící jdnotka motoru
a chci se zeptat jak moc by bylo náročné a složité dát místo sériové jednotky programovatelnou jdnotku..
řeším to proto že RR je propojená s hlavním PC co je v autě a s imobilizérem dále diky tomu s alarmem a nakonec snad i se zadním stěračem:)
nic méně auto jsem schopen mechanicky nastartovat ale řj. jej jaksi zapoměla ovládat a tak bych ji tam nechal jen kvůli dalším pikacovinám co jsou v autě a motor by měl svoji řj..
přestavbu na mechanické čerpadlo nechávám jako uplně poslední možnost.a příjde mi to jako moc velká prasárna
jedná se o 2,5 TDS v označení RR 2,5DSE
do předchozí opravy jsem investoval nemálo a teť už bych se rád svezl
vím že se asi ptám úplně nelogicky ale elektrika v autě mě nikdy moc nešla...jsem hold karosář...
bohužel zjistil jsem že v RR je tolik elektroniky ako v raketoplánu:(
mám na vás dotaz
vím jistě že my odešla do kytek řídící jdnotka motoru
a chci se zeptat jak moc by bylo náročné a složité dát místo sériové jednotky programovatelnou jdnotku..
řeším to proto že RR je propojená s hlavním PC co je v autě a s imobilizérem dále diky tomu s alarmem a nakonec snad i se zadním stěračem:)
nic méně auto jsem schopen mechanicky nastartovat ale řj. jej jaksi zapoměla ovládat a tak bych ji tam nechal jen kvůli dalším pikacovinám co jsou v autě a motor by měl svoji řj..
přestavbu na mechanické čerpadlo nechávám jako uplně poslední možnost.a příjde mi to jako moc velká prasárna
jedná se o 2,5 TDS v označení RR 2,5DSE
do předchozí opravy jsem investoval nemálo a teť už bych se rád svezl
vím že se asi ptám úplně nelogicky ale elektrika v autě mě nikdy moc nešla...jsem hold karosář...
R5 je řízená střela;)
s pripojenim neni problem, rewritable ECUs se daji v zahranici sehnat i pod 12tis (s ohledem na nejakou kvalitu a znacku).. spis jde o "software", muzes si mapy udelat sam, upravit cizi, upravit seriovy no a nebo si je nechat udelat od profika coz Te bude stat dosti slusnej balik 

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
což stím že to nebude levné jsem počítal
do týdne bych měl vědět jestli ta moje ŘJ půjde spravit
pokud ne tak řešit origo jednotku z RR by stálo určitě nemalej peníz
k výměně jednotky
s cenou za jednotku 10K jsem počítal takže 12K by mě nějak moc nerozhodilo
akorát vůbec nevym jak takovou jednotku připojit nikdy jsem to nedělal
takže bych se spíš i poohlídnul po někom kdo mi to tam za rozmný prachy naskládá..(tedy pokud jen nestačí připojit ten konektor co je zapojenej na původní jednotku což si myslim že nepujde
ale je fakt že vůbec nemám přehled co by mě stálo nahrání mapy sám si jí dělat rozhodně neci to bych ten motor odepsal a to si nezaslouží...
dále jsem stejně měl v plánu nechat původní jednotku čipnout takže takle bych to měl z jedný vody načisto...
takže pokud víte o někom z okolí ČB tak by jsme se mohli popř. domluvit
do týdne bych měl vědět jestli ta moje ŘJ půjde spravit
pokud ne tak řešit origo jednotku z RR by stálo určitě nemalej peníz
k výměně jednotky
s cenou za jednotku 10K jsem počítal takže 12K by mě nějak moc nerozhodilo
akorát vůbec nevym jak takovou jednotku připojit nikdy jsem to nedělal
takže bych se spíš i poohlídnul po někom kdo mi to tam za rozmný prachy naskládá..(tedy pokud jen nestačí připojit ten konektor co je zapojenej na původní jednotku což si myslim že nepujde
ale je fakt že vůbec nemám přehled co by mě stálo nahrání mapy sám si jí dělat rozhodně neci to bych ten motor odepsal a to si nezaslouží...
dále jsem stejně měl v plánu nechat původní jednotku čipnout takže takle bych to měl z jedný vody načisto...
