![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
![Sad :(](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_sad.gif)
![Neutral :|](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_neutral.gif)
já mám na 36tce 18cky a znova bych do nich asi nešel, sice když sem měl pučený 16cky....mi to klouzalo hodně
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
![joint spek](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/joint.gif)
18cky chcou většinou lidi, co 36tku viděli na obrázku
![Sad :(](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_sad.gif)
Moderátor: T-O-M
nemáš foto jak to vypadá?V12 píše:tu prechodku z BMW na ISO mam nekde doma novou kdybys ji chtela....
neni to nahodou tohle?Bzuker píše:nemáš foto jak to vypadá?V12 píše:tu prechodku z BMW na ISO mam nekde doma novou kdybys ji chtela....
Bla bla blaaa...Kvidas píše:Vzdycky me potesi kdyz se vw pacient splni sen ze si poridi BMW![]()
![]()
nee prdel.
Gratulace..a at slouzi holka
homer01 píše:neni to nahodou tohle?Bzuker píše:nemáš foto jak to vypadá?V12 píše:tu prechodku z BMW na ISO mam nekde doma novou kdybys ji chtela....
http://www.e-conrad.cz/adapter-bm-w-na-iso+dp48616/" onclick="window.open(this.href);return false;
TAkže ještě zbývá to hlavní..Fáboš píše:Tak já to vzal z druhýho konce. Už mám zimáky na kolech, odtokovou hranku na kufr a včera jsem přivezl Mpaketový sedačky
kupuju si auto po dílech a jsem zvědavej co mě potká jako dalšíT-O-M píše:TAkže ještě zbývá to hlavní..Fáboš píše:Tak já to vzal z druhýho konce. Už mám zimáky na kolech, odtokovou hranku na kufr a včera jsem přivezl Mpaketový sedačky
už jezdíš?tweetyna píše:Objednáno, tak doufám že správně..adapter
Do m50tky by stačil 10w/40 jak psal Radek. Kdyby jsi měnila v diferenciálu, tak bacha, musí být přímo určené pro BMW a počítej cenu okolo 600,-/1litrT-O-M píše:Já leju 0W30 longlife od Castrol, ale mam krapec novější motorMyslim, že 0 či 5W /30, 40 bude nejspíš ideální. A neměň jen v motoru, ale i v převodovce a v diferenciálu, tam taky dochází k mechanickému tření kovových částic