Tak, su tu zas. Znova ten vyfuk. Chcel som riesit ladene zvody = lenze, po rozhovore s typkom, ktory mi upravoval hlavu sa na to asi vykaslem. Povedal, ze ked sa robia ladene zvody na auto, nerez a pod. je dolezite najma zmena, seriove zvody su spojene do jedneho bodu, z hladiska vyroby atd jednoduche zvody. Povedal, ze ladene zvody oproti seriovym pridaju vykon hlavne kvoli tomu, ze su robene 421 - lenze, ja take seriove zvody uz mam od vyroby (vid obrazok) a povedal, ze za cenu vyroby tych zvodov mi tych par "konikov" nestoji. Co vy na to? Dalej, kedze na vyfuku nemam ziadny vibracny clen, rozhodol som sa vyhodit kat a miesto neho navarit pletenec... A teraz - chcem zvuk sportovy, budem riesit koncovy tlmic sportovy... Ale co so stredakom, ked ho vyhodim, stratim moc v nizkych a strednych? Potrebujem vykon najma 3000-6500ot. Niekto vravi streda urcite nechat, inak bude auto line, lenze vsade kde sa pozrem a ma niekto auto na sprinty, alebo proste sportove, tak ma zvody, trubka a jeden koncovy tlmic, tak naozaj neviem
A zase kazdy den sa mi vyfuk prerabat nechce, naviac ked zmenu asi len tazko pocitim... Pripadne pouzit dynamizer, alebo nejaky rezonator? Mam uz upravene naporove sanie (funkcny naduch na kapote), odtienene, lestene sacie a vyfukove kanaly, lestenu prirubu sania, znizena hlava 0,7mm, prebrus ventilov, nove gufera. Mozno pojde aj chip. Takze ako mam poriesit ten poondiaty vyfuk? Idealne by bolo keby auto do 3000 bolo vnutri celkom znesitelne (kamos ma uno 1.5 s jednym tlmicom a SMRT vnutri!!!) a od 3000 aby to ziapalo, ja viem, ze take by chcel kazdy a treba zvolit vhodny kompromis.
Dalsia otazka, ma vyznam zmenit (zvacsit) priemer vyfukoveho potrubia hned za zvodmi? Alebo mozem v klide pouzit stary rozmer, stare potrubie a len povymienat tlmice. Co mi odporucite? Obrazok:
Dakujem!