takže pokud víte o někom z okolí ČB tak by jsme se mohli popř. domluvit
R5 je řízená střela;)
jen zapojit konektor vetsinou nestaci ale zapojeni by zvladl i zacatecnik v krouzku dovednych rukou nejakeho domu deti a mladeze..
jde o to jakou jednotku si vyberes a jestli se u nas najde nekdo kdo bude mit cas se tim zabyvat, tedy v pripade, ze na tvuj motor nebude k snadnymu sehnani napr origo mapa kterou ti do ECU uz nekdo naboucha
jinak jestli ted amas dost penez tak pak je k dostani jeste par lepsich jednotek s cenou nad 50, ale to uz je o necem jinym.. viz.: motec, efi
jde o to jakou jednotku si vyberes a jestli se u nas najde nekdo kdo bude mit cas se tim zabyvat, tedy v pripade, ze na tvuj motor nebude k snadnymu sehnani napr origo mapa kterou ti do ECU uz nekdo naboucha

jinak jestli ted amas dost penez tak pak je k dostani jeste par lepsich jednotek s cenou nad 50, ale to uz je o necem jinym.. viz.: motec, efi

racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: výěna řídící jednotky
programovatelna jednotka do dieselu to bude urcite v cechach jednoduse proveditelny, to taskhle kdyby si to chtel vocipovat to by bylo jiny
bohužel dát tam jednotku z jinýho auta by bylo dražší než řešit tuto záležitost zhlediska dalších blbostí co bych musel koupit a vyměnit na autětsin píše:diesel asi urcite na to sem ani nekoukal co je to presne za motor..
kazdopadne ja bych asi premyslel o nejaky jiny jednotce z nejaky bouracky nebo tak jestli s tim nemas nejaky extra umysly..
v lepším případě by to stálo stejně.
jinak je to motor 2,5 TDS BMW a komplet prislušenství je BMW
ale řj je jinak programováná.takže pokud někdo z vás ma skušenosti s výměnou řj na tomto motoru budu rád za každou radu.
tudíž z BMW lze použít jen mechanické díly ne řj.(ikdyž možná pokud by někdo dokázal vyřadit imobilizér) tak by se to mohlo skusit
(dále bych se chtěl vejít do 20K až 25K vzhledem k tomu že díky hňupům co my radily vyměň čerpadlo a další věci která už mě na 15 táců vyšli a to to měli na diagnostice měsíc. pak se mi nece experimentovat a vyhazovat další peníze zbytečně)
R5 je řízená střela;)
SConan píše:bohužel dát tam jednotku z jinýho auta by bylo dražší než řešit tuto záležitost zhlediska dalších blbostí co bych musel koupit a vyměnit na autětsin píše:diesel asi urcite na to sem ani nekoukal co je to presne za motor..
kazdopadne ja bych asi premyslel o nejaky jiny jednotce z nejaky bouracky nebo tak jestli s tim nemas nejaky extra umysly..
v lepším případě by to stálo stejně.
jinak je to motor 2,5 TDS BMW a komplet prislušenství je BMW
ale řj je jinak programováná.takže pokud někdo z vás ma skušenosti s výměnou řj na tomto motoru budu rád za každou radu.
tudíž z BMW lze použít jen mechanické díly ne řj.(ikdyž možná pokud by někdo dokázal vyřadit imobilizér) tak by se to mohlo skusit
(dále bych se chtěl vejít do 20K až 25K vzhledem k tomu že díky hňupům co my radily vyměň čerpadlo a další věci která už mě na 15 táců vyšli a to to měli na diagnostice měsíc. pak se mi nece experimentovat a vyhazovat další peníze zbytečně)
OMG to jsou hlody.. vozidlama BMW se zabyvam denne... u tebe je to naprosto jendoduche... napis na BMW klub a sezen ECU pro svuj motor za cca 1500kč... imobilizer je kodovany v jednotce motoru takze kdyz koupis novou jendotku tak at ti k ni da i imobilizer nebo proste sezen jednotku i bez imobilizeru... popr ti bude pasovat jednotka z opel omega 2.5 TD to je licencni motor od BMW ale pocitej s nizsim vyonem (neboli ten je prave u te omegy omezen v ECU)
ja tu momentalne ECU pro TDS nemam... kazdopadne sehnat ji opravdu nejni problem... jak jsem jiz psal zkus inzerci na http://www.bmwklub.cz
EDIT: ECU u BMW 2.5 nejni programovatelna pres OBD!!! ma klasicky EPROM ktery lze na patici vymenit za jiny s prislusnym programem... to ale tvou situaci neresi ... lepsi by bylo kdyby jsi mi napsal jak se tva zavada projevuje...
porsche 944
fiat12PMR píše:SConan píše:bohužel dát tam jednotku z jinýho auta by bylo dražší než řešit tuto záležitost zhlediska dalších blbostí co bych musel koupit a vyměnit na autětsin píše:diesel asi urcite na to sem ani nekoukal co je to presne za motor..
kazdopadne ja bych asi premyslel o nejaky jiny jednotce z nejaky bouracky nebo tak jestli s tim nemas nejaky extra umysly..
v lepším případě by to stálo stejně.
jinak je to motor 2,5 TDS BMW a komplet prislušenství je BMW
ale řj je jinak programováná.takže pokud někdo z vás ma skušenosti s výměnou řj na tomto motoru budu rád za každou radu.
tudíž z BMW lze použít jen mechanické díly ne řj.(ikdyž možná pokud by někdo dokázal vyřadit imobilizér) tak by se to mohlo skusit
(dále bych se chtěl vejít do 20K až 25K vzhledem k tomu že díky hňupům co my radily vyměň čerpadlo a další věci která už mě na 15 táců vyšli a to to měli na diagnostice měsíc. pak se mi nece experimentovat a vyhazovat další peníze zbytečně)
OMG to jsou hlody.. vozidlama BMW se zabyvam denne... u tebe je to naprosto jendoduche... napis na BMW klub a sezen ECU pro svuj motor za cca 1500kč... imobilizer je kodovany v jednotce motoru takze kdyz koupis novou jendotku tak at ti k ni da i imobilizer nebo proste sezen jednotku i bez imobilizeru... popr ti bude pasovat jednotka z opel omega 2.5 TD to je licencni motor od BMW ale pocitej s nizsim vyonem (neboli ten je prave u te omegy omezen v ECU)
ja tu momentalne ECU pro TDS nemam... kazdopadne sehnat ji opravdu nejni problem... jak jsem jiz psal zkus inzerci na http://www.bmwklub.cz
EDIT: ECU u BMW 2.5 nejni programovatelna pres OBD!!! ma klasicky EPROM ktery lze na patici vymenit za jiny s prislusnym programem... to ale tvou situaci neresi ... lepsi by bylo kdyby jsi mi napsal jak se tva zavada projevuje...
mno taklže s výměnou řj už mi taky radily daval jsem z BMV E36 2,5TDS
rv 97,96, a pak 98 u té nevím jistě jestly byla z E36 jo řj byly bez imobilizéru
porucha neviřešena
mno a porucha se vyskitla takto:
stzará si pučila RR a jela na koníčky si zajezdit když přijella z5 na chatu tak auto zhasla a šla za mnou
druhý den ráno jsem přišel k autu a auto nešlo otevřít pres DO
tak jsem jej otevřel klíčem,centrál odemkl ja jsem strčil klíč do zapalování a ejhle motor točí ale ani neslíbyl
skusil jsem párkrát nažhavit,a zase nechytil vytlokl jsem komplet baterii
auto jem odtáhl na dílnu
a dal na nabyječku (při odpojení baterije se auto zablokuje
a já jej druhý den odblokoval kodem pres dveřní zámek..
ale opakoval se přredchozí průběh
auto se vezlo na diagnostiku LR
tam mi oznámyli že je det koska v čerpadle
následovala výměna samotné kostky ale závada porád stejná
auto šlo k elektrikáři
konstatováno že je špatná mechanická část čerpadla
to mi nedalo a na dílně jsem sundal kostku a pohl válečkem v čerpadle ručně a skusil nastartovat motor chitil
ale presto následovala výměna celého čerpadla
závada přetrvávává
odpojeny vsechny konektory vyčištěny kvůli kontaktu a rozebrána řj kde jsem nšel pěkně černýho švába
ale včera mi volal elektrikářže ŘJ je v pořádku a švába někdo měnil.
asi TJUNING...
mno a teť už mi došli nápady
R5 je řízená střela;)
a jejej... tenhle motor je strasne citlyvy na hodnotu predvstriku... pokud ho nechdo nejakym zpusobem chipoval a neznalostne hnul s predstrikem tak je problem... zeptam se na uplne primitivni vec... zkousel jsi startovat a pritom povolit vysokotlake potrubi ke vstrikam???? pokud z nich nepotece nafta tak je zavada v elektrice kterou byt tak jako tak kvuli neodborne manipulaci s epromem stejne vymenil (nebo nekdo v nastaveni cerpadla), pokud z nich nafta potece musis zjistit v kterem okamziku je vstrikovana (jestli nejaky blb spatne nedal cerpadlo) pokud bude vse spravne tak jsi v pruseru ktery zapricinil spatny predvstrik... takze zmerit tlaky ve valcivh a zistit kolik pistu mas skrz pruchozich , mimochodem pri spatnem predvstriku strasne rada rupe klika v oblasti hlavy ojnice tak tu bych preventivne skontroloval...SConan píše:fiat12PMR píše:SConan píše: bohužel dát tam jednotku z jinýho auta by bylo dražší než řešit tuto záležitost zhlediska dalších blbostí co bych musel koupit a vyměnit na autě
v lepším případě by to stálo stejně.
jinak je to motor 2,5 TDS BMW a komplet prislušenství je BMW
ale řj je jinak programováná.takže pokud někdo z vás ma skušenosti s výměnou řj na tomto motoru budu rád za každou radu.
tudíž z BMW lze použít jen mechanické díly ne řj.(ikdyž možná pokud by někdo dokázal vyřadit imobilizér) tak by se to mohlo skusit
(dále bych se chtěl vejít do 20K až 25K vzhledem k tomu že díky hňupům co my radily vyměň čerpadlo a další věci která už mě na 15 táců vyšli a to to měli na diagnostice měsíc. pak se mi nece experimentovat a vyhazovat další peníze zbytečně)
OMG to jsou hlody.. vozidlama BMW se zabyvam denne... u tebe je to naprosto jendoduche... napis na BMW klub a sezen ECU pro svuj motor za cca 1500kč... imobilizer je kodovany v jednotce motoru takze kdyz koupis novou jendotku tak at ti k ni da i imobilizer nebo proste sezen jednotku i bez imobilizeru... popr ti bude pasovat jednotka z opel omega 2.5 TD to je licencni motor od BMW ale pocitej s nizsim vyonem (neboli ten je prave u te omegy omezen v ECU)
ja tu momentalne ECU pro TDS nemam... kazdopadne sehnat ji opravdu nejni problem... jak jsem jiz psal zkus inzerci na http://www.bmwklub.cz
EDIT: ECU u BMW 2.5 nejni programovatelna pres OBD!!! ma klasicky EPROM ktery lze na patici vymenit za jiny s prislusnym programem... to ale tvou situaci neresi ... lepsi by bylo kdyby jsi mi napsal jak se tva zavada projevuje...
mno taklže s výměnou řj už mi taky radily daval jsem z BMV E36 2,5TDS
rv 97,96, a pak 98 u té nevím jistě jestly byla z E36 jo řj byly bez imobilizéru
porucha neviřešena
mno a porucha se vyskitla takto:
stzará si pučila RR a jela na koníčky si zajezdit když přijella z5 na chatu tak auto zhasla a šla za mnou
druhý den ráno jsem přišel k autu a auto nešlo otevřít pres DO
tak jsem jej otevřel klíčem,centrál odemkl ja jsem strčil klíč do zapalování a ejhle motor točí ale ani neslíbyl
skusil jsem párkrát nažhavit,a zase nechytil vytlokl jsem komplet baterii
auto jem odtáhl na dílnu
a dal na nabyječku (při odpojení baterije se auto zablokuje
a já jej druhý den odblokoval kodem pres dveřní zámek..
ale opakoval se přredchozí průběh
auto se vezlo na diagnostiku LR
tam mi oznámyli že je det koska v čerpadle
následovala výměna samotné kostky ale závada porád stejná
auto šlo k elektrikáři
konstatováno že je špatná mechanická část čerpadla
to mi nedalo a na dílně jsem sundal kostku a pohl válečkem v čerpadle ručně a skusil nastartovat motor chitil
ale presto následovala výměna celého čerpadla
závada přetrvávává
odpojeny vsechny konektory vyčištěny kvůli kontaktu a rozebrána řj kde jsem nšel pěkně černýho švába
ale včera mi volal elektrikářže ŘJ je v pořádku a švába někdo měnil.
asi TJUNING...
mno a teť už mi došli nápady

porsche 944
a jejej... tenhle motor je strasne citlyvy na hodnotu predvstriku... pokud ho nechdo nejakym zpusobem chipoval a neznalostne hnul s predstrikem tak je problem... zeptam se na uplne primitivni vec... zkousel jsi startovat a pritom povolit vysokotlake potrubi ke vstrikam???? pokud z nich nepotece nafta tak je zavada v elektrice kterou byt tak jako tak kvuli neodborne manipulaci s epromem stejne vymenil (nebo nekdo v nastaveni cerpadla), pokud z nich nafta potece musis zjistit v kterem okamziku je vstrikovana (jestli nejaky blb spatne nedal cerpadlo) pokud bude vse spravne tak jsi v pruseru ktery zapricinil spatny predvstrik... takze zmerit tlaky ve valcivh a zistit kolik pistu mas skrz pruchozich , mimochodem pri spatnem predvstriku strasne rada rupe klika v oblasti hlavy ojnice tak tu bych preventivne skontroloval...
[/quote]
1) startoval jsem bez vysokotlakého potrubí
z čerpadla nejde ani kapka nafty ani nezvlhne
2(motor je po technické stránce v pořádku vstřiky byly přeskoušeny a
na motoru změřeny tlaky vše OK
což jsem čekal protože motor lze nastartovat (sundal jsem z čerpadla kryt EL kostky a ručně jsem pohnul s ovladáním plynu)motor takto naskočí na první převalení,jde na všech 6 válců pravidelně,a lze jej držet ručně v jakýchkoli otáčkách) proto jsem šel po ŘJ protože neovládá čerpadlo (predpokládám že víš jak vypadá čerpadlo když zněj sundáš kryt kostky nebo celou kostku
před poruchou motor chodil bez problémů a až jsem se sám divyl
má najeto 200K a chodil naprosto super takže problém předstihu bych nehledal ikdyž je pravda že po víměně čerpadla by bylo možné
že je rozhozený přesdtich ale to by nemělo nic společného stim že jsdnotka neovládá čerpadlo
na autě bylo také vyměněno čidlo otáček

1) startoval jsem bez vysokotlakého potrubí
z čerpadla nejde ani kapka nafty ani nezvlhne
2(motor je po technické stránce v pořádku vstřiky byly přeskoušeny a
na motoru změřeny tlaky vše OK
což jsem čekal protože motor lze nastartovat (sundal jsem z čerpadla kryt EL kostky a ručně jsem pohnul s ovladáním plynu)motor takto naskočí na první převalení,jde na všech 6 válců pravidelně,a lze jej držet ručně v jakýchkoli otáčkách) proto jsem šel po ŘJ protože neovládá čerpadlo (predpokládám že víš jak vypadá čerpadlo když zněj sundáš kryt kostky nebo celou kostku
před poruchou motor chodil bez problémů a až jsem se sám divyl
má najeto 200K a chodil naprosto super takže problém předstihu bych nehledal ikdyž je pravda že po víměně čerpadla by bylo možné
že je rozhozený přesdtich ale to by nemělo nic společného stim že jsdnotka neovládá čerpadlo
na autě bylo také vyměněno čidlo otáček
R5 je řízená střela;)
1) startoval jsem bez vysokotlakého potrubíSConan píše:a jejej... tenhle motor je strasne citlyvy na hodnotu predvstriku... pokud ho nechdo nejakym zpusobem chipoval a neznalostne hnul s predstrikem tak je problem... zeptam se na uplne primitivni vec... zkousel jsi startovat a pritom povolit vysokotlake potrubi ke vstrikam???? pokud z nich nepotece nafta tak je zavada v elektrice kterou byt tak jako tak kvuli neodborne manipulaci s epromem stejne vymenil (nebo nekdo v nastaveni cerpadla), pokud z nich nafta potece musis zjistit v kterem okamziku je vstrikovana (jestli nejaky blb spatne nedal cerpadlo) pokud bude vse spravne tak jsi v pruseru ktery zapricinil spatny predvstrik... takze zmerit tlaky ve valcivh a zistit kolik pistu mas skrz pruchozich , mimochodem pri spatnem predvstriku strasne rada rupe klika v oblasti hlavy ojnice tak tu bych preventivne skontroloval...
z čerpadla nejde ani kapka nafty ani nezvlhne
2(motor je po technické stránce v pořádku vstřiky byly přeskoušeny a
na motoru změřeny tlaky vše OK
což jsem čekal protože motor lze nastartovat (sundal jsem z čerpadla kryt EL kostky a ručně jsem pohnul s ovladáním plynu)motor takto naskočí na první převalení,jde na všech 6 válců pravidelně,a lze jej držet ručně v jakýchkoli otáčkách) proto jsem šel po ŘJ protože neovládá čerpadlo (predpokládám že víš jak vypadá čerpadlo když zněj sundáš kryt kostky nebo celou kostku
před poruchou motor chodil bez problémů a až jsem se sám divyl
má najeto 200K a chodil naprosto super takže problém předstihu bych nehledal ikdyž je pravda že po víměně čerpadla by bylo možné
že je rozhozený přesdtich ale to by nemělo nic společného stim že jsdnotka neovládá čerpadlo
na autě bylo také vyměněno čidlo otáček[/quote]
to ze v poslednim prizpevku pises o predstihu beru jako preklep..
uz me napada posledni primitivni vec a tou je zdali ti nekde u pedalu neprasklo plynove lanko... protoze je divne ze kdyz ovladas hlavu rucne tak motor jde ale na plyn nereaguje!!! popripade ti nainstalovali spatne cerpadlo

porsche 944
nechtel jsem citovat celej prispevek
uz me napada posledni primitivni vec a tou je zdali ti nekde u pedalu neprasklo plynove lanko
TDS nema Lanko ma EL pedal baru že ses překlep
a pokud ja hybu s polohou plynu v cerpadle tak motor ovladam ja plne rukou ŘJ stim nama pak spolecneho vubec nic
muzu dokonce odpojit EL pripojku od cerpadla a porad budu motor drzet nastartovany
akorad jej hned ŘJ vipne pres stop venytyl....asi z duvodu ze nedostava informace z Cerpadla kdyz je odpojene
Stop ventil lze otevrit pripojenim externiho dratu rovnou na 12V..
rovnou ti prozradim ze se v autech vrtam uz 12 let
ale EL. jsem nikdy nedeleal spis karosarinu a vymenu vecich dilů nebo GO motoru
tady je problem v elektrice
zapomen na vse co jsem psal o motoru ber to tak ze motor je po technicke strance OK
ale potrebuju zjistit proč jej elektronika neovlada?
1) pri pripojeni diagnostiky je vse v poradku a jedinej problem co najdu je v sermomotorech topeni.........vypis diagnostiky LR
2) diagnostika bosch........spatne cidlo otacek (probehla vymena za nove)
chyba se jiz znovu nenacetla(myslim si ze jsem chybu zpusobil pri rozebirce motoru sundal jsem konektor cidla a vycistil jej)
3)promeřen plynovy pedal nevim co je na nem zač asi potenciometr...nicmene nevim presne jake ma mit hodnoty...ale hodnyoty se plynule meni podle polohy plynoveho pedalu
3)promeřeny kabely jestli jsou průchozi od pedalu až do ŘJ
nenalezena zadna chyba
4)promereny kabely na motoru
cidlo otacek az do řj pruchozi,ovladaci vstrik,pruchozi,hlavni cerpadlo pruchozi,
(slovem pruchozi myslim že kabely nebyli nikde preruseny)
resil jsem to jako nouzovku)
a tet už mi došli nápady
omluv pravopis tet sem pritach z nasosny
jediny co me napada a s tim bys my mohl mozna pomoci pokud bys mel neaky TDS poruce zmerit my jaky dava hodnyty pedal plynu stacily by mi hodnota plinoveho pedalu kdyz je v nulove poloze a pak kdyz je v maximalni poloze...protoze me napada že bych mohl mit ten potenták spatny...
bohuzel naposled co jsem mel TDS vruce jsem menil hlavu takze ti nereknu kde ma ten potentak na tom plynu umistenej...RR ho ma až nad tyčí volantu a pripojeny tahli na kloubech reseny dost na kokot nemoch sem se k nemu dostat...
uz me napada posledni primitivni vec a tou je zdali ti nekde u pedalu neprasklo plynove lanko
TDS nema Lanko ma EL pedal baru že ses překlep
a pokud ja hybu s polohou plynu v cerpadle tak motor ovladam ja plne rukou ŘJ stim nama pak spolecneho vubec nic
muzu dokonce odpojit EL pripojku od cerpadla a porad budu motor drzet nastartovany
akorad jej hned ŘJ vipne pres stop venytyl....asi z duvodu ze nedostava informace z Cerpadla kdyz je odpojene
Stop ventil lze otevrit pripojenim externiho dratu rovnou na 12V..
rovnou ti prozradim ze se v autech vrtam uz 12 let
ale EL. jsem nikdy nedeleal spis karosarinu a vymenu vecich dilů nebo GO motoru
tady je problem v elektrice
zapomen na vse co jsem psal o motoru ber to tak ze motor je po technicke strance OK
ale potrebuju zjistit proč jej elektronika neovlada?
1) pri pripojeni diagnostiky je vse v poradku a jedinej problem co najdu je v sermomotorech topeni.........vypis diagnostiky LR
2) diagnostika bosch........spatne cidlo otacek (probehla vymena za nove)
chyba se jiz znovu nenacetla(myslim si ze jsem chybu zpusobil pri rozebirce motoru sundal jsem konektor cidla a vycistil jej)
3)promeřen plynovy pedal nevim co je na nem zač asi potenciometr...nicmene nevim presne jake ma mit hodnoty...ale hodnyoty se plynule meni podle polohy plynoveho pedalu
3)promeřeny kabely jestli jsou průchozi od pedalu až do ŘJ
nenalezena zadna chyba
4)promereny kabely na motoru
cidlo otacek az do řj pruchozi,ovladaci vstrik,pruchozi,hlavni cerpadlo pruchozi,
(slovem pruchozi myslim že kabely nebyli nikde preruseny)
resil jsem to jako nouzovku)
a tet už mi došli nápady
omluv pravopis tet sem pritach z nasosny
jediny co me napada a s tim bys my mohl mozna pomoci pokud bys mel neaky TDS poruce zmerit my jaky dava hodnyty pedal plynu stacily by mi hodnota plinoveho pedalu kdyz je v nulove poloze a pak kdyz je v maximalni poloze...protoze me napada že bych mohl mit ten potenták spatny...
bohuzel naposled co jsem mel TDS vruce jsem menil hlavu takze ti nereknu kde ma ten potentak na tom plynu umistenej...RR ho ma až nad tyčí volantu a pripojeny tahli na kloubech reseny dost na kokot nemoch sem se k nemu dostat...
R5 je řízená střela;)
ted si asi nerozumime.... bavime se o 525TDS E34??? to ma lanko....SConan píše:nechtel jsem citovat celej prispevek
uz me napada posledni primitivni vec a tou je zdali ti nekde u pedalu neprasklo plynove lanko
TDS nema Lanko ma EL pedal baru že ses překlep
a pokud ja hybu s polohou plynu v cerpadle tak motor ovladam ja plne rukou ŘJ stim nama pak spolecneho vubec nic
muzu dokonce odpojit EL pripojku od cerpadla a porad budu motor drzet nastartovany
akorad jej hned ŘJ vipne pres stop venytyl....asi z duvodu ze nedostava informace z Cerpadla kdyz je odpojene
Stop ventil lze otevrit pripojenim externiho dratu rovnou na 12V..
rovnou ti prozradim ze se v autech vrtam uz 12 let
ale EL. jsem nikdy nedeleal spis karosarinu a vymenu vecich dilů nebo GO motoru
tady je problem v elektrice
zapomen na vse co jsem psal o motoru ber to tak ze motor je po technicke strance OK
ale potrebuju zjistit proč jej elektronika neovlada?
1) pri pripojeni diagnostiky je vse v poradku a jedinej problem co najdu je v sermomotorech topeni.........vypis diagnostiky LR
2) diagnostika bosch........spatne cidlo otacek (probehla vymena za nove)
chyba se jiz znovu nenacetla(myslim si ze jsem chybu zpusobil pri rozebirce motoru sundal jsem konektor cidla a vycistil jej)
3)promeřen plynovy pedal nevim co je na nem zač asi potenciometr...nicmene nevim presne jake ma mit hodnoty...ale hodnyoty se plynule meni podle polohy plynoveho pedalu
3)promeřeny kabely jestli jsou průchozi od pedalu až do ŘJ
nenalezena zadna chyba
4)promereny kabely na motoru
cidlo otacek az do řj pruchozi,ovladaci vstrik,pruchozi,hlavni cerpadlo pruchozi,
(slovem pruchozi myslim že kabely nebyli nikde preruseny)
resil jsem to jako nouzovku)
a tet už mi došli nápady
omluv pravopis tet sem pritach z nasosny
jediny co me napada a s tim bys my mohl mozna pomoci pokud bys mel neaky TDS poruce zmerit my jaky dava hodnyty pedal plynu stacily by mi hodnota plinoveho pedalu kdyz je v nulove poloze a pak kdyz je v maximalni poloze...protoze me napada že bych mohl mit ten potenták spatny...
bohuzel naposled co jsem mel TDS vruce jsem menil hlavu takze ti nereknu kde ma ten potentak na tom plynu umistenej...RR ho ma až nad tyčí volantu a pripojeny tahli na kloubech reseny dost na kokot nemoch sem se k nemu dostat...
nebo vlastnis E36?? .... napis jake hodnoty potrebujes a ja ti kouknu do ETK a tam ti to najdu

porsche 944
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: výěna řídící jednotky
A jeje, tenhle thread je přeci od začátku o Range Roveru... 

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
TDS jsem viděl z rychlíku,ale plynový pedál bude mít stejné rozpětí asi?? jako každýkoli jiný tedy napětí 0-5V ale pokud je proměnlivé bude asi v pořádku. A ještě ten spínač na pedálů plynu který dává pokyn jednotce,když třeba jedeš z kopce s rychlosti a pustiš pedál čili brzdís motorem,aby vypnula přívod paliva jsi kontroloval? Předpokládám že to má i tempomat,že?
jj tempomat to ma ale tn nefunguje a nefungoval ani pred poruchou..Libor12 píše:TDS jsem viděl z rychlíku,ale plynový pedál bude mít stejné rozpětí asi?? jako každýkoli jiný tedy napětí 0-5V ale pokud je proměnlivé bude asi v pořádku. A ještě ten spínač na pedálů plynu který dává pokyn jednotce,když třeba jedeš z kopce s rychlosti a pustiš pedál čili brzdís motorem,aby vypnula přívod paliva jsi kontroloval? Předpokládám že to má i tempomat,že?
Spinač na pedalu zadnej nema je tam jen ten potentak..
a ano cely to tu je o RR ne o BMV
ale v RR je motor 2.5 TDS
a to tak ze je celej motoroej prostor BMV i vcetne chadice:))
srovnatelny s E36
R5 je řízená střela;)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Jaké hodnoty napětí ukazuje ten snímac? Když tam není koncový spínač musí být integrovaný uvnit snímace. Zkrátka být tam musí. Ems fungovat musí,protože i když hýbes "plynem" v motoru tak i tak dostává informace od dalších čidel. Kvůli turbo,váha vzduchu,lambda,snímac otáček atd.... Prostě závada bude v nějakém akčním clenu a ne v ems.
Proc by tam musel byt spinac... ?
Ten prece neni nutnej, at se jedna o BMW, Forda, Felicii ... V RJ je nastavena nejaka spodni hranice otacek ... pro priklad 1300 ot/min ... a kdyz motor toci treba 2800 ot/min a poloha plynu odpovida "noha dolu" ... neboli na vstup RJ jde minimum napeti(v RJ je nastavena minimalni hodnota odpovidajici sundane noze z plynu) ... RJ to vyhodnoti jako jizdu z kopce se zarazenou rychlosti a odpoji palivo
Alespon takhle mi to fungovalo na Fordech/Felici/R19/VWckach...
Ten prece neni nutnej, at se jedna o BMW, Forda, Felicii ... V RJ je nastavena nejaka spodni hranice otacek ... pro priklad 1300 ot/min ... a kdyz motor toci treba 2800 ot/min a poloha plynu odpovida "noha dolu" ... neboli na vstup RJ jde minimum napeti(v RJ je nastavena minimalni hodnota odpovidajici sundane noze z plynu) ... RJ to vyhodnoti jako jizdu z kopce se zarazenou rychlosti a odpoji palivo

Alespon takhle mi to fungovalo na Fordech/Felici/R19/VWckach